DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> TOBE INOX PENTRU SOLENZA, CAZUTE IN GARANTIE

cristian scintei
post 9 May 2006, 19:29
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 3 March 06




QUOTE(Diac @ 9 May 2006, 18:32)
Esapamentul Borla e compus, dupa cum ai vazut in sfarsit, din trei elemente. La montare trebuie mare atentie ca sa nu bata in caroserie, arc sau punte. Teava intermediara si toba finala trebuie potrivite cu mare atentie. La mine mecanicul a lucrat destul de mult, cam o ora. A trebuit inclusiv sa taie si apoi sa resudeze unul din carlige, ca totul sa fie ok. Nu bate de nimic.  smile.gif
Vezi ca toba mai are si un zgomot specific la decelerare. Seamana cu un zgomot metalic, dar nu e, ca nu bate de nimic.
*


Nu este o regula ca trebuie sa fie neaparat din 3 piese, asta depinde de tip, model, etc (la Logan de exemplu sunt dintr-o singura bucata) iar demontarea si montarea la mine nu a durat mai mult de 25 de minute, facute de o singura persoana. Dar daca nea ciocan incepea din fata cu detenta dupa aia teava aia scurta si la urma punea finala nu era nici o problema, dar cand m-am uitat eu, el incerca sa imbine teava scurta cu finala pusa pai cum naiba sa vina ca doar nu sunt din cauciuc si se indoaie. Iar la tine daca zici ca a fost nevoie sa resudeze un carlig si sa le pozitioneze, atunci ori tobele nu au fost exact pentru supernova-solenza ori fabrica le-a pus prost urechile alea, ori mecanicul tau a fost la fel de bun ca al meu. Chiar daca am pus 3 seturi de tobe Borla in decurs de vreo 13 luni ca mufare si pozitionare au venit absolut perfect fara nici o ajustare. La mine batea pentru ca un carlig mai lung cu vreo 2-3 mm atingea sub bara de o parte metalica a caroseriei.


--------------------
solenza scala - is-72-cjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 9 May 2006, 22:51
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.011
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




In primul rand, din cate am vazut, pozitia tobelor la supernova/solanza e destul de aiurea, nimic nu este drept, finala e putin inclinata, traseul trece foarte aproape de multe alte elemente in zona puntii spate. Dar asa a fost proiectata masina. Cu tobele Borla din inox trebuie sa faci multe ajustari ca sa le montezi corect pentru ca sunt din trei elemente si nu din doua ca cele de fabrica sau Conex. Mecanicul trebuie sa aiba astfel muuuuuulta rabdare ca totul sa fie ok.
La final am fost multumit de rezultat si nu mi-a parut rau de banii dati.
Cred ca si tu vei fi in sfarsit multumit, iar capitolul tobe pentru tine e terminat.

This post has been edited by Diac: 9 May 2006, 22:53


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian scintei
post 10 May 2006, 08:48
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 3 March 06




QUOTE(Diac @ 9 May 2006, 23:51)
In primul rand, din cate am vazut, pozitia tobelor la supernova/solanza e destul de aiurea, nimic nu este drept, finala e putin inclinata, traseul trece foarte aproape de multe alte elemente in zona puntii spate. Dar asa a fost proiectata masina. Cu tobele Borla din inox trebuie sa faci multe ajustari ca sa le montezi corect pentru ca sunt din trei elemente si nu din doua ca cele de fabrica sau Conex. Mecanicul trebuie sa aiba astfel muuuuuulta rabdare ca totul sa fie ok.
La final am fost multumit de rezultat si nu mi-a parut rau de banii dati.
Cred ca si tu vei fi in sfarsit multumit, iar capitolul tobe pentru tine e terminat.
*


Asa este. Acest lucru trebuia sa se intample din prima nu sa apelez la OPC pentru rezolvarea ei. Va dati seama ca nu m-am dus la distribuitorul Borla ca sa comand tobe din tabla. Eu nu am afirmat ca Borla nu produce poate si tobe de calitate dar tiganeala care a avut loc pe traseul fabrica-distribuitor-vanzator si mai ales acel raspuns penibil al lor cu trecutul raului a facut sa se vada adevaratul nivel la care se afla ei in acest moment. De fapt si directorul de la service a zis "nu v-a suparati dar eu mai am doua firme care imi aduc tobe de inox (nu dau nume ca sa nu se mai zica ca fac reclama sau antireclama) dar aceasta este slabuta, fapt ce se reflecta si in pretul lor". Totusi intr-un final userul Borla poate raspunde la 3 intrebari? 1. De ce au trimis primele doua seturi de tobe cu eticheta de INOX fara sa aminteasca nici un cuvant de feritic sau alt aliaj si paradoxal cu o garantie mai mare decat actualele tobe de inox. 2. Cum a-ti putut fi atat de penibili in raspunsul vostru la testul realizat pe primul set de tobe? 3. De ce de la al doilea set de tobe nu a-ti mai zis absolut nimik, daca stiati ca a-ti avut dreptate de ce nu a-ti contestat rezultatul OPC si mai ales din ce material mai prost puteau fi realizate tobele astfel incat dupa 1 luna si un pic sa fie in halul asta de ruginite si sa curga si condensul din ele. D-le Diac chiar si eu sper ca acestea sa fie ultimul set de tobe, oricum niciodata pe nici o masina eu personal nu voi mai pune Borla chiar daca le garanteaza si Presedintele Romaniei.


--------------------
solenza scala - is-72-cjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanB
post 18 May 2007, 16:38
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Diac @ 9 May 2006, 23:51)
In primul rand, din cate am vazut, pozitia tobelor la supernova/solanza e destul de aiurea, nimic nu este drept, finala e putin inclinata, traseul trece foarte aproape de multe alte elemente in zona puntii spate. Dar asa a fost proiectata masina. Cu tobele Borla din inox trebuie sa faci multe ajustari ca sa le montezi corect pentru ca sunt din trei elemente si nu din doua ca cele de fabrica sau Conex. Mecanicul trebuie sa aiba astfel muuuuuulta rabdare ca totul sa fie ok.
La final am fost multumit de rezultat si nu mi-a parut rau de banii dati.
Cred ca si tu vei fi in sfarsit multumit, iar capitolul tobe pentru tine e terminat.
*


cat a costat pana la urma? si unde anume ai facut-o?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 20 May 2007, 09:51
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.011
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




service Pilot in Pantelimon. Acum un an cand le-am luat costau aproximativ 600 RON cu tot cu motaj.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 20:02
Forum Renault