autocalibrare gpl, astept pareri
![]() ![]() ![]() |
autocalibrare gpl, astept pareri
kti |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
|
||
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|||
razvanu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 29 April 08 ![]() |
salut,,,
Acest program il pot avea si cei de la Lazar Service?...pt ca am ceva probleme de curand...sunt singurii din oras autorizati A inceput sa consume cam 10.5-11 % urban, e normal? fara AC pornit Daca mai stiti si alte service-uri pt calibrare... |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate/Full/ Reanult Clio 4 2018, 73CP, 1,2 litri, 54KW
|
|
kti |
![]()
Post
#3
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
pai daca nu ai gpl din fabrica dute la cel care a pus inst . daca nu sunt multi pe aici care fac reglaje cu pc.
sau uitate pe vreo eticheta de gpl de pe masini si vezi ca sunt adrese pe ele. insa inainte trb. sa cureti filtrele daca vrei sa mergi mai departe. |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#4
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Deci, injectoarele de GPL stau cam mult deschise. Mai reduce factorul de multiplicare, lasa-l la 1.2. La mine trage mai bine pe GPL, dar e mai silent pe benzina. Acum eu am si catalizatorul infundat, dar asta chiar ajuta la reglaj
![]() Incerca sa urmaresti sa prima sonda lambda, Ea trebuie sa stea intre 0.45-0.50, deoarece acolo este factorul lamba 1, adica unde merge cel mai bine motorul. http://web.archive.org/web/20020828193907/...r/AFMonitor.htm Uite aici un tabel, care ajuta foarte mult. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
kti |
![]()
Post
#5
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
pai si la consum cum stai daca micsorezi multiplicarea
si punctele galbene cum le dispun pe linia portocalie |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
kti |
![]()
Post
#7
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
pai spune si tu cum sa fac toate schimbarile astea daca zici ca te pricepi
22 Jul 2009, 18:42: mai mic de 8% nu cred ca se poate si de altfel va fi influentat de amestec sarac/bogat cred ca de asta ai probleme la catalizator. This post has been edited by kti: 22 Jul 2009, 18:42 |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
alexys |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Din putinele informatii pe care le cunosc despre instalatia ta, pot spune ca:
Punctele galbene care hotarasc pe unde se plimba curba aia portocalie nu sunt folosite eficient atata timp cat niciodata n-o sa-ti ajunga timpul de injectie al benzinei la 25 ms (mai exact un maxim de 16 ms ar fi si ala destul de ... maxim. In afara de asta nici unul dintre grafice nu respecta legea reglajului la instalatia asta (n-o spun ca apoi enervezi montatorul), totusi unul o respecta partial. Un alt aspect ar fi ca ai stuturile de iesire ale injecctoarelor GPL prea mici pentru motorul tau, probabil sunt de 1,75mm (dupa cum se vede diferenta intre timpii de injectie gpl-benzina si totodata dupa cum oscileaza semnalul la sonda lambda ai stuturile de gpl in admisie prea departe de zona de injectie a benzinei sau injectoarele de gpl cu debit diferit, probabil motorul raspunde mai greu la accelerare pe gpl... Faza cu consumul e distractiva, consuma si el cat poate, nu prea se uita pe harta, pune-i stuturi de 2mm si mai regleaz-o odata sau spune din ce zona esti, poate mai exista un atelier cum trebuie in zona ta... Si nu te lua dupa nenea cu lambda perfect ca diferenta dintre 0,01volti si 0,8 volti e de cateva sute ml la 100km. Adica cu cat oscileaza intre valorile astea cu atat e mai bine mai laes ca trece prin 0,45 ala "perfect"... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
kti |
![]()
Post
#9
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
![]() ![]() pai spune ceva mai practic ca sa ne intelegem. oricum la cel care a montat-o nu mai apelez ca nici pe altii nu i-a rezolvat. inainte de a ma duce la alcineva vreau sa fiu mai bine informat ,oricum deocamdata o recalibrez eu asa pe autocalibrare si vad ca din punct de vedere al consumului este ok ![]() ![]() |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
kti |
![]()
Post
#10
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
nimeni nimic ?
|
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
kti |
![]()
Post
#11
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
QUOTE(alexys @ 23 Jul 2009, 21:23) Din putinele informatii pe care le cunosc despre instalatia ta, pot spune ca: Punctele galbene care hotarasc pe unde se plimba curba aia portocalie nu sunt folosite eficient atata timp cat niciodata n-o sa-ti ajunga timpul de injectie al benzinei la 25 ms (mai exact un maxim de 16 ms ar fi si ala destul de ... maxim. In afara de asta nici unul dintre grafice nu respecta legea reglajului la instalatia asta (n-o spun ca apoi enervezi montatorul), totusi unul o respecta partial. Un alt aspect ar fi ca ai stuturile de iesire ale injecctoarelor GPL prea mici pentru motorul tau, probabil sunt de 1,75mm (dupa cum se vede diferenta intre timpii de injectie gpl-benzina si totodata dupa cum oscileaza semnalul la sonda lambda ai stuturile de gpl in admisie prea departe de zona de injectie a benzinei sau injectoarele de gpl cu debit diferit, probabil motorul raspunde mai greu la accelerare pe gpl... Faza cu consumul e distractiva, consuma si el cat poate, nu prea se uita pe harta, pune-i stuturi de 2mm si mai regleaz-o odata sau spune din ce zona esti, poate mai exista un atelier cum trebuie in zona ta... Si nu te lua dupa nenea cu lambda perfect ca diferenta dintre 0,01volti si 0,8 volti e de cateva sute ml la 100km. Adica cu cat oscileaza intre valorile astea cu atat e mai bine mai laes ca trece prin 0,45 ala "perfect"... astept pareri |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
kyryka |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Stai calm. Nu te stresa. Ideal (zic unii) este sa se suprapuna curbele. Ei bine.. poti sa le faci sa se suprapuna dar nu iti va influenta consumul semnificativ. Ca sa se suprapuna in cazul tau trebuie sa tragi de punctele galbene destul de mult inspre in jos, dar nu o sa rezolvi nimic. Lasa-l asa cum este si mergi linistit. Nu am vazut nici un logan pe gpl sa consume mai putin de 7l/100 km la viteze de 100-110. A.. da daca mergi la 80-90 scoti 6.5-6.7. Cred ca Alexys stie mai bine cum sta treaba si poate el o sa ne explice mai multe siretlicuri.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
kti |
![]()
Post
#13
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
da dar sa sti ca este si o diferenta care se vede clar ,adica distanta dintre punctele galbene nu numai cu ele in jos ,adica la multiplicator, la consum ai dreptate dar ca functionare in parametrii normali care varianta este mai buna ca depinde mai mult decat consumul.
|
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
kti |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
???
|
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
cosma83 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 October 09 ![]() |
Salut cum as putea procura un soft pt instalatie gpl Tomasetto euro 4 si mufele aferente pentru calculator gpl. Detin un logan 1.4 mpi multumesc anticipat
|
--------------------
dacia
logan
2008 preferance
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:37 |