DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mers cu intreruperi, si la relanti si in sarcina

florin77
post 27 Feb 2006, 19:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




Deci acum vreo luna i-am schimbat segmentii si cilindrii ... si de atunci numai vrea sa mearga cum trebuie.
Masina nu a mers cum trebuie de cum a iesit de la mecanic ... dar ulterior in urma unei reglari a culbutorilor si-a revenit. Lucru asta nu a durat decat vreo 2 zile. Dupa ce am facut un drum de vreo 250 km ... iar si-a reluat mersul neregulat.

Simptome:

- la relanti merge cu intreruperi
- si in sarcina merge tot cu intreruperi si ultima data mai dadea si in nas.


Asa ca eu si cu taica-miu weekend-ul asta am verificat tot ce era de verificat: duza, bujii, platina, avans, carburator (care a fost si curatat), schimbat filtru de aer si reglat culbutorii inca odata.

Rezultatul: Numai da in nas dar intrerupe in continuare si la relanti si in sarcina, iar daca am o panta mai abrupta din cauza intreruperilor da si in nas.

Taica-miu zice ca este vreo supapa.

Asa ca intrebarea mea (asta in caz ca nu mai aveti si alte sugestii) este:

Cum pot proba eu ca o supapa nu-si face treaba cum trebuie fara sa dau chiuloasa jos?


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Feb 2006, 19:59
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




LA relanti lipeste o foaie de hartie de gura tobei..evident sa nu fie traseul gaurit sau sa ai cap ornamental..si daca hartia e trasa cat de putin atunci e de la supape.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 27 Feb 2006, 21:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




Ok, pe asta am inteles-o. Merci.

Acum in alta ordine de idei ... dar privind aceiasi problema:

1. De unde se regleaza avansul centrifugal? Taica-miu invarte de axul ala pe care se invarte roata dintata din care se regleaza avansul vacuumatic. Procedeaza corect?

2. Ce se intampla daca segmentii se aliniaza si care sunt motivele pentru care s-ar intampla acest fenomen?

This post has been edited by florin77: 27 Feb 2006, 21:13


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Feb 2006, 21:07
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




e cam gargara cu foaia.compresometru e cel mai bun:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 28 Feb 2006, 10:38
Post #5


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Avansul centrifugal nu se regleaza


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 28 Feb 2006, 10:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(florin77 @ 27 Feb 2006, 20:04)
Ok, pe asta am inteles-o. Merci.

Acum in alta ordine de idei ... dar privind aceiasi problema:

1. De unde se regleaza avansul centrifugal? Taica-miu invarte de axul ala pe care se invarte roata dintata din care se regleaza avansul vacuumatic. Procedeaza corect?

2. Ce se intampla daca segmentii se aliniaza si care sunt motivele pentru care s-ar intampla acest fenomen?
*



Cred ca ai umblat mai mult decit trebuie la delcou si il facusi 'varza' Din experianta mea si din practica stiu ca tot ce inseamna reglaj la delcou se face pe stand, altminteri il scoti din parametri.

Daca se aliniaza segmenti o parte din compresie o da in baia de ulei si mai departe uleiul il arunca in principal pe la joja de ulei.
acest fenomen se intimpla la unele seturile noi, seturi ce nu au fost honuite si au rugozitatea mai mare decit admisa, permitind acestora sa se roteasca sau la seturile cu uzura f mare. La seturile noi , dupa ce segmenti se "pasuiesc" pe camasi nu mai are loc fenomenul.
La seturile uzate scapi de fenomen dupa inlocuirea setului.

This post has been edited by Dyda: 28 Feb 2006, 10:47


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibb
post 28 Feb 2006, 10:56
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 5 June 05
From: BAIA MARE




Salut
Verifica nivelu de benzina in carburator,sar putea sa fie prea mic
O alta cauza ar putea fi pompa de benzina care nu ii da carburatoruli suficienta benzina
La avasul centrifugal nu tare ai ce sa mesteresti. Lasal in pozitia in care a fost


--------------------
dacia 1310 Berlina 99
vali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 28 Feb 2006, 12:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




Daca ar fi nivelul mic, ar mege cu socul tras ... dar nu se intampla asta. Deci nu este de la nivel. Am dreptate?

Referitor la pompa de benzina am scos furtunul din carburator si am pornit masina iar debitul de benzina este normal (curge cum trebuie). Corpul superior al pompei este chiar nou.

Dyda : Nu cred ca am dereglat delcoul pt. ca nu am umblat decat la acel ax ... si stiu pozitia pe care o avea. Si am incercat si cu pozitia initiala si tot nici o schimbare.

Ce inseamna set honuit? Si cum stiu ca acest fenomen se manifesta la mine (sare joja de la ulei)?

Si daca e asta ... trebuie sa dau setu jos si sa pozitionez segmentii din nou?

Referitor la avansul centrifugal deschid alt topic.


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 28 Feb 2006, 15:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(florin77 @ 28 Feb 2006, 11:07)
Daca ar fi nivelul mic, ar mege cu socul tras ... dar nu se intampla asta. Deci nu este de la nivel. Am dreptate?

Referitor la pompa de benzina am scos furtunul din carburator si am pornit masina iar debitul de benzina este normal (curge cum trebuie). Corpul superior al pompei este chiar nou.

Dyda : Nu cred ca am dereglat delcoul pt. ca nu am umblat decat la acel ax ... si stiu pozitia pe care o avea. Si am incercat si cu pozitia initiala si tot nici o schimbare.

Ce inseamna set honuit? Si cum stiu ca acest fenomen se manifesta la mine (sare joja de la ulei)?

Si daca e asta ... trebuie sa dau setu jos si sa pozitionez segmentii din nou?

Referitor la avansul centrifugal deschid alt topic.
*



Honuirea este operatie finala de prelucrare a camasilor si este asemanatoare cu operatia de rectificare abraziva numai ca granulatia sculei este mult mai mica, miscarea de rotatie o are scula iar camasa fiind fixata rigid. scula se compune din 4 sau 6 pietre abrazive. Mai pe inteles un fel de lustruire.

In unele cazuri au aruncat si joja dar de regula da pe linga ea. Stai linistit cum s_au aliniat tot asa vor reveni in pozitie de nealiniere


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Feb 2006, 15:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In manuale se spune ca alinierea segmentilor se produce din cauza bielelor torsionate, strimbe. Evident ca nici o biela nu este perfect plana. Deci, segmentii se vor alinia cindva de la sine si, cum spune Dyda, se vor "dezalinia".
In cazul bielelor strimbe, e posibil ca alinierea sa se mentina mai mult.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 20:29
Forum Renault