Filtru de aer sport, Ajutor !!!
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer sport, Ajutor !!!
b_66_hrf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
- B-66-HRF
|
|||
Pipo_arp |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 29 November 04 ![]() |
dar de ce nu foloseti furtunul original al masinii? eu de exemplu asa am facut!
|
--------------------
Dsn
Dsn FAC SPORT EXTREM CU DACIA\CU OCHII INCHISI O CALC|IMI PLACE SENZATIA!
|
|
b_66_hrf |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 December 05 ![]() |
pey, ar fi perfect daca as putea, dar din pacate pentru filtru care l-am luat imi trebuie un furtun cu diametru de 70 si ceva de mm pe cand ala original n-are mai mult de 50 mm....
|
--------------------
Dacia
Supernova
- B-66-HRF
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#4
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Ia un furtun de la electrice, ceva, sau fa-ti o teava din inox, care sa treaca din cap, de la mecanismul de deasupra motorului pana mai la baterie... Indeal, si cel mai simplu: dai capacu la filtru jos, scoti filtrul original, pui capacu la loc, tragi un furtun(teava plastic) si in capat pui filtru! Asa nu te doare capu...
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiti ca si eu ma gandeam la asa ceva , dar ... nu va merge . Daca tot ti-ai luat separat filtru de aer conic , apoi iti trebuie un kit de instalare , adica : suport de prindere pe carburator , cot la 90' , teava flexibila diametrul suportului , dispozitiv de prindere a filtrului si bineanteles , filtrul .
Daca nu vroiai sa te complici cautai un filtru care sa fie identic la marime cu cel original , si-l bagai in cutia originala si nu schimbai nimic . Odata ce ai luat filtru conic trebuie sa-l faci adaptarea , renunti la cutia originala si trebuie sa-l scoti cat mai in fata , pentru ca , daca nu are aer rece iti ve merge mult mai prost decat cel original , se va inceca motorul la turatii peste 3500 rpm . Cel care se baga in cutie eu l-am gasit pe la 2.100.000 , iar pe cel conic de la 400.000 in sus , doar ca mai costa si kitul de la 800.000 in sus . Cel conic este direct flow , adica aerul intra absolut direct prin el si apoi fara sa treacaprinalte camere ajunge direct in corpul clapetei . ( asta este si ideea pentru o presiune cat mai mare ) Daca filtrul in cutie sa spunem ca ar fi dat 2 CP , atunci cel direct flow iti da cam 3-3,5 CP . Problema este ca se fac multe modificari si va arata cu totul altfel motorul . Daca nu se face cu piese de firma va arata ca o tiganie , altfel arata intr-adevar a masina tunata . Spuneti-mi si mie ce diametru are corpul clapetei ??? Pentru ca trebuie masurat diametrul si apoi sa cauti tot kitul si filtrul in functie de acel diametru . Problema este ca nu poti sa faci o diferenta intre filtrele din targ la 400.000 si cele de marca , care depasesc 2 mil . ( ma refer la cele conice ) Marea problema este ca automat filtrul sport lasa sa treaca un flux mai mare de aer ( pentru ca asta e functia lui ) si , daca filtrul nu este de calitate ( adica partea filtranta ) se duce motorul . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sylver |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
salutare posesori de dacii!
si eu miam montat un filtru de aer conic dar momentan am lasat cutia originala si am prelungic cu neste conducte de pvc pana in dreptul farului stang vizavi de baterie. Daca aveti aer conditionat pe ea nu merge acolo. Ar mai fi o varianta care o so incerc la vara sal pun in locu cutiei de filtru dar trebuie facut din tabla mai rigida un fel de sistem de prindere caci debitoru de aer se misca cand accelerezi si nu se poate pune direct, si tre facuta si o priza prin capota care sa dea direct in gura filtrului pentru un randament mai mare, dar aveti grije ca la iarna cu priza in capota o sa inghetati in masina....deci iarna ar trebui acoperita ![]() asta e filtru meu |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai eu nu prea inteleg ce fel de filtru ai pus tu , pentru ca nu vad decat un tub si putin staniol in capat . Baga si tu o poza cu el exact cum se vede capota din fata .
La mine si la DNS-urile cu A/C deja nu merge ce ai facut tu acolo , pentru ca noi avem compresorul exact in acel loc . Ce pot observa este ca este exact langa tabla care protejeaza galeria de evacuare , deci e cel mai cald loc din tot motorul . De ce oare nu l-ai lasat tu acolo langa baterie nu inteleg , ca acolo era protejat de aerul cald . Vreau mai multe pozne ! Nu are nici o treaba priza de aer din capota cu habitaclul ! Intre corpul clapetei trebuie pus si un fel de cauciuc sub forma de acordeon ( ca la berlina pe carburatie ) pentru a amortiza miscarile motorului . This post has been edited by marius80_eugen: 3 Feb 2006, 19:56 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ballack29 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 October 05 ![]() |
may sylver mai spala si tu masina aia la motor
![]() ![]() This post has been edited by ballack29: 3 Feb 2006, 21:33 |
--------------------
Dacia
Super Nova
- PH-07-TYN
|
|
Maff_77 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 October 05 From: constanta ![]() |
ce ati auzit de filtrele piper cross?vreau si eu unul si nu stiu daca e suficient de bun.
|
--------------------
Dacia supernova 2001
opel calibra 2000 16v 4x4 turbo
1992
- CT 05 ZMA x-team racing club member
|
|
sylver |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
HPIM6613.JPG ( Size: 1.28mb )
Number of downloads: 154
uite filtru meu lam pus acolo fiindca el isi trage aer doar prin cap iar eu nu am reflectoare si aeru intra prin grilaj direct in capu filtrului. Daca ar fi fost din ala cu burete care trage din toate partile recunosc ar fi fost cel mai naspa loc. marius80_eugen tu ai dat vreodata filtru tot jos? Daca lai dat ai fi vazut ca debitoru e sustinut de capacu de la filtru care e prins cu 4 suruburi.....daca e lasat liber se misca si nu poti acelere, iar filtru meu e mai mare si nu are loc sub capota langa baterie si nici aer direct nu are .O sa mai fac in curand neste poze mai mici din mai multe unghiuri si o sa le postez, iar la vara o sa va arat cum il voi pune direct dar e mai mult de munca ca trebuie taiata capota |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
Codrin |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Uitati aici un Pipercross montat. Pe forumurile de afara e o marca bine privita, desi unii au reticente la burete.
This post has been edited by Codrin: 4 Feb 2006, 12:47 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#12
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 3 Feb 2006, 19:52) Ba are!!! La viteze de peste 50 km/h iti ingheata motorul...si caldura nema! Si mai creste si consumul...asa ca iarna am scos frumos filtrul sport, l-am bagat la loc pe cel normal si am astupat gaura din capota. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
sylver |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru.
ballack29 lasa ma ca trage masina si cu motoru asa murdar ![]() apropo de spalatu motorului uni zic ca nu e bine alti zic ca e bine eu unu il mai sterg cu o carpa, sincer nu lam spalat niciodata(sorry pt of topic) |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
pastrama |
![]()
Post
#14
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(sylver @ 4 Feb 2006, 13:03) merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru. Uite poza...filtrul nu stiu ce marca e. Filtru sport la SN nu prea ai unde sa-l montezi fara gaura in capota pentru ca daca il pui intr-un loc cu aer cald, il pui degeaba. De montat, l-am rezolvat f simplu...am scos furtunul ala care iese din cutie si am bagat filtrul cu o teava scurta de pvc(altfel nu se potriveste). Poze cu filtrul, diseara sau maine. Attached thumbnail(s) PICT0045.JPG ( Size: 961.54k ) Number of downloads: 116 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
am_o_dacie_veche |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 February 06 ![]() |
QUOTE(sylver @ 4 Feb 2006, 13:03) merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru. ballack29 lasa ma ca trage masina si cu motoru asa murdar ![]() apropo de spalatu motorului uni zic ca nu e bine alti zic ca e bine eu unu il mai sterg cu o carpa, sincer nu lam spalat niciodata(sorry pt of topic) l-am spalat eu odata si am crezut ca am facut cea mai mare tampenie. Am bagat masina, mi-au pus aia pungi de plastic pe diverse piese ... si cand am vazut ca baga jetul de apa... credeam ca innebunesc si alta nu !!!!!!!!!! Nu speram sa o mai pornesc vreodata... Si totusi... a fost ok (la a 3-a cheie, e drept)... Ma temeam apoi de condens. Ideea e ca a iesit super bine. Era in perioada cand am vrut sa o vand. N-am mai vandut-o, dar am avut o perioada destul de lunga motorul supercurat! ceeea ce e o chestie misto. |
--------------------
Dacia
1310
- BR23AKE Daca ma mai tine inca 8 ani, o inscriu in Cartea Recordurilor!
|
|
sylver |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
QUOTE(pastrama_stelistu @ 4 Feb 2006, 13:36) Uite poza...filtrul nu stiu ce marca e. Filtru sport la SN nu prea ai unde sa-l montezi fara gaura in capota pentru ca daca il pui intr-un loc cu aer cald, il pui degeaba. De montat, l-am rezolvat f simplu...am scos furtunul ala care iese din cutie si am bagat filtrul cu o teava scurta de pvc(altfel nu se potriveste). Poze cu filtrul, diseara sau maine. deci dc si tu ai ramas cu suportu de filtru cred ca asa o sa fac si eu cand se mai incalzeste.....da se simte ceva? ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Priza din capota este la limita dintre bun-gust si tiganie . Bineanteles ca asta e parerea mea . Referitor la "inghetatul " motorului ... motorul se raceste prin antigel ( radiator ) si local , prin ulei ( prin sistemul de ungere ) . Radiatorul este in fata masinii si nu in dreptul prizei de aer . Efectul de scadere a temperaturii de aer a motorului este prezent in momentul in care priza de aer nu este bine izolata si directionala , ci are pur si simplu efectul unei gauri , prin care intra aerul care apoi invadeaza tot compartimentul motor . Prizele de aer trebuie sa fie doar cu efect local , adica sa aduca aer rece si presiune doar unde trebuie si anume la filtrul de aer . Altfel efectul negativ principal este ca motorul sa nu mai ajunga la temperatura de lucru indiferent de temperatura externa .
Sylver , parerea mea este ca nu ai amplasat prea bine acel filtru de aer sport . Eu ma gandesc sa amplasez filtrul de aer sport direct la capatul furtului , sa las cutia originala , dar sa scot filtrul stock . E adevarat ca asa nu va fi direct flow , dar va avea un fel de volum tip buffer si la accelerari bruste va avea aer destul si nu vor fi multe modificari de facut . Voi de unde ati luat filtrele de aer ? Eu am gasit marca BMC peste 1.850.000 si mi se pare cam scump . Kituri de admisie si prindere filtru cam la ce pret sunt ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
am intreles ca si-ar fi facut cineva pe la pilot in buc flanse cum are codrin......
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
sylver |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 5 Feb 2006, 13:13) Priza din capota este la limita dintre bun-gust si tiganie . Bineanteles ca asta e parerea mea . Referitor la "inghetatul " motorului ... motorul se raceste prin antigel ( radiator ) si local , prin ulei ( prin sistemul de ungere ) . Radiatorul este in fata masinii si nu in dreptul prizei de aer . Efectul de scadere a temperaturii de aer a motorului este prezent in momentul in care priza de aer nu este bine izolata si directionala , ci are pur si simplu efectul unei gauri , prin care intra aerul care apoi invadeaza tot compartimentul motor . Prizele de aer trebuie sa fie doar cu efect local , adica sa aduca aer rece si presiune doar unde trebuie si anume la filtrul de aer . Altfel efectul negativ principal este ca motorul sa nu mai ajunga la temperatura de lucru indiferent de temperatura externa . Sylver , parerea mea este ca nu ai amplasat prea bine acel filtru de aer sport . Eu ma gandesc sa amplasez filtrul de aer sport direct la capatul furtului , sa las cutia originala , dar sa scot filtrul stock . E adevarat ca asa nu va fi direct flow , dar va avea un fel de volum tip buffer si la accelerari bruste va avea aer destul si nu vor fi multe modificari de facut . Voi de unde ati luat filtrele de aer ? Eu am gasit marca BMC peste 1.850.000 si mi se pare cam scump . Kituri de admisie si prindere filtru cam la ce pret sunt ? sincer e cam greu sa faci o priza directionata direct spre filtru.....si da recunosc priza lui nui cine stie ce misto da e utila ca dc e pe asa majoritatea SI-AU LIPIT prize.....si recunosc arata mai bine da alea mi se par mai tiganesti...cel putin asta e parerea mea Oricum eu am dat pe filtru meu parca 150 lei si dupa cum ai vazut intra numai prin cap aer...oricum nu-mi placea ala de burete care trage aer prin tot corpu A si are si un sunet mai misto...mai ale in decelerare marius80_eugen credema cai cel mai bun loc posibil.....in alta parte nu are loc si acolo are aer direct cum am mai spus, prin grilaju de la proiector Si cu inghetatul motorului ia incearca sai pui un carton in fata la radiator sa vezi nu cumva se incalzeste mai repede masina? ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma refer la faptul ca trebuie izolata zona in care se gaseste filtrul de aer , astfel incat numai acolo sa vina presiunea de aer . In rest , motorul nu trebuie sa fie in nici un fel influentat de acea priza de aer , cu atat mai putin habitaclul . Eu deja folosesc varianta "cartonului" la radiator , am un fel de blanita si cheder la capota .
Pana la urma cine poate sa-mi spuna si mie ce diametru are corpul clapeta ? (adica sub cutia filtrului de aer ) |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Godzylla |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 04 From: Bucuresti ![]() |
CE E CU PARERILE ASTEA CA INGHEATA MOTORU SI CA NU MAI BAGA CALDURA
IN PRIMUL RAND FILTRU DE AER NU ARE NICI O TREABA CU RACIREA MOTORULUI, RACIREA SE FACE DE CATRE RADIATOR SI LICHIDUL DE RACIRE DIN ACESTA, IAR FILTRUL DE AER ARE ROLUL DE A PURIFICA AERUL CARE URMEAZA SA INTRETINA ARDEREA DIN MOTOR, IAR UN FILTRU SPORT MONTAT CUM TREBUIE ARE PROPRIETATEA DE A DA MAI MULT AER LA MOTOR DECI A INTRETINE O ARDERE MAI PUTERNICA SI DACA AERUL ESTE SI MAI RECE ESTE SI MAI OK PENTRU MOTOR. |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002
- B 28 CJN I Love my car
|
|
Godzylla |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 04 From: Bucuresti ![]() |
IN LEGATURA CU LOCUL DE MONTARE A FILTRULUI DE AER, IN GENERAL SE MONTEAZA IN SPATELE FARURILOR, DUPA CUM SE STIEM, SI FURTUNUL ORIGINAL AL FILTRULUI DE AER DE DSN SI SLZ TRAGE AER TOT DIN SPATELE FARURILOR, DECI LOCUL IDEAL ESTE UNDEVA MAI EXACT IN PARTEA DIN FATA A CONTRAARIPII DE UNDE FILTRUL VA TRAGE NU DOAR AER RECE, CI SI MAI CURAT, SI IN ACELASI TIMP SE POATE FACE SI O MICA PRIZA DE AER CARE SA IMPINGA MAI MULT AER LA FILTRU
|
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002
- B 28 CJN I Love my car
|
|
Godzylla |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 04 From: Bucuresti ![]() |
IAR PRIVIND TEMA PRINCIPALA:
|
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002
- B 28 CJN I Love my car
|
|
Godzylla |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 04 From: Bucuresti ![]() |
B 66 HRF
POTI CUMPARA UN FURTUN TOT DE UNDE AI LUAT SI FILTRUL SAU DE LA ORICINE ALTCINEVA CARE ADUCE ASA CEVA EXISTA UN PRODUCATOR SUPER TARE DE FURTUNE SPECIALE DIN SILICON, CARE ARE NISTE PROPRIETATI ANUME PENTRU A PASTRA PRESIUNEA, FLUXUL SI TEMPERATURA POTRIVITA . CEVA GEN SAMCO, RAID, SAU 57i |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002
- B 28 CJN I Love my car
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca mergeau bagate toate ideile intr-un singur post, nu crezi? Si preferabil scris uman, ca unii mai stim sa citim si literele mici, nu numai majusculele
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klausu25 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 May 05 From: BRAILA ![]() |
Iar ideea ca aerul rece este mai bun pentru motor nu stiu cat de corecta e. Cred ca depinde de ce intelegi prin rece
|
--------------------
Dacia
Supernova
- BR-01-ELF
|
|
pastrama |
![]()
Post
#27
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Aerul rece contine mai mult oxigen, deci ardere mai buna.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
klausu25 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 May 05 From: BRAILA ![]() |
Posibil, doar ca, cu cat e mai rece va creste si consumul de carburant si motorul nu mai functioneaza in parametri normali. De aceea la majoritatea automobilelor exista undeva pe la filtrul de aer o clapeta "vara/iarna". Iti aduci aminte? Era pana si la Dacia 1310
Si inca o chestie: si pe Everest aerul este rece dar oxigen mai putin This post has been edited by klausu25: 10 Feb 2006, 22:57 |
--------------------
Dacia
Supernova
- BR-01-ELF
|
|
pastrama |
![]()
Post
#29
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
<<Aerul rece contine mai mult oxigen, deci ardere mai buna. >>
<<Bine...aerul cald contine mai putin oxigen. >> Si eu care credeam ca procentul de oxigen din aer e fix (in conditii de altitudine constanta). In schimb aerul rece e mai dens decat aerul cald, de aici si cantitatea de oxigen mai mare in acelasi volum de aer rece fata de aerul cald. Nu incurcati VOLUMUL cu MASA. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 23:06 |