DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mers innecat, Nu trage in treapta 4 parca se inneaca

egif2001
post 14 Mar 2006, 15:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




Salutare in primul rand.
Sa va explic un pic deci plec de pe loc bag 1,2,3 merge da cam greu .....isi ia cat de cat demarajul da cand dau 4 parca e turbata merge innecat cu tendinte de a muri daca nu ridic piciorul de pe acceleratie.
Toate astea pana se incalzeste motorul bine dupa aia se simte dar un pic mai putin.
Parerea mea e ca tre sa reglez nivelul in CNC voi ce sugerati?


Attached thumbnail(s)
PIC00608.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 37


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Mar 2006, 16:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu mai deschide cite doua topicuri pentru aceeasi problema

Apoi, pentru problema ta, scrie si ce masina ai.

In profilul tau vad Berlina 1400 cmc.

Daca da, tu vrei cu motorul rece sa pleci in tromba? Asta o faci cu socul tras sau cu al impins?
Daca face asta cu socul tras, verifica reglajul socului. Da o cautare, s-a scris cum se face.
Daca problema apare cu soc impins si motor rece, pe vremea asta nu e de mirare.Tot o cautare iti arata cum se porneste/merge cu masina pe timp friguros.

Problema ta se pare ca se mentine si cu motor cald, deci poate fi carburator murdar, filtru aer infundat, aprindere dereglata/bujii defecte/platina impuscata si chiar si nivel neconform in CNC.

Da mai multe amanunte.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egif2001
post 15 Mar 2006, 08:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Mar 2006, 16:00)
Nu mai deschide cite doua topicuri pentru aceeasi problema

Apoi, pentru problema ta, scrie si ce masina ai.

In profilul tau vad Berlina 1400 cmc.

Daca da, tu vrei cu motorul rece sa pleci in tromba? Asta o faci cu socul tras sau cu al impins?
Daca face asta cu socul tras, verifica reglajul socului. Da o cautare, s-a scris cum se face.
Daca problema apare cu soc impins si motor rece, pe vremea asta nu e de mirare.Tot o cautare iti arata cum se porneste/merge cu masina pe timp friguros.

Problema ta se pare ca se mentine si cu motor cald, deci poate fi carburator murdar, filtru aer infundat, aprindere dereglata/bujii defecte/platina impuscata si chiar si nivel neconform in CNC.

Da mai multe amanunte.
*



Merci de raspuns in primul rand
In al doi-lea rand am o berlina din 99
In al trei-lea rand cum am mai si mentionat si cand e calda efectul de innecare e prezent mai putin ce e drept dar e si masina e si puturoasa.
Am aprindere electronica de aia Gotronic (rosie cu led) deci faza cu platina inpuscata cade (ca m-am uitat la ea si e ok si nu e de aia de 30 mii e de aia mai scumpa de fabr engl sau ger nu mai stiu exact).
Reglaje:
-bujii noi cu 0,8(ca am apr. el)
-platina la 0,3-0,35
-reglat tachetii sau culbutorii .... asa la 0,15 cu 0,20 la rece
-avans reglat cu metoda beculet aprindere si semn de pe voalant......
-ei aci e problema 'cred' plutitorul nu e reglat zic io ca lumea ca in mom cand am facut reglajele nu am avut exact nicte scule prof(si faza cu tigara am uitat-o atunci ca la ce frig era am fumat tigarile si... smile.gif ) ca sa am cel 6-7 si cel 13 mm la inchis si la cursa libera respectiv.
-Si ca sa fie treaba buna nici nu a mai vrut sa porneasca ieri
Astept raspuns daca are cineva o solutie ptr bolidul asta adevarat al meu smile.gif


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Mar 2006, 09:07
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(egif2001 @ 15 Mar 2006, 08:50)
Am aprindere electronica de aia Gotronic (rosie cu led) deci faza cu platina inpuscata cade (ca m-am uitat la ea si e ok si nu e de aia de 30 mii e de aia mai scumpa de fabr engl sau ger nu mai stiu exact).
*




Esti al nustiucatelea care vine cu probleme de genul asta, si specifica ca are aprindere electronica...schimb-o sau da-o jos si o sa-ti mearga perfect...si asa Dacia e asa cum e, aprinderea electronica mai lipseste..sa mearga si mai rau popa.gif

Si faza cu platinile..ca nu le impusca cu aprindere, asta de unde ai scos-o? cand aprinderea e naspa(si mai toate sunt mai devreme sau mai tarziu) iti impusca platinile de nu te vezi.

This post has been edited by argon: 15 Mar 2006, 09:13


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buldozer
post 15 Mar 2006, 16:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 19 January 06
From: Iasi




Nu mai porni din trompa la rece ca il omori de tot. Asa e la dacii. Sau poate vrei sa-ti pui set nou. Las-o sa se incalzeasca in timp
.


--------------------
Dacia 1310li break - IS-05-CSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Mar 2006, 08:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(egif2001 @ 15 Mar 2006, 08:50)
[...]
*


In primul rind verifica nivelul si curata carburatorul.
Apoi, daca chiar e inecata la cald, ia vezi si filtrul de aer, nu e obturat sau colmatat?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 03:14
Forum Renault