RUGINA si Loganul-TOTUL despre probleme cu rugina, (fost INCEPUT DE RUGINA PLAFON LOGAN)
![]() ![]() ![]() |
RUGINA si Loganul-TOTUL despre probleme cu rugina, (fost INCEPUT DE RUGINA PLAFON LOGAN)
Ampt |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|||
Maskatu |
![]()
Post
#572
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Insist. Ai facut plangere sau macar ai anuntat problema?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Marius 77 |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 30 September 12 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Jan 2013, 14:02) Rugină Logan Ph2, mașină de 1 an și 10 luni vechime ! Cei care afirmau și sperau totodată că începând cu Ph2 problemele cu rugina s-ar fi rezolvat la Logan, se pare că s-au înșelat ! Problemele cu rugina nu s-au rezolvat, dimpotriva, ce se vede la masina ta, cred ca sint efectele reducerilor de cheltuieli facute la masinile fabricate dupa inceputul crizei financiare. Dar exista si exceptii, Loganul meu (noiembrie 2006) nu are puncte de rugina desi nu i-am facut niciodata tratament anticoroziv, a fost parcata de noua si pana astazi exclusiv sub cerul liber indiferent de anotimp, nici macar aparatoare de noroi la roti nu am montat. Singurul "tratament special" a fost ca am tinut masina mereu curata. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Prestige 1.6 16V
|
|
Ampt |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#575
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Colegu Ampt , sa stii ca am avut si eu puncte de genu
![]() This post has been edited by CatalinCTM: 22 Jan 2013, 16:57 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
Ampt |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
fizzo |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
@Ampt
Rugina aparuta acolo are drept cauza, cel mai probabil, tratamentul electrochimic (cataforeza) deficitar (rupturi in filmul de grund depus, impuritati in bazinul electrochimic) sau calitatea proasta a vopselei si in special, banuiesc, elasticitatea deficitara (a sarit o pietricica - vopseaua s-a ciobit - electrolitul s-a format - reactia redox a pornit - gata rugina ![]() Ceea ce se intampla la Dacia, in special pe acest segment sensibil al coroziunii, este de neimaginat. Apoi se mira ca pierd din piata, ca scad vanzarile...... |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#578
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Daca acum arata in halul asta probabil peste 10 ani o sa aiba mai multa rugina decat supernova. Oricum merita sa insisti catre cei de la dacia. Daca refuza reparatia merita dati in judecata. Nu ai cum sa nu castigi. Pozele spun totul.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#579
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Degresare e una , Decontaminare e una . La decontaminare folosesti o argila(clay bar ) .
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#580
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cu ce era contaminata de a trebuit decontaminata?
![]() This post has been edited by Maskatu: 24 Jan 2013, 08:26 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#581
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Acu explic tot procesul? Masina prezenta petele de rugina care le are si coelgul Ampt . Cu argila au iesit unele(si alte impuritati care erau pe caroserie) , la altele s-a folosit smirghel (cel mai fin) , si pe urma polish si masina a iesit Gigea' . Acum am spalat-o zilele aste (au trecut 3-4 luni de la polish) , si au aparut iar punctulete de rugina dar in alte locuri , sunt de la solutiile care le folosesc cei de la deszapezire...... La primavara o sa le scot eu , ies si cu cel mai ieftin polish ca am incercat....
This post has been edited by CatalinCTM: 24 Jan 2013, 09:11 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
PaulT |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Respectivele punctulete apar datorita prostului tratament aplicat caroseriei si datorita vopsirii la misto... Pentru aparitia ruginii, chiar si in punctulete minore e nevoie de "acces la tabla"
![]() This post has been edited by PaulT: 25 Jan 2013, 11:41 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#583
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ampt, nici un raspuns oficial dupa atata vreme??? Vorbim totusi de o masina aflata in garantie, nu de un logan din 2004. Seriozitate maxima la dacia...
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Ampt...am aceeasi problema la luneta spate. Am intrat in categoria selecta a nefericitilor posesori de masina ruginita.
Am descoperit in seara asta 4 floricele de-a lungul si de-a latul lunetei. Jale. Vreau sa stiu si eu ce raspuns ti-au dat, ai fost la vreun dealer pe garantie? Maine bag niste poze cu kktul de tabla ruginita. This post has been edited by Sir Andrew: 8 Feb 2013, 21:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
myhayinferno |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 September 10 ![]() |
poze ?!
|
--------------------
Dacia
Logan
2011 / Laureate / 1.6 MPi
- -
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Am pus in jurnal.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
kossak |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Azi uitandu-ma mai atent in partea de jos a usii stanga fata ( in zona gaurilor de scurgere a apei), am observat ca de pe la mijloc, masticul are umflatura oarecum pe mijloc.
Banuiesc ca e rugina pe dedesupt, din moment ce la celelalte usi nu am asa ceva. Ma intreb, oare se poate face ceva cu zona respectiva? Sau s-o las pana rugineste de tot apoi sa schimb usa cu totul? Momentan pe exterior nu se vede nimic, deci banuiesc ca n-a ajuns sa perforeze tabla. CAM00061.jpg ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 2872 CAM00063.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 2947 This post has been edited by kossak: 24 Mar 2013, 13:17 |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
Alx1000 |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 April 13 ![]() |
Eu nu cred ca ai cum sa cureti tot fara sa "decojesti" usa.Adica trebuie un tinichigiu sa o desfaca sa o smirgheluiasca bine, sa ii dea cu grund si chit , sa o puna la loc ca mai apoi sa iti apara probabil prin alta parte.Multa munca pentru numic.
De vina finisajul si tratamentul extraordinar al tablei in uzinele din Pitesti. Eu nu as face asta. Mai degraba schimbata cu totul.Dar o sa treaca mult timp pana cand o sa merite schimbata. S-ar putea sa schimbi masina cu totul pana atunci. |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
kossak |
![]()
Post
#589
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, asa m-am gandit si eu ca probabil cel mai simplu ar fi de schimbat usa cu totul. Atata timp cat pe exterior nu se vede nimic, nu ma deranjeaza in mod deosbit. Dar cum zici, probabil mai trece ceva timp pana sa putrezeasca de tot.
|
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
cris06 |
![]()
Post
#590
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Baga-i niste ulei mediocru (nears) pt a nu mai lasa apa sa stea in incheietura tablelor. Se pare ca Dacia nu vrea sa piarda performanta castigata din "facere" si pana acum: prestigiul coroziunii!
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
daciafan |
![]()
Post
#591
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Jan 2013, 14:02) Rugină Logan Ph2, mașină de 1 an și 10 luni vechime ! Cei care afirmau și sperau totodată că începând cu Ph2 problemele cu rugina s-ar fi rezolvat la Logan, se pare că s-au înșelat ! Pozele sunt făcute azi dimineață după ce am spălat mașina, practic zonele cu probleme sunt pe toate părțile, poate doar capota să fie "neatinsă" ! Comentariile sunt de prisos, imaginile vorbesc singure ... ! se pot indeparta cu polish si nu reapar cred ca sunt particule metalice (pilitura) ce s-au infipt in vopsea si au ruginit si loganul meu, tot alb, a prezentat astfel de pete |
--------------------
/
/
/
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#592
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Acolo e rugina, am mai vazut unele logan-uri cu aceasi problema la usi.
Baga ceara pentru cavitati, e cea mai buna.In parktiker e 30 lei tubul de ceara Nigrin are si furtunel pentru bagat ceara in usi. Nici la opelu meu de 17 ani nu am probleme de genul asta. Dar la noi merge si asa cred ca asa au francezi. Bafta |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
P-A-C-O |
![]() ![]()
Post
#593
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE zf.ro 17mai 2013: De ce refuză Dacia să cumpere tablă de caroserie din România. Ce i-a determinat pe francezi să declanșeze cea mai mare campanie de rechemare „De ce nu se cumpără mai multă tablă din România? Deoarece indienii de la Mittal nu au investit deloc în laminarea tablei la un standard de calitate care să ofere cel puțin șapte ani rezistență la coroziune. În trecut au existat cazuri în care a fost livrată tablă deja ruginită. Dacă vopsești o astfel de tablă în cel mult un an „înflorește“ rugina pe ea“, au explicat surse apropiate uzinei Dacia. Dacia achiziționează tablă pentru panourile exterioare ale caroseriei, cum sunt aripile, capota motorului, plafonul sau hayonul portbagajului de la compania U. S. Steel din Kosice, Slovacia, dar și de la producători din Germania. „Pentru a rămâne un jucător important pe piața auto trebuie să construim mașinile cu tablă de calitate, care să nu ruginească“, au mai explicat sursele. În 2008 Dacia a demarat o campanie de rechemare a mașinilor Logan sedan fabricate până la sfârșitul anului 2006 pentru verificarea aparițiilor punctelor de rugină în pasajele roților spate, campania fiind lansată după ce mai multe mașini asamblate între 2004 și 2006 deja prezentau aceste puncte de rugină. La acea vreme au fost rechemate în service pentru aplicarea de material anticoroziv suplimentar peste 400.000 de mașini. Cantitatea de metal feros și neferos care intră într-un automobil este cuprinsă între 750 kg și 950 kg în funcție de clasa din care face parte. Din această cantitate, între 600 și 800 kg reprezintă metalul feros dintr-un automobil, de la panourile din tablă la oțelul utilizat în transmisii și fonta din blocul motor. Cantitatea de tablă utilizată într-un automobil este cuprinsă între 450 și 700 kg, iar din aceasta între 55 și 60%, adică între 250 și 420 kg din tabla unui autoturism este tablă de exterior, adică de caroserie. Totuși, din cantitatea totală de tablă, între 18 și 24%, adică între 81 kg și 170 kg este achiziționată de Dacia de la ArcelorMittal, îndeosebi piese de tablă „ascunse“, cele utilizate în interiorul caroseriei, cum ar fi elementele din interiorul portierelor, hayonului, plafonului sau capotei motorului. Aceasta pentru că ArcelorMittal vinde doar tablă groasă, pe când cea de caroserie trebuie să aibă anumite caracteristici care nu satisfac cerințele de calitate ale Dacia. „Indienii nu au investit. Tabla „înflorește” în cel mult un an“, spun surse din cadrul uzinei Dacia. Astfel, luând în calcul o producție anuală de 300.000 de mașini, cei de la Dacia au cumpărat anul trecut în total 172.000 de tone de tablă, din care doar circa 35.000 de tone din România de la ArcelorMittal Galați, potrivit calculelor ZF. Din cheltuieli de peste 120 de milioane de euro pe tablă, doar 25 de milioane de euro merg către achiziții de la ArcelorMittal. Dacă Dacia ar achiziționa toată tabla din România, cei de la Galați ar primi doar de aici venituri suplimentare de peste 100 de milioane de euro. România importă prin Dacia și Ford circa 500.000 de tone/an de tablă și benzi laminate la cald și rece pentru producția de caroserii auto, în condițiile în care tabla furnizată de ArcelorMittal Galați (fostul combinat Sidex) nu îndeplinește condițiile pentru a fi folosită la producția de caroserii auto. ArcelorMittal Galați vinde astfel tablă cu doar 500-600 de euro/tonă în loc în 800 – 900 de euro pe tonă. „Cumpărăm în continuare din România tablă și oțel. în afară de România, importăm tablă din Italia și Slovacia, nu neapărat pe criterii de preț, ci pentru că anumite oțeluri și table presupun caracteristici chimice și mecanice pe care nu le găsim în țară“, au declarat reprezentanții Dacia. Contactați de Ziarul Financiar, reprezentanții ArcelorMittal Galați nu au comentat pe acest subiect. |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#594
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
1. Ne punem singuri bete in roate.
2. Campanie de rechemare pentru automobilele din 2011 precum cea a lui ampt care este plina de puncte de rugina, cand fac? Mai bine ar cumpara tabla de calitate de la bun inceput. Rechemarile astea pentru zeci sau sute de mii de masini, banuiesc ca sunt destul de costisitoare. Pentru astfel de experiente, dacia nu isi merita locul de lider, pe pietele europene. Rad si nemtii de noi. Cum sa mai cumpere ei loganul si dusterul in conditiile in care rugineste la 1 an comparativ cu ceva nemtesc care apuca rematul si tot nu are gram de rugina? This post has been edited by Maskatu: 27 May 2013, 08:51 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
corbex |
![]()
Post
#595
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Domnii de la Reno se cam barbieresc. In uzinele serioase, caroseria e decapata prin scufundarea in baie chimica corespunzatoare. E mai ieftin sa sari o operatie si dai vina pe furnizor.
This post has been edited by corbex: 27 May 2013, 09:02 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Ampt...Ce-ai mai rezolvat?
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#597
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nemtii? Vorbiti poate, de cei de acum cateva secole, si apoi, nu prea ati avut tangente mari, cu produsele lor. Nu e cazul sa intru in detalii, dar cateva poze ar putea scoate la iveala... desteptaciunea lor. E un pasat din 2005, care are rugina la arcadele aripilor de fata, la bandourile usilor, si mai multe, dar putin vizibile. Repet, nu numai asta este, ci si piese de schimb, care sunt si cu cateva zecimi mai mari si altele.
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 138.3k ) Number of downloads: 1931 2.jpg ( Size: 193.16k ) Number of downloads: 1850 3.jpg ( Size: 133.75k ) Number of downloads: 1795 4.jpg ( Size: 124.21k ) Number of downloads: 586 5.jpg ( Size: 133.64k ) Number of downloads: 574 6.jpg ( Size: 158.91k ) Number of downloads: 544 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Andyno |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
1 la 1 milion poate. Cum am vazut eu mercedez E...masina din 2010 si avea gaura la pasaj spate.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Operatiunea: inlaturare rugina de pe rama exterioara
Explicatii: Pozele 1, 2 si 3 (de la stanga la drepta) - starea initiala; Poze 4 - curatire cu smirghel cu granuloz. 320 pana la luciu metalic + degresare cu spray de curatat frane; Poza 5 - aplicare strat de grund; Poza 6 - aplicare vopsea + lac (stilou de retus de la dacia) - rezultat final Concluzii: In mod ciudat, doar ramele de la usile dreapta spate, respectiv dreapta fata prezentau rugina inflorita. Celelalte doua, de pe stanga erau curate, fara pic de rugina. Sunt sigur ca problema nu se rezolva asa usor, rugina inflorita va aparea in alte parti...pe aceleasi rame. "Traiasca" Sidexu... This post has been edited by Kojak: 9 Jun 2013, 22:03 Attached thumbnail(s) 01_rugina_initiala_1.JPG ( Size: 3.52mb ) Number of downloads: 631 02_rugina_initiala_2.JPG ( Size: 3.46mb ) Number of downloads: 561 03_rugina_initiala_3.JPG ( Size: 3.49mb ) Number of downloads: 485 04_luciu_metalic.JPG ( Size: 3.56mb ) Number of downloads: 475 05_grund.JPG ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 476 06_vopsea_lac_1.JPG ( Size: 3.56mb ) Number of downloads: 479 07_vopsea___lac_2.JPG ( Size: 3.46mb ) Number of downloads: 487 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
sobolan |
![]()
Post
#600
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(kossak @ 23 Mar 2013, 20:11) Azi uitandu-ma mai atent in partea de jos a usii stanga fata ( in zona gaurilor de scurgere a apei), am observat ca de pe la mijloc, masticul are umflatura oarecum pe mijloc. CAM00061.jpg ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 2872 CAM00063.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 2947 e coapta rau sub vopsea...trust me ! QUOTE(Kojak @ 9 Jun 2013, 22:54) asta-i boala veche,trebuie prevenita din timp ! wd-40 mereu pe sub chedere si n-ai treaba,asa fac eu,vad ca inca e boboc la tabla... This post has been edited by sobolan: 13 Jun 2013, 20:08 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Toate cazurile pe care doriti sa le prezentati in acest topic vor fi insotite de POZE... altfel mesajele vor fi sterse de moderatori.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 02:15 |