alt motor pe caroserie logan, e posibil?
![]() ![]() ![]() |
alt motor pe caroserie logan, e posibil?
paulica |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai ieftin iesi daca mergi in Ungaria si comanzi acolo un dci, care la ei are 70 cp si ABS.
si discuri ventilate (ca si la noi). This post has been edited by Codrin: 4 Dec 2005, 23:51 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
AND |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai ieftin iesi daca iei de la noi dci-ul de 65 cp si-l cipuiesti
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
DArtagnan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 11 December 04 ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2006 Elegance, 2.0 litri TDI, 103Kw, 140CP - Gri Stone Metalizat
|
|
DFA |
![]()
Post
#5
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paulica @ 5 Dec 2005, 00:36) INTREBARE: Se poate cumpara o caroserei noua Logan si sa pui un motor 1,5 DCi 80 CP pe ea? Eventual cu servo cu discuri ventilate pe fata? Chiar ABS. Mai bine aștepți până în primăvară să iasă Logan 1.5dCi Ambition, cu ABS și îi faci chiptuning ca să ajungă pe la 80cp (teoretic se poate ajunge la 88cp) și îi montezi și un schimbător de căldură (intercooler) de Clio/Megane, așa..., ca să fii tu cu inima împăcată, deși nu e absolut necesar la chiptuning. Garantat ieși mai ieftin! Chiptuning-ul poate fi făcut de exemplu la www.tcmturbo.com. Vreo 340 Euro, inclusiv TVA, de la începutul anului 2006. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
dRg |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
DArtagnan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 11 December 04 ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2006 Elegance, 2.0 litri TDI, 103Kw, 140CP - Gri Stone Metalizat
|
|
dizzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Fiindca nu e produsa in UE, nu?
![]() Sau cumperi un Logan 1,6 AMBITION, vinzi motorul celui care vrea sa-l puna pe Skoda 120, cumperi dieselul de 1,5 l dci / 80Cp sau 105 CP si il montezi. Cost estimat cam 3-4kEUR. Sau cumperi Renault Symbol Fidji 1,5dci/80CP si gata! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#9
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
tu vrei alt motor pentru consum redus. pai 4k E ii amortizezi din consum cam in 200 000 km
![]() mai bine de diferenta asta cumperi un clio 1.5 dci 80cp. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
paulica |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai fratilor, mersi mult pt cele spuse.
Dizzy eu am 1,92m inaltime. Cu fidji ala al tau cred ca trebuie sa-mi fac gaura in plafon. Cred ca GeogeB are oarece dreptate. Acu' cine stie sigur pretul la 1,5 DCi 80Cp (motor, cuite, planetare) de la reprezentanta renault? Si pretul la Logan (tot motor, cuite, planetare) de la 1,4 75CP? Codrin, din câte stiu eu, NICI O VARIANTA de Logan nu are discuri ventilate. Numa, bafta. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#11
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
te-ai urcat in symbol ? asa de curiozitate ?
eu zic sa incerci ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
smar2 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 13 December 04 From: Germania ![]() |
[quote=GeorgeB,5 Dec 2005, 13:58]
te-ai urcat in symbol ? asa de curiozitate ? eu m-am urcat, eu m-am urcat... in fata (e drept ca pe locul din dreapta) ating cu fruntea parasolarul (am 1,90)... ce airbag, ce alea alea... dau cu capu in plafon la crash frontal... iar in spate senzatie e absolut claustrofobica... ca sa nu zic ca ating cu capul tavanul... iar pe latime de assemenea e o senzatie mai de stramtoare decat in logan... parerea mea... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
Laureate 1.6MPI
- HSK-.....
|
|
paulica |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
GeorgeB, m-am urcat si eu. Doar m-am urcat. La repezeala mi s-a parut cam strâmtut, fara a fi asa radical ca smar2. Dizzy vorbea de Fidji care e cam cât un oltcit.
Ironick, ai pus degetu' pe un disc de la DCi? Eu am pus si iti spun ca NU ARE! DFA uita-te pe site la Reanault, si ai sa vezi ca diferenta dintre un motor DCi 65CP si un DCi 80CP (doar motoare) este < 340 EUR. Ia zii, decât sa dau banii pe tuning nu mai bine iau turbina cu geometrie variabila? Astept in continuare cine stie preturi, cum e cu omologarea s.a. Numa' fericire This post has been edited by paulica: 5 Dec 2005, 19:05 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 5 Dec 2005, 14:58) Pentru persoanele mai înalte (eu am 1,80) Clio Symbol nu este o mașină foarte potrivită, în față e spațiu cam mic, trebuie să dai scaunul cam în spate și i-ai disperat pe cei de pe banchetă, iar dacă stau în spate trebuie să faci oarece mișcări "suplimentare" pentru a intra, sta drept și a ieși. Cam trebuie să stai într-o rână. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#16
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am 1.87 , si cu reglaj pe verticala a scaunului , am incaput bine mersi.
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
DFA |
![]()
Post
#17
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca raspuns la titlul postului: posibil este, dar are rost?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#19
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paulica @ 5 Dec 2005, 20:04) DFA uita-te pe site la Reanault, si ai sa vezi ca diferenta dintre un motor DCi 65CP si un DCi 80CP (doar motoare) este < 340 EUR. Ia zii, decât sa dau banii pe tuning nu mai bine iau turbina cu geometrie variabila? ![]() Tu vrei să faci din rahat bici și să mai și trăznească... Din câte știu eu, doar motorul 1.5dCi de 100cp are turbină cu geometrie variabilă și nu se pune pur și simplu turbina și gata..., ai adăugat 35cp... Se schimbă și altele pe la motor, pe lângă schimbarea tabelelor de injecție din ECU. later edit: de fapt cel de 100cp este un alt motor pentru că are blocul motor modificat, bielele, cilindrii, vilbrochenul, altă injecție (Delphi Multec DCR 1600) și altă turbină. Doar capacitatea este identică cu cel de 65/80cp Dacă faci trecerea de la 65 la 80 nu ai nevoie decât de schimbare tabele de injecție în ECU, deși Renault adaugă și intercooler, probabil să micșoreze efortul asupra motorului din cauza agresivității injecției (în mod sigur tabelele utilizate de ei sunt mai "blânde" decât cele utilizate la chiptuning, de aici probabil și nevoia de intercooler). Dacă la 65 pui numai intercooler fără să umbli la injecție câștigi vreo 5-6cp în plus, adică ajungi la 70, cât are Logan-ul (Euro IV) comercializat în vest. Habar nu am ce se întîmplă dacă înlocuiești turbina cu geometrie fixă a lui 65/80 cu una cu geometrie variabilă fără să actualizezi și sistemul de injecție, ca să știe și ăla cum o acționează, când, și cu cât... Eu zic să studiezi problema serios și abia apoi să vezi ce și cum se poate face, cât obții din ce variantă. Părerea mea... This post has been edited by DFA: 6 Dec 2005, 19:06 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
kurupt |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
QUOTE DFA uita-te pe site la Reanault, si ai sa vezi ca diferenta dintre un motor DCi 65CP si un DCi 80CP (doar motoare) este < 340 EUR. Ia zii, decât sa dau banii pe tuning nu mai bine iau turbina cu geometrie variabila? Nu vreau sa te dezamagesc dar o turbina noua cu geometrie variabila e mult mai scump de 340euro. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
paulica |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Stati asa, voi ziceti ca 1,5 DCi de 80 CP nu are turbina cu geometrie variabila?
Hmmmmm. This post has been edited by paulica: 6 Dec 2005, 17:58 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
DFA |
![]()
Post
#22
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paulica @ 6 Dec 2005, 18:58) Uite aici o mică referință: QUOTE Les Mégane 3 et 5 portes peuvent désormais être animées par un 1.5 dCi de 100 ch s'intercalant entre les 1.5 dCi de 80 ch et 1.9 dCi de 120 ch. Le nouveau venu se distingue notamment du 80 ch par un turbo à géométrie variable KKK et une injection (toujours Delphi) dont la pression de gasoil maxi disponible aux injecteurs passe de 1400 à 1600 bars. Les émissions acoustiques mesurées à l'extérieur de la voiture restent sous la barre des 71 dB grâce à un carter-cylindres dit "grande face". de la http://fr.cars.yahoo.com/031111/230/3hps9.htmlși tradus în engleză (de Google) ar fi cam așa: QUOTE Mégane 3 and 5 doors can from now on be animated by one 1.5 dCi of 100 CH intercalating itself between the 1.5 dCi of 80 CH and 1.9 dCi of 120 CH. The new one come is distinguished in particular from the 80 CH by turbo with variable geometry KKK and an injection (always Delphi) whose maximum gas oil pressure available to the injectors passes from 1400 to 1600 bars. The sound emissions measured outside the car remain under the bar of the 71 dB thanks to a cylinder casing known as "large face". Detalii similare sunt și la http://www.planeterenault.com/news.php?id=273Concluzie: se înțelege foarte clar că motorizarea nouă de 100cp are turbină cu geometrie variabilă, spre deosebire de 80cp care nu are. Iar sistemul de injecție la 100cp este o variantă superioară față de cel de pe 65 și 80. Pont: pe forumul soră, http://www.reno.ro găsești o groază de informații foarte folositoare despre aspectele comune între mașinile Renault și Dacia (Logan). Îți recomand să citești pe acolo, nu o să-ți strice. This post has been edited by DFA: 6 Dec 2005, 19:08 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ICET |
![]()
Post
#23
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulica @ 5 Dec 2005, 19:04) Ca tot s-a deviat de la titlul topicului si suntem ![]() ![]() This post has been edited by ICET: 7 Dec 2005, 01:24 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Tot pentru paulica:
Treaba cu discurile ventilate se stie inca de pe vremea siabului.... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17054272 Si spre uimirea unora, chiar au fost cetateni care le-au pipait... Si presunpun ca lumea vorbeste de lipsa discurilor de pe diesel in cunostinta de cauza. Daca nu, recomand http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=27049&st=120 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
paulica |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Bine domne. Inseamna ca m-am uitat prea mult dupa pipitele care erau pe la dealer si bagai destu-n alta gaura.
![]() Hai s-o mai lamurim cu turbina de la 80Cp. Cine stie sigur sa ne zica de care este si incheiem si cu problema turbo ca a degenaret rau discutia. Si revin, poate obsedant, cât costa motorul cu cutie si planetare (ala de 80cP) la dealerul Renault si cât costa motor cutie si planetare 65Cp diesel la Dacia S.A. ? Dupa asta mai vedem noi omologare, s.a Stii Klaus mi-ai dat un Pm odata si mi-ai zis ca nici un model nu are discuri ventilate. Eu in loc de multumesc te-am intrebat "Nici ala diesel ?" Dar n-am mai primit raspuns niciodata. 1000 de ani de fericire This post has been edited by paulica: 7 Dec 2005, 20:54 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
dizzy |
![]()
Post
#26
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dizzy zicea mai sus de Renault Symbol Fidji care e exact cat un Renault Clio Symbol de mare. Asa se numeste acuma de cand a aparut Clio 3, ca sa nu incurce lumea. Ala micu' cat Oltcitu e Reno Twingo, nu Fidji.
Mi se pare o alternativa mult mai buna decat "do it yourself" Dacia Logan 1,5dci/80CP. Poti sa iei niste scaune mai sport si mai joase si castigi destul loc. Pretul e mult mai mic si nu te bagi in mecanica masinii. O solutie tehnica este sa iei Dacia Logan 1,5dci, ii pui un intercooler si un CHIP-tuning. O sa obtii dupa parerea mea cam 85CP, de altfel f f suficienti. In principiu ar trebui sa facui urmatoarele: 1) Te documentezi despre cum e montat intercoolerul pe 1,5dci. Pentru asta iti recomand sa studiezi un Renault Clio Symbol de 80 CP sau cel mai bine un Renault Clio 3 1,5dci/80CP. Trebuie sa iei clar cote , dimensiuni, etc. 2) Cumperi Logan 1,5dci/ 65CP. 3) Faci proiect cu piesele care iti trebuiesc si le cumperi 4) Le montezi si dai la cheie. Speri ca o sa mearga si o sa aiba si performante. 5) Pui si chip-ul modificat pe el In principiu motorul ar trebui sa reactioneze la aerul mai rece provenit din intercooler prin introducerea unei cantitati mai mari de motorina ceea ce iti va da performantele dorite In cazul asta nu iti trebuie omologare obligatorie fiindca nu cred ca se prind multi care e treaba cu intercoolerul ala. This post has been edited by dizzy: 7 Dec 2005, 21:11 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
DFA |
![]()
Post
#27
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(dizzy @ 7 Dec 2005, 22:09) In principiu motorul ar trebui sa reactioneze la aerul mai rece provenit din intercooler prin introducerea unei cantitati mai mari de motorina ceea ce iti va da performantele dorite Schimbătorul de căldură se folosește din cauză că aerul rece este mai dens, deci va fi admis mai mult aer și această cantitate mai mare de aer va provoca mărirea compresiei, de aici și câștigul în putere. Nu confunda modul de funcționare între motoarele Otto și Diesel. Tocmai, că ECU nu "bagă" mai multă motorină dacă intră mai mult aer în cilindru, ci va injecta de obicei mai puțină - pentru că nu mai este nevoie de mai multă. Din această cauză motorul de 80cp consumă ceva mai puțin decât cel de 65. Diferența nu este mare, dar ideea este că nu se injectează mai multă motorină din cauza prezenței intercooler-ului. Ăsta fiind unul din avantajul sistemului de turbo-alimentare la diesel - turbo nu înseamnă neapărat creșterea consumului, ci creșterea puterii fără creșterea consumului! În mod normal, un motor Diesel nu are nevoie nici de turbosuflantă, nici de schimbător de căldură. Ai nevoie de putere mai multă și de o eficiență mai mare? Soluția e ultra simplă. Mărești capacitatea motorului! Puterea și eficiența cresc proporțional cu capacitatea! Dar la autoturisme nu mai merge treaba care ține la locomotive și vapoare..., aici motorul trebuie să fie mic și mai ușor, deci scădem capacitatea ca să micșorăm și să ușurăm motorul. Chestia este că dacă scazi capacitatea pierzi putere urgent de tot. Ei..., aici intră supra-alimentarea și schimbătorul de căldură... Iată cum se face din țânțar armăsar... ![]() This post has been edited by DFA: 8 Dec 2005, 20:03 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]()
Post
#28
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
paulica |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Klaus si totusi nu erau ventilate. Mi-aduc bine aminte, era modelul fara proiectoare de ceata. Si mi-am adus aminte pentru ca azi m-am intâlnit cu un cunoscut si special am pipait discu'. NU E VENTILAT. Poate o sa faca o poza.
Morala: Cascati ochii când cumparati loganul. Hai sa lamurim ce am zis in postul anterior, si anume tipul turbinei (fixa/variabila) cum intreba DFA si restul problemelor. Mersi mult. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
DFA |
![]()
Post
#30
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paulica @ 8 Dec 2005, 20:23) Să fie oare montate doar pe variantele Laureate??? QUOTE(paulica) Hai sa lamurim ce am zis in postul anterior, si anume tipul turbinei (fixa/variabila Turbina la 65cp este cu geometrie fixă. Turbina la 80cp este cu geometrie fixă + intercooler. Turbina la 100cp este cu geometrie variabilă + intercooler. Punct. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:50 |