Urget ... o comparatie de consum un 1300 si 1400, ... ca tare scump mai e carburantul....
![]() ![]() ![]() |
Urget ... o comparatie de consum un 1300 si 1400, ... ca tare scump mai e carburantul....
Shosetu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 24 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Harb
Berlina
86
- ADA
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tot consumul ala e, mai bine vezi sa aiba 5 trepte daca vrei economie, ma indoiesc ca o Dacie cu motor de 1300 cc are 5 trepte
![]() Asadar, o Dacie de 1400 cu 5 trepte consuma mai putin ca una de 1300 cu 4 trepte. Cutia e mult mai importanta. Consumul meu (1400) este de 6,3 afara(constant 100 km/h) si mult in oras ![]() ![]() Ca sa scoti un consum de 6,3 cu o cutie de 4 trepte ar cam trebui sa mergi cu 60-70 km/h, ceea ce nu cred ca convine la nimeni. This post has been edited by argon: 30 Mar 2006, 18:06 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#3
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Shosetu @ 30 Mar 2006, 17:56) .... ma intereseaza enorm care este diferenta de consum intre 1300 (1310) si 1400 (1410) ( ambele in conditii identice) deoarece doresc sa imi cumpar un break care va fi folosit in stil pensionar ( economic ) Urgent deoarece am o oferta de break cu motor de 1400 si vreau sa socotesc daca merita investitia. fiecare dacie CLT are "personalitatea" ei diferenta de consum intre 13xx si 14xx este practic inexistenta dpdv al capacitatii, in schimb, diferenta de consum poate ajunge la cote apreciabile in fctie de: - hachitele masinii; - reglaj aprindere&carburator; - calitate combustibil; - numarul de pantof al soferului; - trafic; - etc |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE(Shosetu @ 30 Mar 2006, 18:56) macar pe motiv de fapt ai de ales dint-o reala 1400 si o ipotetica 1300 (vrabia din mana si cioara de pe gard) alegerea trebuie sa fie 1400; chiar daca, sa zicem, motorul de 1400 consuma putin mai mult, avantajele acestuia fata de 1300 sunt certe. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Breakurile de 1300 nu sunt cam rare? Vezi ca poti gasi si de 1200 daca cauti mai bine. Sau gasesti si autobuze daca e asa scump carburantul (e al doilea topic).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
comnic5 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(argon @ 30 Mar 2006, 19:02) Asadar, o Dacie de 1400 cu 5 trepte consuma mai putin ca una de 1300 cu 4 trepte. Cutia e mult mai importanta. Asta e doar o chestie teoretica fiindca nu cred ca diferenta de 200 ture de la a 5-a la a 4-a duce la un consum mult mai mic. Am avut ambele versiuni de motorizare (acum am 1300) si o prefer pe cea de 1300. |
--------------------
Dacia
1300
- IS-04-GSD Opel Astra F X17DT 82CP
Opel Omega B Y22DTH 122CP |
|
tarzy |
![]()
Post
#7
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(comnic5 @ 30 Mar 2006, 22:52) Asta e doar o chestie teoretica fiindca nu cred ca diferenta de 200 ture de la a 5-a la a 4-a duce la un consum mult mai mic. Am avut ambele versiuni de motorizare (acum am 1300) si o prefer pe cea de 1300. idee este ca la 4 vitezeai 3000 de ture (turatia ptr consum optim) la 80-90 km/h, pe cand la 5 vitezi sari de 100 cu 3000 de ture iar pe sosea se merge cu dacia maxim 110-120, CV 5 vitezee mai economica DOAR afara din oras, dar ... destul de substantial (cca 1 l/ suta) |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(comnic5 @ 30 Mar 2006, 22:52) Asta e doar o chestie teoretica fiindca nu cred ca diferenta de 200 ture de la a 5-a la a 4-a duce la un consum mult mai mic. Am avut ambele versiuni de motorizare (acum am 1300) si o prefer pe cea de 1300. 200 de ture? ![]() La 130 km/h in treapta 4 am ~4900 rpm, si in treapta 5 tot la 130 km/h am ~3700 rpm, chiar 3600...deci daca la tine 4900-3600 fac 200 de ture zic sa mai intrebi si pe altii ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si care e imbunatatirea?
Se muta. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:13 |