DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fasait la frane

bogdan_i
post 23 Mar 2004, 11:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




In primul rand, stiu ca s-a mai discutat despre asa ceva, am cautat, insa n-am fost perfect satisfacut de rezultate.

Asadar, problema: cand franez, se aude un fasait. A inceput de ieri, deodata. Se auzea si inaite, insa mult mai incet si mai putin, adica se incadra in normalitate, asa cum aflat de pe forum.

Daca apas brusc si puternic frana, e OK. Pedala e moale, adica e servo. Daca apas mai usor, fasaie lung (vreo 10-15 secunde, cred), dupa care pedala se intareste, ca si cum ar fi motorul oprit. Furtunul e OK,

supapa e OK, nivelul lichidului e OK. Cand franez sau cand tin frana apasata, motorul incepe sa vibreze, de dimineata, cand era mai rece chiar s-a oprit o data.

Din cate am mai auzit si eu, ar fi membrana. Ce ziceti? Si daca e asa, e usor / scump de schimbat?

Mersi mult si inca o data scuze daca intrebarea se repeta.


--------------------
RENAULT Symbol - b-45-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 23 Mar 2004, 12:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Si eu zic ca e membrana servofrinei, dar habar n-am daca servofrina de Dacia e demontabila; eu am schimbat servofrina pe Lada 1500 si aia e capsulata, a trebuit sa cumpar toata servofrina pentru minunea de membrana.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Mar 2004, 16:17
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




2 posibilitati (asta daca zici ca ai verificat tot ce ai scris mai sus, inclusiv furtunul de la servo si "mufa" aia alba de plastic care intra in servofrana):
1. daca ai bord CN, comanda aerului se face cu vacuum care se ia dintr-un T inainte de intrarea in servo. Acolo este si o supapa mica. S-ar putea sa ai probleme p'acolo.
2. daca 1 pica, atunci ai membrana sparta. NU SE INLOCUIESTE (si chiar daca s-ar putea, nu e deloc recomandat). Deci, schimba servo !!!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stasi
post 23 Mar 2004, 16:45
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 3 December 03
From: Iasi




eu cand am avut membrana sparta, tragea aer fals, motorul facea ca dracu... cand franam, franam de tot... se oprea si motor si tot...oricat de putin apasam pe pedala...

si mie mi-a recomandat toata lumea sa nu inlocuiesc membrana ci sa cumpar servo cu totul.. e vreo 500k... inca n-am aflat de ce trebuie schimbata toata servo daca se poate inlocui doar membrana...

inainte, cea veche nu fasaia deloc.. de cand am pus-o pe asta noua fasaie destul de tare... la inceput a fasait si mai tare... acum tot tare dar mai rezonabil...


--------------------
Dacia Berlina 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 23 Mar 2004, 20:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Nu se schimba ptr. ca e foarte greu de desfacut si facut la loc, iar membrana aia oricum se duce destul de greu, mai degraba sa fie una dintre alea mici. Daca as mai umbla la o servo, as schimba decat garnitura aia mica, de afara, ptr. care nu trebuie sa desfaci porcaria aia de servo.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:39
Forum Renault