Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
![]() ![]() ![]() |
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
PanDa |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|||
Michael |
![]()
Post
#992
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Am facut ieri drive test cu Logan MCV 7 105 CP. Cateva impresii:
Plusuri: -arata mai bine ca berlina. Chiar si parbrizul mi se pare mai "plonjat", ceea ce ii da o nota mai moderna. Dar poate sunt eu subiectiv; -destul de spatios. Daca scoti al treilea rand de scaune, portbagajul este imens; -destul de confortabil pe drumuri proaste; -are scut metalic la motor, ceea ce il face bun pentru drumurile noastre proaste; -pana la 80 km/h este foarte silentios. Mai mult de 80 nu am avut ocazia sa ii dau; -pret bun in raport cu ceea ce ofera. Minusuri: -suspensiile fiind mai moi iar masina parca ceva mai inalta decat berlina, probabil nu va excela la capitolul stabilitate, mai ales cand e goala; -din pacate, la interior nu am vazut nicio imbunatatire in ceea ce priveste materialele folosite si finisajele; -vizibilitatea spate proasta, mai ales cu al treilea rand de scaune. Dar pentru un sofer experimentat oglinzile laterale sunt suficiente. -am fost dezamagit de demaraj, in primele doua trepte de viteza, desi l-am dus pe la 3.500 de ture, deci aproape de turatia de cuplu maxim. Mai ales in treapta intaia imi dadea senzatia ca vrea sa o rog sa plece de pe loc. S-ar putea sa fie din cauza cutiei de viteze. Apropos de cutia de viteza: manerul cutiei mai ca mi-a adus aminte de batranele berline. Ca o concluzie, motorul 1.5 dci 100 CP de pe Megane mi s-ar parea mai potrivit pentru Logan MCV. Dar si pretul ar urca in cazul asta... Oricum, cu MCV Dacia a mai facut un pas inainte. Un sfat pentru cei care intentioneaza sa achizitioneze aceasta masina: chiar daca nu veti circula decat ocazional cu 6 sau 7 persoane in masina, comandati varianta cu 7 locuri. Pentru ca sarcina utila maxima (fara sofer si fara alte optionale) este mai mare in acest caz: 615 kg fata de numai 575 kg in cazul versiunii cu 5 locuri. Iar al treilea rand de scaune se poate scoate foarte usor. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
laurian |
![]()
Post
#993
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai ce am vorbit cu Meridian.
Termenul de livrare era maine. Mi-au spus ca de abia pe vineri vor livra masina. Ramane de vazut daca chiar o vor livra. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
laurian |
![]()
Post
#994
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
@panda: odata cu bonul de comanda si avizul de plata ai primit cumva si "FISA TEHNICA" a automobilului contractat?
Nu am primit decat un aviz de plata pentru avans. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
rooster |
![]()
Post
#995
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 27 December 05 From: Tulcea, oras cu strazi jalnice ![]() |
QUOTE(Michael @ 23 Oct 2006, 13:30) Un sfat pentru cei care intentioneaza sa achizitioneze aceasta masina: chiar daca nu veti circula decat ocazional cu 6 sau 7 persoane in masina, comandati varianta cu 7 locuri. Pentru ca sarcina utila maxima (fara sofer si fara alte optionale) este mai mare in acest caz: 615 kg fata de numai 575 kg in cazul versiunii cu 5 locuri. Iar al treilea rand de scaune se poate scoate foarte usor. Chiar exista vreo modificare la suspensii intre 5 si 7 locuri? Am condus azi MCV-ul cu 7 locuri. Din cate am inteles in toata tara test drive se face cu 16v pentru "promovare", dar e lenes, vrea 3000 rpm mereu. Nova mea este mai dinamica la 2000 rpm. Are un zgomot oribil, nu de la motor, ci de la suspensie+caroserie ... niste zgomote de joasa frecventa de te dor urechile. Oglinda retrovizoare vibreaza si nu poti sa focalizezi imaginea din spate. |
--------------------
VW
Sharan 131CP TDI
Dacia face putori de automobile, parerea mea ! EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
|
|
PanDa |
![]()
Post
#996
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(laurian @ 23 Oct 2006, 16:29) Tocmai ce am vorbit cu Meridian. Termenul de livrare era maine. Mi-au spus ca de abia pe vineri vor livra masina. Ramane de vazut daca chiar o vor livra. Da deci nu au ceva cu mine ci asta e dacia. inca o data : dacia e masina buna, pacat ca e vanduta in romania si mie mi-a promis dealarul ca sapt asta o s-o am daca nu chiar le fac scandal primul motiv : necompletarea actelor si al doilea : vor neaparat sa-mi lipeasca pe geam aptipild cu adras. daca o mai lalaie mult il las pe luneta vre-o luna cu o foaie tiparita gen "cel mai nashpa dealer" si cu o sageata inspre abtipild ![]() [quote=laurian,23 Oct 2006, 16:33] @panda: odata cu bonul de comanda si avizul de plata ai primit cumva si "FISA TEHNICA" a automobilului contractat? Nu . desi pe bonul de comanda scria ca trebuie sa o primesc. azi mi-au zis ca pliantul ala pe care-l au la dealer e fisha tehnica (bullshit) oricum azi am vazut "catalogul de accesorii 2006/2007" pt logan si mcv Partea buna e ca multe chestii sunt comune cum ar fi cotiera. Partea proasta e ca setul de huse de scaune pt 7 locuri costa......500RON(si nu nu fac masaj si nici incalzire n-au la banii astia) Deci la targ baieti ca astia chiar ne iau de papagali. oricum catalogul desi era foarte frumos tiparit cred ca era doar pentru dealeri pt ca lipsea pretul in schimb era o alta informatie foarte foarte importanta: timpul de montare. Probabil ca pentru consumatorul de rand vor apare niste foi xeroxate in cel mai bun caz ca da: "Ce vrei domle la banii astia" de c@c@t.ro. This post has been edited by PanDa: 23 Oct 2006, 15:10 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#997
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mi-am adus aminte ... zgomote aerodinamice mai mici decat la berlina. Chiar daca se deschid ultimele doua geamuri, zgomotul nu creste destul de mult in habitaclu.
Plafoniera spate cu un singur bec. Puteau totusi sa puna mai multe (adica trei) actionate de acelasi comutator. Carligul ala de la usile spate ( ala care tine usa la 90 si se scoate pentru 180) daca se trage de el si se da drumul, nu loveste plasticul stopului sa il sparga. Puteau totusi sa puna un cheder in forma de U pe tabla la geamurile de pe usile din spate. Ca se vede pana si masticul ala de lipire. Ampatamentul marit se simte doar la manevre si intoarceri de 180º (nu, nu cu frana de mana ![]() Timoneria desi este pe cabluri (si intra foarte usor in viteze), inca agata. Parca mergea mai bine la Prestige pe tija. La motorizarea 16v (MCV si Prestige) bateria este pozitionata mai in fata. Daca schimbarea becului H4 nu este chiar asa de greoaie, pentru becul de pozitie deja este o intreaga tehnologie. This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2006, 18:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#998
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GicaPopescu @ 23 Oct 2006, 12:03) Mi se par cel putin penibili cei care ii tot dau zor ca MCV-ul cu motor 1,6 16V (105 CP) e mai lenes decat dci-ul lor de 65 CP. Cred ca daca bagau la drive-test un MCV dci de 68 CP (nu are 70 cum se debiteaza prin reclame) si il incarcau cu 7 persoane, ar fi fost un miracol sa treaca de 100-120 km/h, mai ales intr-un timp scurt cat dureaza testul. Nu e mare lucru sa te uiti pe cifrele date de producator (18 sec. de la 0 la 100/h), ca sa vezi cum se taraste o asemenea greutate cu motorul dci de 68 CP. N-o avea nici cu motorul de 105 CP demaraj ca pe berlina, dar oricum nu se poate compara cu un diesel atat de rahitic. Daca e ceva de apreciat la un asemenea diesel, asta e consumul, in nici un caz demarajul. Tu ai condus masinile astea sau iti dai cu parerea dupa datele tehnice? Cu 7 persoane sa stii ca si cu 1.6 16V m-am chinuit sa ajung la 100 km/h. Nici nu vreu sa ma gandesc cum se comporta motorul de 1.4. Eu am condus MCV 1.6 16V si masina propie (1.5dCi) la un interval de 1/2 ora si cam pe acelasi traseu ca la drive test. Cu MCV-ul am schimbat intre 3500-4000 rpm iar la mine intre 2000-2500 rpm. In conditiile prezentate diesel-ul a fost mai spinten. Oricum nu-ti poti face o impresie clara despre o masina pe care nu o cunosti si cu care mergi 5-10min. Posibil sa nu o fi condus eu cum trebuie, dar asta a fost impresia lasata ... poate si influentata de faptul ca ma asteptam ca motorul asta de 105 CP sa fie mult mai sprinten. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
PanDa |
![]()
Post
#999
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
O intrebare de baraj:
a vazut careva mcveu cu randul 3 de scaune (locurile 6 si 7) avand bancheta taiata? adica scaune independente? Io n-am vazut decat cu spatarul pliabil independent iar bancheta daca vroiai sa o pliezi se putea rabata toata nu fractionat. dar.... Iata ce ne spune catalogul logan si logan mcv de accesorii editia octombrie 2006 la pagina 12: "huse scaune "sport" pentru vehicule mogan mcv 7 locuri rand 3 cu bancheta " si "huse scaune "sport" pentru vehicule mogan mcv 7 locuri rand 3 cu scaune" nu poate fi o eroare de tiparire deoarece e prea complexa si se repeta la toate cele 3 tipuri de huse pt mcv. So a vazut cineva sacune pe rabdul 3 sau urmeaza la modelele din 2007?! This post has been edited by PanDa: 23 Oct 2006, 22:52 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
pegas |
![]()
Post
#1000
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
ieri am fost la revizie cu masina si m-am mai uitat pe la MCV din nou.
discurile sunt ventilate? eu stiam ca un disc ventilat are gauri pe suprafata sa. la MCV am vazut doua discuri cu niste aripioare intre ele. totusi, tare mult zgomot fac usile din spate cind se inchid... dar imi plac la varianta cu 7 locuri suporturile laterale pentru bauturi/coate pentru locurile din spate. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1001
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tot eu ... prinderea centurii pentru locul de randu 2 centru, se face cu magnet de plafon deasupra pasagerilor de pe randu 3 atunci cand nu este folosita. Centura trece prin acel maner de plastic de pe bancheta 2/3 randu' 2 atunci cand este utilizata.
This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#1002
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(ionutm82 @ 23 Oct 2006, 22:56) Tu ai condus masinile astea sau iti dai cu parerea dupa datele tehnice? Cu 7 persoane sa stii ca si cu 1.6 16V m-am chinuit sa ajung la 100 km/h. Nici nu vreu sa ma gandesc cum se comporta motorul de 1.4. Eu am condus MCV 1.6 16V si masina propie (1.5dCi) la un interval de 1/2 ora si cam pe acelasi traseu ca la drive test. Cu MCV-ul am schimbat intre 3500-4000 rpm iar la mine intre 2000-2500 rpm. In conditiile prezentate diesel-ul a fost mai spinten. Oricum nu-ti poti face o impresie clara despre o masina pe care nu o cunosti si cu care mergi 5-10min. Posibil sa nu o fi condus eu cum trebuie, dar asta a fost impresia lasata ... poate si influentata de faptul ca ma asteptam ca motorul asta de 105 CP sa fie mult mai sprinten. Ai condus masina ta diesel de 65 CP, care are cu cel putin 300 kg mai putin decat MCV-ul de 105 CP. Asa pot spune ca si Ambition-ul meu de 90 CP mi s-a parut mai sprinten decat MCV-ul de 105, dar asta tot datorita diferentei enorme de greutate. Pune si pe masina ta o greutate de 300 kg si abia atunci vei putea face o comparatie. Oricum, la aceeasi greutate, e o aberatie sa spui ca un motor de 65 CP e mai sprinten ca unul de 105 CP, iar cifrele date de constructor arata diferente enorme de demaraj in favoarea motorului 1,6 16V. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
hash |
![]()
Post
#1003
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Mda, si masina mea se comporta diferit cand merg numai eu in ea, si altfel cand mai iau cu mine 300 de kile.
Intrebare: la curbe, mcv-ul se inclina la fel de mult ca berlina ? This post has been edited by hash: 24 Oct 2006, 09:36 |
--------------------
-
-
-
|
|
pegas |
![]()
Post
#1004
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
fiind mai lunga, cred ca nu. adica ma gindesc ca are o baza de sustinere mai mare.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
zodrac |
![]()
Post
#1005
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am zis masinile din sowroom nu sunt rodate si asta se simte enorm la felul cum trage, asta pe langa cele cateva sute de Kg in plus.
La tractorul meu abia dupa vreo 6000 Km s-a simtit intravar ca se terminase rodajul. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#1006
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GicaPopescu @ 24 Oct 2006, 10:04) Ai condus masina ta diesel de 65 CP, care are cu cel putin 300 kg mai putin decat MCV-ul de 105 CP. Asa pot spune ca si Ambition-ul meu de 90 CP mi s-a parut mai sprinten decat MCV-ul de 105, dar asta tot datorita diferentei enorme de greutate. Nu am spus ca la aceeasi greutate dieselul e mai sprinten. E ca si cum as compara 1.5dCi cu Prestige. Adica nu are nici un sens. Comparatia pe care am facut-o eu a fost MCV (asa greu cum e el) cu 7 persoane contra 1.5dCi cu 5 persoane. QUOTE(GicaPopescu @ 24 Oct 2006, 10:04) Pune si pe masina ta o greutate de 300 kg si abia atunci vei putea face o comparatie. Oricum, la aceeasi greutate, e o aberatie sa spui ca un motor de 65 CP e mai sprinten ca unul de 105 CP, iar cifrele date de constructor arata diferente enorme de demaraj in favoarea motorului 1,6 16V. Corect ar fi sa punem 300Kg in portbagaj la ambele masini si cu un sofer si sa-i dam drumul la test. Nu are rost sa pun eu greutate suplimentara ca sa ajung la greutatea MCV-ului. Deci repet nu am spus ca motorul de 1.5dCi e mai sprinten decat 1.6 16V (sunt totusi 40CP diferenta...n-ar fi avut rost o asemenea comparatie). Am comparat masinile in ansamblu. Chiar si asa, la un demaraj prelungit MCV cu siguranta va invinge pentru ca la capitolul asta diesel-ul sta cel mai prost. @hash: pare sa fie mai stabila ca berlina. O parere mai apropiata de realitate va veni in timp pentru ca pana acum, in afara de cei de la fabrica, nimeni nu a condus suficient de mult pentru a-si face o impresie legata de stabilitatea in viraje. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
iulian radu |
![]()
Post
#1007
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 17 April 05 ![]() |
test logan mcv 1,6 16v
La prima vedere am ramas placut surprins in ceea ce priveste modularitatea scaunelor.Vizibilitatea celor din spate este destul de buna,am verificat acest lucru,pozitia banchetei din spatele soferului este cu aproximativ 10-15 cm mai inalta decat scaunele fata.In cazul ultimelor scaune,sunt placut surprins de repeziciunea cu care se pot monta sau viceversa,de spatiul pentru ultimii 2 pasageri.Cele doua usi din spate sunt ideale pentru drumurile noastre,au puncte de sustinere sanatoase,deci garanteaza in timp cu functionalitatea lor.Daca rabatezi banchetele din spate ramane un loc destul de suficient ,simtitor mai mare decat la berlina.Deci cu alte cuvinte romanasul nostru poate cara cu saraca masinuta orice doreste. Dar din pacate,repet@DIN PACATE@,domnii de la dacia nu si-au dat seama inca de slaba motorizare. Cutia de viteze are cursele mult mai scurte ca la berlina normala,dar agata(aici poate fi si greseala mea de pilotaj).M-as fi asteptat ca motorul de 16 valve sa faca fata acestui impediment,adica 200 de kg in plus la caroserie.Tind sa cred ca berlina normala este mult mai rapida decat break-ul. Deci,nu ma grabesc,astept o motorizare mai puternica,sunt constient ca atunci cand voi duce 7 persoane sau o voi incarca cu 5 pers si restul bagaje voi plange la pedala de acceleratie.Nu ma asteptam la o asemenea gafa din partea lor.Un 1,9 diesel ar fi mai indicat.Parerea mea! Alte puncte bune:stabilitatea mai buna conferita de ecartamentul marit. finisajele exterioare-imbunatatiri bunicele spatiul interior -confort extraordinar. Nu stiu cum se comporta mcv-ul diesel!Ce m-a contrariat?Zgomotul motorului dupa 80 km/h sensibil mai mare !Sa fie de vina lipsa antifonarii? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia logan
laureate 1,6 mpi
2005
- SM 05 CDD
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1008
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Intreb si eu ... pe toti cei care tot o dau in sus cu slaba motorizare. Oare cu 7 persoane in masina iti permiti sa ii dai talpa ? Vad ca toata lumea se asteapta la un Ferrari cu 7 locuri. Masina asta este facuta pentru un mers mai "elegant" si nu pentru smucituri, depasiri riscante, etc ... ca nu se transporta cartofi. Am impresia ca sunt persoane care nu stiu la ce foloseste masina asta. Parerea mea.
This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PanDa |
![]()
Post
#1009
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
iulian
Sa fie oare zgomotul motorului peste o anumita turatie? sau zgomotul trenului de rulare peste 80/h la orice turatie? io n-am ajuns acolo pt ca nu a permis traficul. In ceea ce priveste graba ... nu te grabi pentru ca nici ei. atata timp cat se sta la coada la ei ca la ajutoare, se comanda masini fara sa fie vazute, au liste de asteptare de 2 sau chiar 3 luni n-o sa se grabeasca cu imbunatatirile; nici nu se va schimba politica fata de clienti, nici a dealarilor nici a celor de la service. Ideea dacia fiind numarul mare de clienti rezulta ca un nr destul de mare de nemultumiti sau de potentiali clienti pierduti nu afecteaza procentajul de vanzari general..so why bother?! ![]() parerea mea e ca urmatorul upgrade (motor, caroserie, plastice ... orice) va fi facut cel mai devreme la sfarsitul anului viitor, dupa ce piata va inghiti mcveul si motorul 16V. Pana atunci se vor petrece diverse downgrade-uri cu care dacia ne-a obisnuit deja: o plafoniera mai putin... un bec torpedo in minus... etc. Daca la momentul actual motorul diesel (asa mototol cum e el) costa mai mult decat cel mai "sprinten" oferit nu cred ca se vor grabi sa arunce pe piata un diesel mai vioi care ar mari pretul masinii cu 2000E pentru ca cei care vor diesel (in marea lor majoritate) se gandesc la cost (si la costuri post vanzare). cred ca intai vor scoate pe piata caroseria de furgon (2-5 scaune fara geamuri) inainte sa puna alt motor. IRONIK Atata timp cat unul din testele de baza pentru orice "sofer" sunt liniutzele.. de ce te mai miri. ![]() Sunt convins ca exista multe persoane care si la o bascualnta ar intreba : "da in cat prinde suta?" ![]() Io cred ca trec prin aceleasi sentimente ca atunci cand am cumparat DSN-ul. La inceput mi-a placut..apoi am ajuns sa o "urasc" din cauza atitudini celor din "reteaua de profesionisti Dacia" dupa care am revenit la primele sentimente. Sper ca si cu MCV-ul o sa se intample la fel ![]() This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:36 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1010
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tot eu ... am observat ca s-a renuntat la acele bucati de cauciuc care se montau anul asta sub bucatile de plastic de pe lateralele parbrizului. Noroc nu MCV-ul, ca la Prestige nu am observat.
This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
laurian |
![]()
Post
#1011
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Azi ar fi trebuit sa fie livrat MCV-ul.
La Meridian mi-au zis ca cel mai devreme pe 30, deci aproape o saptamana intarziere. Se pare ca exista foarte multe livrari cu intarzieri. De abia acum am citit ceea ce scrie pe bonul de comanda, si care e un fel de contract intre Dacia si cumparator. Numai Dacia are drepturi. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
PanDa |
![]()
Post
#1012
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(laurian @ 24 Oct 2006, 21:34) Azi ar fi trebuit sa fie livrat MCV-ul. La Meridian mi-au zis ca cel mai devreme pe 30, deci aproape o saptamana intarziere. Se pare ca exista foarte multe livrari cu intarzieri. De abia acum am citit ceea ce scrie pe bonul de comanda, si care e un fel de contract intre Dacia si cumparator. Numai Dacia are drepturi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oricum acel contract nu e respectat de dealer intrucat nu a specificat data de livrare si nici acea data de finalizare. Din pacate nici nu ti se spune de la inceput : vine peste 3 sapt...si sa o aduca peste 3 sapt (sau mai repede cum scrie la contract). Mie mi-au zis ca pe 23-24. si pe 23 au zis (cu un tupeu fantastic--parca sunt antrenati in tabere speciale ![]() ![]() Aici gresesti cu numai dacia are drepturi..... ai si tu ..Obligatii.. printre altele sa mananci frumos..sa nu vorbesti neintrebat....si sa ai unghiile curate ![]() This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:44 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1013
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:28) []...Atata timp cat unul din testele de baza pentru orice "sofer" sunt liniutzele.. de ce te mai miri. Mi-am adus aminte cand faceau aia de la Realitatea liniute cu el ![]() ![]() ![]() ![]() Vai de capu' lor de jurnalisti ... QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:28) Iar daca vrei sa gasesti defecte e foarte usor pentru ca nu exista masina perfecta (de aia sunt atatea modele foarte asemanatoare). Eu incercam sa analizez solutiile tehnice folosite. Daca deranjez, pot sa ma opresc ...This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PanDa |
![]()
Post
#1014
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 24 Oct 2006, 21:43) Astept cu nerabdare primele teste pe teren accidentat, vaduri de apa, desert si drift. Sub auspiciile inconfundabilului, inseparbilului si irepetabilului...yours trully, the one and only...MIKI Alexandrescu...romanul care a luat masa cu nevasta lu Schumacher Nu Ironik nu te opri. NU asta era ideea. cind vii cu observatii noi si pertinente de genul: "Tot eu ... am observat ca s-a renuntat la acele bucati de cauciuc care se montau anul asta sub bucatile de plastic de pe lateralele parbrizului. Noroc nu MCV-ul, ca la Prestige nu am observat." e una si cand se bate apa in piua pe 4 pagini despre care motor e mai vioi dupa niste teste de 10 - 15 minute e cu totul altceva. Maine ma dus sa vad cate chile de cartofi incap in portbagaj un diverse moduri de pliere a scaunelor tot zicea un acrit pe undeva ca e buna doar pentru aia de cara zarzavaturi ![]() This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:53 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
Codrin |
![]()
Post
#1015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:42) Oricum acel contract nu e respectat de dealer intrucat nu a specificat data de livrare si nici acea data de finalizare. Din pacate nici nu ti se spune de la inceput : vine peste 3 sapt...si sa o aduca peste 3 sapt (sau mai repede cum scrie la contract). Mie mi-au zis ca pe 23-24. si pe 23 au zis (cu un tupeu fantastic--parca sunt antrenati in tabere speciale ![]() Intreb si eu...pe bonul de comanda ce scrie? Ca din gura pot sa spuna multe. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1016
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Chiar, vorba lu' codrin: ce scrie pe bonul de comanda? trebuie sa fie acolo o data....
Daca nu e, lipseste o caracteristica importanta a contractului, ceea ce duce la nulitatea lui. Daca e scrisa o data limita (si eu cred ca e scrisa) este bine sa o cititi si dupa aceea sa va suparati. Daca nu e scrisa nici o data, va duceti frumusel la dealer si mentionati ca acel contract e lovit de nulitate pentru nementionarea unor clauze necesare contractului (le aduceti aminte de legea privind disciplina cotractuala) si din acest motiv e lovit de nulitate, si ei trebuie sa va dea banii inapoi cu dobanzile aferente. Asta daca vreti sa le faceti zile fripte dealerilor si nu sa va enervati voi |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PanDa |
![]()
Post
#1017
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Codrin @ 24 Oct 2006, 21:50) Pai tocmai asta e frumusetea....nu scrie nimic..nici o data. in schimb pe spate zice un felul urmator: la capitolulul 1. Definitii din "CONDITII GENERALE DE VANZARE-CUMPARARE A AUTOMOBILULUI NOU" ..... "h) Data limita a livrarii: data limita estimata pentru livrarea Automobilului contractat, consemnata si comunicata Clientului prin Avizul de plata integrala sau Avizul de plata Acont emis de Dacia si platit de client la banca. Livrarea se poate face si inainte de aceasta data. i) Data finalizarii: data al care clientul are dreptul si obligatia sa se prezinte pentru a receptiona si a prelua efectiv (a lua in posesie) Automobilul contractat" .... 4 Livrarea: " a) Data limita a livrarii fiind o data limita estimata poate fi depasita de data finalizarii..." etc. ideea e ca datele astea pot fi modificate de ei cum vrea muschiul lor.."in functie de durata evenimentului, in beneficiul ambelor parti". Nu trec aceste date pentru ca desi le pot modifica fara acordul clientului ar trebuia sa se ingroape in hartii ca sa o faca. in schimb prefera abureala asta de c@c@t mergand pe ideea ca sunt prea excitat de ideea ca imi iau masina si nu o sa mai comentez cand o sa aiba bunavointa sa mi-o dea. Ceea ce se intampla in 99% din cazuri pentru ca mai rar gasesti un sarit care sa aiba si timp si chef de scandal ![]() |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
PanDa |
![]()
Post
#1018
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Oct 2006, 22:01) Chiar, vorba lu' codrin: ce scrie pe bonul de comanda? trebuie sa fie acolo o data.... Daca nu e, lipseste o caracteristica importanta a contractului, ceea ce duce la nulitatea lui. Daca e scrisa o data limita (si eu cred ca e scrisa) este bine sa o cititi si dupa aceea sa va suparati. Daca nu e scrisa nici o data, va duceti frumusel la dealer si mentionati ca acel contract e lovit de nulitate pentru nementionarea unor clauze necesare contractului (le aduceti aminte de legea privind disciplina cotractuala) si din acest motiv e lovit de nulitate, si ei trebuie sa va dea banii inapoi cu dobanzile aferente. Asta daca vreti sa le faceti zile fripte dealerilor si nu sa va enervati voi Pai ideea nu e sa-mi iau banii inapoi ca nu sunt chiar asa de masochist...dar o sa dureze cam 2~3 ore verificarea masinii si orice neregula va fi raportata la WC iar daca o sa-mi puna aptipild cu Adras chiar o sa am la mine o pagina tiparita cu cel mai Tzepar dealer...sau ma mai gandesc la alta varianta. Cum am spus: vreau masina, dar o vreau in conditiile mele. Conditiile lor au fost indeplinite in momentul in care le-am platit TOATA suma( asta s-a intamplat lunea trecuta) Conform contractului creat de ei Dacia are practic dreptul sa modifice acele date fara acordul meu ..dar are obligatia sa ma anunte oficial nu printr-un agent de vazari care face mishto de mine si ma minte in fata This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 19:25 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
klaus |
![]()
Post
#1019
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Chestia s-a mai intalnit si acum mai bine de un an...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=302166 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PanDa |
![]()
Post
#1020
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Oct 2006, 23:27) Chestia s-a mai intalnit si acum mai bine de un an... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=302166 Si nu s-a rezolvat nimic... era in topicul indicat mai sus o poza cu un aviz de plata de pe care, ca si de pe al meu lipseste data livrarii dupa serie fabricatie si serie caroserie. Stiu ca daca sun la vc pentru asta probabil o sa se scuze pentru o regretabila eroare si o sa-mi spuna ca defapt data estimata a livrarii e undeva prin decembrie. Pe mine ma seaca dealerul care ma ia de fraier si ma duce cu zaharelul. Asta ma da pe spate seninatatea cu care mananca C@C@T. scuze pt offtopicul creat pe pagina care ar fi trebuit sa contina primele review-uri ale posesorilor. Multzumita retelei de profesionisti de la dacia batem campii pe alte subiecte. Apropo laurian ai primit cumva "din greseala" Fisa tehnica a automobilului contractat? Io nu desi am semnat pe bonul de comanda ca da (my bad). Daca intalnesti un prost e pacat sa nu-i iei banii. |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 02:34 |