DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> puterea motorului la folosirea gpl

diaconuliviu
post 12 Apr 2006, 11:35
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 12:42)
[...]si cel mai important au scaunele de supapa dintr-un aliaj de nichel-tunsgen foarte dur. [...]


Scaunele din cite stiu se fac din stelit. Si din cite invatam pe vremuri, si ghidurile ar trebui sa fie din acelasi material.
Uite ce am gasit la definitia sa:
1.
STEL'IT s.n. Aliaj de cobalt, crom, molibden, tungsten, fier etc., dur si inoxidabil, din care se fac instrumente chirurgicale sau piese cu care se lucrează la temperaturi înalte si în medii oxidante. - Din fr. stellite, germ. Stellit.
Sursă : DEX'98 (65204) - claudia

Cred ca e vorba de acelasi aliaj. Daca pentru o chiulasa "dedicata" e nevoie sa folosesti un material pe care ar trebui sa-l folosesti oricum, ma intreb cit e de "dedicata".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 13 Apr 2006, 14:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(argon @ 12 Apr 2006, 13:16)
Gdm, cumva mecanicul ala se referea la cele frantuzesti de pe 1300 ca rezista mai bine? eu asa cred...
*



Mecanicul mi-a zis ca, chiuloasele de la motoarele de 1300 rezista la GPL pentru ca au alt fel de constructie si s-a referit la cele romanesti. Chiuloasele de 1400 cica sunt facute in alt mod si nu rezista la temperatura de ardere mai ridicata a gpl si se strica mai repede scaunul supapelor. Acuma eu nu stiu ce sa zic, ca nu ma pricep la chiuloase, nu stiu daca mi-a servit gogosi.



--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deregetele
post 28 Apr 2006, 12:24
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 April 06





Gandeste-te si la exteriorul unui Cielo, copie dupa Opel Kadett, model care daca nu ma insel a fost scos pe piata cam in anii '84 - '88.

Asa este...cielo este copia dupa opel dar stau sa ma-ntreb acum care arata mai bine un cielo care cum ai spus este copiat sau un logan ..care apropo si el este copiat dupa renault ?


--------------------
dacie/skoda 1310/octavia tour - ct-04-cgi/ct-07-hnc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbk
post 10 May 2006, 15:32
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 19 October 05
From: Bucuresti




Berlina mea are 310.000 km la bord si foloseste gpl-ul din prima saptamana de cand am luat-o (2000). Nu e nici pe departe la prima tinerete, recunosc, dar 310.000 km e mult pentru orice berlina. Totusi a supravietuit pana la aceasta valoare folosind exclusiv GPL... deci GPL-ul dauneaza motorului ...MITH BUSTED...sunt numai vrajeli scoase de super-mecanicii pe care ii gasim in spatele oricarui bloc.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci ambiance 05.2006
VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 10 May 2006, 16:40
Post #35


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




si eu am gpl.totu e in regula pana acum.am facut aprox 10k kilometri cu dacia mea de cand am instalatia, si inainte sa o iau mai avea vre-o 70k kilometri facuti.intr-adevar se simte la demaraje, dar daca te obisnuiesti mere totul perfect.probleme la motor nu am de cand am intalatia, cu exceptia faptului ca mananca ulei.la consumul reglat aproape de minim prinde 110 km/h destul de repede.cand am pus instalatia prindea 130 km/h, dupa reducerea consumului 110.pe benzina tinea 140 sau aproape(mi-a fost ffrica sa ma mai uit la kilometraj, facea masina ca toate alea).poate putea si mai mult da trebuia sa incep sa franez ca se zarea capatul drumului(o curba periculoasa).

Motor 1397, 5 trepte

This post has been edited by ilikecheese: 10 May 2006, 16:41


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 May 2006, 16:44
Post #36


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(dbk @ 10 May 2006, 16:32)
Berlina mea are 310.000 km la bord si foloseste gpl-ul din prima saptamana de cand am luat-o (2000). Nu e nici pe departe la prima tinerete, recunosc, dar 310.000 km e mult pentru orice berlina. Totusi a supravietuit pana la aceasta valoare folosind exclusiv GPL... deci GPL-ul dauneaza motorului ...MITH BUSTED...sunt numai vrajeli scoase de super-mecanicii pe care ii gasim in spatele oricarui bloc.
*



Mai ce sa spun felicitari (nu fac misto deloc). Si eu am GPL de numai 10.000 de km dar cel mai longeviv exemplu pe care il cunosc (nu din auzite) ca sa spun asa este varumiu care are pe un Tico facuti 200.000 numai pe gaz. Masina lui are peste 300.000 km parcursi si am mers si eu cu ea si merge "decent" pentru kilometrii pe care ii are.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbk
post 10 May 2006, 16:53
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 19 October 05
From: Bucuresti




Mersi ionutctn. Intr-adevar si la mine se simt diferente fata de mersul pe benzina: timpi de demaraj mai slabi, viteza maxima mai mica...dar in lucrurile astea nu a excelat niciodata dacia (mai ales in legatura cu viteza maxima, nu am mai avut demult curaj sa vad la cat mai ajunge).Ideea e aceeasi care ai mentionat-o si tu mai sus... in aia 310.000 de km si-a inzecit fiecare ban dat pe instalatie, comparativ cu cheltuielile ce le puteam avea mergand pe benzina.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci ambiance 05.2006
VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 27 May 2006, 12:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




QUOTE(ilikecheese @ 10 May 2006, 17:40)
si eu am gpl.totu e in regula pana acum.am facut aprox 10k kilometri cu dacia mea de cand am instalatia, si inainte sa o iau mai avea vre-o 70k kilometri facuti.intr-adevar se simte la demaraje, dar daca te obisnuiesti mere totul perfect.probleme la motor nu am de cand am intalatia, cu exceptia faptului ca mananca ulei.la consumul reglat aproape de minim prinde 110 km/h destul de repede.cand am pus instalatia prindea 130 km/h, dupa reducerea consumului  110.pe benzina tinea 140 sau aproape(mi-a fost ffrica sa ma mai uit la kilometraj, facea masina ca toate alea).poate putea si mai mult da trebuia sa incep sa franez ca se zarea capatul drumului(o curba periculoasa).

Motor 1397, 5 trepte
*



Eu nu cred ca exista reglaj sport si reglaj economic, ci doar reglaj optim. De ce? Reglajul optim se face pentru a obtine lambda=1 pe cat mai multe plaje de turatii. Cum aerul e ~constant rezulta ca reglajul gazului din robinetul de sarcina e doar unu. Dai mai mult > scade lambda>consum mare, dai mai putin>creste lambda>putere mica, consum ceva mai mic (te cam lasi in acceleratie la o masina cu amestec sacar) si temperatura mai mare in cilindri (cu posibilele consecinte).
Asa e, sau am inteles eu gresit?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 May 2006, 12:28
Post #39


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cum poate aerul sa fie constant? Adica la 4000 rot/min motorul trage la fel de mult aer ca la 1000 rot/min? Tu te auzi ce vorbesti?
Si intre noi fie vorba, lambda de putere maxima e cam 0,9 iar cel de consum minim e vreo 1,1.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 27 May 2006, 16:58
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Referitor la aer am vrut sa spun ca trage cat vrea ea, nu reglezi tu. Diferenta intre lambda de putere, optim si economic e mult mai mica (0.98 vs. 1 vs 1.05), nuante aproape imposibil de obtinut pe masina cu carb. Plus ca reglajul gen RAR, cu masina fara sarcina produce oricum la functionarea in sarcina mare un amestec sarac. Daca vrei musai l=1 pentru forja la 4000 rpm trebuie sa apelezi la Dyno.
PS Eu am descoperit ca mergeam cu l=1,5 si mi se parea aproape OK. M-am dus sa o reglez mai mult de plictiseala si curiozitate. Acum merge parca mai bine ca pe benzina, am castigat o treapta de viteza pe Dealul Negru. Ce-i drept, consumul a crescut cu aproape 1l, dar asta si pt. ca acum ma imbie sa o calc.

This post has been edited by Zaheiu: 27 May 2006, 17:02


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 29 May 2006, 15:31
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Fratilor am mers 110000Km pe gpl si n-a avut nici pe naiba. + ca daca vrei viteza dai drumu la gaz si iei viteza, dar si platesti. Daca vrei economie strangi gazul si mergi...Nu se compara un motor pe gpl care merge mult mai rotund ca unul pe benzina si e oleaca mai silentios.Uitati-va si la topicul despre uleiuri si acolo am scris si ce am bagat. Nu am umbat in motor si nici in instalatie BRCSi aprinderea e mai buna asa ca ptr. mine care nu stiu sa schimb o platina a fost o mana cereasca. Dati-i gaz fratilor!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 01:26
Forum Renault