DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cum desfac panoul de pe consola centrala?

gl01bxg2003
post 2 Mar 2006, 21:57
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 3 March 05




ma interseaza sa desfac panoul (placa aia) pe care sunt prinse cele 3 butoane pentru caldura, ventilatorul si cel care selectezi unde sa-ti dea aer cald....
vreau sa desfac panoul ala pentru a ajuunge la becuri..
am gasit 2 suruburi orientate cumva in sus care tin panoul din partea de jos ...
in partea de sus are vreo 3 "lamele din plastic care intra in consola si il tin fix..
dupa ce am scos suruburile am incercat sa trag in jos ca sa iasa din lamelele alea..
si aproape ca a iesit....dar imi face impresia ca se mai tine in ceva..si ma gandesc la cablurile care duc la robinetul pentru caldura... si mi-a fost teama sa trag mai tare..
stie cineva exact cum sta treaba?...

This post has been edited by gl01bxg2003: 2 Mar 2006, 22:17


--------------------
Dacia Supernova - Gl25DGC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 3 Mar 2006, 09:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(gl01bxg2003 @ 2 Mar 2006, 23:57)
dar imi face impresia ca se mai tine in ceva..si ma gandesc la cablurile care duc la robinetul pentru caldura... si mi-a fost teama sa trag mai tare..
stie cineva exact cum sta treaba?...
*



Corect. Tine in cabluri. Trebuie scoase panourile (sau macar cel de la pasager) de pe laterala. Panoul e prins cu "braduti" si iese relativ usor. Dupa aia desfaci cablurile - de pe aeroterma - sunt prinse cu suruburi. Dupa care poti scoate oribilitatea afara... cand remontezi, trebuie sa faci reglajul clapetelor.

Dar de ce trebuie sa il scoti afara? wacko.gif ca sa ajungi la becuri, e suficient sa scoti placa laterala de care ti-am zis.



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 3 Mar 2006, 17:35
Post #3


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




ca sa ajungi la becuri nu e nevoie sa desfaci cablurile - doar desfaci cele doua suruburi si apoi tragi in jos si apoi spre tine - sa iasa din cele 3 lamele (care sunt nejustificat de lungi - si ies ff greu)



--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 3 Mar 2006, 21:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




sunt persoane care recomanda sa nu fie montat bec la comutatorul treptelor de viteza pt aeroterma . Argumentul lor este acela ca datorita curentului relativ mare ce strabate comutatorul , acesta se incalzeste , se deformeaza si exista riscul unui scurtcircuit . Eu nu am riscat si , deci , nu am lumina pe acest comutator .


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 3 Mar 2006, 21:32
Post #5


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(LaurD @ 3 Mar 2006, 21:26)
sunt persoane care recomanda sa nu fie montat bec la comutatorul treptelor de viteza pt aeroterma . Argumentul lor este acela ca datorita curentului relativ mare ce strabate comutatorul , acesta se incalzeste , se deformeaza si exista riscul unui scurtcircuit . Eu nu am riscat si , deci , nu am lumina pe acest comutator .
*


becul respectiv are 2w . nu are ce sa topeasca iar 'curentul relativ mare ' exista in toata instalatia ta. daca era asa cum zici cite masini nu ar fi luat foc datorita unui banal bec?


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 3 Mar 2006, 21:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




QUOTE(electric @ 3 Mar 2006, 21:32)
becul respectiv are 2w . nu are ce sa topeasca iar 'curentul relativ mare ' exista in toata instalatia ta. daca era asa cum zici cite masini nu ar fi luat foc datorita unui banal bec?
*



da , becul e de 2 W , dar motorul ventilatirului de ce putere este ? Eu la curentul care strabate cuntactele comutatorului ma refeream . Oricum cei care au patit-o asta recomandea : mai bine fara acel bec


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 3 Mar 2006, 22:28
Post #7


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Daca producataorul a pus acel bec, nu cred sa fie vreo pb. Si nu e vb ca afost pus pe Nova, ci ca a fost pastrat si pe DSN, la care s-a umblat la instalatia electrica.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 3 Mar 2006, 22:31
Post #8


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(LaurD @ 3 Mar 2006, 21:59)
da , becul e de 2 W , dar motorul ventilatirului de ce putere este ? Eu la curentul care strabate cuntactele comutatorului ma refeream . Oricum cei care au patit-o asta recomandea : mai bine fara acel bec
*


becul nu are nici o legatura cu contactele comutatorului. este alimentat in momentul in care aprinzi pozitia ca ori ce alt bec de la butoane sau bord.ar trebui sa studiezi schema si conexiunile intrerupatorului pentru a vedea cum se alimenteaza atit intrerupatorul cit si becul.' curentul' care trece prin intrerupator este de maxim 15 A . daca erau probleme se renunta la acel bec de mult dar asa cum am zis nu are treaba cu intrerupatorul chiar daca se afla in interiorul sau.

This post has been edited by electric: 3 Mar 2006, 22:33


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 6 Mar 2006, 10:45
Post #9


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




acel bec nu are cum sa dauneze - dar nu merita schimbat daca se arde - se ajunge prea greu acolo, plus ca nu e f vizibil nici macar noaptea


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 6 Mar 2006, 12:13
Post #10


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Se ajunge extrem de greu la becul respectiv,....trebuie sa tragi de butonul aerotermei si ai ajuns la bec....ce o fi asa greu nu pricep. blink.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 6 Mar 2006, 15:30
Post #11


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Aceste sfaturi imi sunt utile si mie. Am arse becurile de la bricheta si de la butonul de aer rece/cald. Cel de la bricheta era chiar util pentru ca vedeau oamenii unde sa bage scrumul. Asa...mai ajunge si pe casetofon si e neplacut...Asadar, bradutii si panoul dreapta stau in calea mea...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:22
Forum Renault