DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?

Doc
post 29 Aug 2007, 16:37
Post #211


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Afla ca trebuie sa pornesti de la hartile originale, asa cum ti-am zis un singur bit schimbat si masina nu mai porneste. Poti sa ai aceeasi versiune de soft dar checksum diferit si aleluia. O vei lua pe urma unor dealeri care au incercat marea cu sarea (adica ceea ce vrei tu) si au ajuns sa buseasca cateva ecu.

In plus de asta, tu vorbesti de noile motorizari 1.5dci care de altfel vin cu alt ecu decat cele vechi iar versiunile de soft nu au nicio legatura, asa ca sansele tale sunt din ce in ce mai mici.

Incearca sa dai in alta parte sfaturi si teste fa doar pe masina ta. Nu mai polua topicul cu aberatii ca poate unii le vor lua de bune.

This post has been edited by Doc: 29 Aug 2007, 16:39


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 29 Aug 2007, 19:54
Post #212


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Doc hai sa lamurim cateva lucruri:

- nu sunt si nici nu vreau sa devin dealer. Daca ma razgandesc o sa te anunt. In plus nu am nici macar un laptop;

- discutii au mai fost pe aceasta tema a rescrierii de soft-uri neoriginale pe o masina, chiar cu useri mult mai experimentati decat mine si nu vreau sa le reinvii. Imi pare rau acum ca i-am raspuns lui marsel pe tema asta, cand pe mine ma interesa altceva;

- cat despre aberatii: cum as putea eu sa contrazic un vanzator care incearca sa isi vanda marfa pe aici, convingandu-si viitorii clienti ca ceea ce ofera el e singura solutie si un cumparator care a fost convins? wacko.gif
Rusine sa imi fie cu aberatiile mele. radmasa.gif

P.S. A amintit un coleg ceva de un DDT. Ala ce e si la ce foloseste, ca eu sunt mai novice si nu vreau sa mai aberez pe aici?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 29 Aug 2007, 21:39
Post #213


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Daca ti se da totul de-a gata pentru masina respectiva poti sa le scrii si cu DDt-ul (strict pe dacia si reno), dar daca vrei sa scrii softul unei altei masini pe o alta chiar si cu DDT-ul risti sa strici bunatate de ecu. Si crede-ma ca aia din service se uita la ecu si dau din umeri ca nu il mai pot repara.

Oricine poate sa se apuce de asa ceva, dar trebuie sa cunoasca dinainte ce investitie trebuie sa faca sau ce riscuri exista.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 29 Aug 2007, 21:51
Post #214


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




pai si cu ce scriem pe alt emasini softuri...????


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Aug 2007, 23:34
Post #215


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Te pomenesti ca vrei sa te bagi ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 30 Aug 2007, 08:58
Post #216


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Cine vrea sa se apuce de asa ceva are aici o lista cu aparatele de care are nevoie:

http://www.obdtuning.ro/index.php?option=c...w&id=2&Itemid=1


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
just_dci
post 30 Aug 2007, 09:37
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 11 October 06




QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Aug 2007, 12:12)
Se dau urmatoare date despre Logan dCi 85CP:
Acum se merge pe urmatorul algoritm:
- se ia una bucata logan dCi 70CP stock
- se ia una mapa de logan dCi 85CP stock si se pune pe masina
- se mareste presiunea pe admisie din compresor
- se schimba eventual suportii motorului cu unii de logan dCi 85CP
- se duce masina cu modificarile de mai sus la remapare
- la remapare se cresc puterea si cuplul cu 30-35%
- se obtine un logan dCi cu un cuplu de ~260-270Nm si o putere de ~110-115CP
- riscurile chiptuning-ului raman aceleasi ca in cazul modificarii unui dCi de 85CP stock
- daca rationamentul nu sufera de hibe avem in final un dCi de 70CP dus la 110-115CP, cu un cuplu dus de la 160Nm la 260-270Nm  38.gif



si uite asa se naste un "enterpraize"
no offence, tu vrei sa maresti cu 2 remapari puterea motorului cu peste 60%? atunci te intreb si eu, asa, sa ma aflu in treaba: de ce te chinuiesti cu 2 remapari? nu reusesti sa o faci doar dintr-una? ca asa mai salvezi si niste bani, nu de alta


--------------------
Dacia Logan DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 30 Aug 2007, 10:44
Post #218


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Ca e roman...asa cum repara astia soselele si la doua zile vin si sapa iar gauri in asfalt asa si el ...

This post has been edited by Doc: 30 Aug 2007, 11:37


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 30 Aug 2007, 11:04
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




radmasa.gif
nu știți voi ... dar o dată ce interveniți în ADN-ul ECU-ului, ăla se trezește:
- uuuh, oooh, acum am 85 de cai, yeeeyy ...
- apoi începe de la sine putere și își scrie el însuși o nouă variantă de firmware care să-l mai liniștească din euforie, care va trebui modificată ulterior
- și după ce își dă seama că s-a mărit presiunea de admisie și că motorul are alți suporți, se apucă să aprindă becurile din bord să semnalizeze că i-ar mai trebui o remapare, până la 110 cai
- ș.a.m.d. huh.gif
PS: îmi cer scuze dacă enervez pe cineva, dar chiar nu m-am putut abține icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2007, 11:11
Post #220


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu are mai alti suporti ala de 85CP.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 30 Aug 2007, 12:44
Post #221


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Doc @ 30 Aug 2007, 11:44)
Ca e roman...asa cum repara astia soselele si la doua zile vin si sapa iar gauri in asfalt asa si el ...

Doc trei intrebari:

1. Cat ma costa remaparea de la 70CP la 90CP?
2. Cat ma costa remaparea de la 85CP la 110CP(asta e ~ ca nu e la voi pe site)?
3. Cat ma costa remaparea de la 70CP la 110CP(asta e ~ ca nu e la voi pe site)?

Din ce stiu pana acum (e foarte posibil sa stiu gresit) diferenta dintre dCi 70CP si dCi 85CP este doar soft + presiunea pe admisie.

@electronistul si just_dci: pe langa raspunsul la intrebarea 3 se mai adauga inca 2 pentru voi:
4. Se poate face "downgrade" la un motor din soft?
5. Cum e mai rentabil pentru o fabrica: sa fac downgrade din soft la un motor de 85CP pana la 70CP ca sa indeplinesc EURO 4 sau sa stau sa proiectez inca un motor?

P.S. Astept raspunsurile celor 2 mistocari care sa imi spuna ca e absolut aberant asa ceva. Dar absolut ...

This post has been edited by madhorsefuzzy: 30 Aug 2007, 12:47


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 30 Aug 2007, 12:51
Post #222


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Orice modificare la Dacia Logan 1.5dCI pe site este 250 euro, pentru membrii forumului daciaclub 170 EURO.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2007, 12:53
Post #223


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Doc, voi va atingeti de partea cu rescrierea injectoarelor ?

This post has been edited by IRONICK: 30 Aug 2007, 13:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 30 Aug 2007, 13:07
Post #224


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




@Doc: si se face si remapare de la 70CP la 110CP (intr-un singur pas ca sa nu fim romani)?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 30 Aug 2007, 13:21
Post #225


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




madhorsefuzzy
probabil că ai într-un fel dreptate ... dar în celălalt sens:
adică stau să proiectez un motor din care se poate scoate maxim X cp, pe care îl pun pe o mașină, dar cu ECU scris pentru X-20cp. Stau să văd cum merg vânzările, și dacă piața o cere, flășuiesc ECU-ul și presto! am un motor cu 10 cai în plus, pe care îl pot vinde cu Z euro în plus.
"downgrade" din soft poți face la orice, inclusiv la ECU, partea cu euro 4,5,6 nu știu, nu cunosc. Bineînțeles că te poți trezi cu downgrade de tot ... adică să nu mai pornească de loc blush.gif
N-am vrut să te enervez așa rău, și îmi cer încă o dată scuze wink.gif
și ... probabil că se poate face dintr-o singură scriere creșterea nemaipomenită de putere, nu pot (acum) să găsesc un motiv pentru care nu s-ar putea. (la valorile astea eu unul nu m-aș înscrie - eu am motoraș de 65 de cai, de anul trecut - chiar dacă aș avea varianta de 70cp)


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2007, 13:22
Post #226


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si inca una tot pentru Doc. Cumva prima cheie este mai lunga pana porneste dupa cip-cirip ?

This post has been edited by IRONICK: 30 Aug 2007, 13:32


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
just_dci
post 30 Aug 2007, 13:36
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 11 October 06




@madhorsefuzzy
1-3 nu sunt in bransa, asa ca nu pot sa iti raspund;
4: teoretic da
5: fabrica produce; up/downgrade se decide la nivel de proiectare

Si da, mi se pare aberant ce vrei tu sa faci din cel putin un punct de vedere: un plus de putere de 50-60% duce la scadere perioadei de utilizare cu cel putin 50%


--------------------
Dacia Logan DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 30 Aug 2007, 15:11
Post #228


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




@electronistul: In primul rand stai linistit ca nu m-ai enervat. Pe forumuri nu e bine sa te enervezi ca afecteaza sanatatea. tongue.gif

Motorul dCi 70CP a aparut din nevoia de a avea un motor EURO 4 (trebuie sa fie in parametrii 100.000Km).
Motorul dCi 65CP EURO 3 (trebuie sa fie in parametrii doar 60.000Km) nu putea fi facut EURO 4 doar din soft, ci ii trebuia si un intercooler.
Asa ca cel mai ieftin a fost sa adapteze motorul dCi 82CP de pe clio la EURO 4, caruia i-au crescut eficienta si a devenit de 85CP.
Noului motor i-au pus 2 soft-uri unul de 70CP(mai exact 68CP) si altul de 85CP si astfel au aparut 2 variante de motorizare folosite atat la logan cat si la clio.
La logan e diferenta de la motorul de 65CP la cel de 70CP de 200Euro (ca sa acopere intercooler-ul si noile injectoare plus ceva icon_mrgreen.gif ) si de 450Euro de la 70CP la 85CP (sa acopere soft-ul + cresterea presiunii pe admisie + un profit baban).

@just_dci:

5. up/downgrade se decide la nivel de management care calculeaza profitul. wink.gif Daca era dupa ingineri ...

Pai plusul de putere e de 30% ca atat cresc de la 85CP daca sunt identice motoarele (au aceleasi componente).

Daca nu sunt identice atunci riscurile sunt destul de mari: de ex. poate e alt compresor proiectat pentru presiunea marita pe admisie si atunci sunt mari sanse ca cel de 70CP sa crape.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 30 Aug 2007, 15:12


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Aug 2007, 15:57
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




am o intrebare pentru doc: daca ceea ce scrie in citatul luat de pe situl obdtunning

"Intrebare: Va scadea durata de viata a motorului ?
Raspuns: NU. Prin optimizarea ECU-ului nu se forteaza parametrii admisi de producator. Optimizarile soft facute de noi se incadreaza in tolerantele cerute de fabricantul autoturismului pieselor componente motorului. Se pot face si modificari depasind limita superioara a tolerantelor acestor piese, dar o astfel de optimizari nu sunt destinate utilizarii autoturismului zi de zi. Scopul modificarilor este de a imbunatatii raspunsul motorului dumneavoastra prin ajustarea momentului injectiei, amestecul cel mai bun de aer-combustibil si a presiunii, reducerea consumului de carburant in regimuri normale de trafic..
"

este adevarat atunci de ce nu face chiar fabrica de automobile acest lucru si vinde masini care functioneaza sub parametrii normali, cu performante scazute.


edit: http://www.obdtuning.ro/index.php?option=c...id=27&Itemid=41

This post has been edited by han_1.6 mpi: 30 Aug 2007, 17:06


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yir
post 30 Aug 2007, 16:09
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti




La 1.5 Dci se poate aduce o mica imbunatatire cu doar 15lei (costul materialelor) si 15min de manopera personala, fara sa se piarda garantia. Am facut cu un prieten, mai mult de curiozitate, si rezultatul poate nu este unul care sa se compare cu un chiptuning dar e destul de sesizabil. Dupa mica imbunatatire accelera bine pana la 80 cu treapta a2a si 140 cu treapta a4a. Partea buna este ca nu se pierde garantia. Dupa ce o sa experimentam o varianta mai adaptata formei compartimentului motor o sa aducem mai multe precizari.


--------------------
Suzuki Swift 2007 1.5 VVT - BZ-oo-ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2007, 16:47
Post #231


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




cip-cirip de 15lei


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Aug 2007, 17:07
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




eu cred ca se refera la vreun aditiv de motorina pe care il cumperi cu 15 ron flaconul. biggrin.gif


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yir
post 30 Aug 2007, 17:18
Post #233


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti




Cu cip-cirip poti sa faci ce vrei.... daca ai ceva cunostinte despre motoare la modul general si mai studiezi un pic motorul de pe logan, cel de 65 de cai o sa descoperi unde e cip-cirip-ul.
Aditivii sunt un mare bluf, daca cauti unde trebuie o sa gasesti substante cu acelasi efect la acelasi pret si cantitate de cel putin 4 ori mai mare.


--------------------
Suzuki Swift 2007 1.5 VVT - BZ-oo-ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 30 Aug 2007, 17:49
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




deci ? care ar fi solutia minune ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 30 Aug 2007, 18:05
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(yir @ 30 Aug 2007, 17:09)
... Dupa ce o sa experimentam o varianta mai adaptata formei compartimentului motor o sa aducem mai multe precizari.
*



adicătelea eu în 15 minute, în spatele blocului ... experimentez o altă formă a compartimentului motor. Buuuun blink.gif
Adevăru'-i că de-abia aștept să văd despre ce-i vorba nedumerire.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yir
post 30 Aug 2007, 18:23
Post #236


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti




Daca cineva crede ca am scris la caterinca, sa fie sanatos. Poate nu sunt de-al casei si de aici am fost primit in stilul classic....
electronistul - daca recitesti o sa intelegi ce am scris sau poti sa intelegi ce vrei in continuare.
Avand in vedere ca este totusi un motor diesel, chiar si cu turbina, are o particularitate pe care o puteti descoperi destul de repede avand in vedere ca m-ati luat la mishto fara sa zic macar care e problema.
Ca idee, dupa "imbunatatire" consumul in treapta a3a la 50-60km/h era in jur de 2.5, pe drum plan fara vant din spate.
Bafta


--------------------
Suzuki Swift 2007 1.5 VVT - BZ-oo-ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 30 Aug 2007, 18:52
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




probabil ai umblat la reglajul turbinei (la acea tija care multi nu ii stiu rolul) dar sa nu crezi ca ai facut ceva bun prin modificarea reglajului


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2007, 18:53
Post #238


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Toata lumea de pe aici este curioasa de solutia pe care vrei tu sa o propui. Eu personal, chiar daca am benzinar, sunt curios.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 30 Aug 2007, 19:03
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Domnule , ai aruncat moneda in balta ! Da-ne si solutia ca poate unii dintre noi mai slabi de inger deja au surubarit prin compartimentul motor si-i pacat sa ne dereglam DCi-urile . Ai mila de noi ca nu o sa dormim la noapte dand telefoane la doc , voinea , doctorasul si altii sa ne repare ce-am stricat noi din cauza ta ca nu vrei sa ne lamuresti .


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electronistul
post 30 Aug 2007, 19:52
Post #240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 07
From: Cluj-Napoca




of of ... imi dau singur o palmă până mâine că văd că azi am fost bun numa' de făcut mișto. Îmi pare rău dacă te-am șifonat ... oricum, welcome în daciaclub.ro wink.gif
Până una-alta ... poate ne zici și nouă despre ce e vorba, că ne-ai făcut curioși.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dCi
- conduc ca o băbuță -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!

Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului.


Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi...


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 00:27
Forum Renault