DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Becuri apinse in mers...

lazargabi
post 17 Sep 2008, 11:05
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 September 08




Salutare la toti.Mie m-i se aprinde in mers,din cand in cand,becul de la dezaburire luneta,cred ca este de vreun contact imperfect!


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 11:35
Post #32


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Vezi, poate fi de la intrerupatorul ala...dar macar daca ti se aprinde becul, se produce degivrarea?


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 17 Sep 2008, 11:50
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




K-tlyn, faci MARI greseli!!!
1. La vale NICIODATA nu se merge cu masina scoasa din viteza, la relanti. Exista riscul sa ti se opreasca motorul, deci nu mai ai servo-frana (decat una doua pedale), nu mai ai servo-directie, bla... bla...
2. Nu faci economie mergand la relanti, ci consumi mai mult decat daca ai merge in frana de motor. La relanti consumul este x > 0, iar in frana de motor consumul e 0 (ZERO). Daca nu crezi, cauta pe forum si pe net.
3. Coborand pante la relanti, oprirea masinii se bazeaza pe frane exclusiv, fara a fi ajutat de frana de motor. Rezultat: supraincalzire frana, ramai fara, nu poti baga in viteza din diverse motive, faci POC, omori pe altii!
4. Nu se da la cheie in timp ce masina merge, mai ales in curbe. Ti se poate bloca volanul si atunci... BYE BYE.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 13:25
Post #34


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Roland, merci de sfat. Sincer, de cand conduc, adica de vreo 2 ani, asa procedez si poate e un obicei prostesc de-al meu. Masina actuala e a 5-a la mine si asa am procedat cu toate. Referitor la datul cheii in timpul mersului, am facut-o deoarece m-am speriat. Am sa incerc sa nu o mai las pe liber cand conduc, nici la vale si nici pe drum drept. E o obisnuinta prosteasca de-a mea ca atunci cand merg la vale sau dupa ce o accelerez, sa o las pe liber sa mearga pana cand ma hotarasc sa accelerez din nou. Asta implica si folosirea mai deasa a ambraiajului, ceea ce duce la o uzura mai rapida. Scuzati de off-topic.


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 17 Sep 2008, 14:12
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Uzura e pe ultimul plan. Siguranta ta si a celorlalti e pe primul plan. Masina nu sta la relanti decat atunci cand e pe loc, in rest trebuie sa fie in viteza. Si nu uita, consumul in frana de motor e 0. La scoala de soferi ni se spunea ca o panta se coboara in aceeasi treapta de viteza cu care o urci (in sens invers).
De curiozitate, de unde acest obicei la tine? Cine te-a invatat? Ca daca e chestie de consum, da, era valabil la masinile din 1900 toamna, dar nu mai e cazul de multisor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-tlyn
post 17 Sep 2008, 15:10
Post #36


FAN DACIA 1300


Group: Members
Posts: 281
Joined: 27 July 07
From: IASI




Aici, pot spune ca am mai vazut la tata, care a avut 2 Dacii 1300, eu care am avut tot 2 Dacii 1300 respectiv 1310, Matiz si Espero. Eu conduceam cu mult inainte de a face scoala de soferi si m-am invatat singur, dupa manual (era un manual foarte vechi de prin 1975). Tin minte ca si instructorul ma certa mereu si imi reprosa ca m-am invatat sa conduc asa cum banuiesc ca ar trebui si ca nu ma poate dezvata. Am sa incerc ca de acum sa nu mai fac asa. Referitor la consum, foarte mult s-a accentuat de pe vremea cand aveam vechea dacie cu frana model vechi (fara servo) si la vale ii inchideam contactul si mergeam cu motorul oprit. Am facut de foarte multe ori asa, mai ales unde era vale de cel putin 1 km. E greseala mea. Asta a fost off-topic.
Am tot cautat pe forum si am mai vazut unele probleme similare. Mentionez ca sambata, ca un baiat gospodar ce imi place sa stiu ca sunt, am pus o bucata de celofan pe motor si am dat jos ventilatorul pentru a spala radiatorul care era plin de insecte moarte si pamant.Am luat frumos furtunul si am bagat jet in radiator dupa care am frecat cu peria, finut de tot ca sa nu distrug "fagurii" aia. Totusi am avut grija sa nu ud motorul, iar dupa ce am terminat spalarea radiatorului, am sters tot compartimentul motor cu o carpa. Am gresit cu ceva? biggrin.gif
A doua zi am facut un drum de aprox 40 de km si nu am avut nici o problema (asta a fost duminica, iar de atunci si pana ieri, masina a stat in parcare).

This post has been edited by K-tlyn: 17 Sep 2008, 15:13


--------------------
RENAULT twingo cinetic 1.2 16V 2001 - IS-08-JOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 17 Sep 2008, 15:18
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




scuzati de off topic senzoru care porneste ventilatoru sa raceasca motorul unde e ?


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 03:27
Forum Renault