scurt
![]() ![]() ![]() |
scurt
eXtenSion |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|||
eXtenSion |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
sigurantele par a fi bune
|
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Am rezolvat, era topita mufa aia chiar de langa acumulator..Acum nu`mi merge semnalizarea doar...Din nou, siguranta e ok. Idei?
|
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Revin in forta cu raspunsul, la cutia de aro trebuie 2 sigurante la semnalizare...Una era buna cealalta lipsea(ca la cutia de dacia este un loc liber..)
Acum totul e bine, doar ca imi sta acul de la incarcare la 1/4 din portiunea alba.. Probabil din cauza ca e slabita bateria de la scurt(cu motorul oprit are 11.7 V). Scurgeri de curent nu cred sa am pentru ca sigurantele sunt reci.. Bravo Dacia am aflat ca se pot topi foarte frumos firele fara sa se arda sigurantele! |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Mai intreb ceva, ca vad ca nu e sters topicul..
1. Inafara de mufa sus`mentionata, mai exista locuri unde ar trebui sa verific sa nu se fi stricat ceva? Sa nu se fi topit si alte cele. Poate stie cineva care e traseul curentului de la baterie pana la blocul optic si unde sunt punctele mai sensibile la scurt, ca sa stiu unde sa verific sa nu fie topit ceva.. Ma gandesc ca unde e doar fir, deci nu are papuci, nu sunt probleme, dar oare la riglete sau in alte locuri nu s`ar putea sa fie ceva bai? 2. Parca e masina poseda, deoarece, mai demult, am gasit firele de la aeroterma, care ilumineaza panoul acela(bord cn) topite unul peste altul. Noroc ca nu mai mergea un bec, ca altfel nu mi`as fi dat seama.. Astea le`am izolat si nu s`a mai intamplat nimic de genul asta de cam 5 luni, dar acuma ma gandesc, oare nu mai trebuie sa verific si in alte locuri ca la punctul 1. ? Multumesc pt cooperare si scuzati lipsa de informare ! |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
deci, nu avea ce siguranta sa se topeasca deoarece pe plus-ul care vine la blocul de lumini nu exista siguranta. Sa zici sar'na ca n-ai parlit masina !
Ar trebui verificat (defapt schimbat) cablul de plus pe care ai facut scurt-ul ca poate s-a ars izolatia si prin alta parte si te trezesti cu alt scurt si poate n-o sa mai fi asa de norocos a 2-a oara. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bertro |
![]()
Post
#7
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
fara suparare, dar poate mufa topita o sa te invete minte sa nu mai surubaiesti la instalatia electrica fara sa deconectezi plusul de la baterie.
![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 01:26 |