probleme cu becul de la bujii, pe 1.5 dCi
![]() ![]() ![]() |
probleme cu becul de la bujii, pe 1.5 dCi
livanu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCi
- OT-13-LVU
|
|||
DFA |
![]()
Post
#2
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu ai de unde să știi că e de vină "bordul"...
Mai întâi ar fi bine să faci o diagnosticare a calculatorului de injecție, în service. Nu are nici o legătură cu Logan-ul, dar așa mi se întâmpla mie la 1310 break..., dimineața, la minus nu știu câte grade nu se mai aprindea martorul de injecție. Apoi își revenea..., făcea pe nebunul doar la frig, și nu întotdeauna. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
livanu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 November 05 ![]() |
QUOTE(DFA @ 19 Feb 2006, 17:55) Nu ai de unde să știi că e de vină "bordul"... Mai întâi ar fi bine să faci o diagnosticare a calculatorului de injecție, în service. Nu are nici o legătură cu Logan-ul, dar așa mi se întâmpla mie la 1310 break..., dimineața, la minus nu știu câte grade nu se mai aprindea martorul de injecție. Apoi își revenea..., făcea pe nebunul doar la frig, și nu întotdeauna. Am facut respectiva diagnosticare in service. Nici o problema. Eu unul nu imi dau seama cum se poate rezolva... |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCi
- OT-13-LVU
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Nu cred ca e o problema. Si mie mi-a facut la fel dar numai atunci cand am pus contactul, l-am luat si l-am pus din nou. Atunci nu s-a mai aprins. Cred ca e vorba de o protectie a bujiilor. Daca mai astepti cateva secunde pana pui contactul atunci se va aprinde becul.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
hebron |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
[QUOTE]Am remarcat de cateva zile ca dimineata cand este foarte frig, sau cand motorul este rece, atunci cand pun contactul, becul de la bujii care ar trebui sa imi spuna cand am voie sa pornesc, nu se aprinde deloc!
Du-te si tine-te de capul lor la service.Este foarte important sa stii cand sa pornesti motorul rece. La cat ai dat pe masina aia, nu e normal ca aparatura de bord sa functioneze normal? |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
livanu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 November 05 ![]() |
QUOTE(Liviu P @ 20 Feb 2006, 07:19) Nu cred ca e o problema. Si mie mi-a facut la fel dar numai atunci cand am pus contactul, l-am luat si l-am pus din nou. Atunci nu s-a mai aprins. Cred ca e vorba de o protectie a bujiilor. Daca mai astepti cateva secunde pana pui contactul atunci se va aprinde becul. Ce fel de protectie mai, nu are cum sa fie vorba de asa ceva. V-am zis ca LA FRIG nu se aprinde, tocmai atunci cand ai nevoie adica. Cand motorul e cald, functioneaza normal. La service au zis, dupa ce au testat sistemul de injectie cu calculatorul, "Zero erori, ce sa ii facem ca e in regula, nu vezi?" Solutia e probabil sa ii schimb tabloul de bord... sau nu stiu ce altceva ar putea fi, idicatorul ala e indispensabil la diesel... |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCi
- OT-13-LVU
|
|
DFA |
![]()
Post
#7
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(livanu @ 20 Feb 2006, 02:55) Am facut respectiva diagnosticare in service. Nici o problema. Eu unul nu imi dau seama cum se poate rezolva... În service, cu motorul rece, să măsoare ieșirea de pe pinul B2 al ECU (mufa gri cu 32 de pini) - care alimentează martorul de bujii pre/post-încălzire și tensiunea aplicată releului care comandă efectiv bujiile de pre/post-încălzire de pe pinul F2 al aceleiași mufe. Cu tester-ul CLIP din service se poate comanda aprinderea martorului și acționarea releului pentru bujii, fără pornirea motorului. Așa se poate vedea dacă ECU comandă corect atât bujiile, cât și martorul din bord. De asemenea, n-ar fi rău să-ți demonteze conectorul gri cu 32 de pini de pe ECU și să-i curețe toate contactele, apoi să-l fixeze cât mai bine. Nu se poate exclude un contact imperfect favorizat de temperatura mică, care provoacă contracții ale materialelor. This post has been edited by DFA: 21 Feb 2006, 15:00 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 01:59 |