Tub dispersor, unde se monteaza?
![]() ![]() ![]() |
Tub dispersor, unde se monteaza?
destrug |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia1310
1310
- b15bww
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca nu ai desfacut un carb?
lasam gluma deoparte . tubul dispersor vine sub jiglerul de aer cel de 170 (dar ca sa-l scoti ai nevoie de un ac cu varvul indoit la 90 de grade cca 2 3 mm de la varf. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 3 Apr 2006, 20:13) Inseamna ca nu ai desfacut un carb? lasam gluma deoparte . tubul dispersor vine sub jiglerul de aer cel de 170 (dar ca sa-l scoti ai nevoie de un ac cu varvul indoit la 90 de grade cca 2 3 mm de la varf. Si trebuie dat capacul carbului jos pentru a ajunge acolo...nu ai mentionat..poate omul nu stie...zic si eu.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
destrug |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 06 ![]() |
Era un banc cu doctorul care a demontat-montat un motor prin teava de esapamant!!
Daca pe restul am reusit sa le montez banuiesc ca n-o sa-mi faca probleme dispersorul asta ,prin teava de alimentare il schimb, mama lui, acum ca am aflat unde se ascunde |
--------------------
dacia1310
1310
- b15bww
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai domne sub jiglerul de aer cel pe care scrie 170
gasesti acest dispersor. Glumisi domne. Dar sincer il poti lasa pe cel vechi. This post has been edited by mihai1677: 3 Apr 2006, 21:24 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
destrug |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 06 ![]() |
Raman dator mihai1677 , maine dimineata trec la treaba.
Am zis ca daca tot l-am primit sa-l schimb si p-asta, poate reusesc sa scad cu un litru doi sub consumul actual(20%). Am schimbat platina, condensator, bujii, pipa, capac delcou ,filtru aer,racorduri aer si acum ultimele jiglerele.Daca nici asa nu scade consumul o vand ca m-a disperat. |
--------------------
dacia1310
1310
- b15bww
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Consum de 20% !!!! mare, verifica si returul sa nu fie infundat, cuiul pontou sa inchida perfect, nivel reglat, plutitoru sa nu fie spart.
Spor la treaba. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
destrug |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 06 ![]() |
Am verificat returul, am reglat nivelul, plutitorul e in regula.
Cum verific daca cuiul pontou inchide perfect? |
--------------------
dacia1310
1310
- b15bww
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Una din metode e sa montezi capacul, sa pornesti motorul si imediat sa demontezi capacul, urmarind daca ai benzina pe la inceputul pantei dinspre stutul de alimentare.
O alta, sa scoti furtunul, sa intorci capacul invers(cu plutitorul in sus) si sa "sugi" stutul, apoi sa tii depresiunea cu limba-stiti voi la ce ma refer. Daca depresiunea dispare, cuiul nu inchide. Alta ar fi un banc de proba cu pompa, manometru si urmarind caderea de presiune in timp. Acuma, ce motor ai? Acele seturi de jicloare sint diferite de la 1300 la 1400. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
destrug |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 April 06 ![]() |
Motor de 1400. In sectiunecuiul pontou e patrat sau hexagonal.
|
--------------------
dacia1310
1310
- b15bww
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.577 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar de ce-i spuneti dispersor cand el e emulsor?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
"Motor de 1400. In sectiunecuiul pontou e patrat sau hexagonal"
In primul rand jiglerele nu sunt la fel, si cel de aer care spuneam ca este 170 nu este de atat ci 155 parca. Cuiul pontou este un con, hexagonal este cel mult partea exterioara a scaunului. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 15:15 |