axul care iese din puntea spate deformat
![]() ![]() ![]() |
axul care iese din puntea spate deformat
vlad_vulpe |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
ghc |
![]()
Post
#2
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
La o reprezentanta Renault din Paris.
![]() Scuze de gluma, dar daca vrei sfaturi din astea completeaza-ti locatia in profil. |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vlad_vulpe |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ai dreptate
bucuresti |
-------------------- |
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
ce viteza aveai ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
tyka |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
la un tinighigiu.Til ancalzeste bine si se ia un ciocan mare dupa care se andreapta.nuti garantez ca iese perfect da cel putin nu mai dai bani pe punte.
![]() |
-------------------- |
|
mosoru |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
incearca la un magazin de piese auto sau la unul care dezmembreaza dacii,tyka a uitat sa-ti spuna ca ne mai dind bani pe punte s-ar putea sa dai pe gips, spaga la doctori si alte asemenea cheltuieli.
din expunerea ta,inteleg ca esti ghidus la volan,asa ca nu ezita sa dai bani pe punte,este piesa de securitate. |
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
vlad_vulpe |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
da, dar am facut urmatorul calcul :
punte 2.500.000 + munca montaj contra cauciuc 800.000 tinand cont ca nu o sa tin o viata masina asta cate cauciucuri pot sa tocesc mergand asa ??? si inca un amanunt, dupa incident nu am avut ocazia sa merg cu mai mult de 110 km/h, dar la viteza asta nu se simtea nici o diferenta , nici un tremurici, nimic asa ca eu cred ca nici la o viteza mai mare nu se simte nimic, asa ca nu m-ar deranja sa mareg asa in continuare cu ea dar pe la baietii care fac unghiuri, in service nu credeti ca merita sa incerc sa o repar ca poate stiu ei vreo smecherie ? merci ![]() |
-------------------- |
|
vlad_vulpe |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
in plus daca iau de la dezmembrari o punte de unde stiu ca este in regula, ca nu are axul stramb si aia, ca nu se vede usor la ochi daca e stramb sau nu ?
|
-------------------- |
|
mosoru |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
:| :| :| :|
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
Pedro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o punte spate de dacia 1310 in garaj, sudata (probabil a fost rupta), in caz de ceva, ce spuneti mai merita pusa pe masina, mai poate fi functionala in conditii de siguranta?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fratilor, nu va mai jucati cu punti strambe/indreptate/sudate/lipite/trase/etc ... va jucati cu viata voastra. Cumparati-va o punte NOUA, NU de la dezmembrari, ca e fff posibil sa luati de la dezmembrari una stramba, sau ruginita (a mea de pe 1300 s-a rupt de la rugina !!!)
n-aveti bani ??? atunci nu mai mergeti cu masina !!!! ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Adi Pascu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
mai bine ai conduce tu si ai pune nevasta pe scaunul din dreapta
![]() |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
lui OV ai dau dreptate.Ideia mea era provizorie [pana faci rost de bani]Nui sigur sa mergi cu ea stramba,sudata,andreptata ca nui de joaca.
![]() |
-------------------- |
|
mosoru |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Si dupa cum mentioneaza fratele Vlad_Vulpe deja a probat-o la 110 si vrea mai mult. :| :|
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#15
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Shi eu am strambat'o la fel, am dat 100 shi ceva shi n'a zis nimk. Insa e cam instabila. Ideea de punte noua e cam departe deocamdata pt mine, dar nici una folosita nu e solutia. Poate sa fie fracturata de mediu shi de vibratii shi acel cineva poate sa ti'o vanda de "buna".E ca shi cum ai lua stergatoare de parbriz la mana a doua. De intreptat se poate indrepta. O alta chestie e ca daca cedeaza axul ala pe care e prinsa roata ,mai e prins inca odata in capacul puntii, o chestie sudata care face ca roata sa nu plece ca la carutza. Mi'a cedat o punte de la rugina shi am mers in service pt fashaia roata insa in service am vazut puntea . Nu'i chip sa zboare roata. Poate sa se dezechilibreze masina. Insa daca aia la indreptari fac treaba buna, e imposibil sa nu mearga bine in continuare.
Am punte noua fracturata in acelashi fel ca vulpoiul de mai sus, shi de noua ce era shi de buna la fel s'a facut muci intr'un derapaj cu 30 km la ora in santz. Sa fim serioshi. Ma f*t pe piesele de origine de la dacia renault group. Calitate carrefour - preturi harrod's. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
tyka |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
daca mergeti ca nebuni pe vreme de cenzurat ,
![]() |
-------------------- |
|
Tonyus |
![]()
Post
#17
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(SGN_1310 @ 5 Mar 2004, 10:11) Mi'a cedat o punte de la rugina shi am mers in service pt fashaia roata insa in service am vazut puntea . Nu'i chip sa zboare roata. Poate sa se dezechilibreze masina. Insa daca aia la indreptari fac treaba buna, e imposibil sa nu mearga bine in continuare. Am punte noua fracturata in acelashi fel ca vulpoiul de mai sus, shi de noua ce era shi de buna la fel s'a facut muci intr'un derapaj cu 30 km la ora in santz. Sa fim serioshi. Ma f*t pe piesele de origine de la dacia renault group. Calitate carrefour - preturi harrod's. Aici trebuie sa te contrazic (din pacate era sa o patesc).Mergand din Oradea spre atelierul situat in localitatea Nojorid (spre Salonta-nu prea conteaza locul, doar ca drumul pe o portiune de ~ 3-4 km e ca si peisajul selenar-cratere dupa cratere) si obisnuit oarecum cu "asezarea" fiecarei gropi imi permit sa ma deplasez cu o viteza de aproximativ 10-20 km/h mai mare ca si cei care merg prima data pe acolo (este vorba de drum european) facand slalomuri.In fine ajung in apropiere de localitatea susmentionata si reduc viteza pana pe la ~ 40-50 km/h cand dintr-o data simt un soc in spate(parca as fi trecut peste o denivelare) si simt ca trage dreapta ,huruind,frecand in caroserie.Opresc imediat si evaluand paguba am ajuns la urmatoarea concluzie: -am una bucata rulment spate dreapta facut praf (muci,varza,etc) -daca nu am cheie de roti la mine nu e o problema deoarece daca trag mai tare de roata iese afara -cand acest rulment sa spart (e vorba de acel rulment exterior mai mic in diametru), au ramas din el doar acele inele (rolele fiind imprastiate),iar tamburul tot exercitand presiuni asupra saibei care tine rulmentul, acesta din urma a cedat si sa indoit spre piulita (piulita respectiva a trebuit sa o tai jos ,fiind imposibil de desurubat). Nu doresc la nimeni sa treaca prin ce am trecut eu(nu a fost ceva foarte grav - nu am avut accident sau ceva - dar se putea intampla cu cativa km mai repede cand mergeam cu 70-80 si atunci doamne fereste), asa ca fiti fooarte atenti la toate organele/mecanismele masinii.Orice suieratura,scartait,zumzait,mormait,etc poate prevesti un potential dezastru( ma gandesc in primul rand la suspensii,directie&co.). This post has been edited by Tonyus: 27 Feb 2006, 13:56 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
fat_racer |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 February 06 ![]() |
QUOTE(vlad_vulpe @ 3 Mar 2004, 17:21) am avut un derapaj cat timp a fost gheata si am lovit roata din spate de bordura dupa "accident" am observat ca roata nu mai calca bine pe asfalt, partea inferioara arotii s-a deplasat prin interior am desfacut tamburul si am observat ca axul care iease din punte este stramb stie cineva unde pot sa ma duc sa-mi repar (indrept) axul, ca nu prea vreau sa dau banii pe o punte noua mentionez ca in afara de ax , puntea nu prezinta nici un semn de deformare merci Cel ami bine ar fi sa cauti un magazin de piese ascuns pe undeva prin spatele blocurilor si sa cumperi o fuzeta de spate noua..ca e vro 300k si nu mai trebuie sa schimbi puntea...bine..asta in cazul in care se gaseste asa ceva la bucuresti, unde am lucrat eu cel putin..se gasea ![]() |
--------------------
dacia
logan
- cj 18 tim
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 02:10 |