DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ezitari la accelerare

kiddo
post 9 Jun 2006, 12:19
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 13 March 06




Am si eu o problema vis-a-vis de ezitari la accelerare. Ideea e ca dc merg in treapta a II - a (15-20 km/h) simt cum da in nas. Deci, fenomenul se petrece doar in treptele inferioare de viteza. Am mers si cu alte solenze, dar parca nu am mai observat acest fenomen. Poate mi se pare mie, dar parca simt oarece rezistenta atunci cand apas pedala de acceleratie. E posibil sa fie gripat cablul de acceleratie, dc da are cineva idee cum se poate unge?


--------------------
dacia solenza - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Jun 2006, 21:25
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In treptele inferioare masina tinde mai repede sa ajunga la turatia de relanti si daca ai fi lasat-o ai fi vazut ca se stabilizeaza la turatia de relanti . Daca nu merge uniform si la turatii joase , curata senzorul de relanti si motorasul pas cu pas . Si eu am avut probleme , le-am curatat si acum e ok .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 12 Jun 2006, 07:06
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




QUOTE(LaurD @ 14 Feb 2006, 05:02)
putin spray pe mufa potentiometrului de la clapeta , curatit injectoare
*




Unde e mufa asta?


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 12 Jun 2006, 07:43
Post #34


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(marius80_eugen @ 9 Jun 2006, 22:25)
Daca nu merge uniform si la turatii joase , curata senzorul de relanti si motorasul pas cu pas.

N-are nici o treabă MERSUL NEUNIFORM CU SENZORUL DE TURAȚIE!
În cel mai bun caz: injectoare, bujii, fișe de bujii...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosn
post 12 Jun 2006, 12:40
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(JohnDoe1 @ 27 Feb 2006, 12:03)
Cum deschizi capota masinii, deci stau cu fata catre parbriz, in partea stanga o sa vezi pompa de servodirectie; pompa de servodirectie e antrenata de cureaua de distributie, deci e destul de usor sa o identifici; in partea de sus a pompei iese o tzeava lucioasa(ma rog e relativ) seamana cu una din aluminiu, nu stiu daca e din aluminiu, dar asa seamana; Asta e circuitul de inalta presiune; Daca urmaresti aceasta tzeava o sa vezi ca se indreapta in jos si are un cot facut dintr-un furtun de cauciuc; dupa ce se termina furtunul de cauciuc, se continua iara cu o tzeava metalica; imediat ce iese din furtunul ala de cauciuc, pe tzeava metalica cam la 20cm de la iesirea din furtunul de cauciuc, exista un fel de T pe acea tzeava; acel T este facut de tzeava si de preostat; din preostat conectat cu o mufa se afla niste fire care merg cumva paralel cu radiatorul masinii. Deci nu prea ai cum sa ratezi identificarea preostatului. Acel preostat se afla fixat pe tubulatura de inalta presiune a servodirectiei, prin infiletare; de obicei lichidul de servo mai scapa pe la acea imbinare.

Cu toate ca sa zic asa, eu am schimbat preostatul respectiv, acum nu mai scapa lichid pe acolo, chiar a mers masina super ok, vreo 3 sapatamani, iar acum face iarasi; insa nu imi dau seama pe unde mai scapa lichid de servo; pt ca tot completez lichid de servo, cam un sfert de bidon la sapatamana si nu vad pe unde se scurge.
Adevarul e ca si pe la semeringul pompei am vazut ca pierd ceva lichid, insa parca tot nu-mi vine sa cred  ca asa de mult. Iar pt linistea pea, am cumparat vineri pompa servo directie, instalatie inalta presiune servodoirectie care vine cu tot cu preostat, si peste inca o sapt cand o sa am ceva mai mult timp am zis ca o sa le schimb cu totul.
*



verifica conductA care pleaca de la bidonasul cu lichid si trece pe sub masina. Eu am schimbat-o chiar inainta sa ies din garantie


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toobzz
post 20 Oct 2006, 10:16
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 16 October 06




Am avut si eu problema cu ezitarile la acceleratie..........Se mai oprea si motorul in mers......Dadeam vreo 2-3 chei pana pornea........Concluzia.....Senzorul de turatie murdar.Am fost la Dacia Service, l-au curatat si merge uns.smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 14:34
Forum Renault