DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1. Martor frina aprins; 2. frina spate

costi
post 21 Feb 2005, 15:01
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




mai exista in placutele de frina


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badescuflorin
post 21 Feb 2005, 15:05
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(costi @ 21 Feb 2005, 15:01)
mai exista in placutele de frina
*




placutele de frana au alt martor in bord (un cerc inconjurat de niste linii curbe)....si in plus le-am schimbat acum 1500 km


--------------------
Dacia SRN - AG-21-FLR
---FLR---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 21 Feb 2005, 15:33
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Daca ai schimbat placutele trebuie desfacut si sezoru. Daca nu e de la placute atunci pompa de frana poate avea probleme. Mie mi s-a aprins becu de avarie sistem franare si am zis ca s-au dus placutele (la 6000Km ???!!!!) si dupa vre-o saptamana, convins ca placutele sunt abea pe la jumate, mi-a cedat pompa de frana, in mijlocu orasului ... am bagat picioru in frana sa opresc si eu la semafor, s-a dus pana la fund, nici o reactie din partea franei si atunci am tras frana de mana. M-am dus apropae 3m pe cauciucuri cu frana trasa.

Asa ca mare grija.


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badescuflorin
post 21 Feb 2005, 15:48
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(thunder @ 21 Feb 2005, 15:33)
Daca ai schimbat placutele trebuie desfacut si sezoru. Daca nu e de la placute atunci pompa de frana poate avea probleme. Mie mi s-a aprins becu de avarie sistem franare si am zis ca s-au dus placutele (la 6000Km ???!!!!) si dupa vre-o saptamana, convins ca placutele sunt abea pe la jumate, mi-a cedat pompa de frana, in mijlocu orasului ... am bagat picioru in frana sa opresc si eu la semafor, s-a dus pana la fund, nici o reactie din partea franei si atunci am tras frana de mana. M-am dus apropae 3m pe cauciucuri cu frana trasa.

Asa ca mare grija.
*



placutele le-am schimbat de ceva vreme si pana acum nu mi s-a aprins nimic dar cred ca o sa desfac senzorul sa vad daca se stinge martorul.


--------------------
Dacia SRN - AG-21-FLR
---FLR---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 21 Feb 2005, 15:49
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




ce inseamna cedat si ce ti-au facut?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 21 Feb 2005, 15:54
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Nu stiu sigur ce a cedat in pompa dar aveam frana foarte slaba. Adica pe la vreo 30km/h mai aveai sanse sa te opresti in 20-30m cu pedala la podea. Am fost la un mecanic la IATSA bascov in Pitesti si mi-a zis ca s-a dus pompa si am schimbat-o pe garantie. Nu mi-a dat prea multe detalii. oricum tipul e meserias la frane ... dupa schimbare mi-a zis ca ar fi vrut sa-mi faca franele mai tari dar i-a fost mila de mine. Adevaru ca dupa reparatie masina frana mult mai bine decat inainte (cand funtiona normal). Ca idee, el mi-a condus masina de la el de-acasa pana in service, deci a vazut care e treaba.
PS: din cate am inteles atunci am nimerit DNS-ul dintr-un lot cu probleme la pompa.

This post has been edited by thunder: 21 Feb 2005, 15:55


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 21 Feb 2005, 15:56
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




nasol moment; si eu a-si fi facut ca tine (m-as fi gindit la placute) si cum obisnuiesc ca plec ca din tun la stop cind sint primul.......


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 21 Feb 2005, 16:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




A fost nasol. Unu era deja oprit la semafor. Si cand am bagat picioru in frana ... cam tarziu cei drept ... nimic nimc. Norocu meu ca beculetu ala m-a facut sa fiu mai vigilent si nu am stat prea mult sa ma gandes. Am pus mana pe frana si am tras-o la maxim. Eram cu 4 persoane in masina. Oricum, toti pietoni se uitau ca disperatii ... eta si ala opreste ca smecheru biggrin.gif

Si inca ceva. Pt. cei din Pitesti: nu va duceti la Flamicon ca sunt niste fraieri. Iar am probleme cu frana. Pe la 21km am fost la desteptii aia sa-mi regleze sabotii. Nu prea am frana pe spate si mecanicu de la IATSA mi-a zis ca tre sa regleze sabotii si sa aeriseasca circuitu. Am ajuns intr-o sambata la flamicon, ca nu l-am gasit pe mecanic la IATSA si cum auzisem ca sunt meseriasi, am zis ok sa ma duc. Bun. i-am spus aluia de la Flamicon sa-mi regleze sabotii ca nu mai tine ... etc etc .. el: nu ca trebuie aerisita pompa si gata. Si mi-a aerisit pompa. Dar cum credeti voi. A dat lichidu afara pe la toate rotile. A pus un capac conectat la o butelie de lichid, in locul capacului de la borcan, a bagat lichid si gata. Fara treaba cu pedale cum stiam si eu ca se aeriseste sitemu. Frana tine ceva mai bine ... dar tot prost ... foarte jos si inca e slaba.

This post has been edited by thunder: 21 Feb 2005, 16:27


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badescuflorin
post 21 Feb 2005, 16:11
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




....si pana la urma ce ma sfatuiti sa fac?sa desfac senzorul sa vad daca mai sta aprins sau sa ma duc la un service?
Am inteles ca trebuie o cheie de 22 iar pozitia de desfacut este destul de incomoda.


--------------------
Dacia SRN - AG-21-FLR
---FLR---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 21 Feb 2005, 16:23
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Eu am schimbat singur placutele si nu am reusit sa desfac senzoru ... mi s-a parut incomoda pozitia si cum aveam de gand sa ma duc la un service pt o revizie am renuntat.


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mikki33
post 22 Feb 2005, 22:41
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 February 05




salutare dragii mei ! lasati martorul ala de Frana in pace... la mine sta aprins de vreo 4 ani in bord... dupa ce am aeresit franele.. important e sa tina bine frana si amortizoare bune pt o ,,oprire ,, in timp real...Nu va faceti griji ca e Dacie , nu e BMW sa se aprinda toate becurile din bord smile.gif)) ca nu te ai dus la revizie tongue.gif

Cei drept si la jafum meu deabea mai tine frana... eu merg cu frana de mana pe jumatate trasa ,ca sa o opresc , da nu ma stresez , cui io vand asa io dau
bafta all

This post has been edited by Mikki33: 22 Feb 2005, 22:44


--------------------
Dacia ,Opel NOVA GT ,Vectra 2.0i - Is55mst ,BL-AC 231
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 22 Feb 2005, 22:51
Post #42


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Mikki,

Ar trebui sa iti dau un warn pentru ce ai spus mai sus !

Cum Dumnezeu poti spune "la mine sta aprins de 4 ani" ... cum Dumnezeu poti merge cu o masina la care sta martorul de AVARIE FRANA aprins? ....

Fara a cadea in partea cu atacul la persoana, esti putin cam inconstient.

E adevarat, martorul ala sta aprins din cauza ca senzorul de pe pompa este dat peste cap de la schimbarea placutelor ... dar daca iti mai apare inca o eroare nu ai cum sa o sesizezi. Nu imi pasa de tine, sincer, nu ne cunoastem, nu stiu ce faci si e treaba ta cum ai grija de tine ... dar imi pasa de alti oameni nevinovati care ar putea sa o mierleasca din cauza ta.

Ca sa resetezi senzorul ala nu iti ia decat 5 minute sa o faci singur sau probabil 50Klei la un mecanic.

Pe de alta parte, daca iti faceai revizia tehnica intr-un service autorizat Dacia, ti se reseta senzorul in momentul cand schimbai placutele.

Oricum, NO COMMENT la asa atitudine!


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dintisor
post 5 Mar 2005, 00:01
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 November 04




QUOTE(badescuflorin @ 21 Feb 2005, 14:48)
Salut tuturor,

am si eu o problema legata de martorul din bord (avarie sistem de franare) care sta aprins de vreo saptamana.Am citit topicurile legate de problema mea si in consecinta am efectuat urmatoarele operatiuni:
-am scos papucul de la senzorul de pe pompa de frana dar martorul continua sa stea aprins (desi papucul este scos)
-am scos masca franei de mana si am deconectat papucul de avertizare frana de mana trasa dar martorul din nou ramane aprins.
Intrebarea mea daca are vreun rost sa mai scot senzorul din pompa de frana (cel in care intra papucul) avand in vedere ca martorul ramane aprins si dupa deconectarea papucului,si daca mai exista alt senzor in mecanismul de franare al masinii care sa determine aprinderea lui in bord.
*


Da de acolo este toata smecheria .Acelasi lucru am patit si eu si pina nu am desurubat un pic si apoi am strins la loc nu s-a stins martorul de bord.Dupa aceea totul a revenit la normal.Cheie diametru mare aproximativ 22 sau chiar mai mare. Nu curge lichid stai fara grija si nici nu trebuie sa aerisesti pompa.Bafta.


--------------------
Dacia Supernova - B-xx-WTZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 7 Mar 2005, 13:23
Post #44


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(thunder @ 21 Feb 2005, 17:54)
Nu stiu sigur ce a cedat in pompa dar aveam frana foarte slaba. Adica pe la vreo 30km/h mai aveai sanse sa te opresti in 20-30m cu pedala la podea. Am fost la un mecanic la IATSA bascov in Pitesti si mi-a zis ca s-a dus pompa si am schimbat-o pe garantie. Nu mi-a dat prea multe detalii. oricum tipul e meserias la frane ... dupa schimbare mi-a zis ca ar fi vrut sa-mi faca franele mai tari dar i-a fost mila de mine. Adevaru ca dupa reparatie masina frana mult mai bine decat inainte (cand funtiona normal). Ca idee, el mi-a condus masina de la el de-acasa pana in service, deci a vazut care e treaba.
PS: din cate am inteles atunci am nimerit DNS-ul dintr-un lot cu probleme la pompa.
*


te rog zimi si mie din ce luana si an este Dsn-ul tau ca nici a mea nu franeaza grozav in comparatie cu celellate Dsn-uri conduse de mine.


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamih
post 8 Mar 2005, 18:44
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 31 May 04




@thunder, si eu am aceeasi problema nenorocita. pedala foarte slaba. am facuto de nu stiu cate ori la service si mai mult de o luna nu tine. nu pierd lichid din intalatie. ce trebuie schimbat toata pompa servo, adica oala aia si chestia aia care intra in ea, sau separat doar una din ele? am dsn clima din dec 2000 fabricatie. am 80k, ar trebui schimbate si discurile de frana???


--------------------
astept Logan-ul pe motorina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mikki33
post 12 Mar 2005, 00:12
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 February 05




QUOTE(Liviu @ 22 Feb 2005, 22:51)
Mikki,

Ar trebui sa iti dau un warn pentru ce ai spus mai sus !

Cum Dumnezeu poti spune "la mine sta aprins de 4 ani" ... cum Dumnezeu poti merge cu o masina la care sta martorul de AVARIE FRANA aprins? ....

Fara a cadea in partea cu atacul la persoana, esti putin cam inconstient.

E adevarat, martorul ala sta aprins din cauza ca senzorul de pe pompa este dat peste cap de la schimbarea placutelor ... dar daca iti mai apare inca o eroare nu ai cum sa o sesizezi. Nu imi pasa de tine, sincer, nu ne cunoastem, nu stiu ce faci si e treaba ta cum ai grija de tine ... dar imi pasa de alti oameni nevinovati care ar putea sa o mierleasca din cauza ta.

Ca sa resetezi senzorul ala nu iti ia decat 5 minute sa o faci singur sau probabil 50Klei la un mecanic.

Pe de alta parte, daca iti faceai revizia tehnica intr-un service autorizat Dacia, ti se reseta senzorul in momentul cand schimbai placutele.

Oricum, NO COMMENT la asa atitudine!
*




Bai..ok scuze.. nu mi dati totusi in cap !...cum merg asa... ce sa zic... se opreste si ea cum poate , la revizii intr adevar nu am fost de X ani...da nu va zic de cat , ca pe urma o sa va suparati pe mine ca s destructiv
scuze nu a fost cu intentie , povesteam si eu de masina mea , ca altfel toti de pe aici












--------------------
Dacia ,Opel NOVA GT ,Vectra 2.0i - Is55mst ,BL-AC 231
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 12 Mar 2005, 00:28
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Pt. ZaiR: masina e luata pe 29.04.2002 asa scrie pe factura ... cand e fabricata nu stiu exact dar foarte aproape de data asta ca am asteptat vreo 3 zile sa vina din fabrica ca nu aveau. Cu prima ocazie cand ridic capota la motor ma uit sa vad exact cand e fabricata. Sper sa ma uit maine.

Pt. neamih: Eu am schimbat doar pompa nu si servo. Pompa e chestia aia cu borcanu de lichid si care este prinsa pe servo. Nu stiu ce poate fi, ca si eu am frana slaba ... din nou ... cred ca e de la servo sau de la garniturile de la servo. Cred ca nu mai face presiune suficienta in sistem, pierde pe undeva prin servo toata presiunea. La mine tine dar foarte jos, nu mai ai nici un control, daca vrei sa franezi ceva mai puternic bagi picioru in frana si te rogi sa tina. Nu cred ca discul are vre-o legatura cu faptul ca franele sunt slabe. Sper sa-si dea cu parerea si un specialist pe topicul asta.
Trebuie sa ajung si eu prin service dar nu am timp si se pare ca singurul mecanic in care mai am si eu incredere s-a mutat la alt service ... trebuie sa-l gasesc.

A ... era sa uit ... m-am uitat si eu la senzorul ala de pe pompa si ... surpriza ... nu mi l-au resetat ci doar i-a scos papucu si au lasat firu sa atarne. Am vazut asta dupa vreo 3000km parcursi. Astia sunt chiar imbecili ? Se joaca asa cu viata noastra? Putea sa spuna ca ii e lene si gata, ma duceam la altu sau ma chinuiam eu. mad.gif

This post has been edited by thunder: 12 Mar 2005, 00:34


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Davala23
post 10 Mar 2008, 21:03
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 19 February 08




Si pana la urma cum ramane cu franele slabe care tin foarte jos, iar la aerisire nu tin mai mult de cateva saptamani, desi nu au pierderi de lichid ?


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 15:08
Forum Renault