autostrazi
![]() ![]() ![]() |
autostrazi
Raziel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- *** Angels Fall First ***
|
|||
RaduMan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Ati remarcat ca DN 2 are 2 portiuni - cred ca a fost facut de 2 firme distincte.
Portiunea Buc-pana aproape de Urziceni s-a cam stricat, are foarte multe denivelari - nu chiar gropi. Portiunea in continuare pana la Buzau este mult mai buna, fara probleme. Ce mai trebuie sa asfalteze ei calumea este podul de la Cosereni, ca am vazut mai multe masini busite pe acolo - vii tare, franezi ca vezi gropile si te umfla careva mai smecher din spate. |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
paulp |
![]()
Post
#33
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba, a mers careva pe acea minuntat portiune de autostrada de la Cernavoda, aia din placi de beton. Sa nu-mi spuneti ca asa arata o autostrada cu beton ca ma impusc.
Am mers asta vara si la 130/h ai o minunta senzatie de zbor fara aripi cind sari de pe o placa pe alta ![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Marty |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Autostrada intre Zurich si Kreuzlingen/Konstanz era exclusiv din placi de beton. Abia daca simteai faptul, oricum era sesizabila diferenta fata de o autostrada asfaltata, in principal datorita zgomotului produs de contactul anvelopelor cu betonul.
Revenind la autostrada noastra, asta vara m-am intors de la mare pe Fetesti-Cernavoda. La 160 iti zburau ficatii prin alveolele dentare.... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
paulp |
![]()
Post
#35
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Faza cea mai misto a fost ca erau niste italieni cu MASINI, care ori nu observasera ca aia e autostrada
![]() ![]() Oricum bucata aia de la Ploiesti la Comarnic e destul de buna, ca si E85, care, daca ar avea si separatoare de sens, ar fi numa bune :!: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
asarban |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
DA dar nu kkturi d'ale alea de balize/valize cu apa ca prin Otopeni..
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Raziel |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
aoleu... sunt criminale alea ... bine... ce sa zic.. au iesit mai ieftin asa... si iesi si tu mai ieftin decat daca ai nimeri intr'un zid de beton sau fier.... aproape la 2-3 zile vad ca e sirul deranjat... ca a mai dat unu cu nasu'n el...
![]() |
-------------------- *** Angels Fall First ***
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#38
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce aveti cu balizele alea umplute cu apa? Arata ca naiba, intr-adevar, dar inainte sa le puna vedeam destul de multi care intorceau in mijlocul drumului sau care ieseau de pe stradutele laterale si in loc sa faca dreapta faceau stanga si intrau pe contrasens. S-au intamplat destule accidente. Nasol totusi ca mananca din banda.
Raziel, sa stii ca mai bine nimeresti intr-un zid de fier decat in alea. E ca si cum te-ai lovi de beton. Drumul intre Ploiesti si Comarnic e bunicel, e putin valurit dar merge. Singurul defect e ca mai sunt gropi (mici, dar totusi gropi) din loc in loc. In schimb, centura de la Ploiesti e criminala. Parca e data cu bomba. Nici sa vrei si nu poti ocoli gropile. Iar noaptea e o placere ca nu stii cat de adanci sunt decat cand esti prea apropae pentru a le evita. Singura speranta e norocul. Eu am trecut (ziua) pe langa una in care daca intram cred ca mai iesem doar remorcat. Din Decembrie pana acum s-a mai schimbat ceva? Ca as avea un drum pana in Brasov si sa stiu daca sa o iau prin oras sau nu, ca pe centura daca nu o fac nu mai trec. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
sp67 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 4 December 03 From: Bucale ![]() |
Problema cu bidoanele de apa in mijlocul drumului e ca, daca te proptesti bine intr-unul, va ajunge pe contrasens si va provoca aproape sigur un accident daca e aglomeratie; ceea ce nu s-ar intampla cu un parapet metalic decat la viteza f.f. mare.
|
-------------------- |
|
anpop |
![]()
Post
#40
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MoneyTalks @ 19 Feb 2004, 11:09) Drumul ala are o fundatie de beton de cam 70cm. S-a lucrat la el mult. Cei ce faceau drumul Arad-Timisoara poate isi amintesc cum se circula pe cite o banda si se statea mult la semafoare. Dar a inceput sa se duca stratul de asfalt. Au aparut unele gropi. Fundatie de beton de 70 cm?! hihihi... Scuze, stiu ca esti ceea ce esti, dar nu mai posta asa ceva pe teme care nu prea le stapanesti! Vad ca habar nu ai de fundatia unui drum si de sistemul rutier, dar daca te intereseaza da-mi un PM ![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
ashu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
anpop, de-abia ce vazui acum cateva zile un reportaj despre sistemul de autostrazi din Germania. Si ziceau ca stratul de beton e de 80 cm, dublu ca in State. Deci nu e atat de imposibil sa fie asa cum a zis MoneyTalks.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
victor23ro |
![]() ![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 10 May 05 From: Timisoara ![]() |
Fratilor orice structura rutiera se dimensioneaza , exista un stas pt aceasta, un program de calculator (ex Calderom...prieteni stiu de ce), grosimea structuri rutiere poate sa difere de la un kilometru l-a altul in functie de capacitatea portanta a terenului si inca de o multime de factori . Iar la constructia unei autostrazi se fac studii de trafic de persepectiva pt vreo 20 de ani..(f complicat). In SUA 80 % din reteau de drumuri este din beton de ciment rutier, la noi doar 6%, este foarte scump dar este f bun. 80 cm este cam prea mult ..betonul sufera contractii dilatatii mari la 80 cm este cam greu sa faci rosturi de dilatatie- contractie , poate intreaga structura are 80 cm..... fundatie de balast 50 cm (poate fi stabilizat ...), si restul beton de ciment rutier in 2 straturi... rezistenta si uzura ....gata fara prea multe detalii. Pt orice detali puteti sa dati un PM (lucrez in proiectarea drumurilor.... )
|
--------------------
daewoo
tico
- TM Sa traiti, ... bine ?
|
|
Patefon |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
"Traim vremuri de impliniri marete !" se spunea pe vremuri. Macar de ar face un inel la 20 Km in jurul Bucurestiului. Pe urma autostrazi. Ei zic 12 eu zic ca sunt trei: Vest - Est; Nord - Sud prin Transilvania si Nord - Sud prin Moldova.
|
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|
anpop |
![]()
Post
#44
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ashu @ 8 Jul 2005, 01:16) anpop, de-abia ce vazui acum cateva zile un reportaj despre sistemul de autostrazi din Germania. Si ziceau ca stratul de beton e de 80 cm, dublu ca in State. Deci nu e atat de imposibil sa fie asa cum a zis MoneyTalks. Raspuns pertinent de la victor23ro ![]() poate intregul sistem rutier sa aiba 70-80 cm ..de fapt poate avea si peste 1, 5 m de obicei un drum pe sitem rutier elastic, are o fundatie de balast de cca.25~30 cm, balast stabilizat cu 6% ciment 16 cm, mixtura asfaltica 8 cm, binder 4 cm, uzura 4 cm ![]() un sistem rutier rigid (pe dale din B.A.) dalele au o grosime de 20...max 25 de cm (astea din urma se folosesc mai mult la piste de avioane..pot ajunge si la 30 cm...) Dar beton de 70 cm grosime nu ai sa vezi nicaieri in lume ca sistem rutier! te costa de te rupe si chiar in cazuri de terenuri dificile (argile contractile, loessuri) se fac lucrari de consolidari ale terasamentului (cu asta ma cam ocup eu ![]() Partea cu gropile din sistemul rutier....recte uzura....mai mult de 3~4 ani nu tine nici batuta fara intretinere corespunzatoare.. PS: exista portiuni de drumuri si in ro, cand betonul ajunge la grosimi mari: se numesc grinzi de pod sau viaduct ![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
Sony |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
La defuncta autostrada Fetesti-Cernavoda, stratul de balast+beton avea o grosime de 1 metru.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
asarban |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(anpop @ 8 Jul 2005, 16:02) Raspuns pertinent de la victor23ro ![]() poate intregul sistem rutier sa aiba 70-80 cm ..de fapt poate avea si peste 1, 5 m de obicei un drum pe sitem rutier elastic, are o fundatie de balast de cca.25~30 cm, balast stabilizat cu 6% ciment 16 cm, mixtura asfaltica 8 cm, binder 4 cm, uzura 4 cm ![]() un sistem rutier rigid (pe dale din B.A.) dalele au o grosime de 20...max 25 de cm (astea din urma se folosesc mai mult la piste de avioane..pot ajunge si la 30 cm...) Dar beton de 70 cm grosime nu ai sa vezi nicaieri in lume ca sistem rutier! te costa de te rupe si chiar in cazuri de terenuri dificile (argile contractile, loessuri) se fac lucrari de consolidari ale terasamentului (cu asta ma cam ocup eu ![]() Partea cu gropile din sistemul rutier....recte uzura....mai mult de 3~4 ani nu tine nici batuta fara intretinere corespunzatoare.. PS: exista portiuni de drumuri si in ro, cand betonul ajunge la grosimi mari: se numesc grinzi de pod sau viaduct ![]() Domnu! Cu parere de rau dar NU AI DREPTATE! Adica ai dreptate din pdv al inginerului roman care lucreaza in romania Am destule neamuri care lucreaza in germania la Strabag si alte alea, ca ingineri Sa fie ffff clar: stratul de beton, stratul de baza la autobahnuri este de 60-80 cm nu tot "sandvich-ul" ci doar betonul Am vazut cum se construieste si cu ochii mei..o fi scump pe moment nene..dar tie 1000 de ani fara reparatii..cum faceti voi la soselele din RSR e furat caciula singuri..scumpit la tarate si alte vorbe de duh, incununate de celebra "P ma-sii, merge si asa!" |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Liviu M |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
QUOTE(victor23ro @ 8 Jul 2005, 07:58) ...exista un stas pt aceasta, un program de calculator (ex Calderom...prieteni stiu de ce), ... Noroc cu programu', ca altfel nu mai vedeam noi autostrazi ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
Prin anii 1984-86 prin Moldova s-au construit o serie de drumuri zise strategice , cu fundatie de beton . Pentru cine isi aduce aminte perioada cand se facea drumul de la Harlau la Botosani sau de la Tg -Neamt la Poiana -Largului , se circula pe un singur sens pe kilometri intregi , cu semafoare etc . Ideea e ca nu puteai cobori de pe drum decat la capat, avea peste 50 cm inaltime banda betonata , s-a intamplat de am mers cu autobuzul in spatele unei carute 3 km , asa ca am avut timp sa observ peisajul ! Se spunea ca sunt asa groase pentru a rezista la bombardamente si pentru a circula tancurile si alte masinarii grele . Nu sunt de meserie , spun doar ce am vazut ( aveam doar 30 de ani pe atunci !!!) asa ca e posibil si fundatie de 70 de cm in Alemania !
|
--------------------
Ford
Focus
2007, 1,8 TDCI 115 cp
- IS-xx-xx Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#49
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Nu numai in Moldova. Si la noi la Buzau incolo spre Faurei la fel au facut.
Nenorocirea e alta. La nemti au apucat sa treaca cu tancurile si nu s-au facut gropi, la noi nu, dar dupa 4 ani erau cratere. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Amatorul |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 June 05 From: Petrila/hd ![]() |
Ar trebui sa faca autostrazi catre vest cit mai multe,sa putem pleca cit mai repede si cit mai multi din tara spre bucuria prostilor.Atunci ar fi fericiti ca pot fura din tara .
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
anpop |
![]()
Post
#51
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asarban @ 8 Jul 2005, 15:56) Domnu! Cu parere de rau dar NU AI DREPTATE! Adica ai dreptate din pdv al inginerului roman care lucreaza in romania Am destule neamuri care lucreaza in germania la Strabag si alte alea, ca ingineri Sa fie ffff clar: stratul de beton, stratul de baza la autobahnuri este de 60-80 cm nu tot "sandvich-ul" ci doar betonul Am vazut cum se construieste si cu ochii mei..o fi scump pe moment nene..dar tie 1000 de ani fara reparatii..cum faceti voi la soselele din RSR e furat caciula singuri..scumpit la tarate si alte vorbe de duh, incununate de celebra "P ma-sii, merge si asa!" Ete ca am mai lucrat si pe afara, si in prezent lucrez la Transilvania motorway..... Dar , poate nu am fost bine inteles ( chiar cred ca am avut o greseala de exprimare ) ce faci la nemti nu faci la noi!!! NU E ACELASI TEREN!!!! Iar la chestia cu 1000 de ani, cu toate scuzele de rigoare: Ma lasi?! Ai idee cand s-a inventat betonul? Stii diferenta dintre marca si clasa?! ![]() Garantia unei constructii ca lege in RO e de 50 ani! PS: daca vrei referinte despre mine de la strabag, secol (astia e din italia... ), zubling, da-mi un PM si-ti dau date de contact! sunt firme serioase de constructii ...eu proiectant, ei constructori....ne-am inteles perfect ![]() This post has been edited by anpop: 9 Jul 2005, 10:21 |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
IsNa |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Mi se pare ca anpop chiar stie ce vorbeste...
Eu nu stiu teoria, dar tin minte ca am vazut cand se construia trosonul Timisoara-Arad, de care zicea cineva ca are fundatie de 'jdemii de cm de beton, si pot sa va spun: nici vorba. Au sapat doua santuri adanci (poate 1m adancime si 1.5m latime) pe marginile drumului si le-au umplut cu balast stabilizat, care in ochii unui profan poate fi cunfundat cu betonul, pt. ca de fapt chiar este un fel de beton cu continut f. scazut de ciment. Apoi straturile obisnuite de asfalt. Poate a fost si un strat de beton propriu-siz, dar nici vorba de 70cm... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
musicall |
![]()
Post
#53
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
Un indicator, pus in bataie de joc, a bulversat traficul pe Autostrada Soarelui
Traficul pe Autostrada Soarelui a fost bulversat, la finalul saptamanii trecute, dupa ce mii de turisti au dorit sa profite de cele cateva zile de vreme buna anuntate de meteorologi pe litoral. Duminica seara, toti cei care s-au bucurat de mare pentru un weekend s-au intors catre orasele de domiciliu, cei mai multi dintre acestia fiind din Bucuresti. Cum era si firesc, cele cateva mii de autoturisme s-au ingramadit pe Autostrada Soarelui, la recomandarile autoritatilor, care au promis ca cea mai noua ruta spre litoral este si cea mai rapida. Din pacate, insa, imediat dupa Cernavoda, un indicator de "Stop" pus total nepotrivit a produs, ca de fiecare data, un adevarat haos printre participantii la trafic, cel mai rapid drum transformandu-se, in numai cateva minute, in cel mai obositor si cel mai enervant. Astfel, din cauza unui indicator si in lipsa unui politist care sa dirijeze traficul asa cum cere situatia, soferii au fost nevoiti sa infrunte o coloana de masini de cativa kilometri, formata pe sensul de mers dinspre Constanta spre Bucuresti. Nervozitatea a atins cote maxime Dupa cateva minute de ambuteiaj, asa cum se intampla pe marile artere ale Capitalei, turistii au luat-o pe contrasens, pe marginea drumului, in speranta ca vor scapa de blocaj. Insa, fara succes, dezordinea creata anuland, practic, orice incercare de reglementare a traficului, venita din partea unor soferi mai responsabili. Astfel, un drum care se anunta a fi cel mai scurt catre mare a devenit cel mai lung si cel care pune la grea incercare nervii conducatorilor auto. Lucrurile au intrat in normalitate acum, dar sfarsitul de saptamana se apropie cu pasi repezi, iar daca autoritatile competente, in special Politia Rutiera, nu vor face ceva pentru a remedia aceasta situatie, turistii isi vor petrece, din nou, ore bune in propriile masini, blamandu-i pe cei care ar trebui sa se ocupe de fluidizarea traficului. (gardianul.ro) |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
ashu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma usurez pe toti soferii romani care se comporta si pe autostrada ca in trafic in Bucuresti. Mi-a povestit un prieten ca era pe A2 in drum spre mare si a dat de un ambuteiaj din cauza ca la 1 km in departare luase foc o masina. Romanii, popor de jmecheri descurcareti
![]() ![]() ![]() Iar prietenu asta al meu s-a dat jos din masina si s-a dus la cel din dreptul lui de pe banda de urgenta, un nene intr-un tico. I-a batut usor in geam si l-a intrebat candid: "Nu va suparati, daca e un accident mai in fata si trebuie sa vina politia sau salvarea, pe unde trec? " La care ala ii raspunde "Ba, da ce simt civic ai." Ce animal. Oricum, prietenul meu si-a lasat frau liber imaginatiei, si l-a injurat pe ala ca ultimul tigan, si bine a facut zic io. Merita chiar si o flegma. M-am saturat de gibonismul astora rau de tot, sa mor io, de parca ei se grabesc mai tare ca noi si noi toti care stam la rand ne place sa asteptam pe loc, e un hobby chiar. Insa daca in oras e nesimtire, pe autostrada deja e mult mai grav, pot muri oameni din cauza lor. ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
vv |
![]()
Post
#55
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
ashu, asa o fi, nu zic ba. Da' pot sa-ti zic experienta proprie recenta de pe A3 din Croatia: era blocaj, ca se repara autostrada in fata (si aia destepti sa se apuce de reparatii in weekend). Coada era coada meseriasa, nu gluma - cat vezi cu ochii - si la un moment dat lumea a cedat nervos si a inceput sa o ia pe banda de urgenta. Noi nu am facut-o desi era tentant (din cauza blocajului am ajuns la 1:30 in RO, si n-am mai apucat sa stam cat planuisem in Osijek), dar am fost destul de socat sa costat ca pe langa croati, (si tirurile/autobuzele turcesti), erau o gramada de nemti, italieni, francezi samd. care au luat-o pe acolo. Bineinteles ca in 5min s-a blocat si banda de urgenta. Si eu chiar credeam ca lumea e civilizata pe-acolo....
This post has been edited by vv: 26 Jul 2005, 17:13 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
ashu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
vv, io in Germanai n-am vazut asa ceva in viata mea. Si nici macar nu vad rostul, din moment ce in cateva minute se umple si banda aia. Cam ce-si inchipuie ei, ca cei de pe banzile normale de mers stau ca au chef sa stea si nu e nici un obstacol?
![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
vv |
![]()
Post
#57
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Solutia e mult mai simpla, nu plata 10k euro: sa vina politia, sa scoata absolut toate masinile de pe banda de urgenta in afara drumului, luat carnetul la toti soferii pe 6 luni, plus imobilizat masina 1 zi acolo pana se elibereaza traficul suficient cat sa fie tractate afara in siguranta si fara sa-i incurce pe ceilalti.
Te cred ca nemtii nu fac asta in germania, dar e o chestie psihologica: atunci cand vezi cum tu stai ca prostul pe loc de o juma' de ora, coada e in fata cat vezi cu ochii, si prin dreapta ta incep sa treaca masini (si chiar si tiruri).... e tentant, zau. Daca nimeni nu ia initiativa, nu te gandesti, dar daca vezi ca altii merg si tu stai ![]() This post has been edited by vv: 26 Jul 2005, 17:36 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
victor23ro |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 10 May 05 From: Timisoara ![]() |
Cam astai meteahna pe la noi romani , unde este un spatiu liber (parcare, banda de urgenta), hop si noi ce deh suntem meseriasi ...! Din cate am vazut pe dincolo au f multe camere de supraveghere si pot sa preintampine astfel de evenimente, pe cand la noi ....varza, doar cateva de le tot arata la tv. Prin lege este strict interzis circulatia pe banda de urgenta sau stationarea...decat in cazuri exceptionale (accident, blocaj ) dar si atunci numai in conditiile dirijariii traficului , pot sa apara noi ambuteiaje.
Referitor la constructia autostrazilor din romania va spun sigur ca proiectarea s-a facut la cel mai inalt nivel, executia a lasat mult de dorit. |
--------------------
daewoo
tico
- TM Sa traiti, ... bine ?
|
|
anpop |
![]()
Post
#59
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(victor23ro @ 29 Jul 2005, 07:35) Referitor la constructia autostrazilor din romania va spun sigur ca proiectarea s-a facut la cel mai inalt nivel, executia a lasat mult de dorit. Nu stiu daca "cel mai inalt nivel" e potrivit...dar oricum s-a lucrat foarte serios fata de alte proiecte...la executie, deh...americanul cel mai bun ca firma...vedeai-as langa tata...prietenii stiu de ce.....au lucrat ca un cu*...si s-a dus fleasca tot ce au facut....credeau ca vin sa lucreze in lumea a treia... si al mai prost SRL de la noi, executa mai bine ca Bechtel.... PS: Tariceanu tocmai a scuipat ca se vor relua lucrarile la TRansilvania motoway, dar cu fonduri de la mUE, adica fara Bechtel ![]() PS2: sa nu fie vreo confuzie: mUE=mica Uniune Europeana ![]() ![]() This post has been edited by anpop: 10 Sep 2005, 10:16 |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
My Berlina |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru American Group: Members Posts: 509 Joined: 29 November 04 From: Romania/United States ![]() |
auto strazile planificate sunt foarte gandite dar trebuie sa fie si bani ca sa se intample ceva. in plus trebuie materiale bune findca in sua cand mergi pe autostrada poti sa mergi ori iarna ori vara si nu gasesti nici o groapa.
|
--------------------
-
-
-
- Sibiu/North Carolina Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder Dacia Berlina L A/C |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 03:15 |