Probleme cu semnalizarea
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu semnalizarea
carlos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN
ABS PLUS 1.5 DCi
- B-82-CEO
|
|||
viulian |
![]()
Post
#2
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am montat odata aiurea papucii de la becul de semnalizare (atunci cand trebuia sa treaca curent prin bec, de fapt devenea scurt circuit - caci papucii erau in scurt) si am avut aceste simptomuri:
1. releul ticaia mai repede.. 2. becul nu se aprindea.. 3. tot insistand.. si nepricepind ce se intampla, am lasat semnal dreapta si am coborat sa investigez. In cele 2 minute cat m-am invartit pe langa masina pana m-am prins ce se intampla si ca sunt alea in scurt, releul mai avea putin si lua foc :oops: era asa de incins ca nici n-am putut sa tin mana pe el. Ulterior, dupa ce am montat corect, si l-am lasat sa se raceasca, si-a revenit.. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
GoGu |
![]()
Post
#3
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Sau becul e ars (si tu zici ca nu e cazul) sau nu face contact in soclu sau alta problema cu matzaraia, efectul fiind ca circuitul nu "vede" becul.
De obicei cand aud releul ala ticaind repede stiu ca mi s-a ars un bec de semnalizare. Poti sa verifici cu un voltmetru pus in locul becului sa vezi daca ai pulsuri de 12v cu semnalizarea pusa. Daca ai, e de vina becul/soclul. Daca n-ai poate e scurt, poate e vreo intrerupere... |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
carlos |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e de la papuci, pentru ca masina a stat nemiscata in parcare timp de doua saptamani. Deci daca e vreun scurt e altundeva. Dar chiar asa dintr-o data? Poate mi se intampla ceva si la baterie.
|
--------------------
Dacia
LOGAN
ABS PLUS 1.5 DCi
- B-82-CEO Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.
|
|
carlos |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 May 04 From: Bucuresti ![]() |
voltmetru nu am, dar am facut proba si cu papucii scosi si la fel e situatia
|
--------------------
Dacia
LOGAN
ABS PLUS 1.5 DCi
- B-82-CEO Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#6
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Pai daca scoti papucii => ai scos la sigur becul din circuit, deci e super-normal sa se intample.
Incearca cu alt bec si mai arcuieste contactele din soclu... |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
carlos |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 May 04 From: Bucuresti ![]() |
am facut si ce ai spus tu Gogu. am scos becul si am arcuit contactele. ideea e ca nu am avut prea mult timp la dispozitie azi si nu am apucat sa pun alt bec. poate asa o merge.
|
--------------------
Dacia
LOGAN
ABS PLUS 1.5 DCi
- B-82-CEO Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.
|
|
sorin1234 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 May 04 From: lugoj ![]() |
Salut!
Am avut si eu o problema aproape la fel. Da jos carcasa de plastic de la baza volanului si infige bine fiecare mufa. La mine era o chestie de contact la acele mufe de la baza volanului. In aceste conditii uneori tacanea foarte repede. |
--------------------
dacia
supermova
|
|
costi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
E o chestie de contact imperfect intr-adevar. Problema este sa il gasesti. Cel mai des este contactul becului cu soclul (fasung).
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Liviu |
![]()
Post
#10
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
carlos, vino diseara la intalnire si se rezolva .. garantat smile.gif ..
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cand se arde vre-un bec de semnalizare la mine, pe langa tacanitul mai alert al releului nici martorii din bord nu functioneaza ca lumea. Adica se aprinde o data, de doua ori dupa care nu se mai aprinde, desi se aude releul cum tacane si restul becurile de pe aceeasi parte functioneaza bine.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
carlos |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 May 04 From: Bucuresti ![]() |
s-a rezolvat! intr-adevar era doar o problema de contact imperfect. oricum am inlocuit si becul. biggrin.gif
multam de invitatie Liviu. |
--------------------
Dacia
LOGAN
ABS PLUS 1.5 DCi
- B-82-CEO Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.
|
|
craiuVerde |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 4 October 05 ![]() |
acelasi subiect, alta problema!!!
semnalizez stanga, totul merge ok (fata, lateral, spate) ! daca pun si frana in timp ce semnalul stanga merge atunci releul o ia razna ("ticaie mai repede decat de obicei") iar stop-ul spate stanga incepe sa semnalizeze in acelasi timp cu semnalizarea in timp ce semnalul spate isi reduce intensitatea. semnalul fata si lateral isi pastreaza intensitatea (dar tin pasul cu releul ![]() am umblat la stop spate stanga si am observat ca si atunci cand semnalizez dar nu este apasata frana, totusi filamentul becului de stop/pozitie se aprinde in ritmul normal al semnalizarii dar cu o intensitate foarte mica, insesizabila de afara. deci... problema este doar pe stanga, la apasarea franei in timp ce semnalizez stanga! (am schimbat becurile intre ele - si de semnal si de stop/pozitie si tot asa se intampla pe partea stanga) This post has been edited by craiuVerde: 27 Mar 2006, 12:06 |
--------------------
DACIA
SuperRNova Confort
- B00XXXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa cureti contactele din tripla aia spate. s-ar putea sa fie un scurt mic pe undeva
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DragosP |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Sau, dacă nu-i scurt, n-ai masă, având în vedere:
QUOTE(craiuVerde @ 27 Mar 2006, 12:05) acelasi subiect, alta problema!!! am umblat la stop spate stanga si am observat ca si atunci cand semnalizez dar nu este apasata frana, totusi filamentul becului de stop/pozitie se aprinde in ritmul normal al semnalizarii dar cu o intensitate foarte mica, insesizabila de afara. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
electric |
![]()
Post
#16
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
vezi ca nu ai masa . am intilnit ca acel cablaj sa se intrerupa in timp datorita oxidarii sau a altor cauze fiind nevoit sa cositoresc portiunea intrerupta. scoate tripla , scoate becurile si cu un aparat de masura verifica continuitatea cablajului , asta daca nu se observa . totodata verifica sa nu fie cumva firul de masa ( cel negru ) intrerupt . Nu mai cita tot mesajul; e doar cu 3 mai sus! This post has been edited by DragosP: 28 Mar 2006, 19:27 |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:16 |