trepidatii in sarcina, parca ar fi alta masina
![]() ![]() ![]() |
trepidatii in sarcina, parca ar fi alta masina
incubus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Probabil iti mergea in 3 bujii. Si eu am avut astfel de probleme, asta iarna, la cilindrul 3, fisa este prea aproape de delcou, si s-ar putea ca acea bujie sa nu dea scanteie ( mia asa mi s-a intamplat 100% ), decat dupa ce motorul se incalzeste. La mine cum a ajuns motorul la 80 grade, gata a inceput sa mearga frumos... fara sa trepideze. Asta ar putea fi una din explicatii. Verifica... succes!
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
incubus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
europe, o sa verific, dar nu cred ca mergea in 3 bujii...mersul in 3 bujii are un caracter regulat, un fel de "galop"...ori la mine nu era asa...cineva mi-a spus sa incerc sa schimb capacul delcou.... o sa incerc maine
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
GFM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
sa fim seriosi, de la o bujie nu zdruncina foarte tare, mai mult trepideaza si nu are forta....si nici nu isi mai revine pentru ca sa recidiveze mai apoi. Povesti cu fisa din portbagaj care nu facea contact cu radiatoru la 80 de grade si dadea rateuri in volan sunt cazuri izolate, dezbatute in serialul "La limita imposibilului". Revenind pe pamant, problema expusa de tine, este caracteristica unui carburator nu tocmai curat, mai precis o pompa de sprit nefunctionala sau "ciocul de papagal", alias jiglorul de sprit infundat. Cand accelerezi, uita-te in carburator. Trebuie ca jetul sa fie uniform, suflat cat mai central.
This post has been edited by GFM: 1 May 2006, 22:49 |
--------------------
Renault
25 TX V6
- B-04-DST
|
|
incubus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
gfm: carburatorul e curatat, suflat si reglat acum o luna; in plus, problema se manifesta nu numai la accelerare, ci si dupa aceea, cand masina lua viteza si motorul era turat, deci cand pompa de sprit isi inceta "activitatea"....
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ai turometru?
Cind te scutura inainte/inapoi, nu ai si "salturi" necontrolate ale sale? Ala e simptom de platina arsa sau care nu "calca" bine, eventual se suprapun uneori si rateuri in toba. Daca acele scuturaturi is fara salt de ac turometru, mai probabil capac. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(GFM @ 1 May 2006, 23:49) GFM, iti spun serios, asa am patit, nu era bine prinsa fisa de la bujie, si inloc sa dea bujia scanteie, se pierdea intre fisa si delcou. Nu spun povesti, asa mi s-a intamplat 100 %. Incearca si tu, slabeste fisa din bujie, si ai sa vezi...mai ales cand e motorul rece. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
incubus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...drept e ca am observat o mica diferenta de "geometrie" fata de cea dinainte...parca nu mai calcau la fel...am avut de ales intre platini de srl la 35000, frantuzesti la 50000, bosch la 95000 si de "uzina" la 170000...am ales bosch... daca e sa fie de la platini, ma intreb de ce se manifesta cand si cand si nu tot timpul.... eu am banuieli de ceva vreme ca incepe sa ma lase garnitura de chiulasa.... poate pare o copilarie, dar...intreb si eu...ar putea sa aiba astfel de manifestari din cauza asta ?
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(incubus @ 2 May 2006, 21:02) diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...drept e ca am observat o mica diferenta de "geometrie" fata de cea dinainte...parca nu mai calcau la fel...am avut de ales intre platini de srl la 35000, frantuzesti la 50000, bosch la 95000 si de "uzina" la 170000...am ales bosch... daca e sa fie de la platini, ma intreb de ce se manifesta cand si cand si nu tot timpul.... eu am banuieli de ceva vreme ca incepe sa ma lase garnitura de chiulasa.... poate pare o copilarie, dar...intreb si eu...ar putea sa aiba astfel de manifestari din cauza asta ? Verifica la culbutori ca s-ar putea ca la un piston sa nu iti deschida destul si atunci sa vezi balamuc cum face. Daca ai doi prea stransi face rau. Acum nu stiu cum scutura la tine dar cel mai bine verifica pe loc cu masina la ralanti scotand fisa la fiecare bujie pe rand cu motorul mergand si apropii un pic; la care nu e nici o diferenta aia e; pe urma verifica schimband bujiile intre ele si fisele intre ele acolo unde intrerupe si daca face tot la fel e de la culbutori. Si inca un sfat de la mine si o sa ma pomenesti ca am avut dreptate: cand ai bani du-te si ia-ti un sistem electromagnetic in loc de platina ( e intre 800k ROL si 1 mil) si face toti banii. Eu am de mai bine de 10 mii de km sistemul si am mai schimbat la aprindere doar bujiile. Inca un sfat: NU MAI cumparati bujii din astea de la magazine si benzinarii asa zise BOSCH si eu mai stiu ce; sunt TURCESTI toate. Folositi SINTEROM pe care le schimbi de 2 ori pe an si costa numai 160k ROL: toamna si primavara. Stiti cat costa bujiile BOSH ORIGINALE NEMTESTI??? 1 milion si jumatate ROL BUCATA (UNA SINGURA) ![]() This post has been edited by ionutctn: 2 May 2006, 20:55 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(incubus @ 2 May 2006, 21:02) diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...[...] M-a chinuit o platina din asta de numa-numa; Pina nu am "aliniat-o" sa fie perfect calate cele doua piese, nu m-a lasat in pace. Prima care a inceput "figurile" a facut la 80 km! de la montaj de noua. Priveste contactele ei, nu-s putin arse? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Zaheiu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Ai incercat sa pui condensatorul vechi?
Astea pot fi bulite de noi. |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca ma intrebi pe mine, nu, am Malvina, nu trebuie C.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:58 |