DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> miroase a incins in habitaclu, cand trec de 4000 rot/min

maty680
post 9 Nov 2004, 05:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




sunt sofer de meserie shi mai am obiceiul sa mai calc acceleratia,la munca nui probleme ma tin masinile,dar am acas o dacie la care in treapta 3,4 cum trec de 4000rot/min baga un miros de incins.....ceasul arata temperatura normala,nu am scapari de ulei shi de gaze la evacuare .....m-am incapatanat sa vad ce se intampla shi pe trafic greu in buc i-am dat talpa cu a 4 ...a bagat 1 minut fum dupacea mergand normal


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 9 Nov 2004, 08:28
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Hmmm..poate nu e ceva gresat pe acolo, sau a intrat praf/mizerie pe undeva unde sunt frecari, si s-a ars...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Nov 2004, 10:26
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




sau poate iti pute discul de ambreiaj care e pe moarte


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maty680
post 9 Nov 2004, 15:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




ambreiajul nu e sigur ,cunosc mirosu chestia cu grasimile ar fii o idee buna o sa ma uit mai atent......ps pote shi din cauza ca nu mai e spalta de 2 ani ???..o sai fac o baie shi ma lamuresc


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 9 Nov 2004, 16:13
Post #5


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Ai cumva furtunul care iese din chioloasa si intra in T-ul de la carburator scos din T ? Daca da asta e problema, pt ca pe acolo elimina gaze arse (si ulei), gaze care la o turatie mai mare ies in cantitate mai mare.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maty680
post 9 Nov 2004, 16:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




nu e scos ...dar totusi pare un miros de incins,ars(cauciuc ceva)


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 9 Nov 2004, 16:35
Post #7


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Poate o fi de la electrica. Miroase a plastic / ebonita sau a metal incins? Poate ai vreo mica atingere pe undeva si cand creste tensiunea, creste temperatura "obiectului" mirositor. Zic si eu, nu dau cu paru`...


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maty680
post 9 Nov 2004, 17:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




[quote=CiprianPJM,9 Nov 2004, 16:35]
Poate o fi de la electrica. Miroase a plastic / ebonita sau a metal incins? Poate ai vreo mica atingere pe undeva si cand creste tensiunea, creste temperatura "obiectului" mirositor. Zic si eu, nu dau cu paru...
lol de ceva vreme am ramas fara faza scurta shi faza lunga pe partea dreapt da merg seara de seara cu ea ..la asta nu m-am gandit stii ca ai mare dreptate ,mirosu pare a cauciuc ars....shi io baiat destept am dat cu izolator electrip pe toata instalatia sa para mai mijtoo(mai 9)acum cre co desfac sa nu iau foc


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 9 Nov 2004, 21:21
Post #9


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Incerc si io sa ajut cum pot... blush.gif


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 9 Nov 2004, 23:13
Post #10


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Salut, pana sa desfaci instalatia electrica arunca un ochi sub masina biggrin.gif sa nu se fi agatat cumva vreo bucata de folie de pastic pe toba de mijloc am patit si eu treaba asta


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristu
post 15 Feb 2006, 14:45
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 22 August 05




Salut,

Dimineatza cand pornesc, ca s-o ia ii dau 4-5 chei (probabil ca e si din cauza uleiului care e cam gros ptr. vremea asta 20w50)

Problema este ca dupa atata invirtit (bateriae e buna) se simte un miros de incins (cauciuc ars). Am avut probleme cu contactul si am mai strans niste papuci; cand invatream de cheie mana la max. se punea doar contactul si nu pornea motorul)
Ideea e ca as vrea sa stiu de unde provine acel miros de incins huh.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina '81 - B-17-BPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike2madalin
post 15 Feb 2006, 16:21
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 17 September 05




poate iti arunca ulei incins pe langa busonul de la ulei


--------------------
Dacia 1310 Lada 1200 1989 1989 - BH 05 CHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristu
post 15 Feb 2006, 17:09
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 22 August 05




QUOTE(mike2madalin @ 15 Feb 2006, 16:21)
poate iti arunca ulei incins pe langa busonul de la ulei
*



Nu-mi arunca, am schimbat si garnitura de la capac
nu e miros de ulei incins e un miros de plastic incins, mai degraba


--------------------
Dacia 1300 Berlina '81 - B-17-BPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ches
post 22 Feb 2006, 14:09
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristu @ 15 Feb 2006, 14:45)
Salut,

Dimineatza cand pornesc, ca s-o ia ii dau 4-5 chei (probabil ca e si din cauza uleiului care e cam gros ptr. vremea asta 20w50)

Problema este ca dupa atata invirtit (bateriae e buna) se simte un miros de incins (cauciuc ars). Am avut probleme cu contactul si am mai strans niste papuci; cand invatream de cheie mana la max. se punea doar contactul si nu pornea motorul)
Ideea e ca as vrea sa stiu de unde provine acel miros de incins  huh.gif
*



Am patit si eu ceva asemanator si putea de ziceam ca mi-a luat foc masina. Era de la contactul de la baterie. Facea flama acolo la pornire si cand o ambalam mai tare. Am rezolvat cu smirghel si o cu strangere buna a surubului de la contactul bateriei.


--------------------
Chevrolet Epica 2.0D/2006 - B xxx LMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:50
Forum Renault