Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
![]() ![]() ![]() |
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
tarzy |
![]()
Post
#721
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
CatalinMarian |
![]()
Post
#722
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 10 November 04 ![]() |
SCUMP Dom'le SCUMP!!! Si mai pui si ABS +450 E, vopsea metalizata +255 E, jante de aluminiu +300 E, geamuri electrice spate +100 E ....
Poate are 3 ani garantie. This post has been edited by CatalinMarian: 3 Oct 2006, 14:28 |
--------------------
Dacia
LOGAN Laureate 1.4
2005
- BC XX XXX
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
ce e clar e ca este in special pentru firme; de populatie ii doar fix in pix.
au umplut orasele cu o masina mare - loganu` - folosita in majoritate de "celibatari" si acum scot o masina si mai mare, pentru firme. alte companii nu stiu cum sa faca sa scoata modele mai mici de masini, care sa fie si ieftine, sa consume putin, sa le poti parca usor, etc.......si dashteptii astia nu stiu cum sa faca masini mai mari; parca romanica ar fi usa, sau parca s-ar grabi sa umple strazile mai repede pana la refuz. francezii vreo 15 ani foloseau in paris minimorris, pentru ca era cea mai mica..... solenza au scos-o din fabricatie; poate ar fi timpul sa faca draq si un logan mai mic ! |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
driverx |
![]()
Post
#724
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
aphophis |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(cetatzeanu @ 3 Oct 2006, 14:33) ce e clar e ca este in special pentru firme; de populatie ii doar fix in pix. au umplut orasele cu o masina mare - loganu` - folosita in majoritate de "celibatari" si acum scot o masina si mai mare, pentru firme. alte companii nu stiu cum sa faca sa scoata modele mai mici de masini, care sa fie si ieftine, sa consume putin, sa le poti parca usor, etc.......si dashteptii astia nu stiu cum sa faca masini mai mari; parca romanica ar fi usa, sau parca s-ar grabi sa umple strazile mai repede pana la refuz. francezii vreo 15 ani foloseau in paris minimorris, pentru ca era cea mai mica..... solenza au scos-o din fabricatie; poate ar fi timpul sa faca draq si un logan mai mic ! lol. ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
vijelie |
![]()
Post
#726
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Io as face si trenuri mici...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#727
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Nu este obligatoriu să se achiziționeze jante din aliaj, care nu aduc un spor de .....ceva. Cele de tablă sunt foarte bune pentru drumurile noastre bălărioase. Prețul mi se pare cam mare comparativ cu Logan Berlină pentru aceleași dotări, dar cum vreau un break (fie el și MCV) îmi voi cumpăra unul, Laureate , cu ABS, MP3, vopsea metalizată, spație de depozitare pe plafon, protecții suplimentare ale pasajului roților. Nu sunt decis dacă să iau motorul de 1,6 L 16v sau să mai dau ceva bani în plus pentru dieselul puturos. Nu am înșeles de ce compresia la aceste 2 motoare variază în limite așa de largi.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#728
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru ca este turbo, daia. Sa aibe loc unde sa intre mai mult aer.
This post has been edited by IRONICK: 3 Oct 2006, 16:04 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#729
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Exprimarea mea a fost greșită. Compresia la 1,6 16v este în limitele +/-0.7 , iar la motorină este +/-1.2 Scuze pentru exprimarea neclară.
Diferența de preț între Ambition diesel berlină și Laureate diesel MCV cu dotările de Ambition ( jante, ABS, geamuri electrice spate) este de aprox. 2.000 Euro!!!!!! IMENS! Nu știu cum se justifică saltul de preț așa de mare. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
rue |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.709 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
o sa se justifice poate dor prin cerere...
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#731
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Alta cutie de viteza, intercooler, ampatament mai mare, bancheta rabatabila, etc
This post has been edited by IRONICK: 3 Oct 2006, 16:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#732
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Intercooler: crește puterea cu 5 CP discutabili, cuplul rămîne același
Altă cutie: cam mare diferența pentru cutie, dar poate se justifică Ampatament mai mare, banchetă rabatabilă, volum portbagaj mărit, consum mărit, sarcina utilă crescută cu 100 Kg. Dar totuși, 2000 EURO?.... Adică acum este mai mașină decît a fost versiunea anterioară? Am mai citit despre etanșări la praf a transmisiei (înseamnă că berlina nu are?). Aaaaa, MCV are scut motor acum. Cel anterior era protecție contra buburuzelor? Despre filtru de habitaclu, după care mulți forumiști plîng, nu se aude nimic. Sunt un pic supărat pentru atitudinea Renault față de clienți, care acum zic ceva de genul "după experimentu reușit cu Logan acum putem face o mașină, care se va chema MCV". |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#733
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Berlina are scut. Si asta de la inceput.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#734
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
"Logan MCV este dotat de asemenea cu un scut de protecție situat sub grupul moto-propulsor și cu un nou dispozitiv de etanșeitate la praf a cutiei de viteze și a transmisiilor. Mecanica vehiculului se găsește astfel perfect la adăpost față de diversele agresiuni exterioare......aceste dispozitive permit Logan MCV să înfrunte cu seninătate toate tipurile de șosele din lume, chiar și pe cele mai degradate"
Asta se spune în textul de prezentare conceput de mai-marii Dacia. De aici am dedus că au învățat cum se face o mașină, cu scut și etanșări ( dacă sunt utile pentru drumurile de la noi, de ce apar numai la MCV?). Nu se spune acest lucru despre Logan-ul actual, nici măcar în varianta restilizată=scumpită după 28 august. ".......Aceste două motorizări sunt asociate unei cutii de viteze mecanice cu 5 trepte, utilizate pe Laguna II și Mégane II" Cutiile de viteze sunt aceleași? |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
klaus |
![]()
Post
#735
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu citisi comunicatele? Daca jr5 este aceeasi cu jh3 atunci sunt aceleasi...
Si apropo, cam cu cat vi s-a parut voua ca a crescut ampatamentul? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aphophis |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai nu scrie in comunicat? parca cu 27 cm
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#737
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
De ampatamentul mărit beneficiază mai mult portbagajul, nu spațiul din habitaclu. Suntem luați de fraierici și păcăliți cu mesaje publicitare lipsite de suport real pe alocuri, cu remedieri de deficiențe prezentate ca și caracteristici nemaipomenite și originale comparativ cu alți producători, care nici măcar nu menționează ceva ce este stare de normalitate. Avantajul major este prețul comparat cu un MINI VAN sau ceva similar, dar dacă Dacia continuă dezvoltarea în acest stil și pune ( dorință absurdă) pe MCV motoare și dotări de Megane, sigur va ieși o mașină mai scumpă, cu toată mîna de lucru bananieră de la noi și producția în curtea delimitată de granițele naționale.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
klaus |
![]()
Post
#738
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da' io tot nu m-am lamurit, sunt aceleasi cutii?
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#739
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
E foarte posibil sa fie aceleasi cutii cu raportul ala fix din cutie modificat. Se schimba 1 - 2 pinioane maxim si gata.
Eu ma uit la viteza maxima a motorizarilor MCV care-i semnificativ mai mica decat la Berlina ceea ce ma face sa cred ca ori aerodinamica e absolut nasoala (desi as crede ca n-ar fi cazul ca forma caroseriei n-are nimic in plus semnificativ ca sa modifice drastic lucrurile) ori raportul principal e altul. Cum e masina mai de carausit... ca totusi e pus si 1.4 pe ea... as zice ca la cutie s-a umblat. Nu stiu cat de veridica e informatia care am primit-o de la agentul de vanzari de la dealerul din Iasi dar asta a sustinut si omul cu care am facut drive-testul azi la 1.6 MPI 16v. Avand in vedere ca nu-i masina de viteza cred ca Preference 1.4 cu ABS la 9350 euro merge perfect la raportul masina/pret daca nu-ti propui sa o alergi prea tare si sa te plimbi degajat cu ea goala si extrem de degajat cu ea incarcata ![]() E totusi o incercare de a oferi o masina ieftina cu securitate tipic Logan maxima pe ea de apreciat din partea Dacia. Pacat ca nu face asta si la berlina. Tipul de la vanzari sustinea ca MCV si Berlina sunt 2 masini total diferite si vor fi vandute ca doua masini total diferite, de asta si diferenta de preturi, clasa, facilitati, etc... Am remarcat ceva in pozele de la Paris cum ca geamurile alea din spate pot fi usor deschise spre in afara cel putin inspre partea din spate, deci se poate face o aerisire mai speciala la configuratia asta a MCV-ului. Nu stiu daca doar la 7 locuri si nu cumva si la 5 locuri. De remarcat pretul usturator al dCi-ului in varianta "cheala" 9700 euro care face concurenta lui Ambition si se apropie clar de Prestige. Sunt curios cum va fi furgoneta. Aceeasi persoana de la vanzari mi-a spus ca Dacia a incetat preluarea de comenzi la vechiul PickUp si chiar si producerea (zicea ca mai sunt cateva, de ordinul zecilor maxim in productie) lui in ideea ca urmeaza sa apara furgoneta. Apoi am mai discutat putin cam ce efect va avea asta asupra posibililor clienti in ce priveste limitarea impusa de acoperisul implicit. Un alt aspect care l-am discutat cu omul de la vanzari a fost soarta masinilor de test-drive si mi-a zis ca se vand cu un discount corespunzator el urmand sa achizitoneze dCi-ul care-l conduce. Era extrem incantat de consumul dCi si de vivacitatea motorului. This post has been edited by DigitalScribe: 3 Oct 2006, 18:21 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#740
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Geamurile spate sunt doar la 7 locuri
This post has been edited by IRONICK: 3 Oct 2006, 19:04 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
radioman |
![]()
Post
#741
|
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(klaus @ 3 Oct 2006, 18:38) In principiu ar fi cam aceiasi cutie de viteze, dar din fisele tehnice date de Dacia publicitatii, rapoartele de 1-a , a 2-a si a 3-a sunt un pic schimbate lucru ce face ca demarajul sa fie mai usor, si masina sa invinga masele inertiale mai repede.. ![]() |
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#742
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Putem sa vedem si noi o fisa din aia ?
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
klaus |
![]()
Post
#743
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de pick-up-uri - cred ca e o problema cu mentinerea lor in productie dupa decembrie, ca intra in vigoare niste norme de poluare...
Legat de geamurile spate. am vazut cu ochii mei in unul din vide-urile publicitare cum se deschidea geamul ala spate, la versiunea cu 7 locuri. Legat de cutie, desi sunt foarte inrudite (sunt tratate unitar in documentatiile renault, inclusiv uleiul de cutie este acelasi TRJ de la Elf, care e "conceput" pentru cutille JH), totusi unele mici modificari exista, pe ici pe colea, prin partile esentiale. Pe la trenul mobil, pe la rulmenti care nu sunt pe bile ca la JH ci pe role, pe la sistemul de ungere, pe la ambreiaje... Chestii din astea "mici" si "nesemnificative" dar de bun augur... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#744
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca tot se discuta de break, iar furgoneta este in aceeasi oala, eu zic ca nu o sa fie K4M pe furgoneta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#745
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Ca și în cazul berlinei, șasiul dispune, în echiparea de serie, de o bară anti-ruliu în față.
O altă mostră de dotare "spectaculoasă" pentru MCV. În paralel, Logan MCV beneficiază de expertiza recunoscută a ingineriei Renault în domeniul rezistenței la șocuri și de disipare a energiei cinetice. În caz de șoc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizează îmbinarea elementelor mecanice. Aștept traducerea Ranforsările la nivelul planșeului de sub picioarele șoferului și pasagerului din față protejează membrele inferioare ale acestora. Exprimare care prezintă măreața realizare demnă de lansare unui produs complet nou. În caz de șoc lateral, structura montantului central protejează bazinul, completând eforturile care au fost depuse pentru a întări rezistența laterală a scaunelor și a elementelor de ranforsare din portiere. Să explice cei de la Dacia cum se face că în dinamica accidentului lateral șezutul locatarului rămîne în poziția anterioară evenimentului nefericit. Astfel, rezervorul de combustibil este implantat sub planșeu, la distanță de puntea spate, ceea ce limitează orice intruziune a părții inferioare a șasiului sau a bazei rulante. Implantarea pare a fi de bun augur și de o inovație de mare noutate Technocentre-ologică.... În mod firesc, Logan MCV beneficiază de elementele de siguranță activă ale acestei platforme. Puntea față, derivată din cea a modelului Renault Clio II este de tip pseudo Mac Pherson cu braț triunghiular. Puntea spate ranforsată preia conceptul de profil în formă de H cu epură programată, comun celorlalte vehicule construite pe această platformă. Ea este echipată cu arcuri elicoidale și amortizoare verticale cu cursă de suspensie mărită pentru a permite vehiculului să ruleze chiar și pe șoselele cele mai dificile. Gradul de fermitate a arcurilor din față și din spate, stabilit după o studiere aprofundată, limitează mișcările șasiului, în special ruliul Unde este siguranța activă aici? Chiar sunt singurul revoltat de acest preț nesimțit de mare pentru "inovațiile" specifice MCV-ului? |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
CatalinMarian |
![]()
Post
#746
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 10 November 04 ![]() |
Nu esti singurul. Ne-ar mai putea domoli revolta daca ar introduce ABS in standard fara sa modifice pretul avand in vedere integrarea, plus 3 ani garantie promisi.
|
--------------------
Dacia
LOGAN Laureate 1.4
2005
- BC XX XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#747
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(șoferistul @ 3 Oct 2006, 20:21) În paralel, Logan MCV beneficiază de expertiza recunoscută a ingineriei Renault în domeniul rezistenței la șocuri și de disipare a energiei cinetice. În caz de șoc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizează îmbinarea elementelor mecanice. In traducere: nu are o zona Danner performanta. Si nici la capitolul traversa Danner nu sta prea bine Aștept traducerea ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Lasati ca vedeti miine la lansare!
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#749
|
![]() - Group: Members Posts: 22.606 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#750
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
In cazul lui Modus, Renault a utilizat pentru prima data platforma B, dezvoltata de Alianta Renault Nissan.
Sursa este un articol publicitar: http://bizcity.ro/print.php?sid=18223&cale...a12b663d91efde8 Parcă pentru prima dată a fost folosită pentru Logan: Asemeni berlinei Logan, Logan MCV este conceput pe baza platformei B a Alianței Renault Nissan, platformă pe care o împarte cu modelele Modus, Clio II, Clio III și Nissan Micra) Asta confirmă faptul că Logan a fost o etapă a unui experiment în condiții reale și în urma experienței cîștigate au fost făcute unele modificări despre care nu se spune nimic oficial, dar care au crescut prețul mașinii. Dacă MCV are probleme la testul Danner înseamnă că în urma unui impact la viteza de 15 Km/h se deformează destul de mult pentru a avea nevoie de reparații costisitoare, ceea ce va duce la costuri de CASCO crescute după ce asiguratorii din RO vor adopta sistemul aplicat deja de Alliantz. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:28 |