DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Blocare cheie de rezerva

Barbu Mihai
post 7 Jan 2004, 09:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 October 03




Astazi cand am plecat de acasa am zis sa mai schimb si cheia de rezerva asa ca test. Cand sa pornesc motorul, pauza!!!! nu a vrut de nici o culoare, nu se stingea beculetul rosu (pentru antidemaraj) si nici nu am putut sa invart cheia pana la capat...
Am incercat de 2-3 ori, nimic, scot cheia, o intorc si incerc din nou, dar nimic...
M-am intors in casa, am luat cheia a 2-a si am putut sa pornesc motorul.
Cred ca s-a intamplat ceva cu chipul de la cheie...

Imi puteti da ceva sfaturi?

Si inca ceva...am mai observat ca la Solenzele noi nu exista incuietori la usile laterale fata. Este asta un inconvenient fata de cele cu...? Am observat ca si unele SuperNove nu au...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Jan 2004, 09:05
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pentru problema cu cheia: fugutza la service!
SLZ nu are incuietoare decit pentru usa soferului, portbagaj si rezervor. In rest...Dumnezeu cu mila!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 7 Jan 2004, 09:06
Post #3


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Cheia nu are nici un cip..are un magnetzel. Daca a stat pe langa difuzoare, telefoane, televizoare etc. e posibil sa se fi demagnetizat si acu' nu ti-o mai recunoaste.

Cat priveste incuietorile... mai au doar la usa soferului (incepand cu supernovele de prin 2002).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 7 Jan 2004, 09:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE

Cheia nu are nici un cip..are un magnetzel. Daca a stat pe langa difuzoare, telefoane, televizoare etc. e posibil sa se fi demagnetizat si acu' nu ti-o mai recunoaste.

Domnule GoGu, eu nu recunosc ironia din randurile tale... Daca asta este parerea ta intr-adevar, atunci te rog eu sa desfaci cheia cu pricina, sa te holbezi putin in ea si daca tot nu intelegi nimic, roaga pe cineva sa te ajute, sau 166.gif ... ok?

Nu cred ca are sens sa ma apuc sa explic de ce daca sta langa telefoane se poate strica (desi eu cred, sincer, ca n-are nici pe dracu, a stat la mine de atatea ori. e doar un text de la astia din service), nici cu difuzoare sau televizoare...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 7 Jan 2004, 09:34
Post #5


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Pardon.
Circuitul ala e telecomanda radio pentru deschis usile.
Eu am DSN confort..la care una dintre chei nu are telecomanda. Ghici ce are inauntru? Un magnetel icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 7 Jan 2004, 09:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Ok, happy magnetizing... icon_mrgreen.gif
Am iesit de pe topicul asta, jur!


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 7 Jan 2004, 10:22
Post #7


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




OK..adevarul e pe undeva pe la mijloc.
Mai pe larg... Partea din cheie care se ocupa cu antidemarajul seamana cu un mic magnet...nu are nevoie de alimentare cu baterie, nu are fire, e o dracie mica, neagra pe care (dupa chiorala cu lupa) scrie Philips si mai sunt niste numere.
Ala cica ar fi un transponder. Amanunte pe http://www.affordablelock.net/transponders.htm
Asta e "alimentat" de campul electromagnetic emis de bucsa antidemaraj. Deci cam asta ar fi motivul pentru care nu e bine sa stea in alte campuri electromagnetice...

Acu' sa ma ierte cinstitul transponder ca l-am degradat la rangul de magnet smile.gif dar nu m-am gandit ca pune Dacia atata tehnologie in remarcabilele-i produse. Am simplificat crezand ca sistemul se bazeaza pe "citirea" campului magnetic al unui magnet permanent. Silly me.


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 7 Jan 2004, 10:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Exista atata tehnologie in prostia aia de cheie care e un plastic si un fier ?
Sau faceti voi misto ?
Aprops, cum se deschide cheia aia cu telecomanda sa vad si eu ce are inauntru ?
icon_evil.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 7 Jan 2004, 10:56
Post #9


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Nu fac misto...chiar asa este.
Uitati si o poza fix cu transponderul din cheia DSN (cred ca si la SLZ e acelasi).

Attached thumbnail(s)
transponder philips.jpg ( Size: 2.16k ) Number of downloads: 645


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 7 Jan 2004, 11:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Deci asta inseamna ca legatura aia cu bucsa antidemaraj are loc cand te apropii cu cheia de masina, nefiind nevoie sa o si bagi in contact ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 7 Jan 2004, 11:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Scuze ca revin, dar o fac cu bune intentii!

Legatura are loc cand se apropie cheia de bucsa. Raza de actiune e foarte mica. Deci, practic... doar cand e in contact. Dar, cred ca bucsa aia nici nu se activeaza daca nu pui contactul, asa ca degeaba te apropii tu cu cheia de masina daca nu pui contactul. Eu aveam o cheie busita, asa ca am incercat sa o pun pe cealalta langa prima cand puneam contactul, doar doar porneste, si nu prea am avut succes. Uneori am reusit, dar nu mai stiu pozitia si unghiul... icon_twisted.gif


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jan 2004, 14:11
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O facui eu cu 2 chei (m-a lasat aia cu telecomanda). Am scos bucsa de pe contact, am remufat-o, am bagat cheia fara telecomanda in bucsa care atarna sub coloana volanului si am dat la contact cu cheia cu telecomanda (mentiune - nu am clima, deci nu am doua chei cu telecomanda). Si a plecat fara probleme.

Dar in cazul de fata (adica al lui Barbu Mihai )cred ca trebuie facut si un test CLIP, pentru ca becul nu se stingea (de fapt, daca exista probleme cu antidemarajul - bucsa bulita, cap cheie bulit, UCE decodor bulit; sau probleme cu releele de injectoare sau de pompa de benzina, - ledul de pe bord trece de la stadiul o clipire pe secunda la stadiul 2 clipiri pe secunda - adica clipeste des, des, si nu la stadiul de aprins permanent).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 Jan 2004, 01:38
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Barbu Mihai a spus ca nu a putut sa invarta cheia pana la capat, asta explicand si clipirea normala a becului. Practic, sistemul antidemaraj nu a fost solicitat deloc de vreme ce cheia nu a putut fi rotita pana la pozitia de pornire. De abia din aceasta pozitie poti sa-ti dai seama dupa modul de clipire al becului daca e vreo problema cu antidemarajul. Banuiesc ca problema ar putea fi de la vreo imperfectiune a partii metalice a cheii. O fi vre-un zimt mai aiurea sau cava.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Barbu Mihai
post 8 Jan 2004, 11:28
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 October 03




Cheiaam putut sa o introduc in contact,chiar a mers pana in punctul in care s-au aprins luminile depe bord...Lumina de la antidemaraj nu s-a stins insa si prin consecinta nici nu amajuns la stadiulsa pornesc demarorul...
Nu stiu exact ce se intampla(nu preama pricepla mecanica/electrica masinii), dar acceasi problema a avut-o si un amic cu cheia de la Renault Clio. El spune ca a desfacut cheia (disp de plastic) a mai aranjat circuitele pe acolo si apoi a mers.

Acum nu stiu daca e bine sa o desfac,daca nu cumva o sa pierd garantia?
Daca nu, tot la service o sa ajung....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 8 Jan 2004, 11:30
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cheiaam putut sa o introduc in contact,chiar a mers pana in punctul in care s-au aprins luminile depe bord...Lumina de la antidemaraj nu s-a stins insa si prin consecinta nici nu amajuns la stadiulsa pornesc demarorul...
Nu stiu exact ce se intampla(nu preama pricepla mecanica/electrica masinii), dar acceasi problema a avut-o si un amic cu cheia de la Renault Clio. El spune ca a desfacut cheia (disp de plastic) a mai aranjat circuitele pe acolo si apoi a mers.

Acum nu stiu daca e bine sa o desfac,daca nu cumva o sa pierd garantia?
Daca nu, tot la service o sa ajung....



la ce sa pierzi garantia, la cheie ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Barbu Mihai
post 8 Jan 2004, 11:35
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 October 03




Stiu si eu?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jan 2004, 13:41
Post #17


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Garantia la cheie nu se pierde asa usor, iar daca o pierzi (garantia, numai referitor la cheie) din cauza ca nu ai folosit cheia "cum trebuie" si se vad fortari pe capul ei, declari ca ai scapat-o pe jos si nu ai stiut prea bine cum sa o montezi la loc, si inlocuiesc capul de cheie (cca. 400 k cel cu RF).
"Problemele" cu cheia nu atrag pierderea garantiei masinii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd June 2024 - 07:49
Forum Renault