cum desfac panoul de pe consola centrala?
![]() ![]() ![]() |
cum desfac panoul de pe consola centrala?
gl01bxg2003 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
- Gl25DGC
|
|||
Stefan_B |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
QUOTE(gl01bxg2003 @ 2 Mar 2006, 23:57) dar imi face impresia ca se mai tine in ceva..si ma gandesc la cablurile care duc la robinetul pentru caldura... si mi-a fost teama sa trag mai tare.. stie cineva exact cum sta treaba?... Corect. Tine in cabluri. Trebuie scoase panourile (sau macar cel de la pasager) de pe laterala. Panoul e prins cu "braduti" si iese relativ usor. Dupa aia desfaci cablurile - de pe aeroterma - sunt prinse cu suruburi. Dupa care poti scoate oribilitatea afara... cand remontezi, trebuie sa faci reglajul clapetelor. Dar de ce trebuie sa il scoti afara? ![]() |
-------------------- |
|
madkat |
![]()
Post
#3
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
ca sa ajungi la becuri nu e nevoie sa desfaci cablurile - doar desfaci cele doua suruburi si apoi tragi in jos si apoi spre tine - sa iasa din cele 3 lamele (care sunt nejustificat de lungi - si ies ff greu)
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
LaurD |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 June 05 From: Pitesti ![]() |
sunt persoane care recomanda sa nu fie montat bec la comutatorul treptelor de viteza pt aeroterma . Argumentul lor este acela ca datorita curentului relativ mare ce strabate comutatorul , acesta se incalzeste , se deformeaza si exista riscul unui scurtcircuit . Eu nu am riscat si , deci , nu am lumina pe acest comutator .
|
--------------------
Renault
Fluence
Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN
- AG
|
|
electric |
![]()
Post
#5
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(LaurD @ 3 Mar 2006, 21:26) sunt persoane care recomanda sa nu fie montat bec la comutatorul treptelor de viteza pt aeroterma . Argumentul lor este acela ca datorita curentului relativ mare ce strabate comutatorul , acesta se incalzeste , se deformeaza si exista riscul unui scurtcircuit . Eu nu am riscat si , deci , nu am lumina pe acest comutator . becul respectiv are 2w . nu are ce sa topeasca iar 'curentul relativ mare ' exista in toata instalatia ta. daca era asa cum zici cite masini nu ar fi luat foc datorita unui banal bec? |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
LaurD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 June 05 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(electric @ 3 Mar 2006, 21:32) becul respectiv are 2w . nu are ce sa topeasca iar 'curentul relativ mare ' exista in toata instalatia ta. daca era asa cum zici cite masini nu ar fi luat foc datorita unui banal bec? da , becul e de 2 W , dar motorul ventilatirului de ce putere este ? Eu la curentul care strabate cuntactele comutatorului ma refeream . Oricum cei care au patit-o asta recomandea : mai bine fara acel bec |
--------------------
Renault
Fluence
Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN
- AG
|
|
SYL |
![]()
Post
#7
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Daca producataorul a pus acel bec, nu cred sa fie vreo pb. Si nu e vb ca afost pus pe Nova, ci ca a fost pastrat si pe DSN, la care s-a umblat la instalatia electrica.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
electric |
![]()
Post
#8
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(LaurD @ 3 Mar 2006, 21:59) da , becul e de 2 W , dar motorul ventilatirului de ce putere este ? Eu la curentul care strabate cuntactele comutatorului ma refeream . Oricum cei care au patit-o asta recomandea : mai bine fara acel bec becul nu are nici o legatura cu contactele comutatorului. este alimentat in momentul in care aprinzi pozitia ca ori ce alt bec de la butoane sau bord.ar trebui sa studiezi schema si conexiunile intrerupatorului pentru a vedea cum se alimenteaza atit intrerupatorul cit si becul.' curentul' care trece prin intrerupator este de maxim 15 A . daca erau probleme se renunta la acel bec de mult dar asa cum am zis nu are treaba cu intrerupatorul chiar daca se afla in interiorul sau. This post has been edited by electric: 3 Mar 2006, 22:33 |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
madkat |
![]()
Post
#9
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
acel bec nu are cum sa dauneze - dar nu merita schimbat daca se arde - se ajunge prea greu acolo, plus ca nu e f vizibil nici macar noaptea
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
SYL |
![]()
Post
#10
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Se ajunge extrem de greu la becul respectiv,....trebuie sa tragi de butonul aerotermei si ai ajuns la bec....ce o fi asa greu nu pricep.
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#11
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Aceste sfaturi imi sunt utile si mie. Am arse becurile de la bricheta si de la butonul de aer rece/cald. Cel de la bricheta era chiar util pentru ca vedeau oamenii unde sa bage scrumul. Asa...mai ajunge si pe casetofon si e neplacut...Asadar, bradutii si panoul dreapta stau in calea mea...
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:47 |