DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Are cineva o poza cu un cap de bara reglabil?, Sau un pivot

nvp_playboy
post 1 Apr 2006, 19:12
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Are cineva o poza cu un cap de bara reglabil (modificat) ?
Am gasit un strungar bun care sa faca 2 capete de bara modificate, reglabile, , dar omul nu intelege ce vreau......


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Apr 2006, 20:22
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pivotii si capetele de bara reglabile sunt interzise de RAR.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 1 Apr 2006, 23:25
Post #3


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Dar RAR nu interzice si spaga.

This post has been edited by LYM: 1 Apr 2006, 23:25


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Apr 2006, 00:01
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




da' nu e asa ca ma lumineaza si pe mine cineva asupra subiectului? mellow.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 2 Apr 2006, 10:20
Post #5


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Nu merita bagati in seama aia de la RAR!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 2 Apr 2006, 19:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Dar poate totusi initiatorului topicului ne lumineaza si pe noi si ne spune ce poate regla la un pivot sau la un capat de bara.Poate te referi la modelul de capat de bara din asta nou in genul celor de la oltcit din care se poate regla unul din unghiuri(de cadere sau fuga, ca nu stiu care si cum sunt).


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Apr 2006, 20:11
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sunt niste pivoti care au suportul pentru "bila" pivotului nu dintr-o bucata, ci este un surub mare care se poate strange . Cand pivotul incepe sa aiba joc, se mai strange surubul si pivotul devine iarasi rigid, prin strangerea surubului care apasa bila/rotula pivotului.
Se faceau pivoti din astia la daciile berlina si au fost la baza unor acidente de circulatie cu urmari grave, motiv pentru care au fost interzisi inca de ceva timp (am impresia ca erau interzisi inainte de '89)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2006, 20:20
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Inca mai sunt pe unele dacii, am vazut cu ochii mei, indivizi ca initiatorul topicului , cu idei prea multe..sa nu zic altfel, isi fac la strung, fel si fel de piese din astea..home-made..ca sa zic asa, piese esentiale pentru siguranta ..cum ar fi la terenul de rulare, frana, directie, si pe urma circula pe drumurile publice, punand in pericol siguranta traficului....nu degeaba sunt unele piese interzise.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 2 Apr 2006, 20:26
Post #9


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Pivoti la care poti regla jocul are si dacia mea de vreo 20 de ani si chiar sunt cei inferiori(partea mai sensibila) problema este ca nu se mai gasesc kituri de reparatii pentru asa ceva.
Asa ca in prezent mai am un singur pivot inferior care este reglabil.
Daca cineva cauta asa ceva sigur gaseste la dezmembrari, da nu cred ca asta cauta el!

This post has been edited by amc: 2 Apr 2006, 20:28


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 2 Apr 2006, 20:47
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Da , asa ceva caut...ceva care este interzis pentru ca faceau toti neavenitii , la toate colturile....daca tin minte bine este undeva pe site la imbunatatiri exista o discutie foarte serioasa despre realizarea unor bielete antiruliu din T -uri de amortizor, la care nimeni nu a a vut nimic de comentat.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13079&hl=bielete

Oricum sunt interzise multe lucruri , doar din ratiuni economice sau "idiotice" (a se vedea imagini din parlament, senat...). Eu stiu mai multe cazuri de roti sarite datorita unor cauze X, decat unor piese modificate.


Daca faci de nebun capete de bara reglabile si le tot strangi la nesfarsit...normal ca dai in pomi....Luind in considerare drumurile de la noi , piesele de o calitate "exceptionala" , faptul ca merg foarte mult si ca oricum daca ma opreste RAR-ul trebuie sa gaseasca ceva , deci trebuie sa cotizez, nu mai conteaza daca pe langa "gazele care nu ies" , 2 aripi ruginite , un cauciuc relativ uzat, mai am si un capat de bara reglabil.
Consider ca un capat de bara reglabil facut de un strungar adevarat este mult mai bun decat unul facut de un C.A.P., pus intr-o cutie cu holograma de la Pitesti, sau cele turcesti din tabla de conserve.



--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Apr 2006, 13:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(nvp_playboy @ 2 Apr 2006, 20:47)
[...]
Consider ca un capat de bara reglabil facut de un strungar adevarat este mult mai bun decat unul facut de un C.A.P., [...]

Acel cap de bara mai trebuie calculat inainte, tratat dupa. Nea strungaru' ala e si tratamentist?
Problema nu rezida doar in "cotizez la RAR", ci in SIGURANTA MEA pe strada cind trec pe linga o masina ca aia pe care vrei s-o dotezi cu "gaselnite" pe partea de siguranta circulatiei.

Si, da, sint contra "facaturilor" cu abtibild RAR.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 3 Apr 2006, 13:46
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Avand in vedere ca un pivot/cap de bara tine 50-80.000Km in conditiile in care amortizoarele sunt bune si costa destul de putin (parca 200.000 ultima data cand am cumparat), nu inteleg de ce va complicati cu piese artizanale. Cata economie se poate face?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Apr 2006, 13:53
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristidb @ 3 Apr 2006, 13:46)
Avand in vedere ca un pivot/cap de bara tine 50-80.000Km...
*




Am 120 000 km cu toti pivotii originali, nu joaca inca...am evitat dintodeauna gropile pe cat am putut...dar am luat destule oricum..sunt asa multe cateodata de nu mai le poti evita..si totusi...sunt pivotii.capetele de bara originale pe masina, tin suficient, nu vad un motiv intemeiat ca sa risti sa pui facaturi pe masina, e vorba de siguranta aici.

Hai sa zic ca sunt un caz special...si lumea ii cam schimba la 50 000 km...aia cat inseamna in ani la o persoana normala?! 3-5 ani...cred ca meria investitia in pivoti. capete de bara(LEGALE)..etc odata la 5 ani...

Ia zi playboy...cum merge treaba cu hidroforu la bloc? wink.gif

This post has been edited by argon: 3 Apr 2006, 14:01


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Apr 2006, 13:54
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 3 Apr 2006, 13:46)
Cata economie se oate face?
*
Oricum, mai multa decat daca se refoloseste o garnitura de chiulasa. ca aia e si mai ieftina.
Ca asa se face avere, ce stiti voi..
de la o garnitura de aici, de la un pivot de dincolo...
Pacat ca dincolo de raul Styx nu te ajuta economiile astea...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 3 Apr 2006, 15:18
Post #15


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




raul Styx ?
Asta deja e filozofie pentru cei care vor sa isi faca pivoti reglabili .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 3 Apr 2006, 15:27
Post #16


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 3 Apr 2006, 13:53)
Am 120 000 km cu toti pivotii originali, nu joaca inca...am evitat dintodeauna gropile pe cat am putut...dar am luat destule oricum..sunt asa multe cateodata de nu mai le poti evita..si totusi...sunt pivotii.capetele de bara originale pe masina, tin suficient, nu vad un motiv intemeiat ca sa risti sa pui facaturi pe masina, e vorba de siguranta aici.

Hai sa zic ca sunt un caz special...si lumea ii cam schimba la 50 000 km...aia cat inseamna in ani la o persoana normala?! 3-5 ani...cred ca meria investitia in pivoti. capete de bara(LEGALE)..etc odata la 5 ani...

Ia zi playboy...cum merge treaba cu hidroforu la bloc? wink.gif
*



Argon te intreb serios si fara nici un fel de aluzie si fara sa intru in conflict: cum ai reusit sa tii pivotii atatia km ca eu i-am schimbat la 40 de mii de km si am ocolit la gropi de m-am saturat (nu pot sa iti explic cat am ocolit foarte mult oricum). Poate in Bucuresti sunt mai multe gropi decat in orasul tau. E adevarat ca atunci cand i-am schimbat aia au spus ca ar mai fi mers asta insemnand vreo 10 mii dupa stilul meu de nu iau nici o groapa.
Multzam de raspuns si repet nu e nici o aluzie.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Apr 2006, 18:28
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vad ca esti din Bucursti...eu sunt din Deva,pe aici cat de cat avem noroc de drumuri mai de calitate tongue.gif
Pivotii sunt cei noi din fabrica, nu s-a umblat la ei, masina o conduc numai eu de la 20 000 km, si in primii 20 000 stiu sigur ca nu s-a schimbat nimic pe acolo...dupa, inca aproape 100 000 eu nici atat nu am schimbat.
Ce am schimbat a fost o planetara care batea, in rest, bucsele de cauciuc de la bara stabilizatoare si atat.

Sa nu crezi ca sunt pericol public, verific jocul la roti cam la 2 luni dintotdeauna, si daca necesita schimbare schimbam...asta e ...am prins masina buna, deaia nici nu ma gandesc sa renunt la ea.
La gropi merg foarte incet..asa o menajez..si poate deaia au tinut atat...nustiu nici eu...

PS cel putin 50 000 din kilometri masinii sunt facuti pe autostrazi Germania si retur tongue.gif

This post has been edited by argon: 3 Apr 2006, 18:34


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 3 Apr 2006, 19:37
Post #18


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




Si masina e.....?
Ca pe urma aflam ca Argon are Toyota sau Honda si ne linistim.
Pe vechea berlineza m-au tinut articulatiile fata cam 45 000.
Iar atunci am schimbat si bucsi si pivoti, daca tot am fost in service si au mai tinut inca 40 000 fara probleme. Piesele au fost originale, cu holograma tip Star Trek, luate de la dealer autorizat, au costat mai mult dar nu mi-a parut rau dupa bani. Daca ai grije de ea tin, daca mergi afara din oras, pe drumuri bune tin si mai mult. Stiu pe cineva cu un Espero, a ajuns la 160 000 km fara sa schimbe nimic pe la suspensii dar omul mergea 90% la drum lung.



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Apr 2006, 20:23
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




MAsina e Dacia 1310 CN3, 1998.
Si eu merg 90 % la drum lung.
Nu am piese cu holograma ...majoritatea sunt vax...sti ce usor se face rost de coala cu holograme? am piese originele..ce s-au pus din uzina.
Nu am zis ca nu am schimbat nimic...am zis ca nu am schimbat pivotii si capetele de bara.
O planetara, amortizoarele si unele bucse de cauciuc sunt schimbate.

This post has been edited by argon: 3 Apr 2006, 20:27


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Apr 2006, 20:37
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 3 Apr 2006, 13:53)
Ia zi playboy...cum merge treaba cu hidroforu la bloc? wink.gif
*
Trebuie sa recunosc ca aia a fost tare rau de tot...
Si treaba merge bine; pui hidroforu si tragi apa, mai ales daca stai la 50 metri de Moldova.
Folosirea la maxim a solutiilor neconventionale...

Pentru cine nu stie despre ce e vorba http://www.misiuneacasa.ro/forum/viewtopic.php?t=3038


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 4 Apr 2006, 00:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




vad s-a deviat tare de l-a subiect...
on-topic niste pivoti reglabili bine facuti sunt excelenti.
indradevar cei de la rar nu accepta,dar sunt la fel de siguri ca si cei cu holograme sau cu ce vrei voi.
eu am patit cu pivot de topoleveni sa ii iasa articulatia,neavand joc exagerat.nu era chiar vechi (cam30.000 km).ma intreb daca aveam viteza mare ce se intampla(a iesit in marsarier)
asa ca, sa vorbiti de siguranta in momentul in care calitatea pieselor in romania se ridica la un standard minim de calitate.
de ce la toate masinile pivotii tin o viata si la dacie ii schimbi mereu??
din punct de vedere al sigurantei in circulatie,pivotii reglabili sunt identici cu cei de fabrica.
din punct de vedere legal,.....
din puct de vedere tehnic ii aleg pe cei reglabili.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Apr 2006, 08:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(marius-gabriel @ 4 Apr 2006, 00:28)
[...]
asa ca, sa vorbiti de siguranta in momentul in care calitatea pieselor in romania se ridica la un standard minim de calitate.
[...]

Daca acei pivoti de orice fel ar fi i-ar face un MESERIAS, care ar respecta TOATE conditiile de rezistenta, tratament, material, etc. as intelege. Dar, la fel cum diverse SRL fac din "nu ma intereseaza" ce material, si "nea strungaru'" ar cistiga "un ban cinstit" folosind o bara pe care o are el pusa bine. Care e din acelasi material prost.

Eu am pivotii de 30.000 si mai bine de km, unul din ei are un joc infim (va fi schimbat cit de curind) dar la 2-3 saptamini fac cite 600 km, pe Rm.VL-M.Ciuc. Cine stie traseul, stie si gropile de pe el, mai ales intre Bv si M.Ciuc. Mai tare urla planetara dreapta.Deci pivotii nu "cad" chiar asa repede.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 4 Apr 2006, 15:54
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Spune-am "cap de bara modificat" , deci un cap de bara , facut de uzina , tratat, etc, la care se adauga doar un dispozitiv format dintr-o piulita si un surub 'ingropat' , care te ajuta sa lungesti viata acelui cap de bara de 2 , 3 ori fara a pune pe nimeni in pericol. Exact cum multi dintre voi puneti cauciucurile mai roase de pe fata , pe spate si mergeti cu ele mult sub limita de 2,3 mm grosime a ridurilor, sau folositi o planetara care bate la nesfarsit.....fapt care poate duce la ruperea lalelei si blocarea rotii.....IN MERS, sau fara lichid special in vasul stergatorului de parbriz , fapt de altfel interzis de RAR ; care are farurile reglate "bec" , sau care in luna ianuarie, februarie a avut frana de mana pe gerurile alea , de altfel nu cred ca are cineva de aici o masina care respecta normele RAR de poluare....lucruri mult mai periculoase decat un amarat de cap de bara modificat cu simt de raspundere.

Capetele mele originale au tinut undeva la 150 000 km, (pe bune), apoi , cele din comert , din ce in ce mai putin , ajungand sa schimb unul la 3 saptamani .(si drumuri urate tare)
La o masina de familie , intr-adevar nu se merita schimbarea, dar la regimul meu de functionare ""SE IMPUNE"
Apropo....au aparut in magazine bielete antirului modificate, cu bucse de T-.

Faza tare cu hidroforul este ca nimeni nu a avut un raspuns competent. Problema a aparut cand apa a devenit 30 000 mc de la 7 000 mc , invocandu-se pierderile imense de pe traseu si scumpirea energiei electrice cu 7% ,urmand sa se scumpeasca cu 25% din 3 in 3 luni.


PS: Fiind propus pentru o noua penalizare de diaconuliviu, tin sa specific ca era un "Reply" la un "post" din februarie. Mai greseste omu' !

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=34145

This post has been edited by nvp_playboy: 4 Apr 2006, 20:15


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:10
Forum Renault