burduf topit
![]() ![]() ![]() |
burduf topit
xls |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 9 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
13xx
- is-15-tdd
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e burduful bieletei de directie...poti circula asa, dar nu mult, ca intra mizerie in caseta si se se duce..oricum cred ca a intrat deja..trebuie curatat bine si bagat vaselina proaspata.
Probabil ti-a curs acid de baterie pe el. This post has been edited by argon: 10 May 2006, 13:36 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
byte |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 15 March 06 ![]() |
Ca sa schimbi burduful trebuie sa desfaci bieleta? Cum trebuie fixat acel burduf? eu am unul care se misca liber.
Aveti ceva idei? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- TM-10-LKM
|
|
fnp |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(byte @ 10 May 2006, 17:39) Ca sa schimbi burduful trebuie sa desfaci bieleta? Cum trebuie fixat acel burduf? eu am unul care se misca liber. Aveti ceva idei? Aceeasi problema pe stanga (a curs lichid de frana). Am schimbat bieleta cu totul la service (oricum avea si joc). Mecanicul a zis ca nu se gasesc burdufuri separat, vine cu bieleta noua. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sunt 2 tipuri de bieleta, reglabila , i se mai spune si tip Oltcit, si clasica.
Primul tip e mai modern, la Daciile mai noi, de fapt mai toate strainezele au asa, si burduf se gaseste sigur separat, ca am cautat eu anu' trecut. La cea clasica burduful e mai mic, si nustiu daca se gaseste separat... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danny_b |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 10 May 2006, 17:16) sunt 2 tipuri de bieleta, reglabila , i se mai spune si tip Oltcit, si clasica. Primul tip e mai modern, la Daciile mai noi, de fapt mai toate strainezele au asa, si burduf se gaseste sigur separat, ca am cautat eu anu' trecut. La cea clasica burduful e mai mic, si nustiu daca se gaseste separat... La bieletele clasice se monteaza un burduf intre capul cremaliera si caseta de directie care se gaseste in magazine-BURDUF DE CASETA -si care se monteaza usor cu ajutorul a 2 coliere din plastic cu arici, din cele care se pun la capacele de la roti sa nu cada.ATENTIE ! La demontarea bieletelor se numara cite spire au fiecare infiletate, altfel se deregleaza unghiul de convergenta (de fuga).La montarea bieletelor se infileteaza acelasi numar de spire care e bine sa se noteze pe ceva la demontare pe fiecare parte. Mai vorbim. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Unghiul de convergenta e de convergenta, cel de fuga e altul, nu induce lumea in eroare!
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
se deregleaza aliniamentul rotilor fata..eu asa stou ca ii zice
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Leo_neb1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 February 06 ![]() |
La tipul vechi nu este necesar demontarea capului de cremaliera!
|
--------------------
Dacia
1310 break / 1990
Supernova Clima / 2001
- b-27-wza
|
|
danny_b |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 May 2006, 10:14) Ai dreptate.Scuze, ma gindeam ca dacia nu are punte fixa si pivot iar unghiul de fuga e al pivotului (inclinare longitudinala).Le-am cam incurcat.Am terminat demult scoala.Se mai intimpla. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
danny_b |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Poate aduce cineva niste amanunte suplimentare despre cum se schimba aceste burdufuri? Ale mele sunt praf si in punctul unde se opreste aici explicatia nu-mi este de ajutor pentru a le schimba. Eventual niste poze ar fi de mare folos.
![]() Si cel mai important: se poate face in fata blocului (de un amator, fara rampa, groapa etc) sau e obligatoriu de dus in service? 15 Apr 2008, 13:57: Nu a schimbat nimeni, niciodata un astfel de burduf? ![]() This post has been edited by ovidius max: 15 Apr 2008, 13:57 |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
vad ca ai masina din 80, d'aia nu am zis nimic...ai bielete clasice, daca ai avea reglabile, tip nou ma pricepeam ..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#14
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Pai nici la alea vechi nu e mare problema.Cum s-a zi mai sus,desfaci surubul care tine bieleta de capu cremalierei,bagi niscaiva vaselina in burduful nou cureti ce-i de curatat pe acolo si montezi la loc.Ovidiu daca te misti mai cu talent in 30 minute ai terminat treaba.
Spor. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
OK. Multumesc, mi-ai dat curaj.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
ovidiu,incerc sa-ti detaliez operatia:
-intorci volanul la maxim in directia opusa bieletei la care schimbi burduful(burduf dreapta-volan stanga) -ridici masina pe cric -desfaci surubul de la bieleta,cel dinspre caseta de directie,nu in partea din exterior unde are pivot -scoti burduful vechi(sau ce a ramas din el) -cureti bine cu carpa,peria,etc - nu cu detergenti -bagi vasilina la greu,preferabil grafitata -pui burduful nou -fixezi burduful nou cu soricei sau ce iti trece tie prin cap,preferabil nu sarma ca o sa il taie(ar fi interesant sa ne spuna cineva cu ce erau prinse original burdufurile) -montezi bieleta -scoti cricul Preferabil sa scoti si roata ca sa ai acces mai usor la locul respectiv |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#17
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Eu nu l-am legat niciodata,si evident nu mi-a iesit niciodata.Are el(burduful) o margine,cel putin la tipu vechi.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(kalyyyyyy @ 15 Apr 2008, 19:37) Va dau un sfat pe care l-am primit si eu de la un mecanic care este in breasla aceasta de vreo 40 de ani Cand lucrati vreodata la masina ( pe sub masina sau pe la roti ),si este nevoie sa o ridicati cu cricul ,NU aveti incredere doar in cric , asigurati-o cu pene , cu capre sau cu rotile masinii sub lonjeron .(rezerva si roata care se da jos ) Ganditi-va la singuranta vostra in special si apoi apucati-va de lucru!!! ![]() This post has been edited by Minel: 16 Apr 2008, 06:31 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Va multumesc pentru raspunsul detaliat si va tin la curent.
Nu prea curand insa pentru ca operatia va avea loc in week-end. |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(kalyyyyyy @ 15 Apr 2008, 19:37) cu niste sigurante de otel, care se dau jos usor si se pun foarte greu inapoi, eu le-am prins cu soricei, conteaza ce soricei, ca aia ieftini se coc si crapa in 3 luni. Eu am luat ceva de marca, Fisher parca, si rezista in timp. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
merci Argon,chiar eram curios.
p.s. Sa nu cumva sa ai incredere doar in cric!mie saptamana asta mi s-a rupt suportul,era ruginit;folosesti buturugi,roti,caramizi,orice dar nu numai cricul. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:18 |