DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> turatie motor dacia papuc ~1600, ralanti si sarcina

eurocat
post 15 Feb 2006, 11:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 February 06




Nu sta in turatie constanta ,la relanti.S-a umblat de "mecanicii" de la service Baneasa la aer ,carburator dublu corp! Au dat aerul la max ?! In sarcina da in nas.
Cind accelerez in sarcina ramine cam mult ambalata..nu stiu cat de expresiv suna..
A fost no masina tare buna pana sa-si bage mecanicii mana in ea...Mergea brici !
Care este ordinea de reglare aprindere carburatie ? Ce tipicuri sa aibe ?
Am schimbat electrovalva si d-abia am reusit sa o fac sa stea cit de cit la ralanti !
Nu mai stiu ce sa-i fac.M-am cam blocat! Astept sugestii Pls ! sad.gif


--------------------
dacia papuc dacia 106-0 - B-18-YTJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike2madalin
post 15 Feb 2006, 16:22
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 17 September 05




pai verifca pompa de benzina, poate a prins pe undeva un dop de gheata pe tur, curata jigleoarele, uiate la buji


--------------------
Dacia 1310 Lada 1200 1989 1989 - BH 05 CHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 15 Feb 2006, 22:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




du-te cu carburiciul la reglat pe banc.nici cel mai adevarat mecanic nu-si baga nasul intr-un dublu-corp.mergi pe reglaje stiintifice.nu stintifice din ochi si ureche.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocat
post 15 Feb 2006, 23:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 February 06




Unde gasesc atelier pt reglare pe banc,va rog?
Pt carb dublu corp , de dacie ~1600 ?
eventual mai aproape de baneasa ?
Nu de alta da masina sta...
Azi am mers cu ea dar la acceleratie parca se inneaca,sau nu-in vine benzina suficient , nu-mi dau seama prea bine ce e...

This post has been edited by eurocat: 15 Feb 2006, 23:57


--------------------
dacia papuc dacia 106-0 - B-18-YTJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 17 Feb 2006, 13:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




ce reglat pe banc?
cate cunostiinte d-ale voastre au reglat pe banc, si merge brici fara ajustari? nu inteleg ce va tot bateti voi capul cu carburile astea romanesti..nu le veti da in veci de cap, nu seamana unul cu altul; orificiile interioare sunt decalibrate, jiglerele nu mai zic..sa va uitati la un jigler de brasov si la unul weber adevarat..se vede cu ochiul diferenta

in alta ordine de idei..ce poti regla la un carb?nivelul in camera, singurul care are legatura cu mersul, si relantiul..adica aerul
restul este fix, calculezi si pui jiglerele de aer si benzina..ce naiba reglati voi pe banc?

spala klumea carbul, curatal bine, vezi sa nu traga aer fals..cam asta e la ce zici tu ca ai...apoi vezi traseul de benzina...nimeni nu se uita la pompa, la filtru, si aprindere

benzineste, scanteieste, trebe sa mearga, da-o naibii, ca nu-i mai desteapta ca noi, tot de om e facuta


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
against
post 19 Feb 2006, 20:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 17 February 06




bai omule,de ce crezi ca s-au inventat bancurile alea?este adevarat ca este slaba calitatea pieselor,dar la dublucorb ai mai multe jiclere si mai multe reglaje.in plus weber nu este ptr dacie,deci fiecare carb cu treaba si masina lui.totul este calculat,caci altfel am putea sa punem si carb de oltcit pe nova ca seamana dar... nu rasare.pe banc se masoara niste valori(depresiuni),debite si in plus ca ti-l desface un profesionist.


--------------------
bmw audi quattro bmw audi quattro - CT 00 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2006, 21:03
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.610
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pe site-ul Redline Webber se recomanda reglajul pe masina, dupa ureche. Adica reglajul ralantiului si aerul. Nivelul de benzina e la carte scris.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 20 Feb 2006, 11:51
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




domnu impotriva tuturor, e gratis sa te bagi in seama, asa-i?
da sa dai un sfat, nu mai zic de stiut principiul de functionare al carbului, niste efecte p-acolo, speciale biggrin.gif, e greu , nu? de dat din gura e usor, cu folos e mai greu

ceea ce am spus n-am spus dupa ureche, ci din experienta..cred ca imaginea din dreptul meu spune tot

carbul din imagine este un weber, motorul de 1.6 il amorseaza f bine, merge putin bogat, ceea ce este bine, raceste pistoanele
reglati relantiu ( ca asta e singurul care se regleaza), dupa ureche, sa mearga rotund

dc intr-adevar vreti ceva mai mult, cumparati un set de reparatie original, nu romanesc


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
against
post 20 Feb 2006, 22:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 17 February 06




vad ca te ataci serios.esti stresat?ce experienta?din poza pot sa imi dau seama doar ca stii care este acceleratia pe carburator.daca tu imi reglezi mie un carburat romanesc dublucorp(dereglat) ca atunci cand iese din fabrica,te iau angajat pe 20.000.000.lasa-ma cu weber ca omul care a deschis topicul are carb romanesc.nu mai bateti campii in flegme de mari mesteri.veniti cu argumente stiintifice.


--------------------
bmw audi quattro bmw audi quattro - CT 00 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 21 Feb 2006, 09:09
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




frate esti nebun? nu mersi, pt angajare. cum poti sa scoti prostiile astea? ai desfacut vreodata un carb? sa vezi ce e in el? ai privit vreodata unul in sectiune? ai vazut principiile pe care functioneaza? tu chiar nu intelegi ca la un carb poti sa reglezi doar relantiu? restul sunt fixe? sa-ti explic ce-i ala relanti?-turatia de mers in gol, pe circuit separat fata de circuitul de sarcina si cel de imbogatire! eu am vazut comaparatia intre romanesc si strain, si se vede cu ochiul liber ca nu seamana; plus ca mai e si benzina de rahat..filtrele alea nu-s doar de dragul de a fi

asta deja tinde sa devina o problema, prea multi habarnisti care se baga in seama..ti-e si lehamite sa mai scrii pe forum..iar scandal, iar nervi..de invatat ceva bun si de pus mana la lucru, practic..mai greu


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
against
post 23 Feb 2006, 21:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 17 February 06




daca o sa te uiti la un carb dublu romanesc ai sa vezi ca ai undeva niste gauri in care ai niste reglaje.NU-MI MAI VORBI DE WEBER.


--------------------
bmw audi quattro bmw audi quattro - CT 00 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 Feb 2006, 19:55
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 27 Feb 2006, 00:29
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(cristidb @ 24 Feb 2006, 19:55)
Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum.
*


TOT RESPECTUL.l-ai facut sa taca.unii se cred mai instruiti decat niste ingineri care au proiectat asa ceva(copiat).nu degeaba consumul poate sa iti creasca pana la 25% daca umblii aiurea(si sigur nu este din relantii si aer radmasa.gif )


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 14 Mar 2006, 14:55
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




eurocat> carburatorul se regleaza pe banc la Auto Marcus Grup, dupa Cora. Costa 50 de lei (asta vara) si presupune desfacere, curatire, reglare. Dupa ce il face il pune pe masina si nu mai umbla la nimic. eu l-am facut asta vara (dublucorp nova) si merge beton. Cei care au cunostistinte avansate si experienta poate pot sa-l regleze dupa ureche; restul nu cred.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 21:16
Forum Renault