accelereaza greu din a 3-a, Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
accelereaza greu din a 3-a, Dacia 1300
Merlucius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|||
Leo_neb1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 February 06 ![]() |
incearca sa reglezi corect avansul!
|
--------------------
Dacia
1310 break / 1990
Supernova Clima / 2001
- b-27-wza
|
|
incubus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
da, incearca sa verifici si sa reglezi avansul si in special cel vacuumatic, caci asta e cel care iti da putere motorului in sarcina; cu cat treci intr-o treapta de viteze superioara, cu atat motorul este mai solicitat la o aceeasi apasare a pedalei de acceleratie
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai cauze ar putea fi mai multe, in special avansul, sau poate e infranata, sau verifica sa nu cumva ca clapeta de pornire la rece sa se fi intepenit
![]() Vei sa nu fie si membrana sparta, defectiuni ar fi multe dar... cauta principalele defectiuni. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#5
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
aaaa...suportati-mi si ultima intrebare legata de asta: pistonul 1 e cel de langa elice, right?
Restul am inteles: scot bujia, bag bat de lemn pe capul pistonului pt ca e negru in motor si nu deslujesc pe-acolo, cobor pistonasul cela cu ajutorul elicei pana e jos-jos, ma opresc, iau mana de pe elice si ma uit la cama cu pricina si daca nu-i, cocot eu platina peste cama rotind delcoul. Simplu ![]() |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
tedy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu.Pistonul 1 e cel dinspre volan si nu il cobori.il lasi sus in PMS,apoi pui contactul,tragi delcoul spre radiator si incepi sa rotesti spre volon tinand fisa centrala aproape de masa.Cand ti-a dat scanteia ala e avans zero.Dupa nevoie il maresti dar cate putin,nu dintr-o data
edit: cand pistonul e sus ,uita-te si la semnul de pe volant sa fie in dreptul semnului de pe carcasa ambreiajului,asta ca sa fii sigur ca pistonul 1 e fix in PMS,bafta This post has been edited by tedy: 8 Mar 2006, 23:14 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Merlucius, e foarte usor, stii ca exista brichete cu acel led albastru, scoti bujia de la cinindrul nr 1 ( cel dinspre volant<=) tragi de elice, pana ce pistonu a ajuns in pmi ( punctul mort interior), daca ai aceea bricheta cu led, vezi capul pistonului, sau poate ai alta sursa de iluminat, iar dupa ce ai adus pistonul in pmi, scoti capacul delcoului, si te uiti la platina, sa fie pa varful camei, si gata, ai terminat, asta e metoda pe care imi place mie sa o aplic. Desigur exista mai multe metode...
![]() Dupa cum spui tu, cred ca altele ar fi problemele, uitate in carburator si dai cateva sprituri, vezi daca pompa de repriza sprituie, mai pot fi probleme, jicloare decalibrate, clapeta de porniree la rece ramasa pe pozitia inchis, sau partial inchis, controleaza camera de nivel constant. P.S. tedy de ce sa mareasca avansul?????? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
tedy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Omul a zis ca are motorul uzat si atunci depinde cum cere el,nici o masina nu merge cu avansul la aprindere zero,poate doar dricurile
![]() ![]() Si PMI e ala de jos,ala de sus care il vezi prin gaura bujiei e PMS -punctul mort superior,acolo unde are loc explozia,bafta This post has been edited by tedy: 9 Mar 2006, 20:57 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#9
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
sorry EUROPE dar cred ca voi face ce a zis tedy pt ca pare mai in tema si in plus stiu sigur ca am invartit odata de delcou aiurea si in m od okiometric (si fara sa am ce face
![]() ![]() Hai ca ma apuc de treaba acum pana nu vine o noua iarna tnx 2 all Edit cu oops: pai mi-am adus aminte ca un mecanic a introdus la motor trebusoara aia cu furtun pe afara si intreruperi de alte furtunase. Mi-a zis omu' ca sa astup la intrarea in carburator cu un dop anume dar inca nu am gasit ceva potrivit si acea gaura este inca destupata. Poate ca e si din cauza asta?? Trage aer fals ? (ce expresie... dar cred ca se potriveste aici ![]() This post has been edited by Merlucius: 10 Mar 2006, 09:38 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(tedy @ 9 Mar 2006, 20:53) [...] Si PMI e ala de jos,ala de sus care il vezi prin gaura bujiei e PMS -punctul mort superior,acolo unde are loc explozia,bafta Din cauza folosirii timp indelungat a doua seturi de termeni se ajunge la contradictii inutile: 1 PMI-Punct Mort InFerior-ala de jos PMS- -Punct Mort Superior-ala de sus terminologia e veche, se foloseste tot mai rar. 2. PMI Punct Mort InTerior - cel de sus, din interiorul cilindrului PME Punct Mort Exterior - cel de jos, dinspre exteriorul cilindrului. Asta e terminologia mai noua, actualmente folosita mai des. @ Merlucius: esti incepator tare, scuze, nu iti aduc ofensa. Tocmai de aceea iti propun altceva: Scoti schimbatorul la punctul mort ("pe liber") Scoti capacul delco. Rotesti de la "paleti" pina acea lamela a rotor-distribuitorului (lulelei, pipei) tinde sa ajunga orientata spre aripa stinga, perpendicular pe motor, urmarind in acelasi timp ca semnul de pe volanta sa fie aliniat cu cel de pe carcasa ambreiajului. In pozitia aceea vei avea pistonul 1 la PMI (PM InTerior, sus). De aici, scoti fisa centrala de la delco, rogi pe cineva s-o tina la 2-3 mm de masa, pui contactul, rotesti in sens orar de delco apoi in sens antiorar usor, pina cind apare scinteia. Dupa care "opresti" contactul, montezi totul la loc, pornesi motorul, il incalzesti la 80 grade uleiul, pornesti motorul si eventual rotesti un pic antiorar delco pina creste turatia dar fara sa ai rateuri in toba. Da, pe acolo trage aer dar NEFILTRAT, asa ca astupa gaura aia. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Merlucius |
![]()
Post
#11
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
facut asa.turatie marita sensibil.tot nu vrea.nu vreau sa schimb motor.clapeta carburator pozitie ok.ok si cu folosirea socului.mai trb sa-i fac ceva dar nu stiu ce.impiedic poporul conducator din spatele meu cand plec de la semafor pt ca nu prind viteza decat cea a melcului, in timpul rezonabil of course.
|
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
danny_b |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Merlucius @ 12 Mar 2006, 14:07) facut asa.turatie marita sensibil.tot nu vrea.nu vreau sa schimb motor.clapeta carburator pozitie ok.ok si cu folosirea socului.mai trb sa-i fac ceva dar nu stiu ce.impiedic poporul conducator din spatele meu cand plec de la semafor pt ca nu prind viteza decat cea a melcului, in timpul rezonabil of course. Daca nu e cu suparare la ce viteza schimbi din a 2 a in a 3 a?Vezi ca daca schimbi prea repede normal ca nu prinzi viteza.Daca e cv.cu 4 faci schimbarea de la 40 km/h in a 3 a, mai ales in oras .Ma alatur si eu de cei care au scris mai sus in ce priveste reglarea aprinderii.Eventual verifica si circuitul de sarcina din carburator sa nu fie infundat partial. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#13
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
daca astept sa "prind" 40 km/h cu a 2-a risc "sa-mi iau ban" de la concetateni pt bruiaj fonic
![]() Am sa ma obisnuiesc cu ideea si asta e..bine ca nu sunt speed fan ![]() This post has been edited by Merlucius: 12 Mar 2006, 21:17 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 11:13 |