Aditivi pentru benzina, Folositi sau nu aditivi.....
![]() ![]() ![]() |
Aditivi pentru benzina, Folositi sau nu aditivi.....
22CMM |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 21 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2003
- PH22CMM Zboara puiule, zboara...!
|
|||
YRX |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.081 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Zlin-ul folosea benzina de CO 72 din cate-mi aduc aminte, motorul avand un raport de compresie de 6,3:1. Mecanicii de la aeroclub foloseau intr-adevar benzina de Zlin, dar in amestec cu cea de AN-2 (CO-110, 120).
Am ars si io' ceva gaz pe la Clinceni ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
d0m1n1c |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 March 09 From: Magnovaradinum ![]() |
QUOTE(Kojak @ 16 Feb 2007, 18:49) eu bag din simplu motiv ca este benzina din import(Austria) aditivata, de calitate superioara (si CO) si numai trebuie sa-mi cumpar tot felul de flaconase de aditivi de benzina. Import direct de la petrobrazi... ![]() |
--------------------
Fiat
Meravigliosa creatura
Bravo 2008
- B 91 VEK There are no stupid questions, just stupid people.
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Metabondul, din punctul meu de vedere este cea mai buna solutie de pe piata la ora actuala. Merg de 3 ani cu Metabond si nu am decat cuvinte de lauda. Poate pretul descurajeaza pe unii dar isi scoate banii. Avantajele sunt multiple si pe termen lung.
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
ciush |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 April 08 From: Timisoara, Bocsa ![]() |
eu am bagat in logan aditiv care contine plumb (n-am citit specificatiile), culmea, a mers o idee mai bine motorul (continea si kerosen)!
si nu s-a intamplat nimic rau(deocamdata) |
--------------------
dacia
logan 1.4 Mpi
2005 laureate
- TM 10 *** Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
corbex |
![]()
Post
#36
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aditiv = ceva ce se adauga.
Conform definitiei, pot spune ca-mi aditivez benzina, fara nici o abatere, cu o noua benzina pe care-o adaug peste cea aproape terminata. Se pare ca, exact invers decit spune colegul "metabond2, pentru fraieri noi", motorul nu numai ca nu se opreste, ba merge chiar foarte bine, solicitind, dupa numarul corespunzator de kilometri, o noua "aditivare". Si o tin din aditiv in aditiv, fara nici o decantare/colmatare de atitia kilometri, ca ma tem sa nu-mi puna zahar in benzina astia de la duralube sau metabond, ca le iau afacerea de la gura. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
|
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
corbex |
![]()
Post
#38
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Da, e limpede ca chestiile astea se produc intr-o fabrica! Imi trecuse prin cap ca le umplu cu lichidul ala tinindu-le sub stresini, ca prea am auzit multa lume spunind ca-s apa de ploaie !
Acum, te-as intreba daca poza unui astfel de bidon asezat pe o masina de curse e un argument in sine. Ca, in cazul asta, as pune o poza cu un bidon de STP asezat pe burta unei femei goale. In mod sigur vei deduce ca e foarte bun de folosit intr-o imprejurare legata de suportul pe care sta bidonul ! |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#39
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Urmare folosirii unui aditiv am observat urmatoarele:
- scadere a consumului de carburant cu 8% (de la 7% consum mediu la 6,5% consum mediu); - scadere a zgomotului provenit de la motor in habitaclu la viteze mai mari; - usoara crestere a puterii motorului. Mentionez ca cele de mai sus sunt atent analizate si ca nu este placebo ![]() Nu incercati sa ma convingeti ca nu e adevarat. Nici eu nu vreau sa va conving ca aditivul este a 8-a minune a lumii. La masina mea chiar se cunoaste. Nu stiu la ale Dvs. Aditivul folosit mi l-a dat cineva de la un magazin de piese auto asa ca nu stiu sa va spun ce marca sau pret are. Stiu doar ca turnat dintr-un recipient pe care il folosea chiar el la masina lui. Mi l-a dat cu rol de DEMO! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
robyvol33 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 5 May 07 ![]() |
QUOTE(ionut.tanase @ 15 Jun 2009, 15:43) Urmare folosirii unui aditiv am observat urmatoarele: - scadere a consumului de carburant cu 8% (de la 7% consum mediu la 6,5% consum mediu); - scadere a zgomotului provenit de la motor in habitaclu la viteze mai mari; - usoara crestere a puterii motorului. Mentionez ca cele de mai sus sunt atent analizate si ca nu este placebo ![]() Nu incercati sa ma convingeti ca nu e adevarat. Nici eu nu vreau sa va conving ca aditivul este a 8-a minune a lumii. La masina mea chiar se cunoaste. Nu stiu la ale Dvs. Aditivul folosit mi l-a dat cineva de la un magazin de piese auto asa ca nu stiu sa va spun ce marca sau pret are. Stiu doar ca turnat dintr-un recipient pe care il folosea chiar el la masina lui. Mi l-a dat cu rol de DEMO! Salut pai intereseazate si tu (te rugam) si spunene si noua cum se numeste si de cite ori(pe an de ex. )e bine sa bagi aditivi .Daca nu poti spune aici macar trimite si tu un PM. Multumesc |
--------------------
opel astra 1.7cdti
ex.dacia supernova 1.4
2001 Urasc trufia,minciuna si prostia
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
Daca pui un paracetamol in rezervor tot aia obtii.
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
corbex |
![]()
Post
#42
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(dancuciureanu @ 16 Jun 2009, 22:15) Daca pui un paracetamol in rezervor tot aia obtii. http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html Ca sa nu se incurce in textul ala, destul de lung, de la adresa la care i-ai trimis, le pun eu rezumatul esential. Octane and power It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power . Pun si traducerea libera: "Subcultura motoristilor din dosul bloacelor asociaza cifra octanica cu puterea, ceea ce ar putea fi adevarat doar la Urlati si Mizil, unde altitudinea si latitudinea (sint mai aproape de ecuator) pot favoriza o detenta mai exploziva ![]() Si partea referitoare strict la aditivi: [B]What you need to consider is one very important question : If these devices work, why do the manufacturers not put them on their cars as standard? Surely selling a Subaru equipped with a device that gives 8% better economy than the equivalent Nissan would be a killer sales pitch?. Well the answer is blindingly simple : these devices don't work Dar Gigeii de pe forum vor avea vesnic mai multa autoritate decit iginerii care le proiecteaza si le fac, in plus, daca omul vrea sa iasa din rind prin ceva, vrea sa fie mai altfel decit vecinul, cine-i paote sta-n cale? De banii lui uite-asa una de groasa si lunga-si cumpara ! Nu numai paracetamolul, ci si naftalina e buna. Si inca altele, dar sint prea ieftine si n-au nici nume consacrate. Cum sa pui aditiv "Antibiotice Iasi" in motor? Alta treaba cind dai 200 de lei pe o sticluta de Dura Labe ! Rezultate identice cu cele ale lui ionut.tanase eu am obtinut schimbind filtrul de aer imbicsit cu unul curat. This post has been edited by corbex: 17 Jun 2009, 15:07 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
Mi-a placut traducerea libera
![]() Poti sa le mai traduci si despre aditivi ulei http://www.carbibles.com/additives.html daca ei nu inteleg ca arunca banii si se aleg cu depuneri nefaste in motor. Atita timp cit nu stii cum functioneaza un motor si ce e prin el ai tendinta sa pui bot la raftul cu "solutii minune". O comparatie benzine existe la noi pe piata. http://www.postimage.org/image.php?v=aVFh5B9 Acum treaba e ca daca ai un motor corect intretinut, in parametri, ulei adevarat (eu folosesc numai Mobil1 facut la unchiul Tom) masina zboara nu alta. Conteaza STAREA MOTORULUI nu tot felul de cucurele. Ieri m-am intors de la Bucuresti ca am fost cu un coleg sa cumpere o masina. Masina buna dar cu mici "defecte" estetice, motor plin de praf (asa se cumpara!), spoilere zgiriiate, oglinzi idem, tapiterie murdara, era el cam cu inima indoita dar a luat-o asa ca am zis eu da, o rezolvam ca noua pina la inmatriculare. Am mers eu in fata cu sitemul stealth beltronix si statie cb cu Agila 1,0l si el in spate cu Corsa C 1,2l. Am rupt efectiv, media orara a fost peste 90, viteza de croaziera am incercat sa o fixam pe la 120 ca sa avem si consum bun. Benzina a fost petrom 95 din Afumati. Cind am ajuns in Iasi impresiile au fost: -motorasul ala de 1,2l (75cp) trage ca al meu de 1,6 pe Megane, chiar depasesti fara greturi -in curbe pot intra cu viteze cu care la Megane nu aveam curaj, stabilitate extraordinara -masina e prea buna, nevasta nu o sa folosesca prin oras mai nimic din ce poate asta, deja e prea buna pentru ea, am sa o mai scot eu afara ca imi e mila de ea -clima face toti banii, nu ai treaba cu butoanele etc. Daca motorul e bun fuge de parca are draci. Acum doi ani ma intorceam din Grecia, prin Bulgaria tot cu motorasul asta de 1l eram, mergeam tare pe o ploaie cumplita, nebun de legat cu 120-140, in schimb mai cretini ca mine au fost doi de DB, Logan amindoi, unul sigur era 1,6l ca am reusit sa vad, la celalalt nu am reusit. Cind au trecut de mine cred ca aveau 180, am incercat sa ma tin de ei dar instinctul de conservare si motorul mic au decis sa nu fac asta. In vama am auzit de ei,...aaa sinucigasii aia?...pai i-a prins radarul in localitate cu 160 ! Deci se poate, masina daca e in stare ok si motorul bun alearga de dracii o iau, benzina conteaza sa aiba cifra octanica mare doar in cazul turatiilor ridicate (detonatii), in rest nu este diferenta. |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
BlowEnigme |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 May 09 ![]() |
Metabond e o solutie buna
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
- If-02-*** engine e corect..enigme ma amuza :)
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#45
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
kog |
![]()
Post
#46
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
imi zice si mie care e diferenta dintre benzina de 95 si cea de 99+ de la petrom? Daca nu cifra octanica face masina sa traga mai bine atunci ce baga in benzina de 99+? Cand am inceput sa alimentez cu d-asta parca eram in alta masina, se simtea ca motorul are mai multa putere si nu vorbesc aiurea
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Merced |
![]()
Post
#47
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Depinde mult si de reglajele motorului, se simt diferente mici compensabile cu reglaje fine si in functie de provenienta benzinei(intre Petrom si Lukoil eu am simtit).
Cifra octanica e mai mare teoretic, dar pot sa jur ca si cu 95 daca te straduiesti un pic poti face motorul sa mearga macar 90% la fel. Nu se justifica la un motor de Dacie 20 de bani in plus, daca n-o fi mai mult, la litrul de benzina pentru a alimenta cu asa ceva. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
corbex |
![]()
Post
#48
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Benzinele cu cifra octanica mare (98-100) sint destinate motoarelor care au rapoarte de compresie constructive mari (cam de pe la 1/11,5 in sus) si/sau care functioneaza in regimuri de turatie si alimentare agresive. Marirea cifrei octanice are ca scop impiedicarea aparitiei autoaprinderii si propagarea necontrolata a exploziei (detonatii secundare). Nu e cazul motoarelor comune, cu raport de compresie de 1/9,5, fara turbina, pentru care constructorii au avut in vedere tocmai benzina cu cifra octanica in jurul valorii de 95. O benzina cu cifra octanica mai mare nu dauneaza, dar nici nu ajuta. E doar mai scumpa. Putere suplimentara se obtine dintr-o benzina cu PUTERE CALORICA mai mare, iar puterea asta n-o afiseaza nimeni la pompa.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#49
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut in benzinariile rompetrol niste aditivi noi, o sticluta in forma de piramida. Nu-mi amintesc insa brandul si site-ul trecut pe eticheta, stie cineva?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#50
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
A incercat cineva? http://www.carflux.ro/gama-carflux/
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tribunul |
![]()
Post
#51
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Am un sentiment ca cam toti aditivii de benzina miraculosi care curata tot ce prind in cale au la baza aceiasi substanta, KEROSEN.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu kerosen (ala e gaz lampant, e un compus mai greu decat benzina), ci diversi compusi aromatici ca toluenul sau xilinul. Beleaua e ca la magazinele unde am cautat eu nu gasesc toluen simplu (ca dilunat de vopsea) ci amestecat cu white spirit sau alte porcarii pe care nu le-as baga in rezervor.
This post has been edited by einstein1984: 4 Sep 2010, 15:38 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
aditivii carflux sunt produsi de romnamol?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#54
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu, ca am si aruncat sticluta. Am luat un carflux pentru benzina, varoettea care cica curata. E primul produs de felul asta pe carui eticheta scrie cam ce contine, in speta propan-2-ol parca. Power booster cica are amine aromice.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
paulica |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
La benzina este simpla treaba. Nu bagati aditivi, ca degeaba. Daca sunt ceva probleme cu putina apa, folositi alcool izopropilic, 0,5 l la primul plin, apoi câte 0,25 l la plin. Se gaseste in magazinele de elctronice. Va uitati bine pe eticheta sa fie 99,6% si nu altceva. Daca aveti de unde etanol de 99,9% merge si ala. Nu bagati spirt (alcool medicinal) de la farmacii sau alimentara, nici alcool tehnic din magazinele de piese auto, acestea au concentratia de 80% deci deja au o groaza de apa in ele.
E vorba de putina apa, daca este mai multa nici Dumnezeu nu te scapa de golit rezervorul, de dat jos si de curatat inclusiv tot sistemul de alimentare. Deasemenea daca e vorba de mai multa apa, nu face bine. Spre exemplu, motoarele flexifuel sau ecoflex difera de benzinarele pursânge prin: 1. Pompa de combustibil. Benzina este dielectrica, etanolul conduce electricitatea. 2. Sistemul de alimentare, supape, scaune supape. Etanolul fiind avid de apa, la E85 n-ai sa vezi condens in rezervor. Dar apa aia nu prea face bine, asa ca tot ce am zis mai sus se fac din aliaje putin diferite. 3. Unitatea de menagement a motorului implicit a injectiei. Motorul trebuie "sa-si dea seama" ce combustibil are ca sa "ajusteze" injectia. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 07:54 |