DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pedala acceleratie berlina, prea sus, prea tare

free_fiber
post 4 Sep 2005, 17:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Salut,
O mica problema cu berlina lu' unchimiu: pedala de acceleratie este prea sus (mai inalta decat frana si ambreiajul) + ca este prea tare. Masina este 1.6 dublucarburator.
Va rog spuneti-mi si mie ce este de facut pentru a cobora pedala si de a o face mai moale.
O mare rugamite am la cei care ma pot ajuta: sa-mi raspunda doar pe YM pe neoset_room deoarece eu plec la tara acum si nu am de unde accesa forumul; in schimb voi fi mai mereu online pe YM (intru de pe telefon).

Multumesc pentru intelegere si pentru sfaturile pe care mi le veti da.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 4 Sep 2005, 17:21
Post #2


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




Sub capota, capatul cablului de acceleratie este fixat cu un surub pe parghia clapetei de acceleratie. Desfa, surubul si elibereaza cablul pana obtii cursa convenabila. E simplu!


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 10 Sep 2005, 13:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Atasez o poza cu cablul de acceleratie impreuna cu sistemul lui inteligent de prindere pe carburator. Tot ce am rezolvat pana acum a fost sa bag niste ulei pe camasa cablului a.i. sa merga mai lin...

P.S. Multumesc tuturor celor care m-au contactat pe YM pentru sfaturi.

Attached thumbnail(s)
Image_664_.jpg ( Size: 435.76k ) Number of downloads: 325


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 13:42
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E deosebit de simplu..desfaci piulita ce tine camasa cablului de acceleratie, si o misti(camasa)spre carburator, strangand piulita in pozitia care iti convine, dupa care tai bucata ce ramane in exces(nu e obligatoriu)

PS varianta mea e viabila in caz ca nu poti face cum a zis nenea Dweep, si din poza vad ca nu prea poti..

This post has been edited by argon: 10 Sep 2005, 13:46


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 10 Sep 2005, 13:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




la asta ma gandeam si eu dar p-orma nu mai sta motorul la relanti, neavand surubel d-ala care sa o tina ambalata.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Sep 2005, 13:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Verifica si pozitia arcului ce tine intins cablul acceleratiei. se poate regla si de acolo intinderea sa.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 14:11
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(free_fiber @ 10 Sep 2005, 13:54)
la asta ma gandeam si eu dar p-orma nu mai sta motorul la relanti, neavand surubel d-ala care sa o tina ambalata.
*




Daca nu are surubel e nasol, cine a umblat pe acolo nu trebuia sa scoata surubelul, si carburile dublucorp au surubel, pus acolo cu un scop, nu sa fie desfintat


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Sep 2005, 14:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Oricum cred ca discutam degeaba pe aici....Iote ce a zis omu' mai devreme: ..."O mare rugamite am la cei care ma pot ajuta: sa-mi raspunda doar pe YM pe neoset_room deoarece eu plec la tara acum si nu am de unde accesa forumul; in schimb voi fi mai mereu online pe YM (intru de pe telefon)".

Mda...se pare ca azi sunt cam cu capul in nori! (desi este o vreme splendida pe la noi pe aici)! Scuze!

This post has been edited by Slider: 10 Sep 2005, 14:26


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 14:23
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Slider @ 10 Sep 2005, 14:20)
Oricum cred ca discutam degeaba pe aici....Iote ce a zis omu' mai devreme: ..."O mare rugamite am la cei care ma pot ajuta: sa-mi raspunda doar pe YM pe neoset_room deoarece eu plec la tara acum si nu am de unde accesa forumul; in schimb voi fi mai mereu online pe YM (intru de pe telefon)".
*




Omul a zis asta in 4 septembrie,azi e 10, de atunci a venit de la tara si inca nu a rezolvat probleme..si in plus de asta acum e online pe acest Forum.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MAKRON
post 10 Sep 2005, 14:42
Post #10


simply clever


Group: Members
Posts: 236
Joined: 18 June 04
From: silistea gumesti




Image_664_7.jpg ( Size: 31.23k ) Number of downloads: 260
Asa deci ai pus si poza !! Pai asa frate! Acum discutam altfel!
Vezi tu acel reper metalic notat de mine cu "1"? Este fixat de axul clapetei de acceleratie prin piulita "2" care pare sa fie o piulita de zece...
Oare ma insel eu?? sau mi se pare ca daca slabesti acea piulita reperul se poate misca independent de clapeta acceleratiei si daca il vei roti in sens trigonometric se va reduce cursa pedalei....Ei... Nu uita sa il stringi apoi la cuplul initial dupa ce faci operatiunea (daca o fi asa cum zic eu)

This post has been edited by dweep: 10 Sep 2005, 14:53


--------------------
SKODA OCTAVIA II AMBIENTE MY 2007 - WSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 10 Sep 2005, 15:47
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Intr-adevar m-am intors de la tara! La piulita aia n-am umblat inca deoarece unchimiu sustine ca piesa aia e dintr-o bucata (tot semicercu ala), desi n-as prea crede. Acum ramane sa fac ceva a.i. sa stea la relanti. Daca tot ziceti ca nu asa arata carbul original si ca a fost umblat in el eliminandu-se surubelul de reglaj al relantiului, va rog sa-mi aratati si mie o poza cu un carb identic ca model avand si acel surubel. Astfel voi stii ce sa-i fac astuia al meu.
Multumesc.

Later Edit: N-as prea crede ca cineva fara cunostinte si-a bagat nasul in masina asta deoarece unchimiu a luat-o de noua si in plus el se pricepe la masini wink.gif

This post has been edited by free_fiber: 10 Sep 2005, 16:34


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 10 Sep 2005, 15:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Mai fratilor...acum imi dau seama ca am vorbit aiurea....Va rog luminati-ma si pe mine...ce draq de carburator ii asta?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 18:04
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mai, cum sa o ia de noua asa cu carburator deala? se vede clar ca e modificat.
Afla exact ce carburator e ala, ca pare a fi de lada, eu zic sa-i dai un pm la DodoBird ca e meserias la asa ceva si te lamureste el.

Daca zici ca nu are surub pentru relanti, cu se regleaza relantiul? ridici si apesi pedala de acceleratie cu piciorul ?
Trebuie sa aiba, acel surub e esential si pentru reglarea amestecului.
Daca ce zici tu e adevarat, atunci relantiul e stabilit de pedala de acceleratie, deaia e asa ridicata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 10 Sep 2005, 19:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




de lada nu e , o fii de nova


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 10 Sep 2005, 20:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 10 Sep 2005, 18:04)
Daca ce zici tu e adevarat, atunci relantiul e stabilit de pedala de acceleratie, deaia e asa ridicata.
*


EXACT. Uite cum ma luminez si eu... tongue.gif
Pana la urma ce e de facut? Daca ziceti ca e de nova, aia cum are relantiul.
Masina sigur a luat-o de noua iar unchimiu nu e el maniac de tuning sa se apuce sa modifice la masina. smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 20:11
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Carburile de Nova sigur au surub de reglaj al clapetei de acceleratie, deci sigur e modificat.De fapt, toate carburile ce le-am vazut eu au acel surub(seat, lancia, opel etc)..e foarte important.
Cineva cu Nova sa puna aici o poza cu clapeta de acc a unui carb dublucorp.
Si eu am avut montat pe Dacie un dublucorp in trecut(pus de mine, nu din fabrica), si avea surub, dar sistemul de prindere al cablului de acc era diferit.



This post has been edited by argon: 10 Sep 2005, 20:21


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 10 Sep 2005, 21:39
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




Aste e ce am, sory nu am cu ce face poze.

Attached thumbnail(s)
105.jpg ( Size: 320.96k ) Number of downloads: 193


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2005, 22:33
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




a se vedea in poza scanata de cata ca exista surub de reglaj.

This post has been edited by argon: 10 Sep 2005, 22:34


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 11 Sep 2005, 11:21
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




Din poze pare un Carfil.
http://www.carfil.ro/carfil.html

Acolo vezi diferentele si exact ce modele. Este fara suruburi de reglare , din nefericire !
Totul e pe menbranute, pompite si electrovalve.
Oricum Chestia aia cilindrica din dreapta jos ul pozei cu un papuc electric p ea (sub capsula OZN) este electrovalva . Ea se ocupa de relanti !!! Probabil poate si data jios si inlocuita cu un surub mecanic de reglare. Daca tu reglezi relantiul din intinderea cablului , respectiv chiar clapeta de acceleratie nu e in regula. Carbul e dereglat.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 12 Sep 2005, 08:18
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Si in plus nu cred ca desfacand piulita "2" se poate roti acel sector. Se poate observa ca surubul pe care se monteaza sectorul are o aplatisare facuta special ca acel sector sa se poata monta intr-un singur fel. Este cam ca la carbul monocorp, unde clapeta de accerleratie se monteaza doar intr-o singura pozitie.
Asadar doar prin desfacerea piulitei de cap ce fixeaza cablul si din intinderea arcului ce tine clapeta se mai poate umbla la "taria" pedalei.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 12 Sep 2005, 08:33
Post #21


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Domnilor!!! uitati sa-i spuneti omului cel mai esential lucru... parghia pedalei de acceleratie e o bara subtirica din metal, usor deformabil... deci e simplu, poate ca o fi neprofesionist sfatul insa cel mai simplu lucru e sa indoaie pedala catre podea... si se rezolva...Nu?!? blink.gif


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2005, 09:38
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




blink.gif blink.gif blink.gif

QUOTE(Buyaka @ 12 Sep 2005, 08:33)
Domnilor!!! uitati sa-i spuneti omului cel mai esential lucru... parghia pedalei de acceleratie e o bara subtirica din metal, usor deformabil... deci e simplu, poate ca o fi neprofesionist sfatul insa cel mai simplu lucru e sa indoaie pedala catre podea... si se rezolva...Nu?!? blink.gif
*


blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif
Recunosc solutia e salvatoare..cum de nu m-am gandit la asta.
Chiar daca e o solutie "romaneasca" cred ca e ok laugh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Sep 2005, 11:56
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Acel carburator este dublul corp de Nova, papuc, orice motor RO de 1600 cmc ..106.xx
Are suruburi de relanti la clapeta DAR NU SE UMBLA la ele, is reglate din fabrica.
Reglajul se face din alte doua suruburi; exista reglaj pe forum.

Daca la tine relantiul e tinut din cablu inseamna ceva dereglat la carburator.

This post has been edited by diaconuliviu: 12 Sep 2005, 11:57


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dsf
post 13 Sep 2005, 11:10
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 September 05




Problema cu pedala tare poate fi si de la niste bucse de teflon de pe axu clapetei de acceleratie. Incearca sa le schimi si pe alea, nu tu. Du-te la un service sau la cineva care se pricepe


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8v Fidji 2005 - BR-51-LUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 13 Feb 2006, 14:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Unde vine arcul care tine intins cablu de acceleratie ? Eu am observat la mine ca , cablu de acceleratie nu era bine pus in sensul ca , arcul care este ca capatul cablului unde se prinde de pedala , era in interiorul compartimentului motor cu totul . Adica , erau un fel de 2 opritoare la capetele arcului . Cablul era legat dinspre exterior spre interior. Inauntru intra doar capatul cu dispozitivul de prindere de pedala .Eu l-am pus cum credeam ca e corect si nu prea are cursa pedala . Are cursa mica si nu pot accelera .
Cum se prinde corect cablul de acceleratie de pedala ? Cu o schita daca se poate .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 21:36
Forum Renault