Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!, se ineaca, da in nas... etc.
![]() ![]() ![]() |
Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!, se ineaca, da in nas... etc.
wolfin |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|||
dkrysty |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(wolfin @ 17 Mar 2006, 11:47) MERCI Acum incep cu altele: - Trebuie sa reglez jocul la colbutori (am spalat motorul cu flush engine si am descolerit ca am joc ![]() - Sa schimb rulmenti si placa de presiune la ambreaj ca face urat; - Sa repar franele (ca ba sunt tari si tin ba sunt slabe...) nu stiu ce au dupa chef... (am schimbat deja pompa de frana... nu pierde lichid dar targe aer...) ...dupa asta gata ... sau poate nu.... ![]() Dar macar am rezolvat ceva care cred ca era cel mai important: SA MEARGA!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Norocosule eu mai inca nu m-am apucat de treaba. Tata mi-a spus k tot din aprindere este si la mine deci sa ma uit k e nasol pieton
![]() aaa aceasi faza imi face si mie de cand e rece masina porneste la sfert cand se incalzeste, pei sa dea batau daca mai porneste ea la sfert, bobina blestemata! Mai am rabdare putin pana in mai-iunie k imi cum pe MPi ! ![]() Salutare, |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(Ci_co @ 17 Mar 2006, 12:39) Norocosule eu mai inca nu m-am apucat de treaba. Tata mi-a spus k tot din aprindere este si la mine deci sa ma uit k e nasol pieton ![]() aaa aceasi faza imi face si mie de cand e rece masina porneste la sfert cand se incalzeste, pei sa dea batau daca mai porneste ea la sfert, bobina blestemata! Mai am rabdare putin pana in mai-iunie k imi cum pe MPi ! ![]() Salutare, ...deci sa intelegi corect :imi facea faza cu orirea dupa 3 km si dupa ce rezolvasem tot la aprindere si restul... pana am mai strans surubul de amestec... (pana la prima idee sa se opreasca si apoi inapoi 180- maxim 360 (rotatie complera(1/2 roptatie de surub maxim una))) Merge probabil reglajul asta si datorita faptului ca restul (aprindere(platini, bujii, cabluri )) au fost bune si reglate bine (cum am spus dupa metoda "sarma") Ma gandeam de ce ar fi mai buna metoda "sarma"!?! Raspunsul: poate ca motorul nu mai e asa calibrat cu volanta... etc. asa ca sa aflu sigur cand ajunge pistonul in pozitia optima folosesc sarma... ![]() Si a dat super rezultat!!! (oricum de la reglarea aprinderii sigur nu e, orice s-ar mai intampla). Inainte faceam cu volanta dar verificand unde e pistonul cand semnul pe volanta e in fereastra (ca si acolo e loc mai inainte, mai inapoi) am vazut ca pistonul se afla in cel mai bun caz cel mai sus(in compresie) sau in retragere... Si corect scrie in carte ca pistonu trebuie sa fie imediat inainte de a ajunge sus de tot (adica avans...) Si inca ceva : metoda nu am inventat-o eu ![]() Asa ca bafta !!! ca naspa e cand nu merge masina.... ![]() This post has been edited by dkrysty: 17 Mar 2006, 13:10 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#35
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
dkrysty vezi sa nu fie fisurat furtunul dintre pompa de frana si motor.
nu este de gluma cu ele This post has been edited by wolfin: 17 Mar 2006, 13:34 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#37
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
,,da si nu" ar trebui sa sfarie. dar daca este fisura mare nu se mai aude ( sau invers, daca este mica)
din oala nu pleaca un furtun mai gros? servo This post has been edited by wolfin: 17 Mar 2006, 13:43 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(wolfin @ 17 Mar 2006, 13:41) ,,da si nu" ar trebui sa sfarie. dar daca este fisura mare nu se mai aude ( sau invers, daca este mica) din oala nu pleaca un furtun mai gros? servo Ba da... dar ce legatura are oala de la servo cu faptul ca prinde aer in instalatie? nu exista nici un contact direct ... decat prin suruburi si pistonul pompei ... dar nu trece lichidul pe acolo... Nu-i asa???? |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#39
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ai dreptate, inca ma gandeam la oprirea motorului via furtun de la servo, cand fura aer. daca furtunul ar fi fisurat ar fi pedala tare.
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Gata lume am rezolvat problema !
![]() ![]() ![]() ![]() Dar cum v-am mai zis a dat niste rateuri drept urmare toba din misjolc mi-a cam sparto ![]() ![]() Salutare si sa auzim numai de bine, la o bere ceva ! ![]() |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Omule in legatura cu ce ati vorbit de servo eu am avut o problema cu oala aia mai exact capu ala unde intra furtunul era ere fisurat si se auzea cand pierdea aer, atunci cand puneam frana tremura relantiul rau si nu prea tinea frana bine
![]() Am auzit pe cineva care tot i se oprea motorul si nu stia de ce !?! eram novice la un service, la recomandarea unui mecanic si-a dat oala jos si a desfacut-o >> ce a gasit in ea ??! membrana de cauciuc era prastie facuta franjuri a schimbat toata oala si motorul mergea perfect mentionez ca el vroia sa schimbe doar membrana zgarcenie pe om ![]() Omule verifica servo! Apropo la pompa de benzina te-ai mai uitat poate dupa un timp nu mai pompeaza benzina, am patit asta se crea in interiorul ei presiune si nu mai baga benzina trebuia sa slabesc capacul ca sa poata pompa iar nici acu nu prea merge prea stralucit dar merge! Bafta la gasit buba! ![]() |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 17 Mar 2006, 11:33) Am rezolvat-o merge beton! (nu stiu daca a fost aceeasi problema ca la tine) Dupa ce am reglat aprinderea artistic (metoda "SARMA" introdusa in gaura bujiei pistonului 1, rotire elice pana urca pistonul si nu mai urca, chiar cu o idee mai inainte, ma opresc reglez avansul sa faca scantee(compresie mazina)) (CONDITIE FOARTE IMPORTANTA), trec la reglarea carburatorului: - strang surubul pana la primul semn de a scadea turatia apoi desfac surubul ajungand la o turatie maxima dupa care inca 180-360 grade cel mult (explicatia mea:prea mult amestec aer benzina!!! (deci am mai strans surubul)) Probabil nici aprinderea nu era reglata ceas (ca acum) Si mama... zbor cu ea si nu se mai opreste... BAfta!!! SI INCA CEVA!!! ... dupa cateva zile... am spalat motorul cu "engine flush" valvoline si am pus ulei Valvoline 15w40 SL! Acum bate motorul (sau tachetii probabil) Asta nu inseamna ca am stricat ceva ... AM DESCOPERIT O DEFECTIUNE ACOPERITA CU MURDARIE!!! ![]() ...DUPA ALTE CATEVA ZILE... Am reglat colbutorii!!! aveau joc mare! unul mai mare unul mai mic... Dar spune mecanicul ca nu e asta cea mai grava problema... ci faptul ca nu stiu ce duce la colbutori (parca 2 tije care trebuia sa se invarta) erau blocate: nu se invartea sa faca ungere etc. ... a rezolvat-o oricum! 100.000rol mi-a cerut! i-am dat 150.000rol!!! (sa nu zic cat am bagat in fise, platina noua, capac delcou nou bujii noi, aprinderea electronica... chiar si jicloare, dar erau alte dimensiuni! am folosit doar 2...) Masina mergea saraca dar din ce in ce mai prost si nu stiam ce sa-i mai fac ca nu mai pleca la cheie(nici la a doua)! (cu motorul rece) (cu motorul cald..dar cald -> pleca si la cheie ca de.. era reglata super) si imi dadea impresia ca nu poata sa invarta motorul. Am crezut ca e slaba bateria (am verificat nu era...), am crezut ca e de la electromotor (nu era!)! Dupa ce a pus totul la loc (cu motorul rece a plecat la prima cheie, tine si relantiul...) ...si cand ma gandesc de cand reglez aprinderea si carburatorul (si eu si la mecanici) mi s-a luat (am respectat toate regulile si tot nu mergea ca sa nu mai zic regulat) si era degeaba... ca era de la motor ... Am schimbat si garnitura (lipita cu silicon), si am izolat unde sunt suruburile cu sfora de azbest!!! ...sa nu mai traga aer fals... Si am mai facut a doua zi 3 lucruri : - Am schimbat jiclorul de descarcare cu unul care arunca benzina vertical in jos ca celalalt imi arunca in mijloc si avea efectul scontat abia cand se deschidea clapeta la maxim...); - Am reglat firul de la pedala de acceleratie astfel incat (inainte sa fiu cu pedala la podea) sa se deschida maxim clapeta de acceleratie!!! (clapeta sa fie verticala)! - Am scos din intamplare furtunul de la capacul motorului ...si am vazut ca turatia a crescut cu 150 de rpm!!! parerea mea e ca e un plus! (am incercat si inainte sa fac motorul->nu era nici o diferenta!) Asa ca am blocat intrarea in carburaror pe unde venea de la capacul colbutorilor cu un dop de cauciuc, iar de la capac am dus bine cunoscutul furtun sub masina!!! ...Si daca nu fuge ... nu-mi vine sa cred!!! Relantiul chiar daca scade sub 600 dupa o turare nervoasa de >3500... nu moare motorul...isi revine in cel mult 2-3 secunde!!! la 900 rpm! Si porneste domn'e la prima cheie!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#43
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
faza cu furtunul scos in scut este buna. si la mine este la fel chiar daca nu scoate fum. cu problemele tehnice la mine am ajuns la parerea ca masina are personalitate. acum nu mai are nici pe dracu
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircboy |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 March 06 ![]() |
mie mi-a murit motorul in mers, pe la 50-60/h... nu a mai pornit... am dat la cama putin dar nu venea benzina pe furtun desi mai aveam vreo 10 litri in rezervor... cama unde o puneai acolo statea... nu revenea in pozitie... dupa cateva chei nici macar nu mai incerca motorul sa porneasca.... un clic scurt si gata...mortua est!
Noa, baieti, ce are???????? ![]() |
--------------------
dacia
1310
- sm 27 dor
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(mircboy @ 21 Mar 2006, 01:05) mie mi-a murit motorul in mers, pe la 50-60/h... nu a mai pornit... am dat la cama putin dar nu venea benzina pe furtun desi mai aveam vreo 10 litri in rezervor... cama unde o puneai acolo statea... nu revenea in pozitie... dupa cateva chei nici macar nu mai incerca motorul sa porneasca.... un clic scurt si gata...mortua est! Noa, baieti, ce are???????? ![]() Probabil cel mai simplu verifici pompa banuiesc ca trebuie sa aiba un arc pe acolo!(pompa mea nu are cama si nu se desface! se schimba...) Cred ca trebuie desfacuta curatata... si vazut ce nu e inregula pe acolo... daca nu ...schimbata... dar spre deosebire de mine...aveti avantajul de a o repara... poate e simplu de reparat... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
egif2001 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 21 Mar 2006, 09:27) Probabil cel mai simplu verifici pompa banuiesc ca trebuie sa aiba un arc pe acolo!(pompa mea nu are cama si nu se desface! se schimba...) Cred ca trebuie desfacuta curatata... si vazut ce nu e inregula pe acolo... daca nu ...schimbata... dar spre deosebire de mine...aveti avantajul de a o repara... poate e simplu de reparat... Pt dkrysty -- Ce naiba e cu pompa asta ca si eu am la fel parca e de plastic si incapsulata nu poti sa-i faci nimic. Ce avantaje are de au optat ptr montarea ei.Ca sa ne oftice pe noi ca nu putem sa o curatam sau sa dam la cama?!!! |
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|
wolfin |
![]()
Post
#47
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ceva de genul asta!!!!
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(egif2001 @ 21 Mar 2006, 09:40) Pt dkrysty -- Ce naiba e cu pompa asta ca si eu am la fel parca e de plastic si incapsulata nu poti sa-i faci nimic. Ce avantaje are de au optat ptr montarea ei.Ca sa ne oftice pe noi ca nu putem sa o curatam sau sa dam la cama?!!! NASHPA... si pe mine ma oftica... cica doar se schimba... o fi fost mai ieftina... sau chestie de marketing sa nu o repari - sa o cumperi!!! ies in avantaj...nu? ...inca se pare ca n-as avea probleme cu ea... dar sunt curios ce mizerie o fi pe-acolo... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#49
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
daca faceti o comparatie intre o dacie 1300 sau chiar o dacie 1310 din 86 cu o dacie din 2000(cum am eu) o sa vedeti cate piese sau sisteme sunt de plastic(bineinteles ca la cele mai noi). cred ca totul tine de costuri de productie. cu fiabilitatea bineinteles ca sunt mai proaste.
oricum, inainte era alta gandire. un exempul minor dar bun : sigurantele de portelan din daciile vechi si sigurantele de plastic din daciile noastre. asa gandesc acum ![]() nemtii cum gandesc: la golf 4 sau 3, nu stiu exact, au scurtat 10 cm din cablul electric de la faruri, si economie de x mii(iar nu stiu exact, oricum o suma considerabila) eur costuri de productie intr-un an la sistemele electrice pentru acel tip de masina ![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#50
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu . Am desfacut tot sistemul de alimentare l-am curatat si nimic tot asa mergea .Toata chestia e din " furtunul de aer cald " care leaga o tabla prinsa pe galeria de evacuare cu intrarea de iarna a filtrului de aer . dupa ce am bagat furtunul ( care e de fapt o bucata de tub riflat de aluminiu si hartie ) a mers super . Nu stiu ce sa intampla dar daca trage aer rece , merge cat merge si apoi " da in nas ".
Ce bine ca a venit caldura ... |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
wolfin |
![]()
Post
#51
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
traiasca caldura.
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 17 Mar 2006, 12:33) Am rezolvat-o merge beton! (nu stiu daca a fost aceeasi problema ca la tine) Dupa ce am reglat aprinderea artistic (metoda "SARMA" introdusa in gaura bujiei pistonului 1, rotire elice pana urca pistonul si nu mai urca, chiar cu o idee mai inainte, ma opresc reglez avansul sa faca scantee(compresie mazina)) (CONDITIE FOARTE IMPORTANTA), trec la reglarea carburatorului: - strang surubul pana la primul semn de a scadea turatia apoi desfac surubul ajungand la o turatie maxima dupa care inca 180-360 grade cel mult (explicatia mea:prea mult amestec aer benzina!!! (deci am mai strans surubul)) ..se simpte la un moment dat ca ,creste un pic turatia... se testeaza accelerand cu degetul brusc si se vade daca isi revine turatia repede. Probabil nici aprinderea nu era reglata ceas (ca acum) Si mama... zbor cu ea si nu se mai opreste... BAfta!!! si inca ceva care m-a rezolvat de tot (nu intre ghilimele) pe bune!!! am cumparat 4 bujii brisk N15YC (140.000 toate 4) le-am reglat cum scrie pe spate pt dacie 0,6 si se pare ca am rezolvat problema cu mersul prost al motorului merge si rotund... si la rece si cu shocul doar cand ies dimineata din garaj pe urma adio. Inainte am avut Bosch WR7 B+ Super Plus cu iritiu o gramada de bani... dar erau prea reci; culoare gri deschis la varf in rest negre.... , astea sunt aramii si curate... (nu credeam ca o sa vad asa ceva... in sfarsit merge...) Bineinteles carburator curatat, jicloare etc. platina la 0,35 (am aprindere electronica cu delcou). |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(Ci_co @ 17 Mar 2006, 13:39) Norocosule eu mai inca nu m-am apucat de treaba. Tata mi-a spus k tot din aprindere este si la mine deci sa ma uit k e nasol pieton ![]() aaa aceasi faza imi face si mie de cand e rece masina porneste la sfert cand se incalzeste, pei sa dea batau daca mai porneste ea la sfert, bobina blestemata! Mai am rabdare putin pana in mai-iunie k imi cum pe MPi ! ![]() Salutare, Apropo de pornit la cheie ... am rezolvat-o punand distanta la bujii 0,6 dar nu mai mult. si porneste la sfertas putea spune! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 20 Mar 2006, 15:47) SI INCA CEVA!!! ... dupa cateva zile... am spalat motorul cu "engine flush" valvoline si am pus ulei Valvoline 15w40 SL! Acum bate motorul (sau tachetii probabil) Asta nu inseamna ca am stricat ceva ... AM DESCOPERIT O DEFECTIUNE ACOPERITA CU MURDARIE!!! ![]() ...DUPA ALTE CATEVA ZILE... Am reglat colbutorii!!! aveau joc mare! unul mai mare unul mai mic... Dar spune mecanicul ca nu e asta cea mai grava problema... ci faptul ca nu stiu ce duce la colbutori (parca 2 tije care trebuia sa se invarta) erau blocate: nu se invartea sa faca ungere etc. ... a rezolvat-o oricum! 100.000rol mi-a cerut! i-am dat 150.000rol!!! (sa nu zic cat am bagat in fise, platina noua, capac delcou nou bujii noi, aprinderea electronica... chiar si jicloare, dar erau alte dimensiuni! am folosit doar 2...) Masina mergea saraca dar din ce in ce mai prost si nu stiam ce sa-i mai fac ca nu mai pleca la cheie(nici la a doua)! (cu motorul rece) (cu motorul cald..dar cald -> pleca si la cheie ca de.. era reglata super) si imi dadea impresia ca nu poata sa invarta motorul. Am crezut ca e slaba bateria (am verificat nu era...), am crezut ca e de la electromotor (nu era!)! Dupa ce a pus totul la loc (cu motorul rece a plecat la prima cheie, tine si relantiul...) ...si cand ma gandesc de cand reglez aprinderea si carburatorul (si eu si la mecanici) mi s-a luat (am respectat toate regulile si tot nu mergea ca sa nu mai zic regulat) si era degeaba... ca era de la motor ... Am schimbat si garnitura (lipita cu silicon), si am izolat unde sunt suruburile cu sfora de azbest!!! ...sa nu mai traga aer fals... Si am mai facut a doua zi 3 lucruri : - Am schimbat jiclorul de descarcare cu unul care arunca benzina vertical in jos ca celalalt imi arunca in mijloc si avea efectul scontat abia cand se deschidea clapeta la maxim...); - Am reglat firul de la pedala de acceleratie astfel incat (inainte sa fiu cu pedala la podea) sa se deschida maxim clapeta de acceleratie!!! (clapeta sa fie verticala)! - Am scos din intamplare furtunul de la capacul motorului ...si am vazut ca turatia a crescut cu 150 de rpm!!! parerea mea e ca e un plus! (am incercat si inainte sa fac motorul->nu era nici o diferenta!) Asa ca am blocat intrarea in carburaror pe unde venea de la capacul colbutorilor cu un dop de cauciuc, iar de la capac am dus bine cunoscutul furtun sub masina!!! ...Si daca nu fuge ... nu-mi vine sa cred!!! Relantiul chiar daca scade sub 600 dupa o turare nervoasa de >3500... nu moare motorul...isi revine in cel mult 2-3 secunde!!! la 900 rpm! Si porneste domn'e la prima cheie!!! Foarte important am schimbat bujiile bosch cu unele Brisk N15YC reglate la 0,6- gata probleme pornire, mers cu shocul sa nu mai zic ca motorul merge regulat oricat m-as juca ma carburator... (in anumite limite...) sunt super bujiile astea pt dacie... super |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
![]()
Post
#55
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
la daciile astea teoretic ar trebui sa schimbi cum vine frigul toata aprinderea
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
vaally |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 18 May 2006, 12:53) Foarte important am schimbat bujiile bosch cu unele Brisk N15YC reglate la 0,6- gata probleme pornire, mers cu shocul sa nu mai zic ca motorul merge regulat oricat m-as juca ma carburator... (in anumite limite...) sunt super bujiile astea pt dacie... super eu am avut probleme cu aceste bujii chiar de curind si am pus la loc sinteroame. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(vaally @ 18 May 2006, 16:53) Eu al luat la set 4 bujii (brisk N15YC plus sau super (nu mai stiu exact) scrie cu albastru pe ele si are si un desen gen diamant) pe un carton cu plastic mulat pe ele... si pe carton holograma RAR DACIA iar pe spate e un tabel cu masinile si reglarea distantei intre electrozi in functie de masina. Mi-a zis patronul (ca ma inteleg bine cu el) ca sunt originale, are si bosch dar nu sunt originale...! si sunt foarte multumit... cica si sinteromul e bun chiar am probat... dar nu au viata lunga... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
eu n-am brisk cu diamant
![]() si sinteroamele sunt bune dar asa e, nu prea tin. PS:in cutie sunt vechile sinteroame care sunt pregatite sa ia locul in caz de ceva Attached thumbnail(s) SP_A0669.jpg ( Size: 77.53k ) Number of downloads: 43 SP_A0670.jpg ( Size: 69.99k ) Number of downloads: 32 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
wolfin |
![]()
Post
#59
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
sinteroame am si eu pe masina si sunt bune, nu au facut probleme, oricum eu le schimb impreuna cu platina cand incepe sezonul rece de fiecare data
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 08:21 |