DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intrebare, mufe bord si carburatie

micutu82
post 6 Mar 2006, 10:07
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Am si eu o intrebare. Am cautat pe forum dar n-am gasit nicaieri o astfel de intrebare icon_mrgreen.gif Am avzut prin carrefour compresor. Intrebarea mea este urmatoarea. COmpresorul are un cap o mufa care trebuie bagata intr-o alta mufa undeva pe bordul masiniii. UN prieten mi-a spus ca se scoate brigheta propriu-zisa si se baga in locul udne se baga bricheta ca se potriveste. Este adevarat? adica la masini cu timpul nu s-a modificat forma brichetei? sau grosimea? mentionez ca am o berlina din 94


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 6 Mar 2006, 10:31
Post #2


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




e standard, ar trebui sa mearga fara probleme.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 6 Mar 2006, 10:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Deci daca bricheta merge...si asta trebuie sa mearga? mersi pt raspuns


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 8 Mar 2006, 12:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Verifica manometrul compresorului. La mine era stricat si mergeam cu rotile la 3,5 atm.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 8 Mar 2006, 19:38
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Am presupus ca daca au garantie un an sunt oarecum bune biggrin.gif si e oarecum bine reglat manometrul smile.gif dar cum se verifica manometrul? mi le umflu la 2 atm si apoi ma duc la vulcanizare?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 8 Mar 2006, 21:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Vroiam sa spun ca se strica repede, din cauza vibratiilor.
Sa fi atent, daca ti se pare ca rotile sunt "beton" la 2atm verifica presiunea cu altceva.
Nu zic ca nu e bun un compresor, e mai usor sa te uiti la el decat sa dai la pompa. Doar ca nu strica sa ai si un manometru de 5 lei pe langa el.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 8 Mar 2006, 21:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




O sa-mi iau cred, dar atunci imi iau si un manometru separat smile.gif ca sa fiu mai sigur smile.gif si ca sa nu mai deschid alt topic are careva cric d-ala din carrefour? de 2-3t? sunt bune? stabile? ma refer la cele hidraulice. Si o alta intrebare ar fi..surubul acela de la carburator cu arc care regleaza sa bage mai multa benzina sau aer daca se umbla la el apar diferente mari de consum de benzina la 100km?

This post has been edited by micutu82: 8 Mar 2006, 21:38


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Mar 2006, 00:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




ala e surubul de reglare a amestecului.
daca amestecul este imbogatit sau saracit iti va consuma mai mult.
diferentele nu sunt chiar asa de mari, dar iti va consuma la relanti mai mult si motorul nu va merge "rotund"

This post has been edited by marius-gabriel: 9 Mar 2006, 00:29


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 9 Mar 2006, 15:54
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Problema e ca imi umblase cineva la surubul ala si nu mai mergea rotund la relanti, si l-am strans o tura si acuma merge bine la relanti. Deci e de bine ce-am facut wink.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Mar 2006, 12:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(micutu82 @ 9 Mar 2006, 15:54)
Problema e ca imi umblase cineva la surubul ala si nu mai mergea rotund la relanti, si l-am strans o tura si acuma merge bine la relanti. Deci e de bine ce-am facut  wink.gif
*


Mai stringe-l pina motorul incepe sa mearga iar prost, apoi desfa pina obtii turatia maxima si mers rotund, nu mai mult. Dupa care din surubul obturator restabilesti turatia de relanti. Daca da in nas, mai desfaci acel surub de amestec inca jumatate de tura.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 10 Mar 2006, 18:35
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




QUOTE(diaconuliviu @ 10 Mar 2006, 12:39)
Mai stringe-l pina motorul incepe sa mearga iar prost, apoi desfa pina obtii turatia maxima si mers rotund, nu mai mult. Dupa care din surubul obturator restabilesti turatia de relanti. Daca da in nas, mai desfaci acel surub de amestec inca jumatate de tura.
*




Mersi mutl, am citit topicul ala cu surubul amestec vs...nu mai stiu ce smile.gif si am facut ce ai scris tu. Acu merge foarte bine. Am obs doar ca variaza putin turometrul cu 1 mm dar presupun ca asta poate fi din imperfectiunea daciei sau din cauza faptul ca trebuie sa curat si eu carburatorul biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Mar 2006, 09:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mai deschide surubul cu 1/4-1/2 ture. Asta da, dupa ce cureti bine carburatorul si pui si aprinderea la punct. Astea doua sint tare dependente una de alta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Mar 2006, 09:37
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Bai, ala nu regleaza amestecul, surubul ala regleaza cantitatea de amestec pentru relanti, amestecul e gata facut inainte sa ajunga la surubul ala.Mai aud pe cate unu sau altu ca invartind de surub ii dai mai mult aer, sau mai multa benzen, nimic mai gresit...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Mar 2006, 09:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 13 Mar 2006, 09:37)
[...]
*


Am mai scris pe undeva, repet:

Acel surub singur, regleaza cantitatea de amestec gata preparat. Adica Cam=Cb+Ca.
Prin deschiderea pozitiva a obturatorului si prin duza de aspiratie circula o cantitate de AER, CAdo(duza+obturator).
dozajul (una din formele lui) = Caertota/Cbl=(Ca+CAdo)/Cb
CAdo=cvasiconstant. Cb si Ca variaza.
f=(Ca+CAdo)/Cb= Ca/Cb+CAdo/Cb.
Ca/Cb=cvasi constant (jiclor relanti si jiclor aer relanti=sectiune constanta.
f=CAdo/Cb+K.
Singura variabila de aici ramine Cb, in oarecari limite.
Fa graficul si vezi daca f=constant se verifica. Daca da, acel surub variaza doar cantitatea globala de amestec, daca nu, regleaza in oarecare masura si dozajul. Din el si din obturator se jongleaza la RAR sa iasa gazele (daca aprinderea e ok).

Deschizind acel surub inca jumatate de tura se imbogateste amestecul la relanti. Aici datorita umplerii proaste si a emulsionarii imperfecte, apar zone cu amestec mai sarac sau mai bogat, care ard diferit ca viteza, mai ales in zonele de la limita de inflamabilitate,de aici aparind oscilatiile.
Din acest punct de vedere e bun acel UIS si tot buna solutie au adoptat rusii pe Ozon, unde amestecul la relanti se face tangential.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 14 Mar 2006, 09:56
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




D-aia am avut eu prob smile.gif am fost sa-mi fac ITP si mi-a miscat ala de surub cand mi-av erificat gazele si apoi mi l-a lasat asa nu mi-a mai reglat-o cum trebuie. Oricum mi-am facut-o eu datorita celor spuse de tine blush.gif Din partea mea puteti inchide topicul




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Mar 2006, 09:12)
Am mai scris pe undeva, repet:

Acel surub singur, regleaza cantitatea de amestec gata preparat. Adica Cam=Cb+Ca.
Prin deschiderea pozitiva a obturatorului si prin duza de aspiratie circula o cantitate de AER, CAdo(duza+obturator).
dozajul (una din formele lui) = Caertota/Cbl=(Ca+CAdo)/Cb
CAdo=cvasiconstant. Cb si Ca variaza.
f=(Ca+CAdo)/Cb= Ca/Cb+CAdo/Cb.
Ca/Cb=cvasi constant (jiclor relanti si jiclor aer relanti=sectiune constanta.
f=CAdo/Cb+K.
Singura variabila de aici ramine Cb, in oarecari limite.
Fa graficul si vezi daca f=constant se verifica. Daca da, acel surub variaza doar cantitatea globala de amestec, daca nu, regleaza in oarecare masura si dozajul. Din el si din obturator se jongleaza la RAR sa iasa gazele (daca aprinderea e ok).

Deschizind acel surub inca jumatate de tura se imbogateste amestecul la relanti. Aici  datorita umplerii proaste si a emulsionarii imperfecte, apar zone cu amestec mai sarac sau mai bogat, care ard diferit ca viteza, mai ales in zonele de la limita de inflamabilitate,de aici aparind oscilatiile.
Din acest punct de vedere e bun acel UIS si tot buna solutie au adoptat rusii pe Ozon, unde amestecul la relanti se face tangential.
*




--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 22:46
Forum Renault