DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masini frantuzesti vs. nemtesti, Na de comentati aici un citat...

Dany
post 23 Mar 2006, 16:24
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Iiii... S-a incins dictuia. Me like it! tongue.gif Discutam mai demult cu cineva si o alta posibila explicatie pentru calitatea lucrurilor nemtesti.

S-a facut un studiu interesant referitor la oamenii care isi pun intrebari despre ceea ce lucreaza. Li s-a dat in diverse tari, mai multor oameni, de lucrat la o piesa cu totul ciudata. In general oamenii au reacitonat diferit, in functie de cultura lor. Italienii au vrut sa stie ce fac si au refuzat sa faca niste lucruri care li se pareau absurde (gen la ora 12 sa stea 10 minute intr-un picior). Francezii le-au facut o perioada dupa care au renuntat. Nemtii insa au continuat sa faca lucrul asta fara sa isi puna probleme. Asta scrie in fisa postului, sint platiti pentru asta, asa ca la 12 fix stau intr-un picior. Testul asta are o oarecare legatura cu industria auto. Italianul isi cam baga picioarele, la fel ca si romanul, in ceea ce lucreaza. De mintuiala. Francezul, tot latin, dar mai putin. Neamtul insa are grija sa stringa la fel fiecare surub si isi face datoria cu precizie.

Asta facea ca intr-o perioada lucrurile mentesti sa fie mai bune. In momentul de fata insa, datorita respectarii unor standarde de calitate (care impun ca toate lucrurile care ies pe usa fabricii sa fie identice) si datorita robotizarii au fost eliminate erorile umane. Cred ca in momentul de fata este o treaba de conceptie si de marketing mai degraba decit o diferenta de calitate.

Treaba cu marfa germana e picurata in fiecare reclama. Exista "berea germana, care e cea mai buna" - cu toate ca nu ei sint inventatorii. Plus alte exemple. S-a creat o adevarata "cultura populara". Cum era mai demult "ia-ti ceva rusesc ca e mai solid".

Referitor la un Audi A3 de 24.000 EUR vreau sa va spun ca la banii astia mie mi se pare complet anormal ca masina sa vina cu doua aeratoare stricate. Aka limbutele alea de ghidare a aerului sint desprinse si chiar daca le pui la loc cad aiurea din cauza proastei conceptii. La masina mea de 15.000 EUR nu se intimpla asa ceva. La 24.000 ma asteptam sa nu existe astfel de erori... Plus ca Diesel-ul ala de 1.9 este mai zgomotos decit motoarele Renault. Cel putin in habitaclu se aude cam tare.


Dany


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 23 Mar 2006, 16:25
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




Hai ca ma bag si eu!
masinile sunt apropiate dpdv calitativ si al fiabilitatii cu un mic avans pt cele nemtesti.
Oricum in curand cred ca piata va fi dominata de coreene....... biggrin.gif
Parerea mea!


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Mar 2006, 16:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Parerea mea este ca ORICINE care spune ca o masina frantuzeasca este apropiata din punct de vedere calitativ cu una nemteasca , habar nu are ce zice!

Pur si simplu este diferenta de la cer la pamant intre finisaje! Urcati-va dintr-un 407 sau Laguna intr-un Passat sau A4 . Urcati-va dintr-un Megane nou nout intr-un Opel Astra G cu 5-6 ani vechime , si veti ramane putin socati cand veti vedea ca Opel-ul este pur si simplu mai bine pus la punct la interior. Normal ca Megane-ul arata mai "misto" , doar e mai nou , are mai multe gadget-uri ..dar nu se simte nici pe departe la fel de solid ca un Astra.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 23 Mar 2006, 16:38
Post #34


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu nu comentez care sunt mai bune .. ca nu se poate comenta asa ceva ..

Scriu insa acest mesaj doar pentru a-i spune domnului AND ca pur si simplu NU stie ce vorbeste ! Ii doresc sa mai testeze smile.gif inainte de a face asemenea afirmatii ...

P.S.: Daca cumva moderatorii gasesc fraza de mai sus ofensatoare, ii rog sa imi dea warn ... .. sau BAN smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Mar 2006, 16:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Nu , stai linistit. Nu vreau sa compar un Astra din 2001 cu un Megane cu varianta de echipare Privilege (piele bej etc). Vorbim despre un Pack Authentique si un Astra standard..si ne uitam pur si simplu la calitatea materialelor din bord. Crede-ma , se simte diferenta! Si este in favoarea Opel-ului care este cu 6 ani mai batran din punct de vedere al conceptiei. smile.gif

Edit: Vezi poza ..da matale singur zoom (pe bune , da zoom tongue.gif ) . Ce parere ai de materialele bord-ului? Se observa calitatea..

This post has been edited by AND: 23 Mar 2006, 16:54

Attached thumbnail(s)
astragint.JPG ( Size: 51.62k ) Number of downloads: 111


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagol
post 23 Mar 2006, 16:53
Post #36


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




Mai, in ultimul timp, nemtii si francezii isi fac masinile impreuna, asa ca de ce ne certam noi aici ?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 23 Mar 2006, 17:03
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Eu zica ca masinile frantuzesti sunt cele mai tari si Logan o sa bata toate topurile...Golful o sa fie istorie, Hyundai la fel, nu mai zic de Caddy (cand o sa apara breko-utilitara Steppe sau cum i-o zice).

Acum serios vorbind, dCI e ok, in rest francezii sunt grijulii doar la modelele scumpe (calitate, materiale). In concluzie mi-am luat Astra Classic II Caravan.Clio il tin ca e ok si consuma putin, ocazional folosesc un Megane....sincer sa fiu, doar imaginea si motorul de el...


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Mar 2006, 17:13
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




A bun si care dintre Astra Classic II si Megane au materiale mai de calitate la interior?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 23 Mar 2006, 17:17
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




La Megane e mai "modern" (deh, francezi stilisti) la Opel se vede calitatea si preocuparea pentru durabilitate.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Mar 2006, 17:20
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Bingo Bango! wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 23 Mar 2006, 17:53
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




Ma bag si eu. ADAC face in fiecare topuri pe diferite teme, una din ele fiind calitatea.
Mai jos e clasamentul pe anul 2006.

PS N-am condus masini din ambele "clase", asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea. Ca locuitor de cativa ani in Germania, pot spune ca "mitul germanului ..." nu mai e (chair atat de) valabil (si asta o recunosc si nemtii cu picioarele pe pamant).

This post has been edited by Liviu M: 23 Mar 2006, 17:57

Attached thumbnail(s)
ClasamentTopCalitateADAC.jpeg ( Size: 11.15k ) Number of downloads: 161


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 23 Mar 2006, 18:26
Post #42


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




E plin de renouri in clasamentul ala smile.gif ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 23 Mar 2006, 19:33
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




smile.gif Pe mine alta intrebare ma intrepatrunde citind posturile anterioare...


De ce s-or mai vinde masinile germane daca sunt la fel de bune/proaste ca cele frantuzesti & co. ca doar sunt mai scumpe ?


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Mar 2006, 19:34
Post #44


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.398
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In clsamentul satisfactiei clientilor facut de Top Gear francezii erau cam la fundul clasamentului. Oricum, factorul subiectiv e al naibii de important. Daca omul vrea BMW, dar nu are bani decat de Peugeot, o sa fie mereu cu gandul la cum ar fi fost cu BMW-ul.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 23 Mar 2006, 20:00
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(AND @ 23 Mar 2006, 18:36)
Parerea mea este ca ORICINE care spune ca o masina frantuzeasca este apropiata din punct de vedere calitativ cu una nemteasca , habar nu are ce zice!

Pur si simplu este diferenta de la cer la pamant intre finisaje! Urcati-va dintr-un 407 sau Laguna intr-un Passat sau A4 . Urcati-va dintr-un Megane nou nout intr-un Opel Astra G cu 5-6 ani vechime , si veti ramane putin socati cand veti vedea ca Opel-ul este pur si simplu mai bine pus la punct la interior. Normal ca Megane-ul arata mai "misto" , doar e mai nou , are mai multe gadget-uri ..dar nu se simte nici pe departe la fel de solid ca un Astra.
*



Or fi masinile nemtesti mai sobre, dar nu inteleg de unde concluzia cu plasticele si calitatea, mai ales la Opel. Nu stiu cum se face, dar ultimele 3 persoane care si-au luat astra classic era nemultumite de... presiunea uleiului. La unul din ei ii tot schimba senzorul si indicatorul de bord, nu vor sa recunoasca ca masina aia are presiunea scazuta la ulei, la cca 1 an. So, cu siguranta opelul astra G nu e exemplu bun. Vw e in fata renault, in schimb in loc de ford si opel as alege oricand peugeot, citroen, renault. Deci, care masini frantuzesti si care masini nemtesti? As alege audi in loc de renault sau peugeot de exemplu - dar asa compar mere cu pere.
Mi-aduc aminte si de gherla pe care a scos-o opel la corsa - directia cu elemente de plastic, care tindea sa fie mai proasta ca la supernova (altfel, corsa era intr-adevar pe lista mea, dar a fost exclus tocmai din aceasta cauza). In plus, conteaza si cati dealeri ai in Bucuresti pentru marca respectiva, poate stiti si voi cati posesori de peugeot de exemplu se duc la Pitesti la revizii.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 23 Mar 2006, 20:08
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




Domnilor, vorba lui ghita pristanda, nemtii sunt scrofulosi la datorie, masinile produse in germania, fata de cele produse sub licenta gemrana chiar cu scule germane diferea calitativ la finisaj si calitatea materialelor, dar dot sunt bune. Iar restul Solenza mea chiar daca este franceza, este in al treilea an de dat prin gropile capitalei, pe drumul ce leaga sercaia -hroghiz și pe drumul de centura al municipiului Sf Gheorghe si a razbatut victoriaoasa. No problem la motor, la caroserie, am schimbat doar toba, capatul sau.Produsele de serie au marja lor de fiabilitate care tinde catre80- 90 la %, fata de nasa sau la rusi unde trebuie 100 %
sa auzim de bine, drum drept și luminos.
ATENȚIE A APĂRUT NOUL COD RUTIER, VEZI MONITORUL OF 246 DIN 20 MART LEGEA 149


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 23 Mar 2006, 20:09
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Interesant. Da' hai sa fiu de acord cu faptul ca frantuzestile sint la fel de bune ca si cele nemtesti. Si in situatia asta nu mai inteleg de ce la frantuzestile sufera o depreciere mai mare decit cele nemtesti. Sau, de ce nu se vind in America, ci mai mult in tari sarace, in care omul nu e obisnuit sa isi calculeze banul si nu se mai uita si la cheltuielile ulterioare atunci cind are un pret de achizitie ceva mai scazut? Hmmm, ar mai fi ceva: mi se pare doar mie, sau parca frantuzestile imbatrinesc mai urit decit cele nemtesti?

Sau doar de vreo citeva luni au devenit frantuzestile la fel de bune ca si cele nemtesti, si inca nu a aflat multa lume despre treaba asta?


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 23 Mar 2006, 20:12
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




...si cica mai circula o vorba prin popor: "nemtii fac atat masini cat si opel" rolleyes.gif nu dati cu pietre, am auzit-o si eu la cineva


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 23 Mar 2006, 20:21
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Din ce popor? wink.gif . Sa nu fie cumva din poporul care da mai multi bani pe un reno SH decit pe un audi. Daca e "din" poporul cu pricina, atunci asa e! Pe specialisti nu-i bine sa-i contrazici.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 23 Mar 2006, 20:25
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(Smudo @ 23 Mar 2006, 22:21)
Din ce popor? wink.gif . Sa nu fie cumva din poporul care da mai multi bani pe un reno SH decit pe un audi. Daca e "din" poporul cu pricina, atunci asa e! Pe specialisti nu-i bine sa-i contrazici.
*


Din acelasi bobor care spune BMW=bayerische mull werke radmasa.gif radmasa.gif .Asta am auzit-o de la Fritzii de la Opel smile.gif
Cu stima
bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 23 Mar 2006, 20:54
Post #51


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Ma lasati mai cu comparatiile astea... O masina nemteasca e buna pt ca a fost odata Golf 4 si VW Passat... Asta e motivul! Si pe vremea aia francezii, sa fim sinceri, faceau altfel de masini... Vezi Megane1 ...

De cand a aparut Megane 2 s-a schimbat treaba! Francezii au motoare silentioase si economice! NU zic ca nemtii nu stiu sa faca si ei asa ceva, dar ei sunt prea conservatori! Si fac masini demodate... Atat!

Am avut de ales intre mai multe masini si am ales un C4! Am toate prostiile pe ea, inclusiv limitator de viteza, pilot automat ( e SUPER asta!!! ) reglaje peste reglaje, 6 air-baguri, clima cu 2 zone ( oricum nu merg cu AC ), parfum personalizat si cate si mai cate...
La Golf 5 in banii astia, abia luam un AC si un motor 1.6 de 8 valve, foarte depasit!
Daca aveam prostiile de pe C4 si acelasi pret imi luam in considerare si Golf-ul! Dar tot mai mult imi place C4!

NU pot spune acelasi lucru despre Passat si Laguna/C5! Din astea 3 imi luam A4 DIRECT tongue.gif !

Aaaa, apropos, francezii nu au nici o limuzina pur-sange (gen A6 ) in afara de C6, dar nici nemtii nu au masini de clasa mica cum au francezii! De ce? Poate asta e raspunsul ! Fiecare popor isi construieste propria masina!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 23 Mar 2006, 21:07
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(Adrian_Solenza @ 23 Mar 2006, 20:54)
La Golf 5 in banii astia, abia luam un AC si un motor 1.6 de 8 valve, foarte depasit!

*


Acum am inteles, nemtii nu sunt in stare sa faca masini ( la fel de ) bune si ( la fel de) ieftine ca francezii.

QUOTE(Adrian_Solenza @ 23 Mar 2006, 20:54)
Am toate prostiile pe ea,.... si cate si mai cate...
*



Are pleoape ? Dar fuste la spoiler? Leduri pe "dedesupturi", ceva, sa luceasca ? blush.gif

This post has been edited by GABY IS BACK !: 23 Mar 2006, 21:09


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 23 Mar 2006, 21:18
Post #53


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




QUOTE(GABY IS BACK ! @ 23 Mar 2006, 21:07)
Are pleoape ? Dar fuste la spoiler? Leduri pe "dedesupturi", ceva, sa luceasca ?  blush.gif
*


Hai mai , nu-i strica placerea omului (a facut si topic pe tema : :"imi iau C4!!!!!!!!" or something) . Daca lui ii place C4 , C4 si-a luat . Acum tre' sa-l laude ! Rautate mica ! tongue.gif


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Mar 2006, 21:42
Post #54


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(pedrovl @ 23 Mar 2006, 13:54)
Imi pare rau dar in ultimii ani:

\
3. Masinile frantuzesti intotdeuna au aratat mai bine
\

*


pe cine minti?cu ce masina compari 507? smile.gif
intotdeauna voi iubi masinile nemtesti,si mai bine zis si motocicletele,care unele din ele sunt aproape indestructibile(cu intretinere corespunzatoare)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 23 Mar 2006, 21:59
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




QUOTE(Smudo @ 23 Mar 2006, 22:21)
Din ce popor? wink.gif . Sa nu fie cumva din poporul care da mai multi bani pe un reno SH decit pe un audi. Daca e "din" poporul cu pricina, atunci asa e! Pe specialisti nu-i bine sa-i contrazici.
*




Unde-ai vazut matale renault second hand mai scump ca audi? Poate nu stii, dar in ro daca zici masina nemteasca are deja 20-30% in plus la pret, doar pentru "legenda". Se vede ca n-ai mai fost pe-aici demult daca sustii ca lumea ia renault la second in loc de VAG. Tocmai asta e ideea, lumea care ia renault, il ia in loc de SH. La fel cum pe vremuri rolul lui renault megane a apartinut lui daewoo, prin modelul cielo.
Anyway, decat gunoaiele altora, mai bine orice dar nou - pur si simplu e vorba de niste bani munciti pe care nu vreau sa-i risc la loteria SH, din acelasi motiv din care nu ma imbrac de la SH, e vorba de imaginea mea si de respectul pe care
mi-l port.
Unii chiar se incapataneaza sa creada ca opel e masina buna, n-au decat sa-si cumpere. Io zic de cazuri concrete si probleme destul de frecvente. Tu chiar nu stii ce parere au NEMTII despre opel?!
In plus, renault face niste motoare extraordinare. 1.5 dci vs 1.4 TDI, asta a fost comparatia la mine si a iesit net castigator dci-ul, numai cand ma gandesc la 3 cilindrii pe motor diesel si ma ingrozesc (drive test, nu din auzite) - nu ca benzinaru' de 3 cilindrii n-ar fi o idee la fel de nefericita, am condus destul de mult unul si eram numai in 5000 de ture cu el - de unde economie.... Daca mai comparam si pretul, o sa vedem ca la dotari similare, diferenta e de doar 3000 eur in favoarea renaultului (fabia sedan - clio symbol). Acesti bani nu se justifica pe micile plusuri pe care le are fabia (in principal, plusul consta in fiabilitate, dar s-ar putea sa fie mai mult o legenda, deoarece am urmarit indeaproape timp de 4 ani vreo 3 symboluri de pe la cunoscuti, si n-au bagat decat consumabile in ele, sau piese stricate in busituri - astea nu se pun). In schimb garda la sol si scutul metalic de la symbol (standard si la versiunea authentique, de cca 8000 eur) iti ofera un plus de liniste.
So, eu merg pe mana francezilor. Daca voi putea vreodata sa-mi permit un audi A6, il voi lua, pana acolo, as alege oricand laguna/407 in loc de passat/mondeo, A4 fiind prea scump, desi e peste laguna. De fapt, ce spun eu, e si politica renault. Ofera un pic mai putin(na: solutii tehnice mai ieftine per ansamblu), pentru un pret mult mai scazut+gadgeturi electronice care iti fac uneori o reala placere (exemplu: skoda n-a fost in stare sa puna standard pe o masina de 15.000 eur o telecomanda amarata la cd player, care pana la urma e si element de siguranta, deorece iti poti pastra mainile pe volan si privirea inainte cand butonezi radioul).

This post has been edited by cristianco2002: 23 Mar 2006, 22:04


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 23 Mar 2006, 22:09
Post #56


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(cristianco2002 @ 23 Mar 2006, 21:59)
(exemplu: skoda n-a fost in stare sa puna standard pe o masina de 15.000 eur o telecomanda amarata la cd player, care pana la urma e si element de siguranta, deorece iti poti pastra mainile pe volan si privirea inainte  cand butonezi radioul).
*



Vrei sa iti zic ca nu are decat 2 air-bag-uri la Elegance? Si tre sa dai 600 de coco sa mai pui inca 4? Si ca are 4 stele NCAP? Si ca intri in ea cu cheia? Asta la 16.000 euro... mad.gif

Masina de origine nemteasca, deh... E mai buna! La ce?????? Va zic eu: la imagine! Atat!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 24 Mar 2006, 07:06
Post #57


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




QUOTE(Dany @ 23 Mar 2006, 16:24)
Exista "berea germana, care e cea mai buna"
*


Cica la nemti (in fabrici) sunt automate de bere cum sunt la noi cele de cola sau cafea. In pauza de pranz se duc si isi iau o bere rece (1una doza), ma intreb daca ar exista si la noi cam de cate ori pe zi ar trebui alimentat automatul ala radmasa.gif .
Revenind la topic....
QUOTE(Dany @ 23 Mar 2006, 16:24)
Plus ca Diesel-ul ala de 1.9 este mai zgomotos decit motoarele Renault. Cel putin in habitaclu se aude cam tare.
*

....Dany 1.9 ala de care vorbesti tu e TdiPd si la Reno e dci, vezi ca s-a mai discutat, da un search si aflii raspunsul. Nu ai vrea sa stii cum se aude un dizelar de A4 model 2006 (prietenii stiu de ce biggrin.gif ). Si da, nemtii sunt mai conservatori dar au motivele lor, cand investesti intr-o tehnologie (PD) de unul singur vrei sa scoti tot ce poti din tehnologia aia inainte sa renunti la ea. Din '05 si nemtii de la VAG au adoptat dci'ul dar in stilul propriu, adica generatia a3a.
QUOTE(AND @ 23 Mar 2006, 16:36)
Urcati-va dintr-un 407 sau Laguna intr-un Passat sau A4 .
*


AND diferente exista si intre Passat si A4, plecand de la zgomotul produs de inchiderea portierelor si pana la lipsa unor plastice din habitaclul motor deh si la ei e diferenta ca la Renault intre Megane si Logan.
QUOTE(hebron @ 23 Mar 2006, 17:03)
Eu zica ca masinile frantuzesti sunt cele mai tari si Logan o sa bata toate topurile...Golful o sa fie istorie, Hyundai la fel, nu mai zic de Caddy (cand o sa apara breko-utilitara Steppe sau cum i-o zice).
*

... e buna radmasa.gif .
QUOTE(hebron @ 23 Mar 2006, 17:17)
La Megane e mai "modern" (deh, francezi stilisti) la Opel se vede calitatea si preocuparea pentru durabilitate.
*

.... mie imi place la nebunie biggrin.gif frana aia de mana (F16?) pe cand si la Steppe, ups e prea mult?

Am detinut acum cativa ani un Espace din '87 si un 80 tot din '87. Diferente? Hmm cu ce sa incep?
Espace - statea bine la spatiu (deh alta clasa), la caroserie ca nu ruginea si la a..aaa...nu mai stiu. Consumul? Nu ati vrea sa stiti cat inghite un benzinar de 2000cubici cu carburator dublu-corp. Troncanea din toate incheieturile, ce nu se auzea azi era programat a 2a zi, vopseaua de pe el incepuse sa se duca ca la telefoanele alea ieftine, piesele de schimb scumpe de parca era jaguar, in fine am scapat relativ repede de el (l-a luat un taran din Brezoaiele sa care varza cu el biggrin.gif ). Singurul avantaj al lui (caroseria din fibra) nu stiu cat de avantaj era. Ma intreb cam ce se intampla la un accident cu plasticul ala fata de o tabla care se deformeaza controlat. Acelasi lucru cred ca e valabil si pentru Clio deoarece am vazut cateva masini avariate si din aripile lor lipseau bucati intregi, or fi tot din plastic? Bine, acum banuiesc ca nu e un plastic oarecare dar totusi...
Altii mai invatati ar putea da un raspuns.
Acum, revenind la masinile nemtesti. Cu 80'ul au fost 2 probleme, schimbatul consumabilelor (ups, e o problema asta?) si radiatorul de habitaclu care avea tevile din ebonita si a crapat spaland masina pe interior (cu baia de aburi de rigoare).
La A4 luat de nou, treaba sta altfel. Dupa 5ani (in afara de consumabile) s-au schimbat la el capete de bara, burdufe amortizoare spate si...cel mai greu acum vine - distributia (care a costat o caruta de bani). In rest masina merge ca in prima zi (nu am greierasi, botoanele functioneaza toate, displayu' are toate liniutele) dar intretinerea ei e scumpa, daca bagi piciorul in ea cand nu trebuie scoti bani multi din buzunar (alt mare dezavantaj). Adica, de ce mi-am luat masina nemteasca daca trebuie sa stau cu ochii pe ceasurile sondelor de temperatura ca sa stiu cand "am voie" sa o "calc"? Acesta cred ca e cel mai mare dezavantaj al ei (poate la modelele mai recente au remediat problema, nu stiu).
QUOTE(laur @ 23 Mar 2006, 15:00)
Auziti, la nemtesti bagati si Ford???
*


Ford, sunt multumita de el dar....se cunoaste ca este o masina mai ieftina. Plasticul de pe bord si fetele de usi nu este cu nimic mai presus de Matiz, am "greierasi" in masina si se aud tot felul de zgomote suspecte de zici ca acum se rupe. Barile de protectie cred ca sunt puse acolo doar ca sa dea o forma masinii, per general cred ca e facuta cu prea multa economie. Singurul lucru serios la ea, cred ca este motorul, are insa avantajul ca piesele de schimb nu sunt asa scumpe. Poate asa sta treaba la modelul pe care il conduc eu sau poate e o treaba generala, poate americanii nu au niste standarde prea ridicate pentru Europa si ca atare cred ca putea fi produsa si de albanezi. In concluzie daca aveti bani de altceva....
Si ca o concluzie generala nu as da Audi pe Megane dar nici pe Passat.


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 24 Mar 2006, 10:39
Post #58


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Discutii vor fi intotdeauna. Problema trebuie pusa obiectiv.
1.Daca cineva a avut o nemteasca si nu a avut probleme, e normal sa le tina parte. Daca tineva nu a fost dezamagit niciodata de o frantuzeasca de asemenea e normal sa o laude.
2. Cine compara Mercedes S clase cu Clio normal ca greseste.
3. Testul J. D. Power pune pe primul loc in 2006 firma OPEL dpdv al calitatii si ca fiind firma cu cel mai mic coeficient de eroare in fabricatie. Comparatia s-a facut cu TOATE firmele nemtesti. (mercedes, audi, ford...etc)
4. Cand cineva isi ia un Audi de 50.000 de euro nu vi se pare normal sa aiba pretentii si asteptari de asemnea suma???? Si este anormal sa umble cu ea numai prin service-uri (cunosc caz deci nu inventez)
5. Daca nemtii fac in continuare numai super masini de ce in F1, WRC, Dakar nu au rezultate?? Masinile din competitii nu se fac doar de dragul distractiei. Performantele si Calitatea lor se reflecta in cele de serie.
6. Ce are in pus un Golf full sa zicem fata de un Megane full ??? Cu ce e mai bun?? Ce are in plus un A4 full fata de o Laguna full ???Cat costa una nemteasca si cat costa una frantuzeasca???Cat costa sa intretii un Audi si cat costa sa intretii un Peugeot??
7. Care este cel mai silentios motor diesel ??
8. De ce Ford a apelat la grupul PSA??
9. Cand facem comparatii nu trebuie sa ne gandim la segmentul de lux unde nemtii au si traditie si sunt si lideri pentru ca asta oricum recunoaste toata lumea. Dureros este ca nemtii au scazut calitatea la cele accesibile si au pretentii exagerate dar mai ales nu suporta sa fie detronati de o japoneza, o frantuzeasca samd.
10. De ce Golf III, IV sau V nu s-a vandut in milioane de exemplare ca 206?
11. De ce mercedes a retras 100.000 de A classe, Audi - 86.000 de A6 break ?De bune ce erau? La noi a urlat prostimea ca Logan a avut 3000 de scaune defecte iar in Germania probleme grave de injectie sau de stabilitate se musamalizeaza fara nici o problema ?
12. Daca la nemti se observa o scadere a calitatii in schimb la cele frnatuzesti nu poate fi negata ascensiune. Asta este foarte clar.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 24 Mar 2006, 12:18
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(Danielle @ 24 Mar 2006, 07:06)
Din '05 si nemtii de la VAG au adoptat dci'ul dar in stilul propriu, adica generatia a3a.
Draga Gabrielle cred ca esti putin dezinformat(a).
VAG are motoare common rail incepand cu anul 2000 iar common rail de generatie 3 din anul 2003. Renault a introdus CR 3 in anul 2005
Din anul 2000 VAG a mers cu 2 tehnologii paralele, PD (carea reprezentat majoritatea) si CR

QUOTE(Danielle @ 24 Mar 2006, 07:06)
AND diferente exista si intre Passat si A4, plecand de la zgomotul produs de inchiderea portierelor si pana la lipsa unor plastice din habitaclul motor deh si la ei e diferenta ca la Renault intre Megane si Logan.
... e buna radmasa.gif .

Am avut (am) amble masini. Exagerezi. Portierele se inchid diferit doar la Dacia

@pedrovl

1. probabil ai dreptate. totsi sa nu uitam ca cea mai mare parte a Europei de Vest nu are o problema in a-si schimba masina. Desi si ei alearga dupa masinile mai ieftine, daca BMW, Audi, VW, Opel etc reusesc sa vanda (VW chiar mai mult decat francezii) la un pret chiar mai mare, ma gandesc totusi ca Renalt & co cer totusi un pret prea mare pentru masinile lor.
Apropo, poti sa-mi spui cand renault nu a facut discount-uri grase la masinile lor? Oare de ce, din grija pentru cumparatori sau pentru ca nu le puteau vinde cum isi doreau?

2. Pai cine compara mercedes cu Clio?

3. JDPower este doar una dintre firme le de prospectare. Mai sunt o gramada. Nici germanele si nici frantuzoaicele nu stralucesc aici, insa este un mic ajantaj pentru germane

4. Ba este normal. Un cumaprator de A4 are alte pretentii fata de unul de Clio. Tocmai din acest motiv posesorul de Clio poate fi mai multumit de masina sa decat cel de Audi. Totul este relativ, ceea ce este sigur este ca A4 este la ani lumina de Clio

5. Argumentul asta este putin pueril. Ce legatura este intre monopostul lui Alonso si Clio? Crezi ca folosec vreun surub de la F1? Poti sa-mi dai exemple de tehnologie 1 de la Renault imprumutata la modelele de serie? De asta iti place Renault? radmasa.gif Touareg-ul nu s-a facut de ras la Dakar, stimabile. A prins podiumul fiind prima masina europeana si prima masina cu motor diesel din lume care ocupa o astfel de pozitie happy.gif
Ce legatura are f1 cu fiabilitatea? radmasa.gif Eventual puteai sa vorbesti aici de Le Mans, un de Audi face legea, nu de F1 unde s-a schimbat motorul in fiecare cursa, pana de curand
Ai pomenti de WRC. Daca ai fi fost pasionat de acest domeniu ma gandesc ca ar fi trebuit sa stii de participarea Audi in aceste curse si motivele pentru care s-au retras...


6. 1 Doar 2: - calitatea interiorului superioara - suspensie independenta pe spate (adica stabilitate superioara). Asta este siguranta, nu telecomanda pe volan (pe care o are dealtfel)
2. Audi este premium, Laguna este departe de aceasta notiune

7. Probabil TDI-ul de 3.0l de pe Audi (este CR 3, aparut in 2003). L-ai condus? Am vreo 50000 de Km cu el. dar nu asta e important. Ce motoare imi plac: D4-D de la Toyota, JTD-ul de la Fiat/Opel, 2.0 TDI de la VAG

8. Pentru ca au avut un contract de dezvoltare comuna. Motorul cu pricina este dezvoltat impreuna, ca urmare a unui "joint venture"

9. in principiu ai dreptate. Aspectul calitativ a avut un regres vizibil in ultimii ani si diferentele s-au mai estompat...

10. Toate generatiile de Golf au fost best-seller in Europa in fiecare an al existentei lor. Exceptie (parca) 1997, 2003 si inca un an ca-mi scapa. In lume, Golful este cea mai vanduta masina din istorie, dupa Corolla

11. .. de ce Toyota a retras 5.000.000 de masini in service? Iti raspund tot eu: din respect pentru cumparator si pentru imaginea lor
Raspunde-mi tu la alta intrebare: de ce renault nu retrage masinile cu defecte indiscutabile la suspensie? Pot sa raspund tot eu? Pentru ca le-ar scadea profitul

12. Aici am dubii. Marca cu cea mai evidenta crestere, din punctul meu de vedere, este Opel

This post has been edited by GolfIII: 24 Mar 2006, 12:23


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 Mar 2006, 13:10
Post #60


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 11 February 04




Faptul ca un producator retrage niste masini pt reparatie in urma descoperirii unui defect tine de respectul pt cumparator si in sine este un lucru bun si laudabil fie acel producator Mitsubishi, Toyota, Renault, VW sau Dacia.
In ziua de azi tot mai multi producatori au proiecte comune de dezvoltare a platformelor si motoarelor pt reducerea costurilor. De aceea o sa vedem tot mai des motoare facute in comun de Ford si Peugeot, de Toyota si BMW, etc
La ora actuala cele mai fiabile masini sunt cele japoneze, nu franceze si nici germane. Intr-adevar conform statisticilor francezii sunt in crestere la acest capitol iar germanii in scadere.
Studiul JD Powers iti arata cat e de multumit proprietarul de masina lui.
De exemplu, eu pot sa fiu multumit de Loganul meu in proportie de 80% pe care am dat 8000 EUR iar un utilizator de Audi de 30 000 EUR sa fie multumit in proportie de 75%. Asta inseamna ca Loganul e mai bun decat AUDI? Nu! Asta arata ca utilizatorul de Logan e mai multumit de masina respectiva decat utilizatorul de Audi de masina lui. Daca Loganul ar fi costat cat Audi utilizatorul ar fi fost multumit in proportie de 10% sau mai putin.
Cert este ca VW-urile sunt masini bune. Mai au si ele probleme dar in principiu sunt bune.
SH-ul este o loterie. Poti sa prinzi o masina buna sau nu. Faptul ca e AUDI nu inseamna mare lucru, poate a fost a unui antitalent la condus care a mers total aiurea cu ea, sau nu a schimbat uleiul vreo 50 000 km fiindca a uitat in timp ce un Opel de 150 000 km poate sa mearga struna fiindca a fost a unui om grijuliu cu masina.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st May 2025 - 01:38
Forum Renault