NU merge si nu porneste deloc :(, Help...
![]() ![]() ![]() |
NU merge si nu porneste deloc :(, Help...
Logan_Galben |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#2
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Sa fie bobina? Ca numai pe aia nu ai schimbat-o!
Pai nu stii regula: Benzineste? Scanteieste? Ia vezi: Pompa baga benzina? Carburatorul e cum trebuie? Platinile sunt bune? Condensatorul e bun? Simptomele sunt lipsa de benzina sau lipsa de scanteie? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
OCEBE |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
faptul ca nu merge (atunci cand merge) decat turata, ma duce cu gandul la un aer fals; principalul suspect este carburatorul si/sau ansamblul flansa pata calda - garnituri precum si furtunul cu duza de la galeria de admisie/aspiratie aer carburator; imprumuta pentru juma de ora un carburator si inlocuieste-l pe al tau (pune-i si garnituri noi sub el si verifica furtunul sa nu fie copt si/sau duza lipsa) si vezi atunci
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
[quote=dizzy,3 Mar 2006, 19:35]
Pai nu stii regula: Benzineste? Scanteieste? Deci benzina ii vine am schimbat si pompa...da knd dadeam la automat...de 5-7 ori cat dadeam lua cam un sfert de sticla de benzina daia de 2 l...si ea nu pornea nici moarta....si se intrerupe...cand dau la automat...daca trag soclu la maxim...nu se intrerupe....dar fara soclu..de la prima cheie face asa... Iar cand mergea statea turata tare de tot...dar cand calcam frana statea la 900.... |
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
dizzy |
![]()
Post
#5
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Verifica sa nu traga aer fals pe la servofrana
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Aceeasi problema am patit si eu ieri (03.03),A pornit numai ca amea statea la turatii mici daca o acceleram gafaia si se oprea motorul.Porneam iar la fel,dupa 2-3 incercari na mai pornit deloc...pana mia murit bateria.Am dar bujiile jos le-am curatat,am adus o baterie de la un vecin.Dau iar la cheie....nimik!!!!Mam uitat benzina primeste..Am pus o bujie la o fisa si am dat la cheie sa vad daca are scanteie...nimik.Apoi am pus o bujie direct la fisa de la bobina dau la cheie...avea scanteie..dar pareera mea cam mica pt fisa centrala...eu nu ma pricep prea bine dar ce era acolo normal se duce la 4 buji..si mi se parea destul de mica ..daca scotea sa scanteie de la o fisa din delcou mai ziceam.Ce parere aveti? E de la Bobina sau de la alceva?Precizez ca motorul meu e fff uzat si consuma ulei 1l la 250 km serios!! Si mi se "uda" bujiile destul de des..e din cauza uzurii motorului sau alceva?? :huh:Masina e din '82 cea din poza oricum asta nu ajuta cu nimik
![]() This post has been edited by Venom: 4 Mar 2006, 01:43 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca la bobina ai scanteie (ca-i mica sau mare) dar la fisele de bujii nu, inseamna ca ori fisele de bujii sunt defecte ori distribuitorul (vulgo capac delco + rotor) ori si una si cealalta.
Nota: "Marimea" scanteii de la fisa bobinei nu este suma marimilor scanteilor de la fisele bujiilor; tensiunea din capul bobinei se distribuie pe rand celor patru bujii, deci e cam aceeeasi oriunde ai masura-o. In al doilea rand, daca motorul e uzat si papa ulei, pune-i bujii "calde" |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Capacul de la delcou pare in regula.(oricum mai am vreo 2 mai vechi care mai functionau cand leam dat jos la timpul lor).Fisele ma gandesc ca ar putea fi ele dar nu stiu sigur, de ex la bobina cand am probat si am vaz ca am scanteie am pus o fisa de la delcou.Acuma dimineata cineva mia spus ca sar putea sa fie de la condensator sau cum se cheama.e posibil asa ceva?Si va rog sami spuneti care este rolul acelui condensator.Si care sunt bujiile"calde"? ce trebuie sa scrie pe ele? Acuma am bujii Brisk
This post has been edited by Venom: 4 Mar 2006, 10:43 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Schimba condensatorul!
Inmagazineaza curent pentru a alimenta constant primarul bobinei. Mie mi-a facut figuri vreo luna pana mi-a zis un vanzator de la un magazin auto sa-l schimb. Se poate verifica fara sa-l dai jos pe ala vechi, pui unu nou in paralel (il tine cineva cu mana - sunt doar 12V acolo). |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Am sa fac si lucrul asta,ma duc acum sal schimb, va anunt ce am rezolvat...
This post has been edited by Venom: 4 Mar 2006, 11:06 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
azi 04 03 de la ora 12 pana acum am stat pe langa ea....in primul si in primul rand am facut urmatoarele operatii:
- Am luat capacul de delco de pe masina unui prieten...cu tot cu fise si lam pus la mine....nimic.Le-am pus pe ale mele la el...si surpriza...mergea. - Am zis ca o fi platina...am luat acum TOT DElCOUl lam pus la mine si nu a mers..lam pus la el si mergea... -Am luat bobina lui si am pus-o la mine...nu a mers...am luato pe a mea si am puso la el si mergea... - benzina ii vine...deci asta iese din start.... Taicamiu mia zis k s-ar putea sa fie sarita de la punct...de la distributie...nu am inteles prea bine...mai zicea ceva de nijte dinti si un lant.... De ce nu porneste mey fratilor???....de la ce poa sa fie ca mia scos peri albi...dau cu benzina pe ea si ii dau foc !!! |
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Nasol! Si eu vroiam sa-i dau foc.
Daca ai incercat sa o pornesti impinsa sau trasa e posibil sa fi sarit de la punct. |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Nu prea cred. Roaga pe cineva sa te remorcheze si du-te la un service ca lumea.
Ar fi foarte frumos daca am putea sa devenim mecanici conversand pe forum, dar totusi e si asta o meserie cu dichisurile ei. |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
Daca ma duc cu ea la vreun service ma chelesc aia de bani...e crima si pedeapsa sa bagi masina in vreun service...trebe sa caut un mecanic priceput ceva...da in service nnu ma duc cu ea !
|
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
madcos |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
ai zis mai sus ca ti-a luat cam 250 g de benzina doar incercand sa o pornesti.ai reusit sa desfunzi returul?daca vrei cauta-ma sa vada si ochiu meu.
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Bai fratilor eu am rezolvat-o pe amea.....am vrut sa skimb condensatorul....da am zis ia sa verific fisele cu aparatul si SURPRIZA din 4 numai una mergea restu erau impuscate.Si al naibi sa nimerit sa fie buna exact aia care am facut proba cu ea la bobina.Miam luat un set nou de fise originale,montez dau la cheie o ia dar mergea in 3 bujii.Am scos bujia aia care nu lucra si am schimbato dar...tot nu mergea.Am observat daca scoteam fisa la cativa mm de bujie facea scanteie intre fisa si capatul bujiei si megea rotund motorul,daca bagam de tot fisa iar mergea in 3.Asa am patit cu 3 bujii pe care leam pus in locul acelei care nu lucra (2 brisk si una sinterom).In trusa cu scule am gasit o alta bujie care cred ca zacea peacolo de vreo 2 ani (sinterom)era plina de ulei si afumata de nici nu stiai carei electrodu,am zis bah ar fi culmea sa mearga asta,o curat putin cu glas papir,o infiletez si SURPRIZA cu asta mergea!!!!!!!
![]() Si cineva mia recomandat la motorul meu (ff uzat) Bujii "calde" imi explica si mie cineva care sunt acelea?? Multumesc This post has been edited by Venom: 4 Mar 2006, 21:42 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
Logan_Galben |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 31 December 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(madcos @ 4 Mar 2006, 21:25) ai zis mai sus ca ti-a luat cam 250 g de benzina doar incercand sa o pornesti.ai reusit sa desfunzi returul?daca vrei cauta-ma sa vada si ochiu meu. NU mere sa dau pm... ![]() In alta ordine de idei...mia luat chiar mai mult de 250 incercand sa o pornesc....Sugea din sticla...de parca era sparta |
--------------------
Logan
Preference Galben
- CT-17-VGT Noiembrie 2004
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
@venom:
probabil ca-ti face figuri bujia de la cilindrul 2 sau 3; cauza este uzura mai mare a acelui cilindru; incearca cu bujiile Sinterom 14NP18 ( pe vechi 225) - sau echivalente- unde : 14 marimea filetului N lungimea filetului (N ormala) P tipul izolatorului; 18 cifra termica; aceasta cifra indica daca o bujie este calda ( adica ii ia putin timp sa se incalzeasca) sau rece (ii ia mult timp sa se incalzeasca); la motoarele comprimate si de performanta sau care lucreaza intr-un regim termic ridicat se utilizeaza bujii reci (cifra are valoare mare); la motoarele cu raport de comprimare relativ scazut, fara pretentii de performante sau care sunt uzate se utilizeaza bujii calde (cifra are valoare mica); asadar, daca pana acum utilizai sa zicem 14NP21 (fost 240), monteaza 14NP18 (fost 225) care sunt mai calde. This post has been edited by OCEBE: 5 Mar 2006, 09:02 |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Multumesc pentru informatie Ocebe
This post has been edited by Venom: 5 Mar 2006, 09:05 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
stai asa ca acum am vazut ca ai D1300( aveam impresia ca ai 1400 care au bujii de 240); la 1300 bujiile de 225 sunt normale; in cazul tau (motor uzat) cauta de 195 sau chiar de 175 ( nu stiu cum le zice pe nou)
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
ok...azi am plecat de acsa si destinatia era campe la 5 km,si cand am ajuns acolo la fel mergea in 3 dar acuma nu mai era aceeasi bujie era de la alt piston.La fel daca scoteam fisa la cativa mm mergea in 4 daca o bagam de tot murea bujia aia.(Bujia era noua brisk restu erau sinterom).Apoi la intoarcere iam dat oleaca de forja pana in 80.Ajung acasa verific bujia, acuma mergea bine...Deci tre sai pun neaparat bujii cum spui tu: calde.probabil astea brisk sunt reci.
|
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:52 |