DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> smantana peste tot

ionutz_ro23
post 15 Apr 2006, 17:28
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 October 05




in capacul pe unde se baga ulei am de 2 degete o substanta ca si smantana. la fel si in T-ul de la carburator si in furtunele ce intra in T.
am schimabat de 0 luna uleiul ( am pus mobil) si tot asa aimi apare substanta aia.
ce poate fi si ce se poate face in cazu asta?


--------------------
dacia 1310 - sj 95 sua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Apr 2006, 18:29
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa faci drumuri mai lungi, sa mergi cu motorul la regimul normal de temperatura.
Cand simti ca nu mai sta la relanti, baga o frana de motor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 16 Apr 2006, 09:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




condensul,bata-l vina.nu este nimic nou si anormal.asa se intampla cand este rece.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_ro23
post 16 Apr 2006, 11:21
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 October 05




o fi si condensul dar cineva mi-a zis ca-i dusa garnitura de chiuloasa. ulei nu am in borcanu de expansiune si nici nu sufla aer in el.
prea mult condens intr-o saptamana -2. ii adevarat ca fac drumuri scurte cu masina dimineata cand ii mai rece ( maxim 2 km)


--------------------
dacia 1310 - sj 95 sua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Apr 2006, 11:24
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ionutz_ro23 @ 16 Apr 2006, 12:21)
ii adevarat ca fac drumuri scurte cu masina dimineata cand ii mai rece ( maxim 2 km)
*




asa se explica, ti-am zis, e condens, lasa garnitura de chiulasa daca nu scade apa in borcan.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 16 Apr 2006, 14:17
Post #6


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Condensul apare de la drumurile foarte scurte cand motorul nu are timp sa se incalzeasca la temperatura normala de functionare si sa ramana o perioada destul de indelungata in acel regim termic, pentru disparitia condensului.
Recomandarea mea, este ca odata pe saptamana sa faci cel putin un drum lung pentru a scoate acel condens din motor.
Acea smantana este normala din motivele explicate mai sus, sa sti ca nu ai probleme cu garnitura de chiuloasa ... cei care zic ca ... acesta ar fii motivul, sunt doar prost informati. Acea smantana este un fenomen care apare la toate masinile care sunt folosite in conditiile mai sus mentionate.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aldo75
post 17 Apr 2006, 07:46
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 06




aceeasi problema o am si eu....de cand am schimbat uleiul.inainte aveam lubrifin super 4 (multumit ce sa zic : presiune ok, consum de ulei scazut).am schimbat cu elf 20w50 - azi e doua oara in 4 zile cand face smantana de nu mai tine relantiul de nici o culoare (parca si presiunea era mai buna la lubrifin cand era motorul incins) mad.gif


--------------------
dacia 1310,1307 - xx03hwk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2006, 07:59
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(aldo75 @ 17 Apr 2006, 08:46)
aceeasi problema o am si eu....de cand am schimbat uleiul.inainte aveam lubrifin super 4 (multumit ce sa zic : presiune ok, consum de ulei scazut).am schimbat cu elf 20w50 - azi e doua oara in 4 zile cand face smantana de nu mai tine relantiul de nici o culoare (parca si presiunea era mai buna la lubrifin cand era motorul incins) mad.gif
*




relantiul nu tine, pentru ca se infunda furtunul de recuperare al vaporilor, baga o frana de motor, si se va desfunda.
Asta e solutia..frana de motor cand nu mai tine relantiul..succes garantat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th September 2024 - 07:12
Forum Renault