DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> autostrazi

Raziel
post 19 Feb 2004, 14:36
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 February 04
From: Bucuresti




mey.. mie personal mi se pare ca si DN2 a fost facut bine... n'am mai trecutd e ceva vreme... dar tzinand cont ca au trecut niste ani buni.... in ultimii ani am preferat sa ma duk la mare pe el, desi e mai lung ci niste km buni.. (parca in jur de 30 sau ceva asemanator..? )
si apropo.. mama eid e treaba.. drumul ala initial a fost construit parca de italieni prin 19 si ceva.... ati vazut ca ai dreaq de pe vremea aia.. curba de la dupa linia dreapta de la pioneer.. inaite de lilieci parca.. e facuta cu inclinare..? :?


--------------------
*** Angels Fall First ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 19 Feb 2004, 14:39
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Ati remarcat ca DN 2 are 2 portiuni - cred ca a fost facut de 2 firme distincte.
Portiunea Buc-pana aproape de Urziceni s-a cam stricat, are foarte multe denivelari - nu chiar gropi.
Portiunea in continuare pana la Buzau este mult mai buna, fara probleme.
Ce mai trebuie sa asfalteze ei calumea este podul de la Cosereni, ca am vazut mai multe masini busite pe acolo - vii tare, franezi ca vezi gropile si te umfla careva mai smecher din spate.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 19 Feb 2004, 16:52
Post #33


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba, a mers careva pe acea minuntat portiune de autostrada de la Cernavoda, aia din placi de beton. Sa nu-mi spuneti ca asa arata o autostrada cu beton ca ma impusc.
Am mers asta vara si la 130/h ai o minunta senzatie de zbor fara aripi cind sari de pe o placa pe alta 022.gif , iar suspensiile sint cele mai fericite ca sint bagate si ele in seama icon_mrgreen.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Feb 2004, 17:01
Post #34


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Autostrada intre Zurich si Kreuzlingen/Konstanz era exclusiv din placi de beton. Abia daca simteai faptul, oricum era sesizabila diferenta fata de o autostrada asfaltata, in principal datorita zgomotului produs de contactul anvelopelor cu betonul.
Revenind la autostrada noastra, asta vara m-am intors de la mare pe Fetesti-Cernavoda. La 160 iti zburau ficatii prin alveolele dentare....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 19 Feb 2004, 17:09
Post #35


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Faza cea mai misto a fost ca erau niste italieni cu MASINI, care ori nu observasera ca aia e autostrada icon_twisted.gif si ai voie cu 120, ori nu-si inchipuiau ca asa arata o autostrada 022.gif , ca se uitau tare mirati la mine cind treceam pe linga ei sau le dadeam flashuri :shock:

Oricum bucata aia de la Ploiesti la Comarnic e destul de buna, ca si E85, care, daca ar avea si separatoare de sens, ar fi numa bune :!:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 19 Feb 2004, 17:56
Post #36


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




DA dar nu kkturi d'ale alea de balize/valize cu apa ca prin Otopeni..


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raziel
post 19 Feb 2004, 18:33
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 February 04
From: Bucuresti




aoleu... sunt criminale alea ... bine... ce sa zic.. au iesit mai ieftin asa... si iesi si tu mai ieftin decat daca ai nimeri intr'un zid de beton sau fier.... aproape la 2-3 zile vad ca e sirul deranjat... ca a mai dat unu cu nasu'n el... laugh.gif


--------------------
*** Angels Fall First ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Feb 2004, 20:36
Post #38


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ce aveti cu balizele alea umplute cu apa? Arata ca naiba, intr-adevar, dar inainte sa le puna vedeam destul de multi care intorceau in mijlocul drumului sau care ieseau de pe stradutele laterale si in loc sa faca dreapta faceau stanga si intrau pe contrasens. S-au intamplat destule accidente. Nasol totusi ca mananca din banda.

Raziel, sa stii ca mai bine nimeresti intr-un zid de fier decat in alea. E ca si cum te-ai lovi de beton.

Drumul intre Ploiesti si Comarnic e bunicel, e putin valurit dar merge. Singurul defect e ca mai sunt gropi (mici, dar totusi gropi) din loc in loc. In schimb, centura de la Ploiesti e criminala. Parca e data cu bomba. Nici sa vrei si nu poti ocoli gropile. Iar noaptea e o placere ca nu stii cat de adanci sunt decat cand esti prea apropae pentru a le evita. Singura speranta e norocul. Eu am trecut (ziua) pe langa una in care daca intram cred ca mai iesem doar remorcat.

Din Decembrie pana acum s-a mai schimbat ceva? Ca as avea un drum pana in Brasov si sa stiu daca sa o iau prin oras sau nu, ca pe centura daca nu o fac nu mai trec.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sp67
post 23 Feb 2004, 20:54
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 December 03
From: Bucale




Problema cu bidoanele de apa in mijlocul drumului e ca, daca te proptesti bine intr-unul, va ajunge pe contrasens si va provoca aproape sigur un accident daca e aglomeratie; ceea ce nu s-ar intampla cu un parapet metalic decat la viteza f.f. mare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 7 Jul 2005, 17:12
Post #40


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(MoneyTalks @ 19 Feb 2004, 11:09)
Drumul ala are o fundatie de beton de cam 70cm. S-a lucrat la el mult. Cei ce faceau drumul Arad-Timisoara poate isi amintesc cum se circula pe cite o banda si se statea mult la semafoare. Dar a inceput sa se duca stratul de asfalt. Au aparut unele gropi.
*


Fundatie de beton de 70 cm?! hihihi... Scuze, stiu ca esti ceea ce esti, dar nu mai posta asa ceva pe teme care nu prea le stapanesti! Vad ca habar nu ai de fundatia unui drum si de sistemul rutier, dar daca te intereseaza da-mi un PM wink.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 8 Jul 2005, 01:16
Post #41


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




anpop, de-abia ce vazui acum cateva zile un reportaj despre sistemul de autostrazi din Germania. Si ziceau ca stratul de beton e de 80 cm, dublu ca in State. Deci nu e atat de imposibil sa fie asa cum a zis MoneyTalks.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor23ro
post 8 Jul 2005, 07:58
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 10 May 05
From: Timisoara




Fratilor orice structura rutiera se dimensioneaza , exista un stas pt aceasta, un program de calculator (ex Calderom...prieteni stiu de ce), grosimea structuri rutiere poate sa difere de la un kilometru l-a altul in functie de capacitatea portanta a terenului si inca de o multime de factori . Iar la constructia unei autostrazi se fac studii de trafic de persepectiva pt vreo 20 de ani..(f complicat). In SUA 80 % din reteau de drumuri este din beton de ciment rutier, la noi doar 6%, este foarte scump dar este f bun. 80 cm este cam prea mult ..betonul sufera contractii dilatatii mari la 80 cm este cam greu sa faci rosturi de dilatatie- contractie , poate intreaga structura are 80 cm..... fundatie de balast 50 cm (poate fi stabilizat ...), si restul beton de ciment rutier in 2 straturi... rezistenta si uzura ....gata fara prea multe detalii. Pt orice detali puteti sa dati un PM (lucrez in proiectarea drumurilor.... )


--------------------
daewoo tico - TM
Sa traiti, ... bine ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 8 Jul 2005, 08:16
Post #43


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




"Traim vremuri de impliniri marete !" se spunea pe vremuri. Macar de ar face un inel la 20 Km in jurul Bucurestiului. Pe urma autostrazi. Ei zic 12 eu zic ca sunt trei: Vest - Est; Nord - Sud prin Transilvania si Nord - Sud prin Moldova.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 8 Jul 2005, 15:02
Post #44


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ashu @ 8 Jul 2005, 01:16)
anpop, de-abia ce vazui acum cateva zile un reportaj despre sistemul de autostrazi din Germania. Si ziceau ca stratul de beton e de 80 cm, dublu ca in State. Deci nu e atat de imposibil sa fie asa cum a zis MoneyTalks.
*


Raspuns pertinent de la victor23ro smile.gif
poate intregul sistem rutier sa aiba 70-80 cm ..de fapt poate avea si peste 1, 5 m
de obicei un drum pe sitem rutier elastic, are o fundatie de balast de cca.25~30 cm, balast stabilizat cu 6% ciment 16 cm, mixtura asfaltica 8 cm, binder 4 cm, uzura 4 cm smile.gif
un sistem rutier rigid (pe dale din B.A.) dalele au o grosime de 20...max 25 de cm (astea din urma se folosesc mai mult la piste de avioane..pot ajunge si la 30 cm...)
Dar beton de 70 cm grosime nu ai sa vezi nicaieri in lume ca sistem rutier! te costa de te rupe si chiar in cazuri de terenuri dificile (argile contractile, loessuri) se fac lucrari de consolidari ale terasamentului (cu asta ma cam ocup eu wink.gif ) care duc la o soloutie viabila din toate punctele de vedere. Se poate confunda un balast stabilizat cu betonul si aici intr-adevar asta poate avea grosimi mai mari..
Partea cu gropile din sistemul rutier....recte uzura....mai mult de 3~4 ani nu tine nici batuta fara intretinere corespunzatoare..
PS: exista portiuni de drumuri si in ro, cand betonul ajunge la grosimi mari: se numesc grinzi de pod sau viaduct wink.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Jul 2005, 15:41
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




La defuncta autostrada Fetesti-Cernavoda, stratul de balast+beton avea o grosime de 1 metru.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 8 Jul 2005, 15:56
Post #46


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(anpop @ 8 Jul 2005, 16:02)
Raspuns pertinent de la victor23ro smile.gif
poate intregul sistem rutier sa aiba 70-80 cm ..de fapt poate avea si peste 1, 5 m
de obicei un drum pe sitem rutier elastic, are o fundatie de balast de cca.25~30 cm, balast stabilizat cu 6% ciment 16 cm, mixtura asfaltica 8 cm, binder 4 cm, uzura 4 cm smile.gif
un sistem rutier rigid (pe dale din B.A.) dalele au o grosime de 20...max 25 de cm (astea din urma se folosesc mai mult la piste de avioane..pot ajunge si la 30 cm...)
Dar beton de 70 cm grosime nu ai sa vezi nicaieri in lume ca sistem rutier! te costa de te rupe si chiar in cazuri de terenuri dificile (argile contractile, loessuri) se fac lucrari de consolidari ale terasamentului (cu asta ma cam ocup eu  wink.gif  ) care duc la o soloutie viabila din toate punctele de vedere. Se poate confunda un balast stabilizat cu betonul si aici intr-adevar asta poate avea grosimi mai mari..
Partea cu gropile din sistemul rutier....recte uzura....mai mult de 3~4 ani nu tine nici batuta fara intretinere corespunzatoare..
PS: exista portiuni de drumuri  si in ro, cand betonul ajunge la grosimi mari: se numesc grinzi de pod sau viaduct  wink.gif
*



Domnu!
Cu parere de rau dar NU AI DREPTATE!
Adica ai dreptate din pdv al inginerului roman care lucreaza in romania
Am destule neamuri care lucreaza in germania la Strabag si alte alea, ca ingineri
Sa fie ffff clar: stratul de beton, stratul de baza la autobahnuri este de 60-80 cm
nu tot "sandvich-ul" ci doar betonul
Am vazut cum se construieste si cu ochii mei..o fi scump pe moment nene..dar tie 1000 de ani fara reparatii..cum faceti voi la soselele din RSR e furat caciula singuri..scumpit la tarate si alte vorbe de duh, incununate de celebra "P ma-sii, merge si asa!"


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 8 Jul 2005, 17:30
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




QUOTE(victor23ro @ 8 Jul 2005, 07:58)
...exista un stas pt aceasta, un program de calculator (ex Calderom...prieteni stiu de ce), ...


Noroc cu programu', ca altfel nu mai vedeam noi autostrazi smile.gif.


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 8 Jul 2005, 20:37
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Prin anii 1984-86 prin Moldova s-au construit o serie de drumuri zise strategice , cu fundatie de beton . Pentru cine isi aduce aminte perioada cand se facea drumul de la Harlau la Botosani sau de la Tg -Neamt la Poiana -Largului , se circula pe un singur sens pe kilometri intregi , cu semafoare etc . Ideea e ca nu puteai cobori de pe drum decat la capat, avea peste 50 cm inaltime banda betonata , s-a intamplat de am mers cu autobuzul in spatele unei carute 3 km , asa ca am avut timp sa observ peisajul ! Se spunea ca sunt asa groase pentru a rezista la bombardamente si pentru a circula tancurile si alte masinarii grele . Nu sunt de meserie , spun doar ce am vazut ( aveam doar 30 de ani pe atunci !!!) asa ca e posibil si fundatie de 70 de cm in Alemania !


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Jul 2005, 21:34
Post #49


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Nu numai in Moldova. Si la noi la Buzau incolo spre Faurei la fel au facut.
Nenorocirea e alta. La nemti au apucat sa treaca cu tancurile si nu s-au facut gropi, la noi nu, dar dupa 4 ani erau cratere.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amatorul
post 8 Jul 2005, 23:33
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 12 June 05
From: Petrila/hd




Ar trebui sa faca autostrazi catre vest cit mai multe,sa putem pleca cit mai repede si cit mai multi din tara spre bucuria prostilor.Atunci ar fi fericiti ca pot fura din tara . 251.gif 251.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 9 Jul 2005, 09:16
Post #51


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 8 Jul 2005, 15:56)
Domnu!
Cu parere de rau dar NU AI DREPTATE!
Adica ai dreptate din pdv al inginerului roman care lucreaza in romania
Am destule neamuri care lucreaza in germania la Strabag si alte alea, ca ingineri
Sa fie ffff clar: stratul de beton, stratul de baza la autobahnuri este de 60-80 cm
nu tot "sandvich-ul" ci doar betonul
Am vazut cum se construieste si cu ochii mei..o fi scump pe moment nene..dar tie 1000 de ani fara reparatii..cum faceti voi la soselele din RSR e furat caciula singuri..scumpit la tarate si alte vorbe de duh, incununate de celebra "P ma-sii, merge si asa!"
*


Ete ca am mai lucrat si pe afara, si in prezent lucrez la Transilvania motorway.....
Dar , poate nu am fost bine inteles ( chiar cred ca am avut o greseala de exprimare ) ce faci la nemti nu faci la noi!!! NU E ACELASI TEREN!!!!
Iar la chestia cu 1000 de ani, cu toate scuzele de rigoare: Ma lasi?! Ai idee cand s-a inventat betonul? Stii diferenta dintre marca si clasa?! tongue.gif just kidding..
Garantia unei constructii ca lege in RO e de 50 ani!
PS: daca vrei referinte despre mine de la strabag, secol (astia e din italia... ), zubling, da-mi un PM si-ti dau date de contact! sunt firme serioase de constructii ...eu proiectant, ei constructori....ne-am inteles perfect biggrin.gif

This post has been edited by anpop: 9 Jul 2005, 10:21


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 12 Jul 2005, 16:20
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Mi se pare ca anpop chiar stie ce vorbeste...

Eu nu stiu teoria, dar tin minte ca am vazut cand se construia trosonul Timisoara-Arad, de care zicea cineva ca are fundatie de 'jdemii de cm de beton, si pot sa va spun: nici vorba.

Au sapat doua santuri adanci (poate 1m adancime si 1.5m latime) pe marginile drumului si le-au umplut cu balast stabilizat, care in ochii unui profan poate fi cunfundat cu betonul, pt. ca de fapt chiar este un fel de beton cu continut f. scazut de ciment.
Apoi straturile obisnuite de asfalt. Poate a fost si un strat de beton propriu-siz, dar nici vorba de 70cm...


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 26 Jul 2005, 03:25
Post #53


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




Un indicator, pus in bataie de joc, a bulversat traficul pe Autostrada Soarelui

Traficul pe Autostrada Soarelui a fost bulversat, la finalul saptamanii trecute, dupa ce mii de turisti au dorit sa profite de cele cateva zile de vreme buna anuntate de meteorologi pe litoral. Duminica seara, toti cei care s-au bucurat de mare pentru un weekend s-au intors catre orasele de domiciliu, cei mai multi dintre acestia fiind din Bucuresti.

Cum era si firesc, cele cateva mii de autoturisme s-au ingramadit pe Autostrada Soarelui, la recomandarile autoritatilor, care au promis ca cea mai noua ruta spre litoral este si cea mai rapida. Din pacate, insa, imediat dupa Cernavoda, un indicator de "Stop" pus total nepotrivit a produs, ca de fiecare data, un adevarat haos printre participantii la trafic, cel mai rapid drum transformandu-se, in numai cateva minute, in cel mai obositor si cel mai enervant. Astfel, din cauza unui indicator si in lipsa unui politist care sa dirijeze traficul asa cum cere situatia, soferii au fost nevoiti sa infrunte o coloana de masini de cativa kilometri, formata pe sensul de mers dinspre Constanta spre Bucuresti.

Nervozitatea a atins cote maxime
Dupa cateva minute de ambuteiaj, asa cum se intampla pe marile artere ale Capitalei, turistii au luat-o pe contrasens, pe marginea drumului, in speranta ca vor scapa de blocaj. Insa, fara succes, dezordinea creata anuland, practic, orice incercare de reglementare a traficului, venita din partea unor soferi mai responsabili. Astfel, un drum care se anunta a fi cel mai scurt catre mare a devenit cel mai lung si cel care pune la grea incercare nervii conducatorilor auto. Lucrurile au intrat in normalitate acum, dar sfarsitul de saptamana se apropie cu pasi repezi, iar daca autoritatile competente, in special Politia Rutiera, nu vor face ceva pentru a remedia aceasta situatie, turistii isi vor petrece, din nou, ore bune in propriile masini, blamandu-i pe cei care ar trebui sa se ocupe de fluidizarea traficului.

(gardianul.ro)


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 26 Jul 2005, 16:52
Post #54


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Sa ma usurez pe toti soferii romani care se comporta si pe autostrada ca in trafic in Bucuresti. Mi-a povestit un prieten ca era pe A2 in drum spre mare si a dat de un ambuteiaj din cauza ca la 1 km in departare luase foc o masina. Romanii, popor de jmecheri descurcareti mad.gif , au luat-o in grup pe banda de urgenta, in cateva minute blocandu-se si banda asta. Sa va mai spun ca nici politia, nici pompierii n-au avut pe unde sa vina la locul evenimentului? Sa va mai spun ca daca era un accident cu raniti, salvarea n-ar fi avut pe unde sa vina sa duca victimele la spital, si unii oameni ar fi putut sa moara cu zile? mad.gif mad.gif Ba nene, stupizi oameni mai traiesc pe meleagurile astea, aflati la sute de ani distanta de lumea civilizata.
Iar prietenu asta al meu s-a dat jos din masina si s-a dus la cel din dreptul lui de pe banda de urgenta, un nene intr-un tico. I-a batut usor in geam si l-a intrebat candid: "Nu va suparati, daca e un accident mai in fata si trebuie sa vina politia sau salvarea, pe unde trec? " La care ala ii raspunde "Ba, da ce simt civic ai." Ce animal. Oricum, prietenul meu si-a lasat frau liber imaginatiei, si l-a injurat pe ala ca ultimul tigan, si bine a facut zic io. Merita chiar si o flegma. M-am saturat de gibonismul astora rau de tot, sa mor io, de parca ei se grabesc mai tare ca noi si noi toti care stam la rand ne place sa asteptam pe loc, e un hobby chiar. Insa daca in oras e nesimtire, pe autostrada deja e mult mai grav, pot muri oameni din cauza lor. 022.gif 022.gif


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 26 Jul 2005, 17:11
Post #55


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




ashu, asa o fi, nu zic ba. Da' pot sa-ti zic experienta proprie recenta de pe A3 din Croatia: era blocaj, ca se repara autostrada in fata (si aia destepti sa se apuce de reparatii in weekend). Coada era coada meseriasa, nu gluma - cat vezi cu ochii - si la un moment dat lumea a cedat nervos si a inceput sa o ia pe banda de urgenta. Noi nu am facut-o desi era tentant (din cauza blocajului am ajuns la 1:30 in RO, si n-am mai apucat sa stam cat planuisem in Osijek), dar am fost destul de socat sa costat ca pe langa croati, (si tirurile/autobuzele turcesti), erau o gramada de nemti, italieni, francezi samd. care au luat-o pe acolo. Bineinteles ca in 5min s-a blocat si banda de urgenta. Si eu chiar credeam ca lumea e civilizata pe-acolo....

This post has been edited by vv: 26 Jul 2005, 17:13


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 26 Jul 2005, 17:23
Post #56


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




vv, io in Germanai n-am vazut asa ceva in viata mea. Si nici macar nu vad rostul, din moment ce in cateva minute se umple si banda aia. Cam ce-si inchipuie ei, ca cei de pe banzile normale de mers stau ca au chef sa stea si nu e nici un obstacol? wacko.gif Este stupid, nici nu castigi nimic, ingreunezi si mai mult decongestionarea traficului cand se inlatura cauza, iar in plus risti sa si omori pe cineva prin obstructionarea accesului ambulantei. Io personal as bate unu d-asta pana nu mai misca, fara remuscari. Ar trebui amendati cu 10.000 de euro, cu confiscarea casei in caz de neplata. Plus ocna juma de an. Aia e.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 26 Jul 2005, 17:35
Post #57


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Solutia e mult mai simpla, nu plata 10k euro: sa vina politia, sa scoata absolut toate masinile de pe banda de urgenta in afara drumului, luat carnetul la toti soferii pe 6 luni, plus imobilizat masina 1 zi acolo pana se elibereaza traficul suficient cat sa fie tractate afara in siguranta si fara sa-i incurce pe ceilalti.
Te cred ca nemtii nu fac asta in germania, dar e o chestie psihologica: atunci cand vezi cum tu stai ca prostul pe loc de o juma' de ora, coada e in fata cat vezi cu ochii, si prin dreapta ta incep sa treaca masini (si chiar si tiruri).... e tentant, zau. Daca nimeni nu ia initiativa, nu te gandesti, dar daca vezi ca altii merg si tu stai wacko.gif

This post has been edited by vv: 26 Jul 2005, 17:36


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor23ro
post 29 Jul 2005, 07:35
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 10 May 05
From: Timisoara




Cam astai meteahna pe la noi romani , unde este un spatiu liber (parcare, banda de urgenta), hop si noi ce deh suntem meseriasi ...! Din cate am vazut pe dincolo au f multe camere de supraveghere si pot sa preintampine astfel de evenimente, pe cand la noi ....varza, doar cateva de le tot arata la tv. Prin lege este strict interzis circulatia pe banda de urgenta sau stationarea...decat in cazuri exceptionale (accident, blocaj ) dar si atunci numai in conditiile dirijariii traficului , pot sa apara noi ambuteiaje.

Referitor la constructia autostrazilor din romania va spun sigur ca proiectarea s-a facut la cel mai inalt nivel, executia a lasat mult de dorit.


--------------------
daewoo tico - TM
Sa traiti, ... bine ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 10 Sep 2005, 10:11
Post #59


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(victor23ro @ 29 Jul 2005, 07:35)
Referitor la constructia autostrazilor din romania va spun sigur ca proiectarea s-a facut la cel mai inalt nivel, executia a lasat mult de dorit.
*


Nu stiu daca "cel mai inalt nivel" e potrivit...dar oricum s-a lucrat foarte serios fata de alte proiecte...la executie, deh...americanul cel mai bun ca firma...vedeai-as langa tata...prietenii stiu de ce.....au lucrat ca un cu*...si s-a dus fleasca tot ce au facut....credeau ca vin sa lucreze in lumea a treia... si al mai prost SRL de la noi, executa mai bine ca Bechtel....
PS: Tariceanu tocmai a scuipat ca se vor relua lucrarile la TRansilvania motoway, dar cu fonduri de la mUE, adica fara Bechtel smile.gif .....
PS2: sa nu fie vreo confuzie: mUE=mica Uniune Europeana radmasa.gif deci nu lispseste vreo litera.... wink.gif

This post has been edited by anpop: 10 Sep 2005, 10:16


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
My Berlina
post 10 Sep 2005, 17:49
Post #60


Membru American


Group: Members
Posts: 509
Joined: 29 November 04
From: Romania/United States




auto strazile planificate sunt foarte gandite dar trebuie sa fie si bani ca sa se intample ceva. in plus trebuie materiale bune findca in sua cand mergi pe autostrada poti sa mergi ori iarna ori vara si nu gasesti nici o groapa.


--------------------
- - - - Sibiu/North Carolina
Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder
Dacia Berlina L A/C
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 03:15
Forum Renault