DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Da rateuri in evacuare, Platini noi, fise noi, capac nou....

nvp_playboy
post 16 Mar 2006, 23:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Am schimbat platinile la un service ...eram imbracat in tol de nunta, (parul carunt dat cu gel pt. Argon), sa nu ma intind peste aripa murdara .
Bun. La 15km bubuie si sparge toba de foc....renunt la ideeea de Macho si ma apuc de ea....platina pusa bine , capac ok. Merg pe bubuiala in acea seara.A doua zi reparatie: toba sudata (in Argon), platina noua. Face la fel: explozie in toba.
Depasit de situatie (cu toate ca am fire de par grizonate -pt a ma recunoaste unii de pe site)merg la "baietzii" care au reusit sa-i schimbe timpii de evacuare.
Instrumente de instrumente, platini noi, bujii,capac, fise, pusa la punct cu stroboscop.....nimic....mers neregulat la relanti si explozii in evacuare. Trei adevarati in ale mecanicii se uita neputinciosi la o problema relativ simpla.
Masina a ramas la ei pentru investigatii.
Parerea voastra?? Astept sfaturi competente , nu literatura ca am 14 cartzi, nici caterinca de .....moderator


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2006, 23:26
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(nvp_playboy @ 3 Feb 2006, 21:58)
CUM AM MAI SPUS...AVEAM 200 000 CAND AM DECIS CA NU SE MERITA SCHIMBUL DE ULEI LA DACIE....DE ATUNCI AM MAI FACUT 160 000  DOAR COMPLETAND CU ULEI  "ARS'" .....ARE UN ZGOMOT FE / FE LA PORNIRE  IN SCHIMB TREC LEJER DE 120KM/H
Becurile la ulei stau aprinse la relanti ....dar nu are o comportare diferita fata de un motor tinut pe ulei bun.
Filtrul de ulei nu e schimbat niciodata(de 160 000).
Consumul de ulei variaza intre 0.5 l -- 1 l la 200---300 km.
Niciodata nu am completat cu ulei nou....doar ulei ars de la alte vehicule......
Divagati de la subiect.......vreau ulei.....
Multumesc celor care au trimis ueiul lor.....ars.....dar sa  dus.........
*



...si vine si intrebarea mea acum...te miri ca are rateuri in evacuare???? blink.gif
Sugerez un schimb de ulei ca ar fi cazul..poate si un filtru...daca se poate cu motor cu tot.. blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 17 Mar 2006, 00:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Asta e chiar tare....
Poate e o supapa de evacuare bulita....
In cazul tau asta ar fi cel mai fericit caz... LolLolLo.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 17 Mar 2006, 12:58
Post #4


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Bah fara caterinca ! biggrin.gif tongue.gif
Intersesanta problema ta omule, vezi la avansul ala ce au mesterit aia ceva prin carburator ?! Ce naiba e ai tare un motor compus din fire, metal, plastic , suruburi peste suruburi fata de un om ?!!

In legatura cu faza aia cu uleiul !?? Cum naiba sa mergi cu ulei ars ? sa nu faci tu schimbul de ulei ce naiba uleiul protejeaza masina e ca viagra cu cat e mai buna cu atat e mai "tare" ! Deci ulei ars= motor ars smile.gif
Macar baga niste aditiv tot face ceva.


popa.gif RIP saracu motor .


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 17 Mar 2006, 18:15
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(nvp_playboy @ 16 Mar 2006, 23:09)
Am schimbat platinile la un service ...eram imbracat in tol de nunta, (parul carunt dat cu gel pt. Argon), sa nu ma intind peste aripa murdara .
Bun. La 15km bubuie si sparge toba de foc....renunt la ideeea de Macho si ma apuc de ea....platina pusa bine , capac ok. Merg pe bubuiala in acea seara.A doua zi reparatie: toba sudata (in Argon), platina noua. Face la fel: explozie in toba.
Depasit de situatie (cu toate ca am fire de par grizonate -pt a ma recunoaste unii de pe site)merg la "baietzii" care au reusit sa-i schimbe timpii de evacuare.
Instrumente de instrumente, platini noi, bujii,capac, fise, pusa la punct cu stroboscop.....nimic....mers neregulat la relanti si explozii in evacuare. Trei adevarati in ale mecanicii se uita neputinciosi la o problema relativ simpla.
Masina a ramas la ei pentru investigatii.
Parerea voastra?? Astept sfaturi competente , nu literatura ca am 14 cartzi, nici caterinca de .....moderator
*



Exploziile in circuitul de evacuare se de obicei se datoresc sistemului de aprindere dereglat.Adica,se evacueaza amestec nears dupa care vine si scinteia cu intirziere.Normal ca pusca .Se poate sa fie delcoul uzat,avansul dereglat.Incearca sa pui un alt delcou de proba,dupa ce in prealabil s-au facut corect reglajele aprinderii.Bafta!





--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 18 Mar 2006, 08:40
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Interesanta problema ta, dar dupa parerea mea, s-ar putea ca supapele de evacuare sa aiba ceva probleme, uitate la scaune, la jocul termic, poate o supapa de la un cilindru nu mai etanseaza pe scaunul ei si atunci asta ar putea fi problema... huh.gif cred... smile.gif verifica tot, apoi decoul, ca sa nu il schimbi degeaba....


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 18 Mar 2006, 18:24
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Problema rezolvata. Nici nu va trece prin cap (dealtfel nici mecanicilor nu le-a venit repede ideea) au schimbat ""PLATOUL " cu platini, parea stramb, acum merge.

Multumesc pentru sfaturile "la obiect "ale unora. Aici se vede cine se pricepe si cine se falfiie pe-aici.


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Mar 2006, 08:55
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(nvp_playboy @ 18 Mar 2006, 18:24)
Aici se vede cine se pricepe si cine se falfiie pe-aici.
*



Eu zic sa devi liderul nostru...te vom admira pana la moarte...
Si nu mai fa topicuri doar de-a dragul de a vedea cine se pricepe.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 08:41
Forum Renault