bobine, care pe care
![]() ![]() ![]() |
bobine, care pe care
amc |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(amc @ 2 Mar 2006, 14:24) Care sunt mai bune:bobinele alea mai scurte din ebonita sau astea lungi din tabla? Exista vreo diferenta? Cele de ebonita s-au montat pe Dacia 1300, si primele modele de 1310, dar numai pe motoare de 1289 cc. Cele din tabla s-au montat mai recent(de prin 90 incoace parca) preponderent la motoare de 1396 cc...asa am constatat eu..date tehnice nu stiu exact. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Se mai gasesc de ebonita?
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 2 Mar 2006, 14:41) In targ e plin, SH bineinteles...chiar bunicele..dar la magazin nu se gasesc numai dealea model nou(sacele), si de SRL, care nu se pun ca sunt ca la loterie, au valori gresite de cele mai multe ori si strica alte componente ale aprinderii(gen platini) |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
amc |
![]()
Post
#5
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
am 2 bobine de ebonita acasa si ori le pun pe masina(una) ori cumpar una noua....
This post has been edited by amc: 2 Mar 2006, 14:48 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cumpara una noua. Se invechesc izolatiile din ele. Nu merita sa te prostesti. Diferenta de bani o sa o pierzi in nervi + consum.
O fi dacia 1300 masina ieftina si veche, dar sa nu ne batem joc de ea. Eu am carb nou, bobina de metal, fise bujii de urziceni, bujii proaspete de 400km, si masina zboara. Nu e placebo and shit, dar merge mai bine ca niciodata. Cati pot spune ca la -12 -15 grade dimineata pornesc masina DOAR cu socul fara sa spriteze si sa accelereze in prealabil. Si porneste aproape la sfert. Si are consum mediu de 7. Am facut deja 2 drumuri CJ-Oradea si tot asa imi iese. Si totusi e iarna. Si merg cu 110-120 unde se poate. Cand aveam si eu dinaia de ebonita, pornea greu, consumuri SF, mers neregulat, etc. Pune bobina buna, bujie buna, reglaje ca lumea si bucura-te de banii cheltuiti. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 13:43 |