DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme indicator bord, indicatoarele din dreapta au amutit

daciafan
post 9 May 2005, 21:30
Post #1


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




e vb de o dacie 1310 din 98 bord CN, ceasul din dreapta contine mai multe indicatoare nivel benzina, temp apa etc, ei bine iarna trecuta s-au oprit brusc toate odata. la venirea timpului frumos si a caldurii au repornit asa ca happy n-am apelat la nimeni. ei bine in iarna asta problema a reaparut si desi afara s-ancalzit ele nu mai vor sa indice nimic. m-am adresat unui electrician care a intentionat sa-mi dea bordul jos dupa ce in prealabil mi-a smuls cutiuta cu sigurante moment in care eu era sa fac infarct. am bagat eu mana pe la contactul mare si dreptunghiular din spatele ceasului si acestea indica atat timp cat tin apasat contactu. voi ce parere aveti cum s-ar putea rezolva?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 9 May 2005, 22:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pai demonteaza, curata contacte si moteaza la loc...easy wink.gif


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 10:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(daciafan @ 9 May 2005, 20:30)
... am bagat eu mana pe la contactul mare si dreptunghiular din spatele ceasului si acestea indica atat timp cat tin apasat contactu...
*



Cred ca ti-ai dat singur raspunsul. Contact imperfect => indactie aiurea. Desfa bordul, scoate ceasurile, curata contactele, dar nu cu sparay de contacte ci cu smirghel pe cele "tata" si aplatiseaza-le mai mult pe cele "mama". Montezi totul la loc si voila, totul functioneaza.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 14 May 2005, 17:17
Post #4


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




cool.gif oki, merci mult pentru lamuriri sper sa ma descurc si sa nu-mi arda masina dupa ce intervin eu


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 6 Dec 2005, 16:22
Post #5


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




fratilor mi s-a sugerat sa nu desfac bordul pt ca in veci nu va mai fi ca inainte...va trepida va scartii etc...deci ce sa fac avand bord CN nu am acces la ceasuri decat daca il demontez...cre ca o sa-mi vand masina vorba unui de la ez.


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2005, 19:39
Post #6


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu trebuie sa dai jos tot bordul. Poti sa scoti doar ceasurile. uite aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4899&hl=


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 12 Dec 2005, 12:19
Post #7


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(Ov @ 6 Dec 2005, 19:39)
nu trebuie sa dai jos tot bordul. Poti sa scoti doar ceasurile. uite aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4899&hl=
*


nu te supara dar eu unul n-am priceput nimic wacko.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 12 Dec 2005, 12:47
Post #8


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei, impreuna cu indicatorul de presiune.
Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ?
Nu am umblat la sigurante ...


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 12 Dec 2005, 17:31
Post #9


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 12:47)
La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei,  impreuna cu indicatorul de presiune.
Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ?
Nu am umblat la sigurante ...
*


gun3.gif dai foc... sau mai bine verifica becurile daca poti sa-ti bagi mana acolo... fii atent ca dacia imediat ia foc nu e da joc u scurturile...


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 12 Dec 2005, 17:34
Post #10


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 12:47)
La mine brusc au ramas aprinse becurile ( martorii luminosi ) de la frana ( cel care indica ca nu mai ai lichid de frana ) si cel de la presiunea de ulei,  impreuna cu indicatorul de presiune.
Daca scot firele de la motor de la toate, ele tot pornite raman. Ma gandesc ca poate face un scurt pe undeva ... alte idei ?
Nu am umblat la sigurante ...
*


si mai ceva... sigurantele nu au nimic... daca er fii arse nu ti-ar merge.. simplu... nu cumva se sting becurile cand dai in gropi?? daca da atunci sigur e de la contacte...plus ca la dacie e un "chain-reaction" cand se strica un bec in legatura respectiva se strica toate... in cazul tau unu aprins = toate aprinse... daca reusesti baga mana si poate ai succes... :fuma
tor:


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 31 Dec 2005, 20:50
Post #11


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




QUOTE(daciafan @ 6 Dec 2005, 16:22)
fratilor mi s-a sugerat sa nu desfac bordul pt ca in veci nu va mai fi ca inainte...va trepida va scartii etc...deci ce sa fac avand bord CN nu am acces la ceasuri decat daca il demontez...cre ca o sa-mi vand masina vorba unui de la ez.
*




Nu vinde nimic pentru ca o sa-ti para rau dupa aceea.Eu am desfacut bordul de nu stiu cate ori si nu scartiie deloc.Oricum tu faci ce vrei, e masina ta!


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eugen.Badea
post 8 Jan 2006, 21:56
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 January 06




De ce tremura acul indicator de la vitezometru?


--------------------
Dacia 1310 - AG 05 YKZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 8 Jan 2006, 23:37
Post #13


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




de la cablu, schimba l!!!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 9 Jan 2006, 16:06
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




Am intampinat probleme cu bordul si una din ele e similara cu a ta. Ceasurile din dreapta ori murea de tot ori se duceau pe maxim toate. Problema a fost ca tot ansamblu e prins la capete in doua sarme otzelite si cel din dreapta era desfacut. Mi-am dat seama cand am apasat pe el si mai ca se ducea de tot inauntru. Oricum, m-am chinuit putin sa ajung cu mana mea cea lunga si subtzire pana acolo prin gaura de vizitare sigurante... ca sa apuc sarma aia si s-o trag in pozitie. Daca e si cazul tau, se misca ansamblul de ceasuri in partea dreapta, intra in interior cand apesi pe el... tre' sa te uiti cum e prins in stanga sa-ti dai seama ce si cum faci orbeste in pozitzii care mai de care.. gen yoga. Sa nu mai zic... chin sa misto un bec din partea aia... De bagat-scos n-am reusit pana acum smile.gif


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 10 Jan 2006, 11:53
Post #15


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(mosh @ 9 Jan 2006, 16:06)
Am intampinat probleme cu bordul si una din ele e similara cu a ta. Ceasurile din dreapta ori murea de tot ori se duceau pe maxim toate. Problema a fost ca tot ansamblu e prins la capete in doua sarme otzelite si cel din dreapta era desfacut. Mi-am dat seama cand am apasat pe el si mai ca se ducea de tot inauntru. Oricum, m-am chinuit putin sa ajung cu mana mea cea lunga si subtzire pana acolo prin gaura de vizitare sigurante... ca sa apuc sarma aia si s-o trag in pozitie. Daca e si cazul tau, se misca ansamblul de ceasuri in partea dreapta, intra in interior cand apesi pe el... tre' sa te uiti cum e prins in stanga sa-ti dai seama ce si cum faci orbeste in pozitzii care mai de care.. gen yoga. Sa nu mai zic... chin sa misto un bec din partea aia... De bagat-scos n-am reusit pana acum smile.gif
*


astia de la dacia chiar nu s-au gandit la posibilitatea de a aparea probleme la indicatoare cand au montat bordul CN?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 5 Mar 2006, 21:00
Post #16


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




daca vreti dragi moderatori puteti inchide topicul pt ca mi-am vandut dacia


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 03:57
Forum Renault