Cum se utilizeaza un diesel 1,5 dci ?, am nevoie de sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Cum se utilizeaza un diesel 1,5 dci ?, am nevoie de sfaturi
unEL |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stranii intrebari din partea unui posesor de auto nou, deci si de manual de utilizare.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#3
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Iti dai seama ca multe lucruri le fac datorita cunostintelor acumulate tot de pe acest forum.
Am 100.000 de km cu dci-ul si daca as fi procedat gresit, sigur s-ar fi stricat. Nu am asteptat niciodata in 3 ani sa se incalzeasca motorul, am bagat cheia si am plecat. Dar pina sa faca doua liniute, nu am urcat mai sus de 2000 de turatii. Dci-ul(sanatos) porneste fara probleme si la -26 grade celsius.(poate si mai jos dar nu a fost mai frig in ultimii trei ani, cel putin in Dobrogea) O regula IMPORTANTA, pe care am primit-o de la agentul Dacia, si am aplicat-o cu succes a fost " nu ridicati capota". Teflon am pus si eu odata dar nimic, in schimb, dci-ului ii place uleiul ELF, e mai silentios (aistaine nu ma enerva). Motorul e vioi, si daca ii bagi tratament din ala de curatat injectoarele e putin mai vioi ( sa vezi ce o sa inceapa de la afirmatia asta ![]() In exterior, adaptand viteza, mergi lejer cu a V-a, fara sa schimbi prea des vitezele, daca cobori mai jos de 80 km/ora, motorul cere singur a IV-a. Nu pretind ca schimb bine vitezele, schimb intre 2000-3000 cand ma grabesc si 2500 si 3000 in rest. Nu ma intereseaza consumul, bine nici nu incerc sa fac risipa. In oras nu poti merge "la consum", afara, asa cum scrie undeva in manual, 90 km/V-a. Cred ca o alarma cu pager e bine sa pui, dar nu ca sa o pornesti de acasa. Cam atat. This post has been edited by logan1.5dci: 7 Jan 2009, 16:12 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
unEL |
![]()
Post
#4
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(vijelie @ 7 Jan 2009, 16:42) In manual zice multe si interpretabile De aceea apelez la experinta posesorilor. QUOTE(logan1.5dci @ 7 Jan 2009, 16:44) Iti dai seama ca multe lucruri le fac datorita cunostintelor acumulate tot de pa acest forum. Am 100.000 de km cu dci-ul si daca as fi procedat gresit, sigur s-ar fi stricat. Nu am asteptat niciodata in 3 ani sa se incalzeasca motorul, am bagat cheia si am plecat. Dar pina sa faca doua liniute, nu am urcat mai sus de 2000 de turatii. Dci-ul(sanatos) porneste fara probleme si la -26 grade celsius. Mai am de spus dar mai tarziu. Cu benzinarul aveam 119.000 km in 3 ani. Cum distantele mele sint relativ scurte pina la destinatie, observ ca nici macar la 2 liniute nu ajung de cit dupa 2-3 porniri. Astept sugestii asa cum ai mai zis ![]() Multumesc |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
1) fara aditivi in ulei, nu facd ecat rau. In special teflonul, care nu e stabil decat pana la vreo 300-400 de grade celsius (dieselul in camera de ardere are pana la 2500 de grade)
2) Nu-ti face griji cu incalzirea, ca oricum cald in masina ai (doar ai rezistente electrice pentru asta ). mai rau faci turbinei lasand masina 10 min la ralanti 3) Incearca sa mergi la peste 2000 rpm, schimband pe la 2500 rpm. Oricum peste 3000 nu prea are rost sa o turezi in trafic normal. 4) Bun bancul cu turbina si vaporii de ulei. Turbina se unge cu ulei lichid, nu cu vapori, ca nu e motor in 2 timpi. Si daca stai 10 minute sa o incalzesti ca sa mergi alte 15 minute, iar e degeaba. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu baga aditivi in ulei , aditivii aia sunt pentru motoare obosite . Masina incepe sa bage caldura in primele 2 minute ( are un radiator electric care functioneaza cand este frig afara ) . Vitezele nu trebuiesc schimbate "la consum" si anume sub 2000 rtm , iar cand este rece motorul nu ii da "blana" . Cam asa se foloseste un diesel
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#7
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
vali2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 1 March 06 From: Iasi ![]() |
cred ca in acest atasament vei gasi raspunsuri la intrebarile tale
sa o stapanesti sanatos ! la multi ani ! Attached File(s) ![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai 1.3 DIG-T 140 cp - Tekna+P2-magnetic red
2019 "Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa."
|
|
unEL |
![]()
Post
#9
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 7 Jan 2009, 17:32) Mai bine zis din partea unui proaspat utilizator de dci, ca masina-i aproape noua.La multi ani ! @unel Asa e. Masina e aproape noua (6luni). Achizitionata la 37.000 KM. Acum are 46.500 km in 2 luni. Masina e din 1.04.2008, garantie pina la 1.04.2011. Nu am zis niciodata ca e noua dar are manual ![]() Dar chiar nu vad relevanta si legatura cu sfaturile pt. un proaspat posesor de diesel .... multumesc pt. implicare. La Multi Ani si tie. Astept in continuare sfaturi pt. utilizarea corecta a unui diesel. Multumesc tuturor pt. sugestii. <span class='edit'>7 Jan 2009, 19:19:</span> QUOTE(vali2 @ 7 Jan 2009, 17:38) cred ca in acest atasament vei gasi raspunsuri la intrebarile tale sa o stapanesti sanatos ! la multi ani ! Super tare tutorialul asta. Am inteles unele lucruri si e interesanta partea cu oprirea motorului ... nu stiam. MULTUMESC Am folosit la revizia de 45.000km ulei Castrol Magnatec Diesel B4 5W40 full sintetic. Banuiesc ca e o alegere buna ... cel putin asta ziceau si cei din service. Am observat ca atunci cind nu am pornit motorul de mult, se aude de undeva de sub bord niste "click-uri" sau mai bine zis ... cred ca sint niste relee care cupleaza si decupleaza. Au legatura cu incalzirea electrica de care spuneti voi ? Referitor la aditivi, eu am mai folosit si la alte masini care le-am folosit si la lucruri mai putin ortodoxe (forja, liniute, trasee indelungate la blana, schimbari in trepte inferioare etc...) si nu am avut probleme cu motorul ... in schimb altii aveau probleme de temperatura, timp de ridicare in ture, momente ... Deci as cam folosi ceva aditivi ... dar nu prea stiu ce este recomandat pt. diesel. Oricum urmeaza remaparea. Am vazut si minuni facute de un duralube cum a reusit sa ridice presiunea, sa nu mai creasca temperatura si se ridica mai usor in ture. Si era un motor de 75.000 km pe un audi s6 din 99 parca. Dupa ce a pus aditivul, ziceai ca a reglat cineva culbutorii si presiune in rampa. Si a mai mers mult si bine inca vre-o 60.000km fara interventii. Dupa a vindut-o in alt oras .... asa ca nu mai stiu. This post has been edited by unEL: 7 Jan 2009, 18:26 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 19:40 |