Probleme pornire logan 1.5 dci, nu ajunge motorina la injectoare
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire logan 1.5 dci, nu ajunge motorina la injectoare
junioru105 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf IV
2003/variant
- AG09BDD
|
|||
toteu |
![]() ![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 4 February 11 ![]() |
Prima data sa aerisesti fiecare injector in parte. Pune pe cineva sa dea la automat in timp ce tu desfaci putin piulita din capul injectorului, cind vazi ca , curge motorina stringe la loc piulita repeta operatia pentru fiecare injector , se incepe cu injectorul din dreapta ,,1'' daca nu reusesti du masina in service. BAFTA
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2008 Abs+
- Is 80 xxx
|
|
dan_alin2003 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 August 09 ![]() |
cred ca ai probleme cu injectoarele
|
--------------------
dacia
logan
2006 1.5dci
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
sa nu mai deschid un alt topic ... intreb aici .
e vorba de loganul de la munca. 1.5 dci . simplu. nu vrea sa imi porneasca dimineata cand este frig . daca dimineata sunt peste zero grade porneste , mai in lung dar porneste . daca sunt grade cu minus nu porneste decat daca ai dau cu spray de ala in "nas" acolo sub capac...in timp ce altu da la automat. cu masina plec dimineata la 6 si ma intorc seara la 6 . deci sta 12 ore neatinsa si dimineata nu porneste doar daca e frig... dupa ce o pornesc fortat cum ar venii cu spray scoate un fum albastrui .alb.... nu stiu exact . scoate doar cand e rece motorul . cum se incalzeste nu mai scoate si merge bine ... daca o opresc si o las o ora cat sa se raceasca motorul , porneste dar scoate fum albastrui,alb si daca vreau sa merg cu ia zici ca se inneaca , face asa pana se incalzeste si apoi merge bine ... ce sa fie ... multumesc frumos . |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
history |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
Verifica-i bujiile!
|
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
pune-i de 2 ori contactul inainte sa-i dai la automat.si eu am avut unul cu aceeasi problema cu fumul si nu pornea din prima.spre deosebire d a ta mie imi pornea la -15 grade,dar ii puneam de 2-3 ori contactul sa incalzeasca bujia.
|
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
bujiile sunt schimbate. am zis ca sunt de la ele. leam schimbat si tot degeaba/// tot asa face / am schimbat si filtru de motorina si tot asa face.... ce sa fie altceva. ? am incercat si faza cu contactu de 2 ori tot nu merge. lam pus si de mai multe ori si degeaba... nu da nici un semn .nici macar sa balbaie...dar cum ai dau cu spray porneste...si zici cai " tractor " mersi
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Verifica-i compresia.Cati kilometri are?
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#9
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(sonnic53 @ 22 Feb 2011, 19:47) e vorba de loganul de la munca. 1.5 dci . nu vrea sa imi porneasca dimineata cand este frig . dupa ce o pornesc fortat cum ar venii cu spray scoate un fum albastrui .alb.... nu stiu exact . scoate doar cand e rece motorul . cum se incalzeste nu mai scoate si merge bine ... daca o opresc si o las o ora cat sa se raceasca motorul , porneste dar scoate fum albastrui,alb si daca vreau sa merg cu ia zici ca se inneaca , face asa pana se incalzeste si apoi merge bine ... ce sa fie ... multumesc frumos . QUOTE(sonnic53 @ 23 Feb 2011, 18:49) bujiile sunt schimbate. ce sa fie altceva? minim un injector care face figuri |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
225000 km . sa fie de la injectoare ? si sa faca asa doar la rece ? la cald sa nu faca nimica ? la cald porneste corect. doar cand e rece nu vrea sa porneasca. mersi
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Daca nu a avut injectoarele schimbate la km astia, nu inteleg ce te mai mira...
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
ady24 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(sonnic53 @ 23 Feb 2011, 18:49) bujiile sunt schimbate. am zis ca sunt de la ele. leam schimbat si tot degeaba/// tot asa face / am schimbat si filtru de motorina si tot asa face.... ce sa fie altceva. ? am incercat si faza cu contactu de 2 ori tot nu merge. lam pus si de mai multe ori si degeaba... nu da nici un semn .nici macar sa balbaie...dar cum ai dau cu spray porneste...si zici cai " tractor " mersi Din ce spui, este vroba cu siguranta de minim un injector care "agata" adica mai pe inteles deschide mai tarziu. Ar trebuii mers cu ea la service pus testerul pe ea cu borcanasele si vezi exact care este cel cu probleme. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
am inteles. va multumesc frumos... o sa merg la servis sa vad mai exact despre ce este vorba. mersi
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
dan_alin2003 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 August 09 ![]() |
sonnic53 eu ti-am zis si iti repet sunt injectoarele pe duca stiu ce vb pt ca asa mi-a facut si mie si ii dadeam cu spray si dupa o luna ma costat 30 mil sa schimb toate 4 injectoarel.Nu are legatura temperatura credema.
25 Feb 2011, 16:10: Vezi ce zic aia la service si daca ai nevoie am eu 4 injectoare care au 10 mi de km ca eu am facut masina praf si o vand pe bucati This post has been edited by dan_alin2003: 25 Feb 2011, 16:10 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.5dci
|
|
nakis |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 December 10 From: chiajna ![]() |
sonnic53. Sant injectoarele la mine porneste un pik mai greu dimineata ,si dupa ce porneste zici cai tractor o las 5 min la relanti si nu mai are nimik Ai 1 2 injectoate care nu mai baga cum trebuie ,asa e la mine
|
--------------------
dacia
logan 15 dci
2008 70 cp
|
|
ady24 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
@sonnic23
Cu siguranta ai unul sau mai multe injetoare care da mai multa motorina pe retur. Daca scapa prea multa motorina atunci nu mai ai presiune suficienta in rampa si de aici si pornirea mai lunga la rece. Cand se incalzeste mi se pare normal sa mearga bine pentru ca supapa de retur, ea fiind de fier, se dilata la caldura, si deci motorul merge rotund si porneste bine. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
fnp |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Intru si eu in club
![]() 1.5 dci E4 ; 105.000km Aseara m-am intors dupa un drum lung in care a mers ok. De dimineata cand sa plec nu mai porneste. Am dat la para tot nimic. M-a remorcat un coleg la service (reteaua Dacia) si au pus-o pe tester - verdict pompa injectie defecta - se inlocuieste impreuna cu distributia - 3150 ron cu TVA. Mi-a zis ca ramane blocat capul hidraulic la rece. A pornit-o cu spray-ul si acum vad ca merge. Sa vad maine dimineata..... Ati mai auzit de acest defect? |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
ady24 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ciudat , cum sa ramana capul hidraulic blocat doar la rece ? Ala daca se blocheaza asa ramane. Diagnoza presupun ca a fost facuta cu clip'ul. Ce cod de eroare a dat la test ?
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
fnp |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu mi-a spus de nici un cod de eroare (nici eu n-am vazut pe monitor ca era la vreo 2 m, dar nu aparea nimic cu rosu). A pus prima data "seringile" pe returul injectoarelor dar nu dadea nimic. Dupa aceea a legat tester-ul si n-a vazut nimic. Apoi a scos alimentarea din pompa si a pus-o intr-o sticla, a dat la para si venea motorina; din sticla a tras un furtun catre pompa si a incercat si asa o pornire. Se vedea cum trage pompa din sticla, s-a umplut furtunul dar tot nu a pornit. A slabit si piulitele de pe injectoare dar nu dadea motorina pe acolo. Dupa toate astea a tras concluzia ca este pompa de vina.
Acum mi-am luat un spray de pornire dar vad ca scrie pe el a nu se folosi la motoarele cu rampa comuna pe eticheta tradusa in romana, in engleza nu zice nimic de asta. La service a folosit un spray de curatat cu care a dat 2-3 pufuri in racordul de dupa filtrul de aer. 09aprilie - 7:27 AM: a pornit dupa o cheie de aprox 7 secunde; ledul cu temperatura a ramas aprins. Am oprit-o dupa vreo doua minute si dupa aceea a pornit normal. In ziua in care nu a pornit am dat chei de aprox 4-5 secunde. This post has been edited by fnp: 9 Apr 2011, 06:30 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
ady24 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ma gandesc sa nu fie vorba de regulatorul de presiune de pe pompa. Cei de la service sunt cam smecherasi, ai grija, din dorinta de a vinde din piesele lor imediat dau verdictul si zice ca e devina pompa de injectie. Insa este foarte probabil sa fie defect si imv'ul, cel de care ti'am spus mai devreme. Ciudat este de ce nu ti'a aratat si tie ce zice la diagnoza, asa putea sa spuna orice, insa daca nu aveau nimic de ascuns iti arata direct. Eu cand le fac la oameni diagnoza stau langa mine, fara nici un fel de problema , nu am de ce sa ma feresc, aici insa nu imi miroase a service de incredere, no offense.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
poe |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Am si eu un coleg cu un MCV 1.5dci 86 CP care la fel dimineata pornea greu, ziua un pic mai usor dar nu normal, a dus-o la service i-au "reparat" aia injectoarele, nu stiu in ce fel ca asa au zis ei, dar problema nu s-a rezolvat, face bule de aer pe unul dintre furtunase (tur sau retur nu stiu). S-a dus iar in service l-a pus sa schimbe filtrul de motorina cica tragea aer pe acolo, fara rezultat, au schimbat si pompa de amorsare (para de cauciuc), degeaba. In continuare are probleme si nu se stie de la ce, cei din service au concis: "are uzura mare dom'le", si masina are doar 55.000 km. Bujiile sunt ok. Printre altele are si o fibratie la servodirectie cand intorci pe loc de volan la un moment dat.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
fnp |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady24 @ 9 Apr 2011, 22:49) Ma gandesc sa nu fie vorba de regulatorul de presiune de pe pompa. Cei de la service sunt cam smecherasi, ai grija, din dorinta de a vinde din piesele lor imediat dau verdictul si zice ca e devina pompa de injectie. Insa este foarte probabil sa fie defect si imv'ul, cel de care ti'am spus mai devreme. Ciudat este de ce nu ti'a aratat si tie ce zice la diagnoza, asa putea sa spuna orice, insa daca nu aveau nimic de ascuns iti arata direct. Eu cand le fac la oameni diagnoza stau langa mine, fara nici un fel de problema , nu am de ce sa ma feresc, aici insa nu imi miroase a service de incredere, no offense. Am stat langa masina dar de unde stateam nu puteam citi pe ecranul laptop-ului. Nici nu puteam sa ma misc pe acolo fiindca mai devreme calcase unul pe cablu in timp ce facea un update la o alta masina si a dat eroare. Seful a vrut sa ne scoata afara dar ia-m zis ca stau langa masina si nu ma plimb pe acolo. Pana astazi a pornit normal, cel mai devreme am pornit-o pe la 8 dimineata la aprox. 7 grade. Nu prea ma pricep la diesel, nu stiu decat ca nu trebuie sa ai aer pe conducte ![]() 13 aprilie: Ieri am mai bagat 27 litri de motorina si azi de dimineata a pornit parca mai repede ca diminetile trecute. Sa fis fost de la motorina? This post has been edited by fnp: 13 Apr 2011, 09:27 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
fnp |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Am putin timp si m-am mai documentat. Am gasit aici f. multe informatii:
http://www.xxx/forum/pompa_de_inj...ne-t6211p7.html xxx=xxx w w w . l o g a n c l u b . ro /forum/pompa_de_injectie_regulatorul_de_presiune-t6211p7.html Offtopic: care-i treaba cu xxx asta cand dai paste la un link? plm nici scris manual nu merge; de ce e cenzurat? http://www.daciaclub.ro/Logan-Diesel-probl...t31184-s30.html Acum i-mi dau seama ca prin oras din cand in cand o mai apuca tremuriciul la relanti pentru cateva zeci de secunde. Dupa ce se facea verde la semafor trebuia sa plec iar la urmatorul semafor nu mai facea. Avand in vedere ce a spus ady24 ma duce cu gandul la "faimosul" IMV. Poate e murdar de la motorina. Pana acum am alimentat doar de la diverse benzinarii, predominant petrom si OMV, nu am pus din bidon niciodata. Astazi, la aproape o saptamana de la problema masina merge normal. Pot desface eu IMV-ul sa-l curat sau rebuie strans la cuplu, inlocuit garnituri dupa demontare? This post has been edited by fnp: 14 Apr 2011, 10:10 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE Offtopic: care-i treaba cu xxx asta cand dai paste la un link? plm nici scris manual nu merge; de ce e cenzurat? Din mandrie prosteasca. "Sa moara capra vecinului". Rivalitate prosteasca ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Scuze de Off topic @ dan_alin2003: chiuloasa in ce stare e? O mai ai?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
marioprofu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 February 09 ![]() |
si eu am avut probleme la pornire. am facut testul cu returul si a iesit ca injectorul 2 e distrus, iar injectorul 1 nu mai are mult. le-am schimbat si acum porneste la cheie.
20 Apr 2011, 07:39: am loganul 1,5 dci din iunie 2006 de 65cp, euro 3. anul trecut in primavara am facut o remapare si-am bagat softul de pe loganul cu 85cp. a mers ok, n-am avut probleme. saptamana trecuta a inceput sa porneasca greu, am fost la un service si mi s-a spus ca problema e la vreun injector. nu m-am dus la service Dacia ca-s scumpi. asa ca sa va faceti o idee un injector nou e 1250 lei, iar unul reconditionat, tot la dacia e 650 lei.de manopera nu stiu, dar banuiesc ca e la fel. in service-ul celalalt unde am si schimbat mi-a oferit un mecanic 2 injectoare de pe masina lui proprietate personala care era busita rau. 7 milioane amandoua, dar erau euro 4. le pune mecanicul dar nu merg.le-am dat jos si mecanicul spune sa nu mai risc sa iau reconditionate.asa ca ma uit prin bacaul asta mare dupa injectoare noi. surpriza: nu prea se gasesc.doar la comanda. tre sa mai astept. n-am chef.masina e in service. ce sa fac. pan la urma gasesc la un moto velo injectoare noi la 800 lei.bun. numai ca aia de acolo nu stiau daca sunt de euro 3 sau euro 4. ziceau ca ei stiu daca sunt pentru benzina sau motorina. atat.disperat, le-am luat asa, le-a pus pe masina.totul merge ok. sau aproape. simt o anumita trepidatie la masina. in treapta a 4-a de exempplu la 50-60 km/h. simt la schimbatorul de viteze care are o miscare ciudata de la stanga la dreapta. trepideaza. si inca o mare diferenta: consumul a crescut cu 1 litru/100 km. daca inainte de schimbare aveam 4,7 l/100 km, acum e 5,7, in regim mixt. desi merg cu ea la serviciu in alt oras, deci e mai mult extraurban. ceva sfaturi aveti pentru mine? ma gandesc ca injectoarele 1 si 2 sunt euro4 iar cele 3 si 4 euro3. sa le schimb si pe celelalte? dar atunci nu trebuie schimbat ceva la ecu sa le recunoasca? merci. This post has been edited by marioprofu: 20 Apr 2011, 06:39 |
--------------------
dacia
logan
2006 1,5dci
- BC 77 FIR
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Din punctul asta de vedere nu ai cum sa pui E4 pe masina E3.
Remaparea nu are legatura cu uzura injectoarelor. Injectoare noi vezi ca se aduc de dincolo, daca, cauti un pic am postat si eu niste comenturi legat de asta si acolo o sa te luminezi. Pe scurt, injector nou E3 550 lei. Ti-as cauta eu dar acuma is de pe telefon si ma complic. bafta! |
--------------------
-
dizl
-
|
|
marioprofu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 February 09 ![]() |
merci de raspuns.
cum sa nu se poata? la service a luat 2 injectoare de pe un logan busit euro 4. s-au potrivit pe motorul meu numai ca nu mergeau bine. ca aspect fizic erau aproape la fel. doar ca erau mai ascutite in varf. si-am zis ca nu au mers pentru ca nu erau noi. si ele erau reconditionate. si cine stie ce teapa a luat tipul ala. cine stie ce chinezarii au bagat in injector. 20 Apr 2011, 14:42: sau macar spuneti-mi unde dracu gasesc niste poze cu injectoare euro 3 si euro 4 sa fac diferenta. nici nu stiu de care mi-am pus. 20 Apr 2011, 18:39: m-am dumirit. injectoarele E3 arată exact la fel ca cele E4. difera evident codul de pe ele. daca stii cum trebuie sa arate. si mai difera duza din interior. 5 gauri sau 6 gauri. pe masina cu E3 poti pune injectoare E4, cred. eu am acu 2 si 2. asta din greseala unor tampiti gen vanzatori, mecanic bou si de ce nu eu, care n-am stiut chestia cu codul de pe ele. acu ma intereseaza daca sa schimb 2 de E3 sa las numai E4 sau invers. mai ales ca am softul de pe 15 dci 85cp. idei? cineva? This post has been edited by marioprofu: 20 Apr 2011, 17:39 |
--------------------
dacia
logan
2006 1,5dci
- BC 77 FIR
|
|
ady24 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(marioprofu @ 20 Apr 2011, 09:08) m-am dumirit. injectoarele E3 arată exact la fel ca cele E4. difera evident codul de pe ele. daca stii cum trebuie sa arate. si mai difera duza din interior. 5 gauri sau 6 gauri. pe masina cu E3 poti pune injectoare E4, cred. eu am acu 2 si 2. asta din greseala unor tampiti gen vanzatori, mecanic bou si de ce nu eu, care n-am stiut chestia cu codul de pe ele. acu ma intereseaza daca sa schimb 2 de E3 sa las numai E4 sau invers. mai ales ca am softul de pe 15 dci 85cp. idei? cineva? TOTAL GRESIT , daca pui injectoare de euro 4 la euro 3 risti sa topesti pistoanele,masina o sa mearga total aiurea, plus ca nu o sa reusesti sa scrii noile coduri in ecu deoarece nu accepta decat coduri de euro 3. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#30
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
daca nu iti porneste cand este frig inseamna ca este bujia incandescenta.bafta
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |