DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> autocalibrare gpl, astept pareri

kti
post 14 Jul 2009, 09:46
Post #1


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




am facut de curind o autocalibrare la gpl si as vrea sa stiu care din cele 2 mape este mai buna , mentionez ca inainte de autocalibrare adica pe mapa veche am avut comanda sa consume mai putin dar as vrea sa stiu care ma ajuta mai mult la functionarea corecta a motorului.


15 Jul 2009, 07:28:
nimeni ?
ma intereseaza mult dunga portocalie si punctele galbene de pe ea acolo vad ca sunt diferite

This post has been edited by kti: 15 Jul 2009, 07:28


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanu
post 16 Jul 2009, 17:07
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 29 April 08




salut,,,
Acest program il pot avea si cei de la Lazar Service?...pt ca am ceva probleme de curand...sunt singurii din oras autorizati
A inceput sa consume cam 10.5-11 % urban, e normal? fara AC pornit
Daca mai stiti si alte service-uri pt calibrare...


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate/Full/
Reanult Clio 4 2018, 73CP, 1,2 litri, 54KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 18 Jul 2009, 09:49
Post #3


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




pai daca nu ai gpl din fabrica dute la cel care a pus inst . daca nu sunt multi pe aici care fac reglaje cu pc.
sau uitate pe vreo eticheta de gpl de pe masini si vezi ca sunt adrese pe ele.
insa inainte trb. sa cureti filtrele daca vrei sa mergi mai departe.


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 18 Jul 2009, 10:59
Post #4


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Deci, injectoarele de GPL stau cam mult deschise. Mai reduce factorul de multiplicare, lasa-l la 1.2. La mine trage mai bine pe GPL, dar e mai silent pe benzina. Acum eu am si catalizatorul infundat, dar asta chiar ajuta la reglaj wink.gif

Incerca sa urmaresti sa prima sonda lambda, Ea trebuie sa stea intre 0.45-0.50, deoarece acolo este factorul lamba 1, adica unde merge cel mai bine motorul.

http://web.archive.org/web/20020828193907/...r/AFMonitor.htm
Uite aici un tabel, care ajuta foarte mult.



--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 22 Jul 2009, 13:55
Post #5


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




pai si la consum cum stai daca micsorezi multiplicarea
si punctele galbene cum le dispun pe linia portocalie


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 22 Jul 2009, 15:04
Post #6


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(kti @ 22 Jul 2009, 13:55)
pai si la consum cum stai daca micsorezi multiplicarea
si punctele galbene cum le dispun pe linia portocalie
*


Consumu e mai mic, cu toate ca ecu tot isi regleaza timpul de injectie.

Linia portocalie e influentata de punctele galbene


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 22 Jul 2009, 18:39
Post #7


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




pai spune si tu cum sa fac toate schimbarile astea daca zici ca te pricepi


22 Jul 2009, 18:42:
mai mic de 8% nu cred ca se poate si de altfel va fi influentat de
amestec sarac/bogat cred ca de asta ai probleme la catalizator.


This post has been edited by kti: 22 Jul 2009, 18:42


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 23 Jul 2009, 21:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Din putinele informatii pe care le cunosc despre instalatia ta, pot spune ca:
Punctele galbene care hotarasc pe unde se plimba curba aia portocalie nu sunt folosite eficient atata timp cat niciodata n-o sa-ti ajunga timpul de injectie al benzinei la 25 ms (mai exact un maxim de 16 ms ar fi si ala destul de ... maxim. In afara de asta nici unul dintre grafice nu respecta legea reglajului la instalatia asta (n-o spun ca apoi enervezi montatorul), totusi unul o respecta partial. Un alt aspect ar fi ca ai stuturile de iesire ale injecctoarelor GPL prea mici pentru motorul tau, probabil sunt de 1,75mm (dupa cum se vede diferenta intre timpii de injectie gpl-benzina si totodata dupa cum oscileaza semnalul la sonda lambda ai stuturile de gpl in admisie prea departe de zona de injectie a benzinei sau injectoarele de gpl cu debit diferit, probabil motorul raspunde mai greu la accelerare pe gpl... Faza cu consumul e distractiva, consuma si el cat poate, nu prea se uita pe harta, pune-i stuturi de 2mm si mai regleaz-o odata sau spune din ce zona esti, poate mai exista un atelier cum trebuie in zona ta... Si nu te lua dupa nenea cu lambda perfect ca diferenta dintre 0,01volti si 0,8 volti e de cateva sute ml la 100km. Adica cu cat oscileaza intre valorile astea cu atat e mai bine mai laes ca trece prin 0,45 ala "perfect"...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 31 Jul 2009, 16:00
Post #9


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




sad.gif nici unul dintre grafice nu respecta legea reglajului la instalatia asta (n-o spun ca apoi enervezi montatorul) sad.gif
pai spune ceva mai practic ca sa ne intelegem.
oricum la cel care a montat-o nu mai apelez ca nici pe altii nu i-a rezolvat.
inainte de a ma duce la alcineva vreau sa fiu mai bine informat ,oricum deocamdata o recalibrez eu asa pe autocalibrare si vad ca din punct de vedere al consumului este ok biggrin.gif am venit azi de la mare si pot spune ca un consum de 7% mers numai pe gpl ma face sa o las asa deocamdata,poate cand voi schimba filtrele mai umblu la ea. biggrin.gif


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 17 Aug 2009, 21:16
Post #10


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




nimeni nimic ?


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 25 Sep 2009, 12:52
Post #11


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




QUOTE(alexys @ 23 Jul 2009, 21:23)
Din putinele informatii pe care le cunosc despre instalatia ta, pot spune ca:
Punctele galbene care hotarasc pe unde se plimba curba aia portocalie nu sunt folosite eficient atata timp cat niciodata n-o sa-ti ajunga timpul de injectie al benzinei la 25 ms (mai exact un maxim de 16 ms ar fi si ala destul de ... maxim. In afara de asta nici unul dintre grafice nu respecta legea reglajului la instalatia asta (n-o spun ca apoi enervezi montatorul), totusi unul o respecta partial. Un alt aspect ar fi ca ai stuturile de iesire ale injecctoarelor GPL prea mici pentru motorul tau, probabil sunt de 1,75mm (dupa cum se vede diferenta intre timpii de injectie gpl-benzina si totodata dupa cum oscileaza semnalul la sonda lambda ai stuturile de gpl in admisie prea departe de zona de injectie a benzinei sau injectoarele de gpl cu debit diferit, probabil motorul raspunde mai greu la accelerare pe gpl... Faza cu consumul e distractiva, consuma si el cat poate, nu prea se uita pe harta, pune-i stuturi de 2mm si mai regleaz-o odata sau spune din ce zona esti, poate mai exista un atelier cum trebuie in zona ta... Si nu te lua dupa nenea cu lambda perfect ca diferenta dintre 0,01volti si 0,8 volti e de cateva sute ml la 100km. Adica cu cat oscileaza intre valorile astea cu atat e mai bine mai laes ca trece prin 0,45 ala "perfect"...
*


astept pareri


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 1 Oct 2009, 18:43
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Stai calm. Nu te stresa. Ideal (zic unii) este sa se suprapuna curbele. Ei bine.. poti sa le faci sa se suprapuna dar nu iti va influenta consumul semnificativ. Ca sa se suprapuna in cazul tau trebuie sa tragi de punctele galbene destul de mult inspre in jos, dar nu o sa rezolvi nimic. Lasa-l asa cum este si mergi linistit. Nu am vazut nici un logan pe gpl sa consume mai putin de 7l/100 km la viteze de 100-110. A.. da daca mergi la 80-90 scoti 6.5-6.7. Cred ca Alexys stie mai bine cum sta treaba si poate el o sa ne explice mai multe siretlicuri.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 2 Oct 2009, 10:24
Post #13


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




da dar sa sti ca este si o diferenta care se vede clar ,adica distanta dintre punctele galbene nu numai cu ele in jos ,adica la multiplicator, la consum ai dreptate dar ca functionare in parametrii normali care varianta este mai buna ca depinde mai mult decat consumul.


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 28 Oct 2009, 09:58
Post #14


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




???


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosma83
post 14 Feb 2010, 22:06
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 October 09




Salut cum as putea procura un soft pt instalatie gpl Tomasetto euro 4 si mufele aferente pentru calculator gpl. Detin un logan 1.4 mpi multumesc anticipat


--------------------
dacia logan 2008 preferance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:37
Forum Renault