ezitari la accelerare
![]() ![]() ![]() |
ezitari la accelerare
kiddo |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- b-xx-xxx
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In treptele inferioare masina tinde mai repede sa ajunga la turatia de relanti si daca ai fi lasat-o ai fi vazut ca se stabilizeaza la turatia de relanti . Daca nu merge uniform si la turatii joase , curata senzorul de relanti si motorasul pas cu pas . Si eu am avut probleme , le-am curatat si acum e ok .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
DragosP |
![]()
Post
#34
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 9 Jun 2006, 22:25) Daca nu merge uniform si la turatii joase , curata senzorul de relanti si motorasul pas cu pas. N-are nici o treabă MERSUL NEUNIFORM CU SENZORUL DE TURAȚIE! În cel mai bun caz: injectoare, bujii, fișe de bujii... |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
dragosn |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 23 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JohnDoe1 @ 27 Feb 2006, 12:03) Cum deschizi capota masinii, deci stau cu fata catre parbriz, in partea stanga o sa vezi pompa de servodirectie; pompa de servodirectie e antrenata de cureaua de distributie, deci e destul de usor sa o identifici; in partea de sus a pompei iese o tzeava lucioasa(ma rog e relativ) seamana cu una din aluminiu, nu stiu daca e din aluminiu, dar asa seamana; Asta e circuitul de inalta presiune; Daca urmaresti aceasta tzeava o sa vezi ca se indreapta in jos si are un cot facut dintr-un furtun de cauciuc; dupa ce se termina furtunul de cauciuc, se continua iara cu o tzeava metalica; imediat ce iese din furtunul ala de cauciuc, pe tzeava metalica cam la 20cm de la iesirea din furtunul de cauciuc, exista un fel de T pe acea tzeava; acel T este facut de tzeava si de preostat; din preostat conectat cu o mufa se afla niste fire care merg cumva paralel cu radiatorul masinii. Deci nu prea ai cum sa ratezi identificarea preostatului. Acel preostat se afla fixat pe tubulatura de inalta presiune a servodirectiei, prin infiletare; de obicei lichidul de servo mai scapa pe la acea imbinare. Cu toate ca sa zic asa, eu am schimbat preostatul respectiv, acum nu mai scapa lichid pe acolo, chiar a mers masina super ok, vreo 3 sapatamani, iar acum face iarasi; insa nu imi dau seama pe unde mai scapa lichid de servo; pt ca tot completez lichid de servo, cam un sfert de bidon la sapatamana si nu vad pe unde se scurge. Adevarul e ca si pe la semeringul pompei am vazut ca pierd ceva lichid, insa parca tot nu-mi vine sa cred ca asa de mult. Iar pt linistea pea, am cumparat vineri pompa servo directie, instalatie inalta presiune servodoirectie care vine cu tot cu preostat, si peste inca o sapt cand o sa am ceva mai mult timp am zis ca o sa le schimb cu totul. verifica conductA care pleaca de la bidonasul cu lichid si trece pe sub masina. Eu am schimbat-o chiar inainta sa ies din garantie |
-------------------- |
|
toobzz |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 16 October 06 ![]() |
Am avut si eu problema cu ezitarile la acceleratie..........Se mai oprea si motorul in mers......Dadeam vreo 2-3 chei pana pornea........Concluzia.....Senzorul de turatie murdar.Am fost la Dacia Service, l-au curatat si merge uns.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 14:34 |