DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cat va consuma masina iarna?

casper_1707
post 26 Jan 2006, 17:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 August 05




Salut!

Am si eu o problema. Am o Dacia Berlina 1310 Li din 2000. Nu stiu din ce cauza cum vine iarna consumul meu creste undeva cu 70% fata de perioada mai calda.
In general merg pe distante destul de scurte (undeva la 3-4km). Stiu ca treaba asta genereaza un consum mai mare dar mi se pare absurd sa ajung la un consum de 18%.
Am recurs chiar la masuri "extreme" (am blindat-o in fata cu cartoane, ca sa nu se mai raceasca radioatorul din fata) dar nu se simte nici un rezultat.
Consumul ei vara este undeva la 11% urban si 6% in afara iar iarna urca la 18% urban si 8-8,5% afara.
Mai are cineva problema asta?

Aaa.. si inca ceva.. Am un amic care mi-a recomandat sa imi montez termostat de Super Nova (cica ar fi de 92 grade). Totusi mie mie se pare putin cam mare tinand cont ca cel pe care il am acum este de 87 de grade. Poate afecta motorul in timp sau imediat?


--------------------
Dacia 1310 LI - BC 03 TNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 26 Jan 2006, 19:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Si pe mine m-a speriat consumul! Vara consuma cam 10% in oras acum a sarit la 14. Parca iarna trecuta n-a consumat chiar asa dar parca nici frig nu a fost ca acum.
De blindat ai blindat-o degeaba. Sistemul de racire functioneaza cu 2 circuite: mare si mic. Asta pentru a mentine o temperatura constanta in motor. Iata:
1. Circuitul mic este intre pompa de apa, motor, calorifer (daca e deschis robinetul)
2. Cand temperatura apei din motor ajunge la temperatura de deschidere a termostatului acesta se deschide si apa intra in circuitul mare (pompa, motor, radiator, vas de expansiune).
Daca termostatul tau inchide foarte bine si are precizie la inchis -deschis teoretic nu ai nevoie de cartoane.

Nu e o problema daca pui un termostat mai mare (eu stiam de 87 dar or fi si de 92) numai sa ai grija sa il scoti cand s-o mai incalzi ca altfel te trezesti ca iti fierbe motorul.


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jan 2006, 20:42
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Hallo! Mai sunt inca 3 topicuri pe tema asta! Daca credeti ca o sa le caut eu ca sa postez linkul va inselati.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 26 Jan 2006, 23:10
Post #4


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




casper - se pare ca nu esti singurul biggrin.gif. Pe un alt thread si eu ma plangeam de aceeasi problema ... consumul la berlina mea ( carburatie + GPL ) a crescut de la ~10 cat era vara la un ~14-14.5 pe gerul asta. Se pare ca este normal ...


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raoul
post 27 Jan 2006, 07:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 7 July 05
From: Curtea de Arges




Mie imi consuma in medie 9.5% GPL (nu tin cont de pornirea motorului care se face pe benzina + 5 min. de mers in gol pentru incalzirea motorului).
Fac zilnic 40km (20 + 20) dintre care cam 5km in oras. In perioada calda imi consuma sub 8% GPL. In oras nu am facut niciodata consumul.


--------------------
DACIA berlina - AG-78-LIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 27 Jan 2006, 08:53
Post #6


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Am facut plinul.. am facut 210 km in oras.. indicatorul de la benzoil ii deja pe rosu.. adica mai am vreo 10 litri.. radmasa.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 27 Jan 2006, 08:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Cum va consuma voua atat? Sincer eu nu vad mare diferenta la consum intre vara si iarna. Eu spun asa in lei: vara puneam benzina de 10 lei si umblam 2 zile; iarna - tot 10 lei si umblu o zi si jumatate .... acelasi drum? Deci ... nu e exagerat, ci normal wink.gif

Edit: pentru carcotasi - drumul nu are 1km biggrin.gif

This post has been edited by Devils: 27 Jan 2006, 08:57


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 27 Jan 2006, 09:01
Post #8


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Nu-s 100% cata benzina mai am in rezervor dar azi o sa-i fac plinul.. parca parca ma doare sufletul sa ma duc la pompa.. sa nu cumva sa-mi zboare furtunu si sa dau pe masina cu benzina si sa-mi scap tigara(asta in caz ca lesin).. 243.gif

PS Ar fi ok daca as avea un bolid de masina.. dar dacia sa consume 15-20% la mers normal.. nu forja.. ma scoate din sarite mad.gif

This post has been edited by jaf: 27 Jan 2006, 09:02


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jan 2006, 09:40
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(einstein1984 @ 26 Jan 2006, 20:42)
Hallo! Mai sunt inca 3 topicuri pe tema asta! Daca credeti ca o sa le caut eu ca sa postez linkul va inselati.
*




Daca tot nu le cauti atunci de ce te-ai bagat aiurea in seama? lasa-i sa discute, ca sunt moderatorii aici ca sa i-a decizii wink.gif

On topic, a mea consuma cam 15 iarna in oras, carburatie, cine zice ca ii consuma 10 sau scoruri de genul asta e un mincinos, dar totusi 18 e cam mult, dar fiind injectie nu ma pricep.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 27 Jan 2006, 10:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 27 Jan 2006, 11:40)
Daca tot nu le cauti atunci de ce te-ai bagat aiurea in seama? lasa-i sa discute, ca sunt moderatorii aici ca sa i-a decizii wink.gif
*




biggrin.gif Perfect de acord!!!!


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_1707
post 27 Jan 2006, 10:42
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 August 05




Faza cea mai tare este ca am fost cu ea in service (in Bacau, service autorizat fiind Dedeman-ul). Dupa ce a pus-o pe tester si toate celelalte (am stat vreo 2 ore pe langa usa lor, ei nedand acces clientilor in atelierele de reparatie), concluzia finala a fost ca masina nu are absolut nimic sad.gif(. Functioneaza in parametri normali.
S-ar parea totusi ca motoarele de 1.4 care sunt pe Li sunt foarte prost concepute (ca de altfel toata masina).


--------------------
Dacia 1310 LI - BC 03 TNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 27 Jan 2006, 10:46
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Inseamna ca te-ai lamurit! Da-i foc ca e mai ieftin! biggrin.gif


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jan 2006, 12:19
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(casper_1707 @ 27 Jan 2006, 10:42)
Faza cea mai tare este ca am fost cu ea in service (in Bacau, service autorizat fiind Dedeman-ul). Dupa ce a pus-o pe tester si toate celelalte (am stat vreo 2 ore pe langa usa lor, ei nedand acces clientilor in atelierele de reparatie), concluzia finala a fost ca masina nu are absolut nimic sad.gif(. Functioneaza in parametri normali.
S-ar parea totusi ca motoarele de 1.4 care sunt pe Li sunt foarte prost concepute (ca de altfel toata masina).
*




Sa sti ca au un consum declarat de producator mai mare ca si cele pe carburatie, deci nu e exclus sa-ti consume peste 15 in oras...las amacar e Euro 1(sau2?) si o sa fie impozitul mai mic cand ne-om integra wink.gif

This post has been edited by argon: 27 Jan 2006, 12:19


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 27 Jan 2006, 12:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




draga casper, parerea mea este ca e ceva in neregula cu masina ta. posed o berlina 1600 cu injectie si in perioada 22 dec - 8 ian am parcurs 720 km numai in oras (bucuresti) iar benzina pentru aceasta m-a costat 250RON +/- 3 litri (eraore de apreciere benzina ramasa in rezervor la galben). pe medie inseamna un consum de 10.7l/100km. drumurile pe care le-am facut au fost distribuite 50/50 zi/noapte (aglomeratie - drum liber).

cu regret iti spun ca parerea mea este ca ai o problema cu consumul. iti propun sa verifici starea traseului de benzina, in special al celui de retur. poate fi infundat ceea ce face ca presiunea benzinei pe circuit sa creasca iar cantitatea de benzina injectata la fiecare actionare a injectorului sa fie mai mare. este adevarat ca timpii de injectie trebuie sa scada in acest caz (sistem autoreglabil) insa probabil exista un timp de injectie minim sub care nu se poate scadea.

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_1707
post 27 Jan 2006, 13:36
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 August 05




QUOTE(rba @ 27 Jan 2006, 12:37)
draga casper, parerea mea este ca e ceva in neregula cu masina ta. posed o berlina 1600 cu injectie si in perioada 22 dec - 8 ian am parcurs 720 km numai in oras (bucuresti) iar benzina pentru aceasta m-a costat 250RON +/- 3 litri (eraore de apreciere benzina ramasa in rezervor la galben). pe medie inseamna un consum de 10.7l/100km. drumurile pe care le-am facut au fost distribuite 50/50 zi/noapte (aglomeratie - drum liber).

cu regret iti spun ca parerea mea este ca ai o problema cu consumul. iti propun sa verifici starea traseului de benzina, in special al celui de retur. poate fi infundat ceea ce face ca presiunea benzinei pe circuit sa creasca iar cantitatea de benzina injectata la fiecare actionare a injectorului sa fie mai mare. este adevarat ca timpii de injectie trebuie sa scada in  acest caz (sistem autoreglabil) insa probabil exista un timp de injectie minim sub care nu se poate scadea.

cu stima,
rba
*


Ideea este ca am fost cu ea la un service autorizat Dacia care dupa ce a facut toate testele a ajuns la concluzia ca masina mai buna ca a mea nu exista (exact dupa spusele lor - ca nou iesita din fabrica, toti parametrii sunt in grafic).
Din cate am mai citi intre timp si dintr-o experienta anterioara cu o dacie pe carburatie, trebuie sa verific daca nu cumva este fisurat vreun furtun sau o conducta, fapt care sa determine un consum asa de mare.
Ramane sa verific si revin cu un raspuns.


--------------------
Dacia 1310 LI - BC 03 TNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 27 Jan 2006, 13:43
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




diagnoza pe tester nu arata daca circuitul de benzina este fisurat/infundat. nu se masoara presiunea/debitul in circuitul de benzina (nu exista sonda de presiune benzina). tot ce se poate observa (relevant la consum) sunt timpii de injectie daca sunt prea mari sau prea mici. deci defecte pe circuitul de benzina nu pot fi scoase in evidenta decat daca duc la lipsa totala a alimentarii.

parerea mea este ca o verificare amanuntita este necesara. pe de alta parte eu nu as pleca urechea la tot ce zic "maimutele" de la service.


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 27 Jan 2006, 14:56
Post #17


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




Mi-se pare extrem de mare consumul vostru la motoarele de 1,4 eu am motor de 1,6 din 97 mai scapa si compresie(e foarte uzat motoru) si imi papa cam 14-15litri la suta iar vara 12-13.Deci mi-se pare exagerat consumul.


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RollerMAN
post 27 Jan 2006, 15:03
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




Si eu am un consum extrem de mare de ziceam ca mi se evaporeaza bezina din rezervor, dar doar de cateva zile de cand a venit gerul asta de -18 grade, pana atunci toata iarna masina a consumat normal adica in jurul valorii de 10% poate un pic mai mult (vorbind de consum in oras).


--------------------
Dacia 1410 - B
Born 2 roll!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 27 Jan 2006, 19:36
Post #19


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Doar ce i-am facut consumul din nou: 10.6 % ( GPL, in oras ). Asta dupa ce mi-au reglat baietii de la service instalatia pe consum mic.

This post has been edited by LYM: 27 Jan 2006, 19:36


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 28 Jan 2006, 13:37
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(rba @ 27 Jan 2006, 15:43)
... pe de alta parte eu nu as pleca urechea la tot ce zic "maimutele" de la service.
*



Moama cat adevar!! wink.gif


Cum zicea cineva pe aici un consum marit poate fi si din cauza infundarii returului. Masina merge innecata si scoate un fum de mama-mama. Eu am patit-o si am mers 2 zile cu fumul dupa mine zicand ca e abur. Noroc ca l-am vazut intr-o seara in oglinda (motorul era cald si nu mai trebuia sa fumege atat). Am bagat un ac pe stutul pompei de benzina si a inceput sa tasneasca parca era izvor. De obicei ala se infunda ca e subtire rau. Cred ca facuse dop de gheata! A mai scazut un pic consumul dar tot 12-13 si chiar peste, consuma!

This post has been edited by zax: 28 Jan 2006, 13:45


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_1707
post 30 Jan 2006, 17:09
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 August 05




Ideea este ca fara sa-i fac absolut nimic cum vine caldura incepe sa consume mai "omeneste" (undeva intre 10.5-11% urban si 6-6,5% afara. Chestia cea mai nasoala este ca asta ar fi a doua iarna care am probleme cu ea.
De scos fum nu scoate mai deloc deci nu cred ca este infundata vreo conducta. M-asi baga sa le verific dar sa fiu sincer cu frigul asta nu prea ma incumet.


--------------------
Dacia 1310 LI - BC 03 TNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Jan 2006, 17:16
Post #22


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




a mea, dupa ce i-am pus termostat de 92 (al 3-lea, ca primele 2 au cedat in 7 resprectiv 3 zile) si carton in bot (desi m-am jurat ca nu-i pun, ca n-are nici un rost 04.gif) consuma ~11 in bucuresti (drumuri doar la 8 si la 18 => Dr taberei - Televiziune). Cred ca s-a prostit (sper sa nu se suceasca) ca anul trecut in iarna mi-a luat ~13-14.

Singurul lucru la mine (dar si anul trecut a fost valabil) e ca masina sta si acasa si la servici in garaj (~5-10 grade, in functie de cat de frig e afara).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_1707
post 30 Jan 2006, 17:25
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 August 05




QUOTE(Ov @ 30 Jan 2006, 17:16)
a mea, dupa ce i-am pus termostat de 92 (al 3-lea, ca primele 2 au cedat in 7 resprectiv 3 zile) si carton in bot (desi m-am jurat ca nu-i pun, ca n-are nici un rost 04.gif) consuma ~11 in bucuresti (drumuri doar la 8 si la 18 => Dr taberei - Televiziune). Cred ca s-a prostit (sper sa nu se suceasca) ca anul trecut in iarna mi-a luat ~13-14.

Singurul lucru la mine (dar si anul trecut a fost valabil) e ca masina sta si acasa si la servici in garaj (~5-10 grade, in functie de cat de frig e afara).
*


E valabila chestia cu termostatul de 92?
Este cumva de Dacie SuperNova?
Se potriveste exact sau mai trebuiesc facute modificari?


--------------------
Dacia 1310 LI - BC 03 TNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Jan 2006, 17:29
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




m-am dus la magazin si am cerut un termostat de berlina. Scria 92 pe el si l-am luat. Nu stiu de nici o legatura cu S/N smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 30 Jan 2006, 20:09
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 30 Jan 2006, 19:16)
Singurul lucru la mine (dar si anul trecut a fost valabil) e ca masina sta si acasa si la servici in garaj (~5-10 grade, in functie de cat de frig e afara).
*



Super! Da unde stai de ai garajul incalzit? Oricum ai avantajul ca tu pleci cu motorul deja "cald", fata de noi, care zilele trecute il incalzeam de la -18grC sad.gif


QUOTE(Ov @ 30 Jan 2006, 19:16)
a mea, dupa ce i-am pus termostat de 92 (al 3-lea, ca primele 2 au cedat in 7 resprectiv 3 zile)
*



Da' de unde le-ai luat pe primele doua?! De la REMAT? Eu am unul luat astavara de la reprezentanta si cred ca m-a lasat deja. Sa nu-mi spui ca si tu le-ai luat de acolo!? Si cat mai costa un termostat?

This post has been edited by zax: 31 Jan 2006, 09:55


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jan 2006, 09:07
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Ov @ 30 Jan 2006, 17:16)
a mea, dupa ce i-am pus termostat de 92 (al 3-lea, ca primele 2 au cedat in 7 resprectiv 3 zile) si carton in bot (desi m-am jurat ca nu-i pun, ca n-are nici un rost 04.gif) consuma ~11 in bucuresti (drumuri doar la 8 si la 18 => Dr taberei - Televiziune). Cred ca s-a prostit (sper sa nu se suceasca) ca anul trecut in iarna mi-a luat ~13-14.

Singurul lucru la mine (dar si anul trecut a fost valabil) e ca masina sta si acasa si la servici in garaj (~5-10 grade, in functie de cat de frig e afara).
*


Nu, nu s-a prostit. Explicatia sta si in termostat (dar atentie sa nu fiarba, totusi) dar si in acel carton. Oricum ar fi, ventilatorul sufla aer rece de afara pe carburator si motor. Temperatura motorului trebuie sa fie 80-95 grade, in afara plajei ori benzina nu se evapora bine, deci si ardere proasta (t<80) ori capata probleme de ungere (t>95).
In cazul tau ai "ajutat" motorul sa se incalzeasca mai repede, deci si benzina sa se evapore mai bine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 Feb 2006, 16:46
Post #27


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@zax
garajul e in bloc (blocuri de 4 etaje cu garajul sub parter)
termostatul nu l-am luat de la remat, dar aia de la magazinul de la care l-am luat, cu siguranta de la remat il procurasera 04.gif

@liviu - la mine pica faza cu carburatorul pt ca am perfuzie


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 3 Feb 2006, 17:35
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 3 Feb 2006, 18:46)
garajul e in bloc (blocuri de 4 etaje cu garajul sub parter)
*



Cam off topic dar totusi: e al tau sau inchiriat? Daca e inchiriat cam cat e chiria? Daca nu l-ai cumparat de curand? cati bani? Si nu in ultimul rand: Unde stai? Stiu ca in Dr. Taberei sunt astfel de blocuri dar eu stau in Titan si ar fi cam departe. dry.gif


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 3 Feb 2006, 18:51
Post #29


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Dupa aprox. 600km facuti in afara orasului mi-a iesit un consum mediu de 8.6L/100km.(si am mai si reglat-o pe consum mic la GPL) Destul de dezamagitor, tinand cont ca, imediat dupa ce am montat instalatia, la un drum de 1000km ( ~300km in oras ) am avut un consum mediu <= 7L/100km.

Singura diferenta e ca atunci era vara(cu toate ca zilele astea a fost destul de cald ... 2-3*C); asta sa fie motivul cresterii de consum ?

This post has been edited by LYM: 3 Feb 2006, 19:08


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 Feb 2006, 18:55
Post #30


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(zax @ 3 Feb 2006, 17:35)
Cam off topic dar totusi: e al tau sau inchiriat? Daca e inchiriat cam cat e chiria? Daca nu l-ai cumparat de curand? cati bani? Si nu in ultimul rand: Unde stai? Stiu ca in Dr. Taberei sunt astfel de blocuri dar eu stau in Titan si ar fi cam departe.  dry.gif
*



e al meu. Nu l-am luat de curand. Preturile (din ce am auzit) se invart pe undeva pe la 5.000 euroi. Ma gandesc ca garajul e cel putin dublu fata de cat costa masina radmasa.gif
Stau in Dr taberei, undeva intre valea argesului si valea ialomitei


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:16
Forum Renault