Scartaieli - probabil kit distributie
![]() ![]() ![]() |
Scartaieli - probabil kit distributie
conscab |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005, 1.4 MPI
|
|||
leinad |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
Daca folosesti masina in iasi si botosani nu trebuie sa schimbi bujiile, si nici placutele de frana!
|
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Scartaie cureaua de accesorii (nu cea de distributie), e un pic laxa. Probabil, daca au umblat la cea de distributie, au dat-o jos si nu mai e intinsa cum trebuie.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
conscab |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 December 10 ![]() |
Am mai fost la vreo 2 service-uri. Se pare ca e cureaua de accesorii, dar mai mult mi-am dat eu seama decat cei de acolo, care se uitau cam.. mirati, nu stiau ce sa faca. Zgomotul nu aparuse cand am mers la ei, in fine..
Sa va povestesc pe scurt: Prima data cand a aparut un zgomot, era prin septembrie si am fost la service. Era un zgomot care nu era strident, aciclic, si se auzea mai tare cand turam si motorul, inclusiv scos din viteza. Acolo, la service cred ca a pus cureaua de accesorii invers, si imediat dupa aceea, zgomotul ala a disparut si a aparut altul, cel strident, scartaieli, foarte tare se auzea. Cand am fost iarasi in service zilele trecute, s-au uitat ei pe acolo, au scos cureaua si, din intamplare, au pus-o invers (cum era original montata); Acum au disparut scartaielile stridente si a aparut inapoi zgomotul dinainte. As zice ca intr-adevar e cureaua de accesorii, aproape 100% sigur. Ar mai putea fi altceva? vreo rola? 29 Dec 2010, 16:49: Mda... tocmai m-am intors de la service. Cumparasem o curea de accesorii si m-am dus sa o monteze. Se pare ca face acelasi zgomot.. ![]() Nu mai sunt scartaielile foarte tari dinainte, ci primul zgomot cum am descris mai sus. Acesta nu e ciclic, si cu cat turez mai mult motorul cu atat se aude mai tare. Zgomotul e permanent. Se pare ca are ..o legatura cu acea curea de accesorii. Cititi mai sus de ce. Ce recomandati sa mai verific? Ar putea fi pompa de apa? This post has been edited by conscab: 29 Dec 2010, 15:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2005, 1.4 MPI
|
|
ioonell |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
schimba si rola de la accesorii
|
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
ATENTIE : daca dimineata la prima cheie ai scartait puternic de curea de distributie ai 2 variante : 1 pompa de apa blocata , dar care se verifica daca e blocata prin aeroterma care numai baga aer cald , il baga pe cel de afara si/sau supraincalzirea motorului ( o sa dai vina pe termostat )
2 curea de distributie - am vazut 4 loganuri intr-o zi la service cu cureaua de distributie rupta , asta acum o luna cand a dat primu ger. IN ACESTE 2 SITUATII TREBUIE SA MERGI LA MECANIC URGENT |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
tribunul |
![]()
Post
#7
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
BZN |
![]()
Post
#8
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(evil_2009 @ 29 Dec 2010, 21:25) ATENTIE : daca dimineata la prima cheie ai scartait puternic de curea de distributie ai 2 variante : 1 pompa de apa blocata , dar care se verifica daca e blocata prin aeroterma care numai baga aer cald , il baga pe cel de afara si/sau supraincalzirea motorului ( o sa dai vina pe termostat ) ... ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#9
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ramsen |
![]()
Post
#10
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(conscab @ 29 Dec 2010, 13:26) Am mai fost la vreo 2 service-uri. Se pare ca e cureaua de accesorii, dar mai mult mi-am dat eu seama decat cei de acolo, care se uitau cam.. mirati, nu stiau ce sa faca. Zgomotul nu aparuse cand am mers la ei, in fine.. Sa va povestesc pe scurt: Prima data cand a aparut un zgomot, era prin septembrie si am fost la service. Era un zgomot care nu era strident, aciclic, si se auzea mai tare cand turam si motorul, inclusiv scos din viteza. Acolo, la service cred ca a pus cureaua de accesorii invers, si imediat dupa aceea, zgomotul ala a disparut si a aparut altul, cel strident, scartaieli, foarte tare se auzea. Cand am fost iarasi in service zilele trecute, s-au uitat ei pe acolo, au scos cureaua si, din intamplare, au pus-o invers (cum era original montata); Acum au disparut scartaielile stridente si a aparut inapoi zgomotul dinainte. As zice ca intr-adevar e cureaua de accesorii, aproape 100% sigur. Ar mai putea fi altceva? vreo rola? <span class='edit'>29 Dec 2010, 16:49:</span> Mda... tocmai m-am intors de la service. Cumparasem o curea de accesorii si m-am dus sa o monteze. Se pare ca face acelasi zgomot.. ![]() Nu mai sunt scartaielile foarte tari dinainte, ci primul zgomot cum am descris mai sus. Acesta nu e ciclic, si cu cat turez mai mult motorul cu atat se aude mai tare. Zgomotul e permanent. Se pare ca are ..o legatura cu acea curea de accesorii. Cititi mai sus de ce. Ce recomandati sa mai verific? Ar putea fi pompa de apa? dimineata cind pornesti scirtiie???daca da atunci te duci frumos cu un bidonas de apa si pulverizezi pe curea in zona rolei intinzatoare cu motorul pornit...daca zgomotul dispare te duci frumos si cumperi un spray WD 40 si ii dai citeva pulverizari...si eu am avut la fel ca tine pina cind un tovaras mi-a dat un spray de intretinerea curelelor de accesoriu din Germania...de 2 ani nu au mai scirtiit deloc...succes |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Urs |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
QUOTE(evil_2009 @ 29 Dec 2010, 22:25) ATENTIE : daca dimineata la prima cheie ai scartait puternic de curea de distributie ai 2 variante : 1 pompa de apa blocata ........... 2 curea de distributie - am vazut 4 loganuri intr-o zi la service cu cureaua de distributie rupta , asta acum o luna cand a dat primu ger. IN ACESTE 2 SITUATII TREBUIE SA MERGI LA MECANIC URGENT Cred ca acele loganuri aveau bateria descarcata si s-a incercat pornirea lor prin tragere sau impingere. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 29 Dec 2010, 23:12) QUOTE(Urs @ 30 Dec 2010, 12:40) Cred ca acele loganuri aveau bateria descarcata si s-a incercat pornirea lor prin tragere sau impingere. of cati necunoscatori si visatori in lumea asta care vb numai din auzite . Eu dupa un drum de 200 de km prin noiembire , a-2a zi dimineata am avut scartait de curea , aeroterma baga aer de afara nicidecum CALD , am banuit termostatul pt ca se si incalzea motorul ajungea la 6 linii in rampe.... pana cand m-am dus la mecanic si sa dus direct la buba a desfacut distributia , a gasit POMPA DE APA schimbata de doar 30 de mii de km BLOCATA , atentie ce zic blocata , CUREAUA DE DISTRIBUTIE frecata de pompa de apa si in acelasi timp tocita incepusera sa se vada atele .., am skimbat cureaua de distributie cu pompa de apa ( cele vechi fiind kit de PAUL si numai stiu cum ) si am pus KLAXCAR. Masina e logan dizel care are acum 220 e mii de km , am mers cu pompa de apa originala de DACIA 180 de mii de km , dupa care am pus si pompa de apa de aceiasi marca cu cureaua si era sa imi stric motoru dupa 30 de mii de km de folosinta , noroc ca nu am mers mult cu ea asa ca altfel o beleam . bobo77 - am vazut curele de distributie rupte mai multe decat ai vazut tu kituri de distributie la culoare Urs- pt cultura ta generala pompa de apa e antrenata de cureaua de distributie , daca pompa e blocata cureaua freaca si merge in gol neantrenand pompa de apa. |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Of bine ca mai sunt si oameni priceputi si realisti , istetisi cu o impresie foarte buna despre ei care se pricep la sfaturi dar practica ii omoara...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Funny |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
Poate fi si de la flansa de alternator!
|
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:26 |