DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> A crescut apa in vasul de expansiune

sorin371
post 22 Jan 2004, 08:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 January 04




Am observat ca nu am mai avut caldura..m-am uitat la vasul de expansiune si era plin. Am incercat sa aerisesc instalatia dar nu prea am reusit. Am pus apa in radiator, am deschis robinet jos, apoi sus la radiator. Apa ce iesea pe acolo nu golea vasul de expansiune... motorul ramanand iarasi fara acea cantitate de apa. Ce am mai constatat: radiatorul era fierbinte peste tot (unii mi-au zis ca daca este rece jos termostatul este de vina). Azi dimineata dupa schimbare termostat si aerisire la service nu am mai avut nici un pic de caldura iar vasul era din nou plin.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Jan 2004, 08:32
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Poate ai caloriferul infundat........


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 22 Jan 2004, 09:32
Post #3


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Verifica si robinetul ala de deschidere a caldurii. Poate a uitat cineva sa-l deschida icon_twisted.gif (desi nu stiu cum putea face aerisirea bine :wink: )


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 22 Jan 2004, 13:06
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




In timpul functionarii motorului ies gaze prin furtunul din vasul de expansiune? Asta ar indica o garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa fisurata.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 22 Jan 2004, 13:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Hai ca l-ai incurajat. Cred mai degraba ca ceva s-a infundat (depuneri ?)


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin371
post 22 Jan 2004, 14:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 January 04




QUOTE

Verifica si robinetul ala de deschidere a caldurii. Poate a uitat cineva sa-l deschida 

QUOTE

In timpul functionarii motorului ies gaze prin furtunul din vasul de expansiune? 

QUOTE

Cred mai degraba ca ceva s-a infundat (depuneri ?)


1. Robinetul chiar daca ar fi inchis, desi nu am umblat la el, nu ar trebui sa umple borcanul, nu?
2. Daca ies gaze nu am observat.. motorul merge f linistit, fum nu scoate.
3. Aici ar fi o problema. Cum sa stiu daca este ceva infundat? apa fierbinte a venit la robinet dar dupa montare si aerisire, dimineata nu a mai venit..dincolo de el furtunele erau mai reci.. nu mai zic de cel de iesire din calorifer.

Aici ar fi 2 probleme de fapt: 1. ca nu tb sa creasca asa mult apa din borcan aiurea (este pana la bushon) 2. de ce nu mai ajunge apa fierbinte la calorifer? sa nu mearga totusi termostatul nou (model frantzuzesc)?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 22 Jan 2004, 14:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Aerisirea fa-o cu motorul turat la 2000 rot/min si dupa ce a deschis termostatul (trebuie sa se incalzeasca furtunul de tur de la radiator).


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 1 Mar 2004, 01:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




ati coboara apa din calorifer,probabil ati prinde aer pe la ambinarile de la calorifer sau distribuitorul de caldura [verifica]


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 1 Mar 2004, 15:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




vroiam sa te sfatuiesc acelasi lucru ca si tyka; am avut acelasi simptom cand am avut caloriferul spart; orice ar fi, e clar ca e din zona caloriferului: nu mai ai circulatie, ai in schimb o neetanseitate si tot volumul de apa din partea superioara, care nu se pierde prin etansietate, coboara in vasul de expansiune


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 2 Mar 2004, 00:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




mersi mult icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 4 Mar 2004, 01:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




ai rezolvat problema? :?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 4 Mar 2004, 08:57
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




eu nu cred ca daca nu mai circula apa in zona caloriferului poate sa dea simptomele descrise,asta ar insemna ca atunci cind circulatia prin calorifer este inchisa din robinet sa aiba aceleasi simptome chestie cam nerealista,robinetul este pus acolo sa inchida si sa deschida circuitul, nu sa creeze probleme in circuit.
dupa parerea mea,in cel mai fericit caz este o aerisire incorecta,dar putin probabil,
cred ca cel mai realist sfat este sa cauti buba in zona garniturii de chiulasa


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 4 Mar 2004, 09:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

eu nu cred ca daca nu mai circula apa in zona caloriferului poate sa dea simptomele descrise,asta ar insemna ca atunci cind circulatia prin calorifer este inchisa din robinet sa aiba aceleasi simptome chestie cam nerealista,robinetul este pus acolo sa inchida si sa deschida circuitul, nu sa creeze probleme in circuit.  

n-ai dreptate; robinetul inchide numai turul; cu returul ce faci?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 4 Mar 2004, 09:45
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




odata inchis turul viteza de deplasare a coloanei de apa in acea ramura devine 0(zero),deci apa nu mai circula pe acolo.


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 4 Mar 2004, 09:45
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




odata inchis turul viteza de deplasare a coloanei de apa in acea ramura devine 0(zero),deci apa nu mai circula pe acolo.


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 4 Mar 2004, 09:47
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




altfel care ar mai fi rostul robinetului daca el nu ar opri circulatia apei prin calorifer?


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 4 Mar 2004, 14:58
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




opreste circulatia, de acord, dar nu separa caloriferul de restul instalatiei; inchipuie-ti ca acasa opresti robinetul caloriferului (care e pe tur) deci si circulatia si dupa asta dai o gaura in fundul caloriferului. Ce crezi ca va urma?
a) nu se va intampla nimic
cool.gif va curge apa din calorifer si, mai departe, toata apa din instalatie aflata mai sus de gaura;
c) mai pun un robinet si pe retur, ca nu se stie!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 4 Mar 2004, 23:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




aici ai dau dreptate lui OCEBE.Are ferfecta dreptate. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 22 Mar 2004, 16:49
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 22 Mar 2004, 19:45
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS

si ce daca?(nici nu stiu daca fizic e posibil)


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Mar 2004, 16:35
Post #21


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE

VEZI SA NU FI MONTAT TERMOSTATUL INVERS

si ce daca?(nici nu stiu daca fizic e posibil)


este foarte posibil si daca s-a intamplat asa, incinge motorul (adevarul e ca in 10 minute fierbe direct, apa nemaicirculand prin radiator)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 Mar 2004, 09:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




adica daca, sa presupunem, a fost montat invers, termostatul nu mai stie sa se deschida?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Mar 2004, 10:14
Post #23


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai nu prea mai are cum, ca partea "termosensibila" nu o sa mai fie inspre motor, unde se incalzeste apa, ci spre radiator, care va fi vesnic rece 017.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 17:07
Forum Renault