DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aditivi pentru benzina, Folositi sau nu aditivi.....

22CMM
post 12 Dec 2007, 16:11
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




pt fotogaby sa sti ca ce afirma catalin marinaru este mult mai aproape de adevar decat cea ce ai afirmat tu in legatura cu benzina de aviati si faptul ca ai 13 ani de aviatie nu inseamna neaparat ca stii totu despre aviatie respectiv despre motoarele de av. zlinu zboara cu benzina de 80 benzina care pusa pe daci ducea la distrugerea prematura a supapelor, pt mai multe detalii ia legatura cu uni din mecanicii de la aeroclub.


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Dec 2007, 16:21
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Zlin-ul folosea benzina de CO 72 din cate-mi aduc aminte, motorul avand un raport de compresie de 6,3:1. Mecanicii de la aeroclub foloseau intr-adevar benzina de Zlin, dar in amestec cu cea de AN-2 (CO-110, 120).
Am ars si io' ceva gaz pe la Clinceni wub.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d0m1n1c
post 10 Jun 2009, 19:41
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 15 March 09
From: Magnovaradinum




QUOTE(Kojak @ 16 Feb 2007, 18:49)
eu bag din simplu motiv ca este benzina din import(Austria) aditivata, de calitate superioara (si CO) si numai trebuie sa-mi cumpar tot felul de flaconase de aditivi de benzina.


Import direct de la petrobrazi... blink.gif


--------------------
Fiat Meravigliosa creatura Bravo 2008 - B 91 VEK
There are no stupid questions, just stupid people.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 11 Jun 2009, 17:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Metabondul, din punctul meu de vedere este cea mai buna solutie de pe piata la ora actuala. Merg de 3 ani cu Metabond si nu am decat cuvinte de lauda. Poate pretul descurajeaza pe unii dar isi scoate banii. Avantajele sunt multiple si pe termen lung.


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciush
post 11 Jun 2009, 17:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




eu am bagat in logan aditiv care contine plumb (n-am citit specificatiile), culmea, a mers o idee mai bine motorul (continea si kerosen)!
si nu s-a intamplat nimic rau(deocamdata)


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2009, 12:41
Post #36


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Aditiv = ceva ce se adauga.

Conform definitiei, pot spune ca-mi aditivez benzina, fara nici o abatere, cu o noua benzina pe care-o adaug peste cea aproape terminata. Se pare ca, exact invers decit spune colegul "metabond2, pentru fraieri noi", motorul nu numai ca nu se opreste, ba merge chiar foarte bine, solicitind, dupa numarul corespunzator de kilometri, o noua "aditivare". Si o tin din aditiv in aditiv, fara nici o decantare/colmatare de atitia kilometri, ca ma tem sa nu-mi puna zahar in benzina astia de la duralube sau metabond, ca le iau afacerea de la gura.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 15 Jun 2009, 11:35
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




&feature=player_embedded


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Jun 2009, 14:28
Post #38


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Da, e limpede ca chestiile astea se produc intr-o fabrica! Imi trecuse prin cap ca le umplu cu lichidul ala tinindu-le sub stresini, ca prea am auzit multa lume spunind ca-s apa de ploaie !
Acum, te-as intreba daca poza unui astfel de bidon asezat pe o masina de curse e un argument in sine. Ca, in cazul asta, as pune o poza cu un bidon de STP asezat pe burta unei femei goale. In mod sigur vei deduce ca e foarte bun de folosit intr-o imprejurare legata de suportul pe care sta bidonul !


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 15 Jun 2009, 14:43
Post #39


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Urmare folosirii unui aditiv am observat urmatoarele:
- scadere a consumului de carburant cu 8% (de la 7% consum mediu la 6,5% consum mediu);
- scadere a zgomotului provenit de la motor in habitaclu la viteze mai mari;
- usoara crestere a puterii motorului.

Mentionez ca cele de mai sus sunt atent analizate si ca nu este placebo wink.gif .

Nu incercati sa ma convingeti ca nu e adevarat. Nici eu nu vreau sa va conving ca aditivul este a 8-a minune a lumii. La masina mea chiar se cunoaste. Nu stiu la ale Dvs.

Aditivul folosit mi l-a dat cineva de la un magazin de piese auto asa ca nu stiu sa va spun ce marca sau pret are. Stiu doar ca turnat dintr-un recipient pe care il folosea chiar el la masina lui. Mi l-a dat cu rol de DEMO!


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 16 Jun 2009, 21:07
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07




QUOTE(ionut.tanase @ 15 Jun 2009, 15:43)
Urmare folosirii unui aditiv am observat urmatoarele:
- scadere a consumului de carburant cu 8% (de la 7% consum mediu la 6,5% consum mediu);
- scadere a zgomotului provenit de la motor in habitaclu la viteze mai mari;
- usoara crestere a puterii motorului.

Mentionez ca cele de mai sus sunt atent analizate si ca nu este placebo wink.gif .

Nu incercati sa ma convingeti ca nu e adevarat. Nici eu nu vreau sa va conving ca aditivul este a 8-a minune a lumii. La masina mea chiar se cunoaste. Nu stiu la ale Dvs.

Aditivul folosit mi l-a dat cineva de la un magazin de piese auto asa ca nu stiu sa va spun ce marca sau pret are. Stiu doar ca turnat dintr-un recipient pe care il folosea chiar el la masina lui. Mi l-a dat cu rol de DEMO!
*



Salut pai intereseazate si tu (te rugam) si spunene si noua cum se numeste si de cite ori(pe an de ex. )e bine sa bagi aditivi .Daca nu poti spune aici macar trimite si tu un PM.
Multumesc


--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 16 Jun 2009, 21:15
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Daca pui un paracetamol in rezervor tot aia obtii.
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Jun 2009, 11:23
Post #42


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(dancuciureanu @ 16 Jun 2009, 22:15)
Daca pui un paracetamol in rezervor tot aia obtii.
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html
*



Ca sa nu se incurce in textul ala, destul de lung, de la adresa la care i-ai trimis, le pun eu rezumatul esential.

Octane and power
It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power

.

Pun si traducerea libera: "Subcultura motoristilor din dosul bloacelor asociaza cifra octanica cu puterea, ceea ce ar putea fi adevarat doar la Urlati si Mizil, unde altitudinea si latitudinea (sint mai aproape de ecuator) pot favoriza o detenta mai exploziva tongue.gif . In rest, nici vorba!".


Si partea referitoare strict la aditivi:

[B]What you need to consider is one very important question : If these devices work, why do the manufacturers not put them on their cars as standard? Surely selling a Subaru equipped with a device that gives 8% better economy than the equivalent Nissan would be a killer sales pitch?. Well the answer is blindingly simple : these devices don't work

Dar Gigeii de pe forum vor avea vesnic mai multa autoritate decit iginerii care le proiecteaza si le fac, in plus, daca omul vrea sa iasa din rind prin ceva, vrea sa fie mai altfel decit vecinul, cine-i paote sta-n cale? De banii lui uite-asa una de groasa si lunga-si cumpara !

Nu numai paracetamolul, ci si naftalina e buna. Si inca altele, dar sint prea ieftine si n-au nici nume consacrate. Cum sa pui aditiv "Antibiotice Iasi" in motor?
Alta treaba cind dai 200 de lei pe o sticluta de Dura Labe !

Rezultate identice cu cele ale lui ionut.tanase eu am obtinut schimbind filtrul de aer imbicsit cu unul curat.

This post has been edited by corbex: 17 Jun 2009, 15:07


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancuciureanu
post 18 Jun 2009, 09:51
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 19 June 06
From: IASI




Mi-a placut traducerea libera radmasa.gif
Poti sa le mai traduci si despre aditivi ulei http://www.carbibles.com/additives.html daca ei nu inteleg ca arunca banii si se aleg cu depuneri nefaste in motor.

Atita timp cit nu stii cum functioneaza un motor si ce e prin el ai tendinta sa pui bot la raftul cu "solutii minune".

O comparatie benzine existe la noi pe piata.
http://www.postimage.org/image.php?v=aVFh5B9

Acum treaba e ca daca ai un motor corect intretinut, in parametri, ulei adevarat (eu folosesc numai Mobil1 facut la unchiul Tom) masina zboara nu alta.
Conteaza STAREA MOTORULUI nu tot felul de cucurele. Ieri m-am intors de la Bucuresti ca am fost cu un coleg sa cumpere o masina. Masina buna dar cu mici "defecte" estetice, motor plin de praf (asa se cumpara!), spoilere zgiriiate, oglinzi idem, tapiterie murdara, era el cam cu inima indoita dar a luat-o asa ca am zis eu da, o rezolvam ca noua pina la inmatriculare. Am mers eu in fata cu sitemul stealth beltronix si statie cb cu Agila 1,0l si el in spate cu Corsa C 1,2l. Am rupt efectiv, media orara a fost peste 90, viteza de croaziera am incercat sa o fixam pe la 120 ca sa avem si consum bun. Benzina a fost petrom 95 din Afumati.
Cind am ajuns in Iasi impresiile au fost:
-motorasul ala de 1,2l (75cp) trage ca al meu de 1,6 pe Megane, chiar depasesti fara greturi
-in curbe pot intra cu viteze cu care la Megane nu aveam curaj, stabilitate extraordinara
-masina e prea buna, nevasta nu o sa folosesca prin oras mai nimic din ce poate asta, deja e prea buna pentru ea, am sa o mai scot eu afara ca imi e mila de ea
-clima face toti banii, nu ai treaba cu butoanele etc.
Daca motorul e bun fuge de parca are draci.
Acum doi ani ma intorceam din Grecia, prin Bulgaria tot cu motorasul asta de 1l eram, mergeam tare pe o ploaie cumplita, nebun de legat cu 120-140, in schimb mai cretini ca mine au fost doi de DB, Logan amindoi, unul sigur era 1,6l ca am reusit sa vad, la celalalt nu am reusit. Cind au trecut de mine cred ca aveau 180, am incercat sa ma tin de ei dar instinctul de conservare si motorul mic au decis sa nu fac asta. In vama am auzit de ei,...aaa sinucigasii aia?...pai i-a prins radarul in localitate cu 160 ! Deci se poate, masina daca e in stare ok si motorul bun alearga de dracii o iau, benzina conteaza sa aiba cifra octanica mare doar in cazul turatiilor ridicate (detonatii), in rest nu este diferenta.


--------------------
opel daewoo renault captur si altele 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlowEnigme
post 19 Jun 2009, 12:16
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 28 May 09




Metabond e o solutie buna


--------------------
Dacia Nova Gti 1999 - If-02-***
engine e corect..enigme ma amuza :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 19 Jun 2009, 12:33
Post #45


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 20 Jun 2009, 09:43
Post #46


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




imi zice si mie care e diferenta dintre benzina de 95 si cea de 99+ de la petrom? Daca nu cifra octanica face masina sa traga mai bine atunci ce baga in benzina de 99+? Cand am inceput sa alimentez cu d-asta parca eram in alta masina, se simtea ca motorul are mai multa putere si nu vorbesc aiurea


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 Jun 2009, 12:54
Post #47


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Depinde mult si de reglajele motorului, se simt diferente mici compensabile cu reglaje fine si in functie de provenienta benzinei(intre Petrom si Lukoil eu am simtit).
Cifra octanica e mai mare teoretic, dar pot sa jur ca si cu 95 daca te straduiesti un pic poti face motorul sa mearga macar 90% la fel.
Nu se justifica la un motor de Dacie 20 de bani in plus, daca n-o fi mai mult, la litrul de benzina pentru a alimenta cu asa ceva.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Jun 2009, 09:21
Post #48


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Benzinele cu cifra octanica mare (98-100) sint destinate motoarelor care au rapoarte de compresie constructive mari (cam de pe la 1/11,5 in sus) si/sau care functioneaza in regimuri de turatie si alimentare agresive. Marirea cifrei octanice are ca scop impiedicarea aparitiei autoaprinderii si propagarea necontrolata a exploziei (detonatii secundare). Nu e cazul motoarelor comune, cu raport de compresie de 1/9,5, fara turbina, pentru care constructorii au avut in vedere tocmai benzina cu cifra octanica in jurul valorii de 95. O benzina cu cifra octanica mai mare nu dauneaza, dar nici nu ajuta. E doar mai scumpa. Putere suplimentara se obtine dintr-o benzina cu PUTERE CALORICA mai mare, iar puterea asta n-o afiseaza nimeni la pompa.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Aug 2010, 17:25
Post #49


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am vazut in benzinariile rompetrol niste aditivi noi, o sticluta in forma de piramida. Nu-mi amintesc insa brandul si site-ul trecut pe eticheta, stie cineva?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Sep 2010, 15:07
Post #50


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti






--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 4 Sep 2010, 15:23
Post #51


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Am un sentiment ca cam toti aditivii de benzina miraculosi care curata tot ce prind in cale au la baza aceiasi substanta, KEROSEN.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Sep 2010, 15:38
Post #52


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu kerosen (ala e gaz lampant, e un compus mai greu decat benzina), ci diversi compusi aromatici ca toluenul sau xilinul. Beleaua e ca la magazinele unde am cautat eu nu gasesc toluen simplu (ca dilunat de vopsea) ci amestecat cu white spirit sau alte porcarii pe care nu le-as baga in rezervor.

This post has been edited by einstein1984: 4 Sep 2010, 15:38


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Sep 2010, 14:31
Post #53


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




aditivii carflux sunt produsi de romnamol?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Oct 2010, 17:56
Post #54


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu stiu, ca am si aruncat sticluta. Am luat un carflux pentru benzina, varoettea care cica curata. E primul produs de felul asta pe carui eticheta scrie cam ce contine, in speta propan-2-ol parca. Power booster cica are amine aromice.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 25 Dec 2010, 09:10
Post #55


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




La benzina este simpla treaba. Nu bagati aditivi, ca degeaba. Daca sunt ceva probleme cu putina apa, folositi alcool izopropilic, 0,5 l la primul plin, apoi câte 0,25 l la plin. Se gaseste in magazinele de elctronice. Va uitati bine pe eticheta sa fie 99,6% si nu altceva. Daca aveti de unde etanol de 99,9% merge si ala. Nu bagati spirt (alcool medicinal) de la farmacii sau alimentara, nici alcool tehnic din magazinele de piese auto, acestea au concentratia de 80% deci deja au o groaza de apa in ele.
E vorba de putina apa, daca este mai multa nici Dumnezeu nu te scapa de golit rezervorul, de dat jos si de curatat inclusiv tot sistemul de alimentare.
Deasemenea daca e vorba de mai multa apa, nu face bine. Spre exemplu, motoarele flexifuel sau ecoflex difera de benzinarele pursânge prin:
1. Pompa de combustibil. Benzina este dielectrica, etanolul conduce electricitatea.
2. Sistemul de alimentare, supape, scaune supape. Etanolul fiind avid de apa, la E85 n-ai sa vezi condens in rezervor. Dar apa aia nu prea face bine, asa ca tot ce am zis mai sus se fac din aliaje putin diferite.
3. Unitatea de menagement a motorului implicit a injectiei. Motorul trebuie "sa-si dea seama" ce combustibil are ca sa "ajusteze" injectia.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 07:54
Forum Renault