Mare intrebare, Care sunt efectele accelerarii la maxim
![]() ![]() ![]() |
Mare intrebare, Care sunt efectele accelerarii la maxim
argon |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#122
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Bujor Stefan @ 4 May 2006, 13:18) Prin ce carti despre automobile am mai citit, scria undeva ca viteza la care este bine sa fie exploatat un autoturism este de 2/3, 3/4 din viteza maxima a sa. Cat mai pe scurt, ca sa-ntelegi: prostii!! Nu contest cele citite de tine, da' nu tot ce scrie-n carti e adevarat, mai lasa loc la interpretari, poate autorul cartii era vitezoman si privea lucrurile din punctul lui de vedere... This post has been edited by Muttley: 4 May 2006, 12:42 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar cum nu viteza de 146 este cea maxima pentru Dacie, ci mai degraba de vreo 135, rezulta ca putem merge cu ea intre 90 si 100.
Conteaza si de raportul final al transmisiei, de marimea rotilor. De fapt asa se calculeaza, nu luand vitezele maxime atinse de toti vitejii, cu vant din spate si pe drum cu declivitate. Iar Muttley, o sa caut cartea aia si o sa pun aici tot paragraful ala. Alea erau niste recomandari de utilizare a automobilului, nu inseamna ca trebuie sa o tii intre vitezele alea. Pentru cine intelege, isi da seama ca alea sunt niste viteze pe care le atingi mai rar, dar fara probleme pentru motor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Muttley |
![]()
Post
#124
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu tre' sa scanezi nimic, te cred, si eu am citit multe... Dar priveste problema asa: 3/4 din viteza maxima (chiar si a ta de 135) tot inseamna 100+ km/h. Si pt o dacie 1300, n-o fi o viteza devastatoare pt mecanica masinii dar, crede-ma, in nici un caz nici economica...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() Dar chiar imi consuma putin si-mi pare rau ca o sa fie la topitorie cand ma voi sui in Loganul nou. Am mers mii si mii de km plin pe plin, facand consumul de fiecare data. In oras imi varia intre 8,5 - 9,5, asta tragand de ea, iar afara maxim 7. Chiar anul trecut am facut vreo 1200 km, incluzand Transfagarasan, centrul tarii, Sinaia si media a fost de 7,1 cu alergat pe serpentine cu pedala la podea. Dar am schimbat pe ea in ultimii ani aproape tot: carburator, delcou, fise, bujii, pompa benzina, circuit racire, roti etc. Sunt sigur ca daca o tin intre 80 - 90 imi ia 6 la suta. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
deja ma omorati cu teoriile voastre, practica zice totul
![]() ia uitati-va ! si nu-mi mai zice ca nu merge bine kilometrajul , poate fi o marja de eroare de maxim 3..4 Km/h nu ma lasa sa pun filmuletul, chiar si cu extensia schimbata tot nu se poate vizualiza..o sa va pun doar screenshotul .. This post has been edited by ct03nut: 4 May 2006, 15:19 Attached thumbnail(s) bscap0004.jpg ( Size: 11.55k ) Number of downloads: 74 |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#127
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
sent
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#129
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
peste 140 acolo erau sigur, si cel mai socant..nu tremura asa de rau pe cat iti imaginezi, doar ca ai senzatia ca o sa o ia in toate partile ! fara incarcatura i`am dat si 160 si ceva.. (pe ceas) intr-o vale mai mare ! si subliniez..NU in cadere libera !!!
![]() da..cutia e in 4 si ca tot am scos masina din service cu reparatii capitale la motor...sa spun efectele accelerarii si abuzului masinii in decurs de 2 ani: cela mai mici .. etreiere blocate, seturi intregi de placute de frana si ferodouri care se duceau ca untul vre-o 2 perechi de disc ambreiaj + placa presiune vre-o 2 perechi de planetare rectificate si schimbate si cele mai grave..la motor..care dupa 2 ani de abuzuri la maxim (schimbat de enorm de multe ori peste 5000 rpm, dus la 7000 rpm de multe ori, scarturi peste scarturi).. dar in exterior il ingrijeam mai bine ca interiorul masinii, platini + bujii + filtre regulat ! uleiuri de cea mai buna calitate cuzinetii rosi , daca mai faceam 500 Km mi se cala motorul culbutorii dereglati chiuloasa crapata in 2 locuri garnitura de chiuloasa arsa diferite simeringuri ce este socant..in sensul bun...setul motor in stare perfecta ! segmentii perfecti..cilindrii luna, pistoanele mai ceva ca noi. Arborele cotit ca nou si el. se pare ca accelerarea nu are efecte grave cum va imaginati, se pare ca fortarea masinii la turatii mici are efecte mult mai devastatoare ca uzul ei la turatii mai mari imaginati-va o pelicula de ulei pe o suprafata de sticla, daca dati incet cu degetul..ramane urma si aproape tot uleiul a fost luat unde ati dat cu degetul; daca treceti repede, degetul incepe sa alunece si se creaza o flotabilitate a degetului pe acea suprafata, frecarea diminuantu-se enorm de mult ! |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#131
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Da cred ca am inteles...
![]() This post has been edited by EUROPE_: 7 May 2006, 17:27 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
cam 15.000 KM, ce as vrea sa subliniez...ca un motor turat are viata mai lunga ca un motor care sta la relanti mult timp, bine...acum nu turat in 5500...6000 rpm regulat.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
argon |
![]()
Post
#133
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la relati ii cam dauneaza motorului..presiune de ulei mica, ingere necorespunzatoare, tocmai de aceea am relatiul cam la 1100. Consumul in plus e nesimnificativ de mic, nici nu se cunoaste, plus ca nu mai am nici un fel de vibratie la relanti..nici nu se cunoaste ca am motorul pornit.
Mai am si eu o nelamurire..oare dauneaza motorului forja in treapta a cincea? de exemplu cu pedata la fund, in a cincea nu-mi trece de 3800 rpm(140 km/h), aia nu e tocmai turat, dar totusi e forja...bine..in a patra ajung mai sus, dar vorbesc despre a cincea.. This post has been edited by argon: 7 May 2006, 19:57 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
am o nelamurire. Zici ca ai facut in 2 ani 15.000km dupa care ai facut o reparatie capitala la motor.
2 ani de cand? de cand ai cumparat masina sau 2 ani de cand ai facut ultima data tot motorul (set motor) Eu am acum cam 50.000km de cand am facut motorul, si merge impecabil. 1. daca zici 2 ani de cand ai cumparat masina atunci iti zic de pe acum ca nu e relevant ceea ce spui pt ca nu stii cum a folosit masina cel de dinaintea ta. (ma refer la usura) 2. daca zici 2 ani de cand ai facut ultima data o reparatie capitala la motor atunci iti zic ca e prea putin 15.000km si cuzinetii si ce ai mai enumerat tu pe acolo sa ajunga in halul asta. un set motor de dacie 1310 stiam ca ar trebui sa duca cel putin 100.000km..si cred ca eu ma inscriu in aceasta categorie. p.s. pacat ca o s-o fac conserva la 1 iunie 2006 ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Mirciulik: 7 May 2006, 20:48 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#135
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Mirciulik a mers cu motorul turat la 5 000 rpm. E aproape normal privind calitatea pieselor ce se gasesc in ROMANIA.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
am facut 2 ani si jumatate de cand am permisul DOAR eu, ultima reparatie capitala la motor a fost acum 6...7 ani, dar uzura nu a fost asa de mare (femeie la volan, maica-mea si conducea ca la carte), singura uzura care a facut-o ea era aceea ca ii baga ulei prost si o fi scapat-o putin fara ulei, noroc ca de mic eram acolo si verificam !
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 23:40 |