DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Faza scurta pe un singur far, Al doilea e de forma

bygy007
post 29 Jul 2007, 23:09
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(miki_stan @ 29 Jul 2007, 19:51)
Salut , am gasit problema sad.gif de la blocul de lumini era. eu am avut becuri de 40-45W si am pus de 55-60 W , mai grav e ca nu am nici releu pe faruri:( se poate schimba placuta aia mica din blocul de lumini care face trecerea de pe faza scurta la faza lunga ?? adica se gaseste de schimb componentele din el ? ca am auzit chiar azi ca "blocul de lumini nu se repara!" un bloc de lumini nou e prea scump pentru mine biggrin.gif. multumesc pentru sfaturi. bafta in continuare. Salut .
*


care piesa uitat-te si spune-mi http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=857870


la o putere de 60W pe faza nu ar trebui sa ai probleme

This post has been edited by bygy007: 29 Jul 2007, 23:20


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 30 Jul 2007, 17:25
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Salut, piesa care face comutarea intre faza lunga si scurta. tablita aia mica ., am intrebat azi la magazin de piesele din blocu de lumini, si nu au , in schimb am gasit un bloc de lumini la 55 ron nou, de Iasi. nu l-am cumparat inca , stau prost cu banii sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jul 2007, 21:55
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu gasesti tu un bloc la mina a doua , eu am luat din tirg unul cu 50.000 acum 3 luni


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 31 Jul 2007, 11:11
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Salut, am rezolvat problema smile.gif era de la un nit sad.gif nu trecea curentu prin el; l-am inlocuit cu un surub si acum merge cool.gif , Multumesc dacia club. O zi buna.

Attached thumbnail(s)
3.jpg ( Size: 299.92k ) Number of downloads: 62


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 18 Jul 2008, 17:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut am si eu o problema cu un far,adica daca dau faza lunga merge ok daca revin inapoi la faza scurta becu de pe stanga se apride mai greu adica este mai slab in intensitate deat cel din dreapata am incercat sa schimb si becuri dar nica am mai obs ca daca scot masa nu se stinge de tot ci sacade in ntensitate destul de mult, nu am releu pe scurta doar pe lunga instalatia este noua de 1310 fara turometru modelu cu 4 faruri. voi ce pare aveti??


<span class='edit'>18 Jul 2008, 20:12:</span>
are cineva idee de unde ar putea fi??? eu mam gandit direct la blocu de lumini

This post has been edited by kindeeru56: 18 Jul 2008, 20:13


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JmEk
post 18 Jul 2008, 21:48
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 May 08




am patit la fel cu dacia mea cu faza scurta...asa am zis si eu ca sunt becurile dar nu a fost asa....au fost acele rezistente...daca o sa te uiti pe capacul de la rezistente ai desenat care apartine fazei scurte....schimba-le si vei vedea diferenta.
PS vezi ca au amperaj diferit.ce scoti pui nou de acelasi amperaj.


--------------------
Dacia Logan Logan F2 2008 Preferance - IS-62-B**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 18 Jul 2008, 23:35
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ce rezistente???? poate sigurante acelea sunt ok sunt independente pe ficare far daca le scot pe rand ST si DR se sting de tot fiecare in parte


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 19 Jul 2008, 02:53
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Omul spunea in alt topic ca e afon total in auto - e clar ca a vrut sa te ghideze spre panoul de sigurante.

Daca era de la bloc facea la fel pe ambele faruri. Mai poate fi de la instalatia electrica (fire), in mod special zona ce trece pe langa radiator (poate sa fie prinsa sub muchia lui). Incearca sa verifici si masa de pe partea aia (zona oxidata).


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JmEk
post 19 Jul 2008, 09:07
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 May 08




QUOTE
Omul spunea in alt topic ca e afon total in auto - e clar ca a vrut sa te ghideze spre panoul de sigurante.




Corect...eu v-am spus ce am facut la mine si a mers...acum nu stiu denumirile...dar nu vreau sa va induc in eroare....
mii de scuze.
Toate bune


--------------------
Dacia Logan Logan F2 2008 Preferance - IS-62-B**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 07:51
Forum Renault