intreruperi motor, curatat senz relantiu dar degeaba
![]() ![]() ![]() |
intreruperi motor, curatat senz relantiu dar degeaba
giuliano |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|||
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca in perioada de inactivitate s-a decantat niste mizerie in rezervor si acum iti sughitza cind trece prin injectoare. Iti recomand niste reprize pe autostrada la turatii ridicate. Si dupa aia un plin eventual amestecat cu o solutie de curatat injectoare.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
giuliano |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
Salutare,
azi am avut timp si am iesit pe autostrada am facut in jur de 150km ,am urcat pana peste 5200 rpm dar tot degeaba in relanti are intreruperi foarte mari si chiar si la pornirea de pe loc ma tot gandesc ca ar putea fi de vina bujiile |
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am lovit cu chestia asta - am presupus o problema la aprindere si cind colo era niste motorina in benzina. Daca faci un test clip ar trebui sa se vada o problema la aprindere. Daca nu e atunci trebuie curatate injectoarele. Daca masina merge bine la relanti alimentata la utilajoul lor de curatat injectoare inseamna ca la tine in rezervor e problema.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Cealapa |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 July 05 ![]() |
![]() ![]() Mege BETONNNNNNNN ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Clima
- B - 32 - DCG To be a Hacker is a dream , To be a Lamer is reality
|
|
giuliano |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
stii care e singura problema ca am o retinere fata de utilajele alea de curatat injectoare sa-ti spun si de ce am lucrat sofer pe o masina (dacia super nova) la o mare firma de taxi din cj respectivi aveau vreo 80 de masini in consecinta si pentru ca toate masinile au prezentat simptomele astea ( intreruperi motor) sa procurat Utilajul de curatat injectoare; Acuma problema unde era? mai toate masinile dupa tratament mergeau la fel de prost sau mai prost stiu si cazuri in care dupa tratament a fost necesara schimbarea injectoarelor cea ce este o operatie costisitoare
|
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|
calin.c |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
schimbati fisele de la bujii
|
-------------------- |
|
giuliano |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
mam gandit si la schimbatul fiselor cred ca o sa le schimb dar problema e ca sunt in italia si aici cu siguranta nu gasesc piese de origine, ce sar putea sa incerc la o reprezentanta Renault
intrebarea mea este sunt bune fisele de bujii de la clio motorul fiind acelasi ? |
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|
calin.c |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
da
|
-------------------- |
|
giuliano |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
cred totusi ca problema este din rezervor de 3 zile nu mai are intreruperi motorul, facut si probe am lasat in a 3-ea la turatii joase dupa care am accelerat si o ia fara nici o problema
mai este intotdeauna o mica hiba, ce am observat!!! cum scade sub 10 litri in rezervor cum incepe sa scuture ; a curatat cineva rezervorul este o operatiune complicata??? eu nu am avut timp sa studiez inca problema asta !!! |
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|
giuliano |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 August 05 ![]() |
o chestie care a aparut azi :motorul intrerupe foarte puternic(ca si un diesel cand pornesti cu a 3-a de pe loc) si cand isi da drumul se aude o pocnitura, se poate sa fie catalizatorul infundat?? am inteles ca este confectionat din ceramica si daca se loveste se sparge, sau se infunda , de la ce? la numai 56000km !
|
--------------------
Dacia
solenza
- cj-82-kmi
|
|
george_slz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Eu aveam intreruperi si batai de dizel in motor (nu de la cutie, sunt sunete diferite dar contribuie cu succes la confortul nostru) din cauza benzinei de la MOL...Nu ma intrebati de ce...eu credeam ca benzina alora e cea mai buna. Ei bine am pus benzina mai eftinake, un plin de la Petrom....si motorul a uitat sa intrerupa de vreo 4-5 zile, zgomotul de dizelache s-a redus muuuult. Ei bine....eu cred ca benzina astaora de la MOL e mai proasta decat credeam. Ha au pierdut un client care punea 4 plinuri de benzin pe luna.....Bravo lor.
This post has been edited by george_slz: 17 Sep 2005, 06:27 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
nairam |
![]()
Post
#13
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la revizia de 20.000, Culmea la un mecanic cu care ma cunosc foarte bine.... printre altele mi-a desfacut bujiile, le-a verificat, a schimbat filtru de aer. Ei bine dupa ce am plecat de la el masina mea mergea in 3 pistoane.... am zis ca se rupe in doua asa de tare tremura si dadea rateuri ... M-am intors la el a mai mesterit cate ceva pe la bujii si cand am plecat a doua oara mergea bine.... Buuuunnn ... Am mai facut cateva drumuri si a inceput iarasi sa tremure si sa dea rateuri ... Ba mai mult din cand in cand se mai aude si cate un PLEOSC (ca si cum ar plesni un bici) Acum Intreb si eu ...
1. Ce este de facut ? 2. Ce se poate strica daca merg asa in 3 pistoane? Nu de alta dar am niste urgente si respectivu mecanic se intoarce abia peste 2 zile ... This post has been edited by nairam: 24 Sep 2005, 07:08 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
AVT |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
1. schimba mecanicul
2. probabil ca nimic, dar eu unul iti sugerez sa nu risti: verifica ce are mai intai!!!! Mai bine previi decat sa repari!!! Parerea mea ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
nairam |
![]()
Post
#15
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am vorbit cu "mecanicu" si a zis ca luni "o punem pe calculator"
![]() ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
nairam |
![]()
Post
#16
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Desi incalc una dintre regulile forumului ( 2 posturi unu dupa altul) postez acum pentru ca la problema pe care am experimentat-o cu masina mea a venit si rezolvarea... Si, personal prefer sa vad si rezolvarile problemelor date pe forum nu cum a facut initiatorul acestui topic, a postat, probabil a si rezolvat problema si acum ne-a lasat asa ... cu ochii in soare ....
Deci rezolvarea problemei, pe care a avut-o tomberonul meu a constat in schimbarea bujiilor .... O chestie destul de simpla .... This post has been edited by nairam: 26 Sep 2005, 17:38 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
i96nds |
![]()
Post
#17
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Tinand cont ca eu am schimbat prima data bujiile la 44.000 (le-am schimbat doar ca sa imi iau de grija, ele mai mergeau lejer), eu cred ca mecanicul ala al tau nu a facut treaba buna umbland la ele. Tocmai el le-a dereglat sau le-a facut ceva. Poate nu le-a montat corect la loc. Sau poate nu a suflat bine cu aer acolo ca sa nu iti intre mizerie...
E bine ca s-a rezolvat acum. Insa e ciudat la o masina noua sa se intample asa ceva. Daca nu umbla nimeni eu zic ca mergea unsa mai departe. Parerea mea... ![]() P.S. Nu ai incalcat regulamentul pt ca oricum nu aveai buton de EDIT - am observat ca nu poti edita decat posturile proprii DIN ACEA ZI !!! (asa o fi ???) Asa ca celalalt al tau era de 2 zile. This post has been edited by i96nds: 26 Sep 2005, 19:58 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
nairam |
![]()
Post
#18
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai da daca nu umbla nimeni acolo .... dar ... papagalul a umblat ... Important este sa nu se fi busit altceva mai grav si care sa se vada abia mai tarziu, pentru ca am mers in total asa vreo 150 km (deh treaba multa, alergatura pe masura).
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
daciaclub-BWhite |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 June 05 ![]() |
Am nevoie mare de un sfat!
Motorul meu de 1,6 de la megane, face la fel (intrerupe la turatii mici si pocneste). Astia de la service au zis ca totul e perfect pe tester,mai mult, m-au pus de am schimbat si sonda lamda de 7 milioane( degeaba), Bujii noi, injectoare curate, pompa testata, service-ul nu stie ce sa-i mai faca! O fi cipul de la computer de motor? Sunt convins ca nu au experienta cu motoarele astea! Eu cred ca e ceva simplu dar complicat pentru baietii de la Service Dacia- Renault , poate ma ajuta cineva si pe mine. MULTAM! This post has been edited by BWhite: 3 Oct 2005, 22:25 |
--------------------
DACIA - Renault
SLZ & Megane
- BBB
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Simptomul asta cu scuturat eu l-am avut inainte sa mi se infunde pompa de benzina;
Am mai postat pe un alt topic despre asta; Am schimbat pompa de benzina, am scos rezervorul si l-am spalat cu detergent, clatit bine cu apa multa si lasat la soare sa se usuce; asta se intampla asta vara...cand era soare. Benzina care era in rezervor am scurs-o intr-o canistra si am filtrat-o printr-o panza de bumbac pusa in doua. S-a adunat fix o mana de nisip. In timp de spalama rezervorul, simteam cu mana graunti de nisip ramasi pe fundul rezervorului; Tin sa precizez ca operatiunea cu spalatul am facut-o dupa ce am scos pompa de benzina din rezervor. Si l-am frecat bine cu un burete, bagand mana prin gaura ramasa de la pompa de benzina. Dupa ce am schimbat pompa, curatat injectoarele, nu a mai scuturat cand ramaneam cu benzina putina in rezervor; oricum eu am ajuns la masura asta extrema (asta vara) pt ca daca la inceput (acum vreo 1 an jumate) scutura asa mai firav, dupa aproape un an jumate a sucombat definitiv, asta vara cand ma intorceam de la mare. Asa ca poate in definitiv nu strica cu nimic sa ii faceti niste spalaturi la rezervor(nu costa nimic daca o faceti chiar voi), cu pompa scoasa din el bineinteles; Daca nu are nisip in el, nu se simte nimic la mana, atunci cel putin stiti sigur ca e de la altceva. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
calin.c |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
motorul 1,6 de la megane este cumva 16 valve?
|
-------------------- |
|
kinder74 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
Azi mi-a intrerupt si mie a doua oara. E de la fisele de la bujii care sar in mers cand trec peste hopuri. Am o intrebare insa. Capul bujiei si interiorul fisei de la bujie erau albe parca le-as fi bagat in lapte. Ce inseamna asta ?
Multumesc |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 11:41 |