DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MERGE INFRANATA, Ce are ?!

danny_b
post 24 Feb 2006, 22:29
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(danny_b @ 24 Feb 2006, 22:27)
Ai o problema fff. interesanta.Uite ce-ti propun eu biggrin.gifa jos rotile de pe spate si scoate arcurile acelea conice care tin sabotii prinsi de taler,apoi pune in loc de arcuri , suruburi de m6 cu saibe plate ,  dar lasa putin joc atit cit sa se miste usor sabotii . Asa am patit si eu , si dupa ce am dat jos acele arcuri n-am mai avut probleme .Probabil ca trageau sabotii intr-o parte si de aceea reveneau greu. E doar o propunere , tu decizi.
*



Scuze pt. acel zimbet dar am tst gresit in loc de litera D.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pumanight
post 24 Feb 2006, 22:53
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 23 October 05




Salut , si eu am avut o problema similara si am avut cilindrii de frana oxidati.in primul rand schimba lichidul de frana, garniturile, spala etrierii, pompa centrala, aeriseste bine, everntual sa te ajute cineva cu experienta.Nu are cum sa-ti mai faca probleme daca inlocuiesti tot ce e defect.


--------------------
dacia 1300 - B-19-YLB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 24 Feb 2006, 23:15
Post #33


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(pumanight @ 24 Feb 2006, 22:53)
Nu are cum sa-ti mai faca probleme daca inlocuiesti tot ce e defect.


Adevar ai spus. icon_mrgreen.gif , insa trebuie mai intai ce e defect. rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
problematicul
post 25 Feb 2006, 23:06
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 February 06




Salve la toti, dc puteti sa-mi spuna si mie careva ce tot are masina mea de imi consuma bateria f repede si mai am probleme si cu pornirea, imi porneste f greu si imi moare motorul de cateva ori pana incepe sa functioneze normal


--------------------
Dacia 1310 Berlina - BZ 04 TOP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkSlim
post 28 Feb 2006, 14:45
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 February 06




QUOTE(LYM @ 24 Feb 2006, 10:26)
Multumesc pt. informatie.
Poti sa-mi zici mai exact ? Care arc mai precis? Cum se ajunde la el ?
*


Desfa pompa de frana si cumpara un kit de reparare (aprox 100 000 lei)

Este arcul care vine sub garnitura.

Si daca tot umbli acolo verifica si saiba aia. Trebuie sa fie perfect plata.


--------------------
Dacia 1300 - vn-03-kld
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 28 Feb 2006, 14:51
Post #36


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Ce face ( mai exact ) arcul ala de mi se infraneaza la viteza uneori ?
PS: am observat ca atunci cand e cald afara ( > 5*C ) se infraneaza mai rar


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ches
post 2 Mar 2006, 14:25
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 October 05
From: Bucuresti




Salut, si eu am de mai multi ani aceeasi problema: trage stanga. De-a lungul timpului am schimbat de cateva ori garniturile, pistonasele de la franele fata, placutele etc. Se rezolva pt 1 an si apare din nou problema.

M-am decis sa schimb etrierul stanga si garniturile de frana (pt ca tot le desfac).
Intrebare: Ce marca imi recomandati pentru etrier?

Garniturile o sa le iau de la reprezentanta dacia. Sper sa fie bune.

Multumesc!


--------------------
Chevrolet Epica 2.0D/2006 - B xxx LMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 29 Mar 2006, 14:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Am si eu o problema: daca suspend masina, rotile fata se invart foarte greu. Pe dreapta, am schimbat garnitura exterioara la pistonas etrier (cea de protectie), iar pistonul era curat si lucra (nu era blocat). In functionare, dupa ce se incalzesc franele, scot un zgomot asurzitor (scrasnet) la franare. Din cand in cand, mai raman si blocate (se aude un zgomot de frecare cand o scot pe liber, pe la 5-10 km/h). Vreau sa schimb garniturile stanga/dreapta din interiorul cilindrului. Se schimba usor? Le rezolv in 1h? Pistonul si cilindrul se curata cu lemn de brad, nu?


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Mar 2006, 14:44
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pai la tine toata treabe este din pompa daca ambele roti ramin infrinate dupa eliberarea pedalei.
Aici 2 cauze posibile
1 pompa atacata, adica tija dintre pedala sau dintre servo ( nu stiu ce sistem ai ) si pompa apasa pe pistonul primar din pompa, acesta nu revine la pozitia initiala sau in termeni la obiect garda pedala insuficienta.
2 garnituri gomflate ( si-au marit volumul) datorita lichidului neconform folosit avind acelasi efect ca la 1
In ambele cazuri presiunea nu revine la 0
Se pare ca nu prea ai umblat pe la sistemul de frinare , asa ca iti recomand un service sau un calificat in acest sistem, sa-ti verifice pompa si eventual sa inlocuiasca piesele defecte


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 11:39
Forum Renault