puterea motorului la folosirea gpl
![]() ![]() ![]() |
puterea motorului la folosirea gpl
diaconuliviu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
gdm |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Apr 2006, 13:16) Gdm, cumva mecanicul ala se referea la cele frantuzesti de pe 1300 ca rezista mai bine? eu asa cred... Mecanicul mi-a zis ca, chiuloasele de la motoarele de 1300 rezista la GPL pentru ca au alt fel de constructie si s-a referit la cele romanesti. Chiuloasele de 1400 cica sunt facute in alt mod si nu rezista la temperatura de ardere mai ridicata a gpl si se strica mai repede scaunul supapelor. Acuma eu nu stiu ce sa zic, ca nu ma pricep la chiuloase, nu stiu daca mi-a servit gogosi. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
deregetele |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 April 06 ![]() |
Gandeste-te si la exteriorul unui Cielo, copie dupa Opel Kadett, model care daca nu ma insel a fost scos pe piata cam in anii '84 - '88. Asa este...cielo este copia dupa opel dar stau sa ma-ntreb acum care arata mai bine un cielo care cum ai spus este copiat sau un logan ..care apropo si el este copiat dupa renault ? |
--------------------
dacie/skoda
1310/octavia tour
- ct-04-cgi/ct-07-hnc
|
|
dbk |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Berlina mea are 310.000 km la bord si foloseste gpl-ul din prima saptamana de cand am luat-o (2000). Nu e nici pe departe la prima tinerete, recunosc, dar 310.000 km e mult pentru orice berlina. Totusi a supravietuit pana la aceasta valoare folosind exclusiv GPL... deci GPL-ul dauneaza motorului ...MITH BUSTED...sunt numai vrajeli scoase de super-mecanicii pe care ii gasim in spatele oricarui bloc.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci ambiance
05.2006 VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
si eu am gpl.totu e in regula pana acum.am facut aprox 10k kilometri cu dacia mea de cand am instalatia, si inainte sa o iau mai avea vre-o 70k kilometri facuti.intr-adevar se simte la demaraje, dar daca te obisnuiesti mere totul perfect.probleme la motor nu am de cand am intalatia, cu exceptia faptului ca mananca ulei.la consumul reglat aproape de minim prinde 110 km/h destul de repede.cand am pus instalatia prindea 130 km/h, dupa reducerea consumului 110.pe benzina tinea 140 sau aproape(mi-a fost ffrica sa ma mai uit la kilometraj, facea masina ca toate alea).poate putea si mai mult da trebuia sa incep sa franez ca se zarea capatul drumului(o curba periculoasa).
Motor 1397, 5 trepte This post has been edited by ilikecheese: 10 May 2006, 16:41 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dbk @ 10 May 2006, 16:32) Berlina mea are 310.000 km la bord si foloseste gpl-ul din prima saptamana de cand am luat-o (2000). Nu e nici pe departe la prima tinerete, recunosc, dar 310.000 km e mult pentru orice berlina. Totusi a supravietuit pana la aceasta valoare folosind exclusiv GPL... deci GPL-ul dauneaza motorului ...MITH BUSTED...sunt numai vrajeli scoase de super-mecanicii pe care ii gasim in spatele oricarui bloc. Mai ce sa spun felicitari (nu fac misto deloc). Si eu am GPL de numai 10.000 de km dar cel mai longeviv exemplu pe care il cunosc (nu din auzite) ca sa spun asa este varumiu care are pe un Tico facuti 200.000 numai pe gaz. Masina lui are peste 300.000 km parcursi si am mers si eu cu ea si merge "decent" pentru kilometrii pe care ii are. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
dbk |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Mersi ionutctn. Intr-adevar si la mine se simt diferente fata de mersul pe benzina: timpi de demaraj mai slabi, viteza maxima mai mica...dar in lucrurile astea nu a excelat niciodata dacia (mai ales in legatura cu viteza maxima, nu am mai avut demult curaj sa vad la cat mai ajunge).Ideea e aceeasi care ai mentionat-o si tu mai sus... in aia 310.000 de km si-a inzecit fiecare ban dat pe instalatie, comparativ cu cheltuielile ce le puteam avea mergand pe benzina.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci ambiance
05.2006 VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
QUOTE(ilikecheese @ 10 May 2006, 17:40) si eu am gpl.totu e in regula pana acum.am facut aprox 10k kilometri cu dacia mea de cand am instalatia, si inainte sa o iau mai avea vre-o 70k kilometri facuti.intr-adevar se simte la demaraje, dar daca te obisnuiesti mere totul perfect.probleme la motor nu am de cand am intalatia, cu exceptia faptului ca mananca ulei.la consumul reglat aproape de minim prinde 110 km/h destul de repede.cand am pus instalatia prindea 130 km/h, dupa reducerea consumului 110.pe benzina tinea 140 sau aproape(mi-a fost ffrica sa ma mai uit la kilometraj, facea masina ca toate alea).poate putea si mai mult da trebuia sa incep sa franez ca se zarea capatul drumului(o curba periculoasa). Motor 1397, 5 trepte Eu nu cred ca exista reglaj sport si reglaj economic, ci doar reglaj optim. De ce? Reglajul optim se face pentru a obtine lambda=1 pe cat mai multe plaje de turatii. Cum aerul e ~constant rezulta ca reglajul gazului din robinetul de sarcina e doar unu. Dai mai mult > scade lambda>consum mare, dai mai putin>creste lambda>putere mica, consum ceva mai mic (te cam lasi in acceleratie la o masina cu amestec sacar) si temperatura mai mare in cilindri (cu posibilele consecinte). Asa e, sau am inteles eu gresit? |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum poate aerul sa fie constant? Adica la 4000 rot/min motorul trage la fel de mult aer ca la 1000 rot/min? Tu te auzi ce vorbesti?
Si intre noi fie vorba, lambda de putere maxima e cam 0,9 iar cel de consum minim e vreo 1,1. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Referitor la aer am vrut sa spun ca trage cat vrea ea, nu reglezi tu. Diferenta intre lambda de putere, optim si economic e mult mai mica (0.98 vs. 1 vs 1.05), nuante aproape imposibil de obtinut pe masina cu carb. Plus ca reglajul gen RAR, cu masina fara sarcina produce oricum la functionarea in sarcina mare un amestec sarac. Daca vrei musai l=1 pentru forja la 4000 rpm trebuie sa apelezi la Dyno.
PS Eu am descoperit ca mergeam cu l=1,5 si mi se parea aproape OK. M-am dus sa o reglez mai mult de plictiseala si curiozitate. Acum merge parca mai bine ca pe benzina, am castigat o treapta de viteza pe Dealul Negru. Ce-i drept, consumul a crescut cu aproape 1l, dar asta si pt. ca acum ma imbie sa o calc. This post has been edited by Zaheiu: 27 May 2006, 17:02 |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Fratilor am mers 110000Km pe gpl si n-a avut nici pe naiba. + ca daca vrei viteza dai drumu la gaz si iei viteza, dar si platesti. Daca vrei economie strangi gazul si mergi...Nu se compara un motor pe gpl care merge mult mai rotund ca unul pe benzina si e oleaca mai silentios.Uitati-va si la topicul despre uleiuri si acolo am scris si ce am bagat. Nu am umbat in motor si nici in instalatie BRCSi aprinderea e mai buna asa ca ptr. mine care nu stiu sa schimb o platina a fost o mana cereasca. Dati-i gaz fratilor!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:26 |